Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Wij zitten al in seizoen 4 bij Bates maar ik vind het gewoon minder leuk nu.
ik vind suits zo leuk
quote:Starshine schreef op 03 april 2016 @ 21:13:

Heeft iemand Dead like me al gezien?

De beschrijving klinkt wel leuk.

Ik heb ook twee afleveringen gezien en ik vond het best aardig. Komt vooral door de hoofdrolspeelster, leuk meisje.

Ik heb gisteren ook twee afleveringen gezien van The Client List (de serie, niet te verwarren met de film). Ook leuk.
Is de client list dezelfde die vanaf vanavond op rtl 8 wordt uitgezonden, met die actrice van de ghostwisperer?
Bijna klaar met Prison Break. Oudje, ik weet het, maar nooit eerder op tv gezien. Geweldige serie!
quote:gizzmo-returns schreef op 04 april 2016 @ 15:00:

Is de client list dezelfde die vanaf vanavond op rtl 8 wordt uitgezonden, met die actrice van de ghostwisperer?Is idd dezelfde
quote:nerdopviva schreef op 04 april 2016 @ 14:55:

[...]

Ik heb gisteren ook twee afleveringen gezien van The Client List (de serie, niet te verwarren met de film). Ook leuk.Ik heb ze allemaal gezien en vond het leuk. Jammer dat er blijkbaar gestopt is met nieuwe afleveringen maken terwijl het niet klaar is.
Ik heb docu gezien van THE Backstreet Boys.

Erg moeite waard!
quote:kiddootje schreef op 04 april 2016 @ 15:48:

Ik heb docu gezien van THE Backstreet Boys.

Erg moeite waard!Kan hem niet vinden....
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 april 2016 @ 15:20:

[...]

Ik heb ze allemaal gezien en vond het leuk. Jammer dat er blijkbaar gestopt is met nieuwe afleveringen maken terwijl het niet klaar is.Dat heb ik zo vaak met leuke series. Heb ik dan zo'n slechte smaak dat ik series leuk vind die niet goed genoeg zijn
Net de eerste aflevering van 30 degrees in february gezien. Zweedse serie over een aantal Zweden die in Thailand een bestaan proberen op te bouwen.

Ik ben enthousiast!
Door drukte bijna geen Netflix gekeken.

Ben nog steeds bezig met TWD seizoen 4 maar het kan me even helemaal niet meer boeien Waar ik eerst geen leven meer had ben ik het gewoon even zat, soort van TWD dip.

Misschien even iets anders tussendoor kijken.
Ik kijk nu de 2e aflevering van The ranch, ik vind het wel ok. Lekker luchtig.
Ohhhh ik baal. Net de laatste aflevering van Orphan black gezien. Wat een goede serie. Val beetje in een gat nu.
quote:EHR schreef op 05 april 2016 @ 20:47:

Ohhhh ik baal. Net de laatste aflevering van Orphan black gezien. Wat een goede serie. Val beetje in een gat nu.Binnenkort wordt het nieuwe seizoen geupload !
De laatste tijd ben ik meer van de films op Netflix, want series dat is zoveel kijkwerk, maar nu heb ik real humans zitten kijken. Fijne Zweedse serie in een wereld zoals de onze, alleen zijn bedrieglijk echte robotten er de gewoonste zaak van de wereld. Helaas zijn er maar 2 seizoenen van. Het eindigt (uiteraard) met een flinke cliffhanger, maar seizoen 3 is er nooit van gekomen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Zit helemaal in reign deel 2 en baal dat ik nu per week moet wachten op een aflevering van better call saul.
Ja en?
quote:tonkje schreef op 05 april 2016 @ 20:51:

De laatste tijd ben ik meer van de films op Netflix, want series dat is zoveel kijkwerk, maar nu heb ik real humans zitten kijken. Fijne Zweedse serie in een wereld zoals de onze, alleen zijn bedrieglijk echte robotten er de gewoonste zaak van de wereld. Helaas zijn er maar 2 seizoenen van. Het eindigt (uiteraard) met een flinke cliffhanger, maar seizoen 3 is er nooit van gekomen.

Dat heb ik nu ook even, kijk tussendoor een film, maar lees ook weer meer boeken. ( ik wil gewoon te veel )

En dat dus, kijk je een serie kom je er na 3 seizoenen achter dat het én nog niet is afgelopen én dat ze gestopt zijn.
Ben nu begonnen aan Scorpion. Erg leuk!
quote:Max.Daffie schreef op 05 april 2016 @ 20:05:

Net de eerste aflevering van 30 degrees in february gezien. Zweedse serie over een aantal Zweden die in Thailand een bestaan proberen op te bouwen.

Ik ben enthousiast!

Ja,had ik ook al getipt, goede serie!

Word alleen maar leuker,zieliger,irritanter
Iemand al begonnen met the Ranch? Is t wat?
Ik kijk Scorpion met de 12 jarige. Grappig en onderhoudend.
quote:Nikki1973 schreef op 06 april 2016 @ 06:58:

Ben nu begonnen aan Scorpion. Erg leuk!Eens!
30 degrees in February vond ik ook erg leuk!

En wat kiddootje zegt inderdaad leuk, irritant en zielig

Het is weer eens wat anders

Ik ben nu begonnen aan Call the midwife...
quote:gizzmo-returns schreef op 04 april 2016 @ 14:53:

ik vind suits zo leuk

Ik ook! Ik ben stiekem een beetje verliefd op Harvey Specter.

Ben jij 'm nu aan het volgen? Ik zit net in seizoen 2.
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven