Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Ook ik kwam voor het topic waar Elninjoo zich aboluut ongepast gedraagt. Volgens mij kun je voor minder een ban krijgen alhier. :puke:
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Totaal onnodig confronterend en vreselijk misplaatst.
The time is now
Helemaal eens met fluffychuzzle. Een (perma)ban lijkt me wel het minste.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dames, ik was zelf ook al op het topic beland en heb net de opmerking en alle daaropvolgende commentaren verwijderd.

Met betrekking tot een eventuele ban: daar is een procedure voor en die zal ik zoals altijd volgen. Concreet betekent dat dus dat deze opmerkingen niet direct een ban opleveren.
Bedankt voor het verwijderen van de opmerking van Elninjoo, ik vond het ook totaal ongepast en onnodig.
Bedankt voor het verwijderen. Wat zijn de criteria voor een ban dan? Ik kan me niet iets kwetsender voorstellen dat wat hier zo even gebeurde.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoi Angel,

Kun je voor mij mijn topic titel veranderen in:

Wil graag een derde maar kan het lichamelijk (misschien) niet aan

bedankt!
Maleficient, een ban krijg je bij herhaaldelijk overtreden van de regels. Voor je een ban krijgt, krijg je eerst een waarschuwing. Volgt binnen twee weken weer een waarschuwing, dan volgt de ban. Overtreed je binnen twee weken na je ban weer de regels, dan volgt zonder waarschuwing vooraf een nieuwe ban.

Een permaban kun je krijgen - slechts na overleg met en goedkeuring door de redactie van Viva - als je herhaaldelijk de regels overtreedt en ban na ban opgelegd krijgt.

(Spammers die hun account enkel voor spammen gebruiken, worden overigens wel direct geband omdat ze het forum enkel voor reclamedoeleinden gebruiken en niet om te forummen).
Lizett, ik heb de titel aangepast. Alleen is het vreemd genoeg zo dat als ik een titel aanpas hij ineens niet meer dan 60 tekens mag bevatten. De door jou opgegeven titel was te lang, dus ik heb 'm een beetje ingekort. Mocht je het toch nog anders willen, geef dan nog even een seintje hier.

Kjong, het is inderdaad te zot voor woorden dat je via google moet zoeken naar iets op het forum.
Angel, dank je voor het verwijderen van de offtopic posts op t "baby overleden" topic.
Riz, geen dank.
Angel gezocht op Moderatortopic Overige.
Angel wij hebben met een paar meiden de topic gaan voor je eerste kindje....nou hebben we al een hele rij meiden en steeds kwamen er weer meer bij. Nou wilden we een ledenstop doen maar er werd ons duidelijk gemaakt dat dit niet mag. Iedereen mag gewoon wat in onze topic schrijven maar om het van iedereen beetje bij te kunnen houden willen we het gewoon bij dit groepje houden.

Mag dit of mag het echt niet?
Ik ben geen engel, maar kan je wel zeggen dat dit echt niet mag. Dan kun je beter een besloten hyve oid maken...

Op een openbaar forum als deze mag het dus niet.
Hoihoi,

Zou je syllekuh79 mijn mailadres willen geven?

Zie topic 'Ben ik zwanger".

Thanks!
Ik zou inderdaad erg graag het mailadres van Mariska79 (zie berichtje hierboven uit topic: ben ik zwanger) willen ontvangen. Eventueel mag haar mijn mailadres ook toegestuurd worden.

Bedankt!!!
Het mailadres is onderweg dames.

Olifantje19, Dino heeft gelijk. Dit forum is voor iedereen. Wil je een besloten groep, dan zul je daar elders mogelijkheden voor moeten vinden (yahoogroups, googlegroups, hyves, multiply...)
Maar wel een ledenstop in de openingspost neergezet, vind ik zeer ongastvrij en onvriendelijk naar andere forummers (lees nieuwkomers) toe.
...
Probleem.....

Het mailadres van mij is doorgestuurd, bedankt daarvoor, alleen ik kan mijn mailbox niet meer openen.

Hoe kan ik viva een nieuw mailadres doorgeven zonder het hier op het forum te zetten?
Angel.. wil je het topic.. nanycare 5x afgegaan snachts sluiten.. het voegt niets meer toe..

dank je wel
Jaschenka, ik ga even kijken, dank je.

Mariska, je kunt een mailadres zelf wijzigen als het goed is in je profiel bij Mijn Viva. Zo niet, stuur dan even een mailtje naar forum@viva.nl.

77beetje28, in principe worden topics niet op verzoek gesloten omdat de discussie een andere wending krijgt dan je zou willen. Het blijft dus open staan wat mij betreft.
Kun je in mij titel van kond kind maken?

[ heeft jullie kond dat ook: steeds maar een uurtje slapen? ]

tnanx:)

Eendtje
En kun je bij mijn topictitel van 'vergrootte' 'vergrote' maken?

(http://forum.viva.nl/forum/list_messages/33330)
Zal ik doen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven