Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
En een goedemorgen allemaal hier!

Was er vroeg uit vanochtend; mijn vader ligt nu onder het mes. Hij was erg zenuwachtig en heeft van tevoren 2 slaappillen gekregen, dus voorlopig is hij nog niet wakker

Wij gaan vanmiddag om 14 uur naar K3, dus heb ik Jasmijn extra vroeg wakker gemaakt, zodat ze er vanmiddag ook weer vroeg even in kan. Daarna natuurlijk opa bezoeken! We hebben al een mandje vol lekkers voor hem klaar gemaakt.

Vanochtend gaan we eerst nog even op school langs, en naar het Kruidvat. Jasmijn alles zelf laten lopen, dan hoop ik dat ze rond 11.30 uur wel weer even slapen wil.

Fijne dag meiden!
Hier afgelopen nacht ook een vent die niet thuis was en is blijven slapen bij vrienden in de stad.

Maar Hell wat een drama vanochtend om half vijf!!!!!! Meisje gillen, krijsen en wilde in mamabed. Eerst heel resoluut nee en terug in d'r eigen bed. Maar ze bleef maar doorgaan. heb uiteindelijk toegegeven, maar slapen ho maar.

ZIt dus al vanaf een uurtje of half zes beneden met een humeur om te schieten bek en bek af, al eenchagrijnig smsje naar Lief gestuurd maar heb al wel afgestoft, vaatwasser uitgeruimd, en weer ingeruimd alleen nog zuigen en een dweil door de keet en ik is weer klaar voor vandaag....maar ik kon d'r echt wel wat doen hoor vanochtend. Huilen vind ik niet zo erg, maar gillen! krijg er (bijna) moord neigingen van.

Ga ons zo maar eens in de kleren heisen en de stofzuiger door de keet halen. Buurmeisje komt ook even na 10.00 en dan zal het wel weer een dikke bende worden. Misschien laat ik het stofzuigen ook maar voor wat het is.
Haihai!

Babba; ja drie keer is scheepsrecht met onze date....

Ik zal je wel ff mailen op hyves met wat data (maandagen en vrijdagen toch?)

Goh en die Aimee al laarzen aan en uitdoen???? Ella heeft daarnet voor het eerst haar slofjes aangetrokken (maar die hebben een rits vanaf de tenen haha). Uit lukt het meestal wel, maar aan nog niet.

Ella krijgt voor haar verjaardag van ons iets van Little People (het huis denk ik) en van mijn ouders een houten keukentje. Ik heb er ook al lepels enzo bij. Net wat Mmmoi zegt, ze is zo bezig met fantasiespel en speelt alles na, het liefst alles wat met normale dingen (zoals koken) te maken heeft. Vandaar.

Mirjam; wij zijn bij Ella al vroeg begonnen met haar haar in model te knippen. Vorig jaar rond haar 1e verjaardag begon het er op te lijken, maar was het nog wel heel kort en nu heeft ze dan idd een bobje. Ik vind het nu eig al weer te lang, ik houd liever van wat korter; oogt frisser en ik hoef er niet zoveel aan te doen...

Ik heb al 1,5 dag in mijn eentje met de kids overleefd en ik ben trots op mezelf! Ik vind dat ik het heel goed doe, relaxt ben, ik kan de ene laten wachten als de ander me nodig heeft, dacht dat ik het niet zou redden, maar toch!

Ze liggen nu allebei op bed, dus ik denk dat ik ook maar even plat ga... Oh ja... Gijs heeft vannacht van half 1 tot 6 geslapen.... klein hiepje!!!
Nou, alles is volgens de planning gegaan, Jasmijn heeft veel gelopen en viel om 11.30 uur in slaap. Vanmiddag bij K3 vonden ze het helemaal geweldig. Ze hebben anderhalf uur staan dansen, zingen en kontjes draaien De meiden hadden allebei zo'n fout plastic lichtgevend toverstokje gekregen, helemaal een succes natuurlijk. Echt een aanrader!

Met mijn vader gaat het ook goed, hij is al helemaal bij, zelf uit bed naar de wc geweest, heeft al soep gegeten en een stuk minder pijn dan vanochtend. Er zat een steen in zijn galblaas ter grootte van een grote borrelnoot (!), hij heeft hem in een bakje Waarschijnlijk mag hij vanavond naar huis, dus dan ga ik even bij hem langs. Anders natuurlijk even naar bezoekuur!

Dat was het weer dames...jullie hebben vandaag toevallig nog niet zoveel geschreven...
goedemorgen!

ff snel, want geen luiers meer en roan is aan de spuitpoep. Heeft iemand tips wat ik kan doen tegen z'n rode kontje? Het doet hem zo zeer dat hij bijna niet durft te zitten. Arm manneke. Ik smeer er nu dik vaseline (carboneercreme) op, en af en toe blaas ik het droog. (zucht, had mij 3 jaar terug verteld dat ik het kontje van een mannetje van bijna 2 droog zou blazen omdat hij dat lekker vond, en ik had je schaterend uitgelachen.)

Nu luiers halen.
euh.........insmeren is eignelijk het enige wat in me opkomt, wat je ook kan proberen is om er maismeel op te doen? of iets anders (kan ook panneer meel zijn) iets iig wat je ook bij babietjes kan gebruiken bij luieruitslag. En volgens mij werkt sudocreme dan ook vaak wel oke........

@mmmoi, gelukkig met je pa alles goed, en met jas lekker naar K3 geweest (vond je het zelf ook een beetje leuk?)

hier alles ok. Meisje kwam ons wakker maken om 8.00 (iig VEEEEL beter dan 4.30)
Krook hoest met Roans billen?

verder alles ok met iedereen?

Begin hier de nestelkriebels te krijgen en ga morgen de babyspullen uitzoeken! yeeeeeeeeej zin in (lekker snuffelen)
Krook; zijn zn billen kapot? anders schijnt maizena erop goed te helpen.

Hoi trouwens!

ben idd erg druk geweest, werken en sporten en ben naar een vriendin geweest dus weinig tijd om te reageren.

vandaag heerlijk lui op de bank gezeten met oudste kind een film gekeken 'brief voor de koning" hij vond het heel spannend en leuk. Mirjam; is mss ook wel een leuke film voor jou oudste (of je hebt hem al gezien?)

Morgen ga ik ff naar mijn oma die zit nog steeds in het verzorgingshuis en heeft de beslissing genomen dat ze niet meer thuis kan wonen. dus nu op de wachtlijst voor een bejaardenhuis. dus ga dr ff een bloemetje brengen (uur heen en uur terug
'z'n poep wordt al vaster van vorm. Helpt natuurlijk niet direct tegen die kapotte billen, maar het zal dan op termijn ook wel beter gaan. Wilde dat ik het over kon nemen.

@pepiet, hoe oud is je oma? Je moet er wat voor over hebben he. Uur heen uur terug. De vriendin van mijn opa is vanochtend overleden. Fijn voor haar, want het leven was voor haar niet echt leuk meer. Aanstaande woensdag dus waarschijnlijk een begrafenis.

Vanavond bankhangen. Heerlijk, zo'n rustig weekend.
hmmmm ik bedoelde dus idd ook de maizena......(iets met mais iig)

hier ook een heerlijk rustig weekend. Begin maandag weer met werken.....had ik dat al verteld? euhm nee dus. Nou ja om een lang verhaal kort te maken: mijn ledinggevende belde gistermiddag dat hij vond dat ik op het werk ookwel kon zitten duimendraaien en dat ik zelf mag bepalen hoe ik mijn 32 uur per week mag gaan invullen. Heb heel duidelijk aangegeven dat 32 uur werken er gewoonweg niet inzit en dat ik toch eignelijk het liefst eerst m'n dingetjes op de groep af wil maken. Dus ik begin maandagochtend om 9.00 weer en ik ga ff uitzoeken bij welke arbo we zitten want vanuit de leidinggevende heb ik te horen gekregen dat hij dat vooralsnog niet aan de orde vindt. Terwijl ik gewoon wil een x aantal uren in de ziekte wet te ziten zodat die uren iig wel uitbetaald worden. anders kan ik daar ook naar fluiten natuurlijk.
heb je nou al eens via je verloskundige iets geregeld? Grrrr!!! Dan krijg je een briefje en heeft je werk zich daarna te schikken!
Heu daar,

Ringel, soory hoor, maar laat die leidinggevende van jou toch de rambam krijgen. Goed van je dat je naar de arbo stapt. Die zal je advies geven waar je leidinggevende zich aan te houden heeft. Succes meisje!

Krokus, Maizena in de luier strooien helpt heel goed. Daar gaat de spuitpoep inzitten (absorebeert) waardoor de poep niet zo aan zijn billen kleeft. Bij Mats helpt het altijd heel goed!!! Succes.

Vandaag hebben we een bank gekocht, van Ikea. We zijn onze oude, overigens nog steeds goede bank zo zat. Iemand een idee voor hoeveel je een net maar lelijk ding op marktplaats zet?

Dit is een afbeelding van onze nieuwe;

Nu nog een nieuwe vloer, badkamer en keuken...tsja, nu ik eenmaal werk wil ik het geld graag uitgeven, hahahahaha!
Hoi!

Vrijdag ben ik bij een vriendin op bezoek geweest die ik al vanaf mijn geboorte ken (onze moeders waren tegelijk zwanger).

Nadeel was wel dat ze roken en hoewel ze dat niet in huis doen als de kinderen er zijn hangt het wel in huis en in hun kleren.

Toen ik thuis kwam merkte ik dat mijn meisjes tot in hun rompers en haren naar rook stonken en dat vind ik echt vies.

Ik heb ze dus maar in bad gegooid en daar wordt ik ook steeds handiger in. Floor in bad, Eva uitkleden in de badkamer, Eva in de badsteun erbij zetten in het grote bad, allebei wassen, Eva er weer uit en in de badkamer afdogen en aankleden en dan Floor nog afdrogen en aankleden.

Toen roken ze weer lekker naar bloemetjeszeep.

@krokus: leuk dat jullie er een kindje bij willen. Ik hoop dat het snel lukt.

Toen Floor helemaal open billen had heb ik het elke keer alleen met een washand en water schoongemaakt. Die doekjes schijnen toch te bijten, ook al zijn het van die milde doekjes.

Daarna aan de lucht drogen (of met fohn of blazen) en dan sudocreme erop smeren (heel dun, dan werkt het beter).

Als het zo open was dat de zalf niet bleef plakken dan smeerde ik wat zalf op een gaasje en plak dan tegen elke bil een gaasje aan. Op die manier kan er ook niet zo makkelijk vocht of poep bij komen.

@mirjam: je hebt wel gelijk van dat glas water betreft. Het klinkt heel grappig maar op dat moment was het helemaal niet grappig. Nog steeds niet eigenlijk.

@annie: mooie bank! Lijkt best veel op onze bank.

Wat Marktplaats betreft: het hangt er van af hoeveel je minimaal wilt hebben en hoe snel je hem kwijt wilt.

Ik ben altijd al blij als ik van die oude dingen af ben dus dan vraag ik ook niet zo veel.

@ringel: wat een K leidinggevende zeg (sorry voor het taalgebruik). Kan ik nou zo boos om worden.

Het is al moeilijk genoeg om te zeggen dat het eigenlijk te zwaar is en dan krijg je zo'n reactie.

Groot gelijk dat je naar de arboarts gaat.

@mmmoi: de prinses is in huis. Ondertussen heb ik nog een kaart vol dus ik zal van de week de prins nog proberen te halen maar daar hadden ze er niet zoveel meer van.

Fijn dat het zo goed gaat met je vader. Toch een opluchting als het allemaal achter de rug is.

Jullie kunnen wel een stenenverzameling gaan beginnen met de familie. Van je man hadden jullie vorige keer ook nog een steen liggen.

K3 klinkt heel leuk, ik vind het ook echt iets voor Jasmijn.

Ik las van de week dat er vanaf april 2009 een theatervoorstelling van Woezel en Pip komt voor kinderen vanaf 2 jaar. Dat lijkt me ook heel leuk.

@pepiet: lijkt me best moeilijk voor je oma om zo'n beslissing te maken. Lief dat je er even langsgaat.

@ris: best even wennen he, alleen zijn met 2 kinderen? Maar het gaat mij ook steeds beter af.

@cadeautjes: Van ons krijgt Floor voor haar verjaardag een echt fietsje met zijwieltjes. Ik hoor vaak dat de meeste kinderen rondt de 2,5 echt gaan fietsen maar dan hebben we geen cadeaumoment dus maar alvast voor haar verjaardag.

Verder krijgt ze waarschijnlijk een keukentje van mijn schoonouders en een krijt/magneetbord van mijn ouders.

Op het lijstje staat verder nog: houten treinset, autogarage, bambino loco, mini electro, boekjes en een kleurboek.

Voor sinterklaas heb ik een dikkie dik puzzelboek gekocht, puzzels zijn bij Floor altijd goed.

Hallo!!!

Hier een lekker relaxed dagje, vanavond borrelen bij vrienden (oppas is al besteld ) en verder geen plannen, heerlijk rustig aan! Vanochtend is Jasmijn bij de oppasdienst van de kerk geweest en het ging dit keer helemaal goed, ze heeft helemaal niet gehuild ofzo en was nog lekker aan het spelen toen wij haar kwamen halen. Meestal staat ze dan al bij de deur te wachten (al dan niet huilend...) maar nu werd ze teveel afgeleid. Er was namelijk een baby van 8 maanden bij de oppas en dat vond ze helemaal geweldig. De vrouw die dienst had vertelde dat Jasmijn de hele tijd met de baby gespeeld had, heel lief, en als het kindje ging huilen ging zij de juffrouw halen. Schattig! Smelt...ik hoop dat ze het in maart ook zo leuk vindt!

Gisterenmiddag bij de Prénatal geweest (warenhuis) met Jas en manlief. Een spijkerrokje voor mezelf gescoord en ook al een aantal dingetjes voor de baby die we nog moesten hebben of die van Jasmijn al waren versleten. Leuk, maakt het echt een beetje 'echt' nu! Jasmijn was erg gefascineerd door de peuterbedden, wie van jullie heeft hun kindje nu al in een 'groot' of peuterbed? Ik geloof Ella en Mayte, toch, of nog meer? En hoe hebben jullie dat aangepakt, bleven ze gelijk liggen of kwamen ze er uit, enz....kortom: tips alsjeblieft?!?!

@Pebbles: Lief dat je zo aan het sparen bent. Vindt Floor de Doornroosje pop ook niet leuk? Anders moet je hem gewoon lekker aan haar geven hoor! Ik ben echt zó benieuwd naar Eva ook, maar goed, donderdag zie ik haar!

@Annie: Mooie bank hoor, wanneer krijgen jullie hem? Zijn jullie helemaal aan wat anders toe ineens?

@Krokus: Jasmijn had gisteren en vandaag juist moeite met poepen, ik moest gelijk even aan Roan met zijn kapotte billen denken, wilde maizena nog noemen...maar dat is al gezegd. Jas heeft overigens 2x een lepel olijfolie gegeten en vanochtend kwam er ineens een hele berg uit...hihi...

@Ringel: Wat een gedoe op je werk zeg, zoals Krook al zei, waarom regel je het niet goed met je vk? Of is dat niet te regelen?

@Pepiet: Hoe was het met je oma, vond ze het leuk dat je kwam? Waren de kids mee of niet? Is ze al erg oud? Mijn oma is 79 en mijn opa wordt woensdag 82 of 83 (ik twijfel) en ze zijn nog behoorlijk fit, vooral oma. Geestelijk zijn ze in ieder geval allebei nog heel goed, fijn hoor. Woensdag ga ik er lekker een dagje heen, opa en oma verheugen zich er al ontzettend op. Voor mij is het een dikke 2 uur rijden, toch wel jammer, dan kom je er niet vaak. Ik heb aan de andere kant ook nog een oma en die woont 45 min. bij mij vandaan maar ook daar kom ik niet zo vaak. De man heeft nog één oma en die zien we nog het meest, maar die woont dan ook in hetzelfde dorp...

En dan nog een vraagje voor de KDV moeders: zijn jullie van tevoren in het KDV gaan kijken, hebben jullie er meerdere bezichtigd en hoe lang moest je op een wachtlijst?

Dat was het geloof ik... kijk vanavond nog wel ff!
Mayte slaapt nu al een week ofzo in het grote bed. Is een gewoon 1 persoonsbed. Het engie wat we daarvoor aan voorbereiding hebben gedaan is haar op het bed laten spelen en op d'r nieuwe kamer om een beetje te wennen an de ruimte. En volgens mij vorige week zondag heeft ze er de eerste nacht in geslapen. Nog wel met een slaapzakje aan, omdat ze nog steeds boven de dekens uitkruipt. Maar ze slaapt nu dus ook onder een dekbed. s' Nachts geen enkel probleem met inslapen. Alleen s'middags vindt ze het veel te leuk om er uit te kruipen en ergens op de overloop een boekje te gaan zitten lezen. Maar meestal bij de 3e keer weer naar d'r bed brengen slaapt ze wel.

Ben vandaag aan het opruimen geweest en heb alvast de babykleding uitgezocht welke ik voor zowel een jongen als een meisje kan gebruiken. Een hele dik kist vol met kleding vanaf 50/56 en nog een x aantal kisten met kleding die groter is. Het lag allemaal doorelkaar en is nu allemaal op maat gesorteerd met een briefje erbij welke maat......volgens mij begint de nesteldrang.......
KIJK EENSWAT TESJE KAN:

(Vanuit zit optrekken naar op haar knietjes zitten!!! Let niet op de zooi )
Fluff... wat een zooi!!!! (knipoog)

Haha, maar wat knap van Tessa!

Sodepietjes.... Gijs net gevoed, valt als een blok in slaap, brengen we 'm naar bed... ligt ie al de hele tijd de zanikken.... Twijfeldetwijfel.... heeft ie nog honger (heeft nml maar 1 borst gedronken), moet ie poepen, heeft hij krampjes???

Mmmoi, Ella slaapt in een meegroeibed van Ikea. Wij vonden haar echt te klein voor een normaal eenpersoonsbed.

We zijn best lang bezig geweest voordat ze echt op haar nieuwe kamer kon slapen, dus gingen we van te voren regelmatig samen daar kijken en spelen en gek doen op het bed zodat ze het in elk geval leuk vond (ze ligt op zolder, vandaar). En vanaf dag 1 is het goed gegaan. Ze slaapt in een slaapzak, dus ligt ook altijd nog in haar bedje. Ze roept ons gewoon als ze wakker is en dan gaan wij haar halen. No problems!!!

En nu over naar Gijs.... Doei!
Ik ben moehoehoehoe. Ik heb gewoon geen energie om de hele dag door te komen. Als de kinderen in bed liggen, ben ik echt op. Mijn waardes waren laatst allemaal goed, dus ik snap het niet waar het vandaan komt. Misschien last door het weer ofzo. Ik ben mijn sleutels kwijt en heb echt geen idee waar ze kunnen liggen...
Hoi hoi,

Fluf, knap van Tessa zeg! Heerlijk hoor, al is het wel raar om te zien dat het baby-achtige nu ook van haar af gaat. Gaat snel hoor!

...grrrrr.....Mats heeft aan de knoppen van de radio gezeten. Ik ben 3FM kwijt en kan alleen kiezen tussen 8 storende zender, een klasieke en een ouwe lullenzender (radio 5 ofzo). De CD's staan boven. Mats danst overigens nu op een doowiedoowop liedje!

Ris, Sverre had gisteren een regeldag. Ik hoop dat dit de laatste was. Ik heb hem voor mijn gevoel de hele dag aan mijn borst gehad, vermoeiend.

Ringel, hahahaha, kun je hier langs komen met je nesteldrang? das hier wel ff nodig. Beetje druk gehad met andere dingen als huidhouden.

Pebs, hmmm, bah roken. Helemaal naar als je kinderen anders ruiken en dan ook nog eens naar vieze rook. Ken je programma van CB? Daar ging het over een meisje met een spreidbroekje. Maar dat meisje had echt achterstand opgelopen qua motoriek en ook spraak.

Mmmoi, eind november krijgen we de bank. Qua KDV was ik wel van plan om te kunnen vergelijken, maar aangezien er zulke lange wachttijden waren en we uiteindelijk de keus hadden voor 1 zonder wachttijden was de keus snel gemaakt. Al helemaal toen we kennis hadden gemaakt, rondleiding hebben gehad en het beleid hebben aangehoord. Tijdens bezichting heb ik ook erg op de andere kindjes gelet. Nou, die waren niet bij leidster weg te slaan en ze was ook streng. Het voelde meteen goed!!!!!

...snik, nu hoor ik Moon River op de radio (breakfast at tiffany), dit is het lioedje van Mats zijn speeldoosje....rothormonen!! Mats ligt nu overigens op de grond net te doen of ie slaapt; grapjesmaker!!!!
He meiden,

even vanaf mijn werk in de pauze. Onze computer thuis is gecrasht door een virus (trojan horse) dus echt superbalen..ik moet verplicht afkicken.. (wel goed voor de rust haha).

Pebbles, vervelend dat sommige dingen nog niet zo lekker gaan. En het klinkt inderdaad alsof je daar heel goed in bent geworden; twee meiden in bad. Bah, roken bij kindjes..(maar goed, ik vind roken sowieso smerig).

Mmmoi, wel ver he, 2 uur rijden voor je opa en oma. Maar wat zullen ze het inderdaad enorm waarderen als je weer een keertje komt met Jasmijn!

Fluffy, knappe Tesje hoor! En die zooi valt toch wel mee? Vervelend dat je niet zo fit bent.

Ik houd het even kort. Maar weet dus dat ik niet vaak mee kan lezen...

Doeiiii

Mirjam
hey meiden!!

wat een pietjes weer is het hier. getver!

ben druk bezig met een verse erwtensoep te maken (voor het eerst in mijn leven) en ik had ook nog een zak stoofpeertjes liggen dus die staan ook meteen maar op (voor de mannen)

Morgen gaan we sint maarten lopen en dan komt mijn moeder en mijn schoonzusje met kind ook, dus ik dacht Soep! hoor ik net dat schoonzus geen erwtensoep lust grrrr. nou ik koop wel een blikje andere soep voor haar

mmmoi; mijn oma is 84 en heel slecht ter been. geestelijk is ze nog in orde hoor en ook bij de tijd. ze is in aug. in het ziekenhuis gekomen en daarna is het alleen maar slechter gegaan, ze durft niet meer naar huis. Ze was helemaal verrast dat we langs kwamen. ze was nog niet eens gewassen (10:30) dus heb ik dat maar ff gedaan. ik was samen met Bram gegaan, Mees trekt nl alles daar uit de kasten en er staan van die accuoplader voor rolstoelen etc en daar gaat ie ook steeds aan zitten. dan kan ik niet echt rustig ff met oma zitten. Had een bakje met hyacinten mee genomen voor dr en iets lekkers bij de koffie.

annie; leuke bank! die andere gewoon een foto van maken en dan teab te koop zetten. of een vraagprijs die iets hoger ligt dan je er voor wilt hebben.

fluf; applaus voor Tess!

ringel; wat een rare leiding gevende! ziekmelden en wachten tot je een oproep krijgt van de arbo!

ris, krook, baba, mirjam, ninane; HOOOOOOI
Pepiet, ik kom bij jou eten. Erwtensoep en stoofpeertjes, jummie.
Krijg ik geen hoi meer pepiet?
pebbles; sorry sorry sorry!! HOI HOI

erwtensoep is klaar, ben alleen twee kruidnagels kwijt. kan ze niet meer terug vinden............ maar hij smaakt heerlijk
Haha, twee kruidnagels kwijt??? Dat is toch ook wat!

Ik ben helemaal niet zo'n soepkoker, maar zou het wel willen kunnen. Ik heb vorig weekend mexicaanse tomatensoep gemaakt (lekker goedgevuld). Dus dat is al 1 soep die ik kan (behalve alle soepen uit een zak hihi). Ik wil ook nog een keer pompoensoep maken.

Vandaag lekker met mijn moeder en de kids naar prenatal geweest; 10% korting omdat het weer mamamaandag was. Triptrap stoel voor Gijs gekocht en adapters voor de maxicosy. Bij Ella hebben we die nooit gebruikt, maar toen hadden we een handige auto waarbij onderstel en wagenbak naast elkaar konden staan. Nu moet het onderstel onderop en dan de wagenbak, dus ik sta alles 3 keer te verslepen als ik met de auto ga en daarna een stuk moet lopen. Gelukkig hadden ze ze op voorraad en kon ik ze vanmiddag meteen uitproberen. Heel handig!

We hebben ook superleuke laarsjes gekocht voor Ella. Bij Nimco (house of shoes). Daar kreeg je bij een paar kinderschoenen een sinterklaascadeau naar keuze! Dus nu heeft ze straks een campingbedje, schommel en eetsetje voor de pop. Vond het wel grappig.

Ik ben vanmiddag op controle geweest bij de oogarts. Mijn oogdruk was iets verhoogd, dus moet ik in januari terug voor een gezichtsveldmeting (whatever that may be).

Ringel heb je die sukkel van een baas van je nog ff de waarheid gezegd? Wat een knurft! Ben je bij de arbo geweest? Die moet je gewoon zelf inschakelen als je baas het niet doet hoor, hij denkt zeker dat hij je zo "heeft" zodat je blijft werken. Eikel zeg!

Nou, ik dacht ik hang Ella even aan het dvd-infuus (Muis) en ga zelf ff aan de laptop. Dat was dus 10 minuten, Gijs ligt weer te huilen terwijl hij moet slapen.... Hij heeft altijd rond deze tijd zijn huiluurtje, dus ik had beter moeten weten, maar toch. Ik had gehoopt....

Doei dus maar weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven