CONTROLEREN OF GELIJK DUMPEN

08-11-2008 11:45 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste meiden , gisteren zou mijn vriend bij mij komen voor het weekend.Omdat hij soms pijn heeft in zijn benen heeft hij een scootmobiel , hij vroeg hem met de trein te komen ophalen (2u met de trein).Dat deed ik , we gingen eerst naar de dokter (die ik voor hem betaalde omdat hij geen geld heeft).

Daarna zei hij dat hij eerst eventjes ergens iets moest gaan regelen maar daarna meteen naar mij kwam.

Een uur later belde hij dat zijn batterij van zijn scoot plat was en hij zich niet kon verplaatsen (wat ik niet geloof) hierop zei ik je kan toch de bus nemen ofzo (hij kan prima lopen)maar toen zei hij mijn gsm batterij is leeg en toen werd er opgehangen .Hij had 2 gsm's bij zich dus belde ik de andere...die uit was , moet wel erg toevallig zijn he al die lege batterijen?

Tot 18u vanavond kan ik hem niet bereiken vanwege zijn geloofsovertuiging moesten van gisteren 17U (een uur daarvoor belde hij dus) tot vanavond 18u zijn gsm's uit.

Hij wil mij doen geloven dat hij nu bij één van zijn 'geloofsgenoten ' logeerd .Omdat hij vanwege dat geloof niet officieel met mij mag zijn kan ik dit niet nagaan.Wat ik wél kan doen is die buurt afgaan om te zien of zijn scoot daar ergens staat , als zijn scoot namelijk aan een huis staat dat niet tot zijn geloofsegenoten behoord (wat herkenbaar is aan een symbool aan de deur) dan is hij aan het vreemdgaan.

Doordat ik mij niet kan voorstellen dat alle zijn batterijen opeens leeg waren (en scoot en 2 gsm's) denk ik dat hij liegt , wil ik een partner die tegen mij liegt?NEE

Ik vroeg mij af wat ik best zou doen , de waarheid nagaan door te gaan kijken waar zijn scoot staat , of het feit dat alles erop wijst (3 zogezegde lege batterijen) dat hij liegt als voldoende beschouwen om hem te dumpen.

Ik voel mij erg gekwests ik had gisteren een vrije dag opgeofferd om hem te gaan halen (4 reisuren heen en terug) de trein betaald , zijn dokter betaald en dan liet hij mij hier vervolgens stikken met alle boodschappen die ik gehaald had en alles wat ik gekookt had, ik heb het in de vuilnisbak gegooid en ben gaan slapen , graag jullie raad
quote:ellen2_ schreef op 08 november 2008 @ 12:07:

Je vriend dumpen omdat hij een onwaarschijnlijke smoes ophangt lijkt me raar, dan moet er meer aan de hand zijn. ja, hij is extreem gelovig en dan heeft 'n relatie geen enkele zin, want dan gaat z'n god/jaweh/allah altijd voor 't meisje, dus dumpen en hard weglopen van die profiteur!
quote:misschicken schreef op 08 november 2008 @ 12:08:

[...]

Ben jnij extreem gevoelig voor het woord jodenster?Nee.
Eh.. ik snap em ook... héél laat kwartje...
Ik geloof er geen bal van ...
quote:CLARRISA schreef op 08 november 2008 @ 11:45:

Beste meiden , gisteren zou mijn vriend bij mij komen voor het weekend.Omdat hij soms pijn heeft in zijn benen heeft hij een scootmobiel , hij vroeg hem met de trein te komen ophalen (2u met de trein).Dat deed ik , we gingen eerst naar de dokter (die ik voor hem betaalde omdat hij geen geld heeft).

Daarna zei hij dat hij eerst eventjes ergens iets moest gaan regelen maar daarna meteen naar mij kwam.

Een uur later belde hij dat zijn batterij van zijn scoot plat was en hij zich niet kon verplaatsen (wat ik niet geloof) hierop zei ik je kan toch de bus nemen ofzo (hij kan prima lopen)maar toen zei hij mijn gsm batterij is leeg en toen werd er opgehangen .Hij had 2 gsm's bij zich dus belde ik de andere...die uit was , moet wel erg toevallig zijn he al die lege batterijen?

Tot 18u vanavond kan ik hem niet bereiken vanwege zijn geloofsovertuiging moesten van gisteren 17U (een uur daarvoor belde hij dus) tot vanavond 18u zijn gsm's uit.

Hij wil mij doen geloven dat hij nu bij één van zijn 'geloofsgenoten ' logeerd .Omdat hij vanwege dat geloof niet officieel met mij mag zijn kan ik dit niet nagaan.Wat ik wél kan doen is die buurt afgaan om te zien of zijn scoot daar ergens staat , als zijn scoot namelijk aan een huis staat dat niet tot zijn geloofsegenoten behoord (wat herkenbaar is aan een symbool aan de deur) dan is hij aan het vreemdgaan.

Doordat ik mij niet kan voorstellen dat alle zijn batterijen opeens leeg waren (en scoot en 2 gsm's) denk ik dat hij liegt , wil ik een partner die tegen mij liegt?NEE

Ik vroeg mij af wat ik best zou doen , de waarheid nagaan door te gaan kijken waar zijn scoot staat , of het feit dat alles erop wijst (3 zogezegde lege batterijen) dat hij liegt als voldoende beschouwen om hem te dumpen.

Ik voel mij erg gekwests ik had gisteren een vrije dag opgeofferd om hem te gaan halen (4 reisuren heen en terug) de trein betaald , zijn dokter betaald en dan liet hij mij hier vervolgens stikken met alle boodschappen die ik gehaald had en alles wat ik gekookt had, ik heb het in de vuilnisbak gegooid en ben gaan slapen , graag jullie raadBenieuwd of TO nog terug komt om te reageren op de reacties...
Zo. De openingstekst is ook al weer gequote zie ik.

De toon is weer gezet.
en voor de zekerheid maar even gequoot ;)
Neeeeej dat is provocatie volgens de angel, mag niet!
Ik zeg andere batterijen gebruiken en verder vind ik het een trol verhaal
Oeh, het schijnt toch wel een heel eng woord te zijn.

Ik zit me even af te vragen welk geloof in het hedendaagse leven herkenbaar is aan een symbool aan de deur.....
jehova??? o nee das langs de deur vooral
Clarissa, verlos ons eens uit ons lijden....ik zag dat je nog aan het posten bent op het forum.
Hij kan zijn eigen dokter niet betalen, hangt aparte smoezen op en heeft meerdere telefoonnummers... Wat denk je zelf? Dumpen dus.
Schijnheiligen! Weet alleen niet of ze ook een symbool aan de deur hebben!
Maak de volgende keer z'n scootmobiel onklaar en 'm dan keihard dumpen. Kan ie wel een geloof boven z'n relatie stellen? Dat vraagt 'n tegenactie. In elk geval voortaan wegblijven van eikels die 'n geloof praktiseren, daar heb je alleen maar last mee.
quote:misschicken schreef op 08 november 2008 @ 12:19:

Ik zit me even af te vragen welk geloof in het hedendaagse leven herkenbaar is aan een symbool aan de deur.....Ik had 'm al genoemd: hij is joods. Joden hangen een mezoeza aan de deur.
quote:misschicken schreef op 08 november 2008 @ 12:19:

Ik zit me even af te vragen welk geloof in het hedendaagse leven herkenbaar is aan een symbool aan de deur.....Ieder huisje heeft zijn kruisje, zeggen ze.
quote:CLARRISA schreef op 08 november 2008 @ 11:45:

Beste meiden , gisteren zou mijn vriend bij mij komen voor het weekend....

Hij wil mij doen geloven dat hij nu bij één van zijn 'geloofsgenoten ' logeerd .Omdat hij vanwege dat geloof niet officieel met mij mag zijn kan ik dit niet nagaan.

Deze man klinkt in mijn oren als een geloofsmisbruiker

Jullie hadden afgesproken terwijl dat volgens geloof eigenlijk niet mag (kan als je liberaal geloofd) vervolgens gebruikt hij deze rede waar hij zich eigenlijk niet aan houdt om niet meer bij jou langs te gaan

of hij houdt zich aan zijn geloof en spreekt niet met je af in het weekend, of hij leeft tussen de geloofsregeltjes (wel weekend afspreken) en laat wat van zich horen in een situatie als deze!

geloof is hier geen smoes voor!

ongeacht of hij vreemd gaat of niet (Wat ik niet perse concludeer uit dit stuk) ik zou het niet pikken dat hij jou helemaal naar hem laat toekomen + dokter verhaal om je dan vervolgens te laten stikken. Om deze rede zou het voor mij

1) over zijn

2) hij mag je dit nooit meer flikken en het goed maken (hier zou tijd overheen gaan)

succes!
quote:ellen2_ schreef op 08 november 2008 @ 12:28:

[...]

Ik had 'm al genoemd: hij is joods. Joden hangen een mezoeza aan de deur.Dat hij joods is was ik al achter, de mezoeza kende ik niet. Weer wat geleerd.
en dit stond in een ander topic.......... quote:CLARRISA schreef op 08 november 2008 @ 12:18:

Scheiden is zeer pijnlijk, het is als een zwaar rouwproces , jaren gaf je al je liefde en energie maar blijkbaar kan zij dat niet waarderen.

Bedrogen worden is verscheurend , ik spreek uit ervaring , je zelfvertrouwen brokkelt af , je voelt je in de maling genomen en wordt heen en weer geslingert tussen woede en zelftwijfel : "waarom deed die man mij dat aan?" , "ben ik dan niet mooi, lief , goed genoeg, is die ander zoveel beter,".Maar na een tijdje ga je inzien dat het niet aan jou ligt want als iemand tegen jou liegt dan mag je er zeker van zijn dat ze dat tegen die ander ook doet.

Ik betrapte mijn vriend een jaar geleden (die al 2jaar op mijn kosten leefde) , toen ik hem confronteerde hiermee heeft hij mij tijdens dat zelfde telefoontje ijskoud gedumpt.

De vrouwen in kwestie (die hij uiteindelijk niet heeft )heeft hij toen verteld dat hij nooit wat met mij had gehad en dat ik maar een "kennis " was , doordat die vrouwen ruim 2000 kilometer verderop woonden konden ze dit niet echt nagaan en namen zijn leugens voor waarheid aan;

De eerste twee maanden waren een echte hel maar ik begon langzamer hand terug te beseffen dat het niet aan die vrouwen of aan mij lag maar volledig aan hem..

Ik begon mij leven terug in eigen handen te nemen , ging na 2 maanden depressie terug werken en het ging steeds beter met mij.

Na 5 maanden had ik terug een stralen leven (geloof me alle wonden helen)en blijkbaar viel dit op want wie stond er plots terug voor mijn deur?Das nu bijna zes maanden geleden ik gaf hem een kans misschien mede omdat hij uiteindelijk niks met die vrouwen heeft gehad (maar wel geprobeerd en is dat dan minder erg?).

Nu bevind ik mij terug in de wazige hel want na een romatische herzoeningsperiode kroop het gif er weer langzaam in.

Stiekeme telefoontjes ;dingen verbergen , niet komen opdagen op afspraken .

Ik hoop voor jou en voor mij dat we de kracht vinden om te deur te sluiten niet omdat we niet genoeg van hun houden want gezien jouw topic en mijn eigen ervaring in mijn situatie deden we dat allang en veel te veel.

Juist daarom : mensen zoals jij en ik die hun hele hart en ziel in een relatie gooien ;, alles op alles zetten om hun dromen te verwezelijken , vind je dat zulke mensen mogen belogen en bedrogen worden, ik hoop dat ik de kracht vind voorgoed die deur te sluiten en kan zeggen "NEE IK LAAT ME LANGER TEGEN MIJ LIEGEN"
Inderdaad Jodendom , omdat ik nog aan het "bekeren" ben mogen we "officieel" nog niet samen zijn.

Dat weerhield me in het begin (3jaar geleden) maar hij zei "voor mij ben je Joods omdat je Joods leeft we kunnen stiekem verloven en trouwen na je bekering).Zo begon het , maar op een keer toen hij boos was veranderde "je bent voor mij Joods omdat je Joods leeft " in "je bent 'maar' een niet-Jood dus niet 'officieel" mijn vrouw en dus heb ik geen enkele verantwoording aan jou af te leggen.Ik onderhield hem 2jaar , want hij was ziek en ik medelijdend.

Een jaar geleden betrapte ik hem , terwijl ik hier voor hem liep te werken had hij zichzelf door een oudere "chatvriendin " op een verre reis laten trakteren waar hij dan een 'jongere dame ' zou ontmoeten waarvan hij altijd beweerde dat het 'een nicht' was.Toen ik hem hiermee confronteerde werd ik tijdens dat zelfde teelfoontje ijskoud gedumpt , en tegen de vrouwen in kwestie beweerde hij had hij nooit,wat met mij had gehad (een vrome Jood doet zoiest niet vertelde hij hun) en dat ik slechts een 'kennis' was.

Ik voelde mij zo veraden en kreeg een zware depressie waarmee ik twee maanden thuis zat , hij daarintegen zond boze berichten dat ik had moeten zwijgen en hoe kon ik hem zo veraden door onze relatien aan het licht te brengen waardoor hij het risico liep verbannen te worden uit de Joodse gemeente ?

Na een tijdje voelde ik mij langzaam beter en begon te beseffen dat het niet aan die andere vrouwen of aan mij lag maar volledig aan hem..

Na 5 maanden had ik terug een prima leven en blijkbaar was dat zichtbaar want wie stond er plots weer voor de deur?Hij heeft toen die oudere vrouw tegen mij zelf laten zeggen dat ze nooit wat hadden gehad en van die jongere zei hij dat ik me dat inbeelde en hij niks met haar wou.Ik trapte er in en gaf hem nog een kans , en nu zit ik weer in dezelfde hel want na een romantische verzoeningsperiode is het weer zover : stiekeme telefoontjes, niet op afspraken komen zoals die fars van gisteren..

Maar nu heb ik zoiest van is hij gewoon "lomp" en is hij echt bij Joodse mensen zoals hij beweerde of is hij aan het vreemdgaan , dit brengt me op het idee om zometeen te gaan kijken waar zijn scoot staat , anderszijds zoals jullie lezen maakte ik toch al heel wat mee , liet beschamelijk ver over mijn grenzen gaan en ik vrees dat ik belogen wordt..

Waar vind ik de kracht om de deur te sluiten?

Hoe overwin ik de angst om van een ongezonde relatie af te stappen?

Waarom vind ik het zo verdomd moeilijk en eng om weg te lopen terwijl alles erop wijst dat ik niks te verliezen heb?
ohjee, ze trekt dat soort loserige buitenlandse geloofsfreaks aan!
Is TO niet die Belgische dame die een voorliefde heeft voor Orthodox Joodse Mannen?
quote:CLARRISA schreef op 08 november 2008 @ 12:42:

Inderdaad Jodendom , omdat ik nog aan het "bekeren" ben mogen we "officieel" nog niet samen zijn.Je trekt dus niet alleen loserige geloofsfreaks aan, maar je bent jezelf er ook toe aan 't bekeren. Dan denk ik niet dat er nog hoop voor je is, tenzij je keihard wegrent van al die nonsens.
Gut, is er niet al véél vaker zo'n topic als dit geweest? Iemand die constant met gelovige (en altijd Joodse) mannen iets had en met soortegelijke verhalen kwam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven