Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 9 april 2016 om 12:39
quote:Pumps_italiaans schreef op 09 april 2016 @ 12:10:
[...]
Ik zie ze soms ook niet. Heeft te maken met beveiliging. Andere plaatjes gekozen?
Update gehad? (* Is toevoeging aan andere vragen.
En Nee, ik zit niet op FB. Jas voor buten. Als het koud is. Of zoals de laatste dagen. Er woei een ijskoude wind.
Harde wind laat nogal eens een paraplu omklappen.
Geel is eerder iets voor een boottrip. Is beter zichtbaar. Ik heb al een andere gevonden. Maar ik moet nog gaan passen. Meestal doe ik een maat groter. Is merk wat ik niet ken. Dat valt groot.Ik heb dat alleen bij de nieuwe smileys. Zal de mods eens aan het werk zetten want de site heeft veel bugs/storingen de laatste tijd
[...]
Ik zie ze soms ook niet. Heeft te maken met beveiliging. Andere plaatjes gekozen?
Update gehad? (* Is toevoeging aan andere vragen.
En Nee, ik zit niet op FB. Jas voor buten. Als het koud is. Of zoals de laatste dagen. Er woei een ijskoude wind.
Harde wind laat nogal eens een paraplu omklappen.
Geel is eerder iets voor een boottrip. Is beter zichtbaar. Ik heb al een andere gevonden. Maar ik moet nog gaan passen. Meestal doe ik een maat groter. Is merk wat ik niet ken. Dat valt groot.Ik heb dat alleen bij de nieuwe smileys. Zal de mods eens aan het werk zetten want de site heeft veel bugs/storingen de laatste tijd
zaterdag 9 april 2016 om 12:47
Wat is het stil hier. Iedereen van het zonnetje aan het genieten? Ik zet even een vrolijk muziekje op en dan ga ik ook beginnen aan mijn dag.
Genietze vandaag mensen.
https://m.youtube.com/watch?v=Vfaqj1-q4ZY
Genietze vandaag mensen.
https://m.youtube.com/watch?v=Vfaqj1-q4ZY
zaterdag 9 april 2016 om 18:20
quote:WaaromPorque schreef op 09 april 2016 @ 18:18:
Ik irriteer mij niet snel, maar wat een slappe hap is die To met overgewicht. Niet vanwege het overgewicht, maar sjezus wat een energie zuiger.Ik ben gelijk gekapt met reageren. Ik snap dan niet dat je verder advies wilt geven. Je wil niks ja dan niet.
Ik irriteer mij niet snel, maar wat een slappe hap is die To met overgewicht. Niet vanwege het overgewicht, maar sjezus wat een energie zuiger.Ik ben gelijk gekapt met reageren. Ik snap dan niet dat je verder advies wilt geven. Je wil niks ja dan niet.
zaterdag 9 april 2016 om 19:30
zaterdag 9 april 2016 om 19:50
5 spreekwoorden en uitdrukkingen bevatten `zuigen`daar kun je een punt(je) aan zuigen. (=een goede prestatie, die moeilijk is na te doen.)de mug uitzuigen en de kameel doorzwelgen (=de onschuldige straffen en zelf schaamteloos zondigen)er een puntje aan kunnen zuigen (=er een voorbeeld aan kunnen nemen)ergens een puntje aan kunnen zuigen (=ergens niet aan kunnen tippen)uit de duim zuigen (=iets verzinnen)Ach, het blijft moeilijk. De tweede is nieuw voor mij, maar de oplossing zit er bij.
zaterdag 9 april 2016 om 20:08
quote:WaaromPorque schreef op 09 april 2016 @ 18:18:
Ik irriteer erger mij niet snel, maar wat een slappe hap is die To met overgewicht. Niet vanwege het overgewicht, maar sjezus wat een energiezuiger.
Ik irriteer erger mij niet snel, maar wat een slappe hap is die To met overgewicht. Niet vanwege het overgewicht, maar sjezus wat een energiezuiger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!