December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Floor is 1 keer wakker geweest om 04.45. Ze heeft echt 14 uur geslapen. Heerlijk :-)

Vandaag heerlijk dagje met kindjes. Vanmorgen naar de markt geweest, daarna met Timo, vriendin en honden wezen wandelen en daarna lekker onder de douche en aanklooien met kindjes. Schaatsen kijken. Heerlijk dagje. Morgen ook niks op het programma. Alleen dat P moet werken......

Fijne avond !!
He getver,

ben ziek

Gister uit eten geweest naar de Griek, het was erg lekker, maar daarna....

De hele nacht in de weer geweest, heb op de bank geslapen om maar niemand wakker te maken boven. Nu een zeer bekken van het slapen op de bank en nog steeds een rare maag.

Jammer dat we nu net vanavond een feestje hadden. Voor het eerst sinds Noof d'r geboorte dat we samen naar een echt feestje zouden gaan. Nova is dus ook uit logeren, maar ik moet nu toch echt tot de conclusie komen dat een feestje er niet in zit vanavond. Jammer hoor, maar goed volgende keer beter.

Enig voordeel is dat ik heul lang kan gaan slapen, vroeg erin en dan ook nog uitslapen!
Wat een rust!

Flodder, lekker dat je een goede nacht hebt gehad!

Mette, beterschap! Jammer dat je nu niet naar het feestje kan...gaat T wel nog? Slaapse dan maar.

Wij hebben de sinterklaas cadeautjes op 1 na binnen!!

En voor Amber d'r verjaardag hebben we dit fornuisje!

Wat een leuke foto's allemaal weer! En leuke kado's ook. Ik heb nog geen idee wat we voor Davina gaan kopen eigenlijk.

Sannie super tip van de Lobbes!!!!!!

Tinus nog gefeliciteerd (beetje laat hihi)

Zo hou het hier verder weer bij, vroeg naar bed vanavond en morgen kan ik lekker uitslapen! Ben het boek Life of Pi aan het lezen (net in begonnen) ben erg benieuwd of het wat is.
Ojee, volgens mij wordt dit een heel lang stuk......

Eize poept heel weinig, meestal 1x per week een redelijk volle broek. Woensdag had hij zoveel gepoept dat ik hem daarna in bad moest doen. Donderdag ging ik met mijn moeder winkelen en hoopte dat het niet nog eens ging gebeuren. Ja hoor, tijdens het voeden in een lunchroom komt er een hoop gereutel uit en kan ik daar op het aankleedkussen dus mijn hele kind verschonen en nieuwe kleren aangeven. Pfoe, toen had ik wel trek in mijn clubsandwich met gerookte zalm.

Boyd is weer sinds tijden het voorbeeldige jongetje als dat hij altijd al is geweest. De driftbuien waren waarschijnlijk echt een sprongetje in zijn leeftijd. Hij kan nu ook nog beter alleen spelen. Voorheen wilde hij tijdens het eten koken altijd maar erbij zijn en kijken wat we aan het doen zijn. Na die drift is dat helemaal weg.

Ik merk dat hij nu meer met dingen aan het spelen is en ga nu ook samen met hem spelen. Hij heeft een verkeersvloerkleed met wegennet en dan gaan we samen met de auto's rijden.

Voor zijn verjaardag en sinterklaas geven we dan ook speelgoed waar we samen mee kunnen spelen.

De glijbaan staat nog onaangeroerd in de tuin. Ook in de openbare speeltuin is hij niet meer zo weg van de glijbaan. Of hij is er op uitgekeken, of hij is zo geschrokken van de lancering op zijn billen dat de schrik erin zit. Ach, we hebben Eize nog als reserve.

Zo, wat ben ik blij dat ik nog verlof heb tot eind december. Eize heeft nog zo vaak voeding nodig, ook 's nachts. En ik voel me nu een beetje op orde komen en dat ik volop geniet van mijn mannen.

Ik heb hem gewogen van de week en gemeten, volgens mij is hij al 6 kilo en 59cm lang. Donderdag naar het CB voor 1e prikje en weer wegen en meten. Eize is echt heel anders dan Boyd. Leuk hoor, die verschillen.

Eize's armpjes en beentjes beginnen nu al lekker te spartelen in het rond. Vorige week legde ik hem op zijn buik en meneer kreeg al omrol-neigingen. Nog even en hij ligt weer op zijn rug. Hij wordt ook zo lekker boos als het hem niet lukt. Zijn nekkie is ook al sterk, die gaat zo heel hoog al.

Dinsdag komen de kindjes van het KDV bij mij overdag St.Maarten. Omdat ik nog verlof heb, en ik vlakbij het KDV woon, komen ze langs. Ook Boyd. Ik heb een zak snoep gekregen om uit te delen. Hopelijk wil Boyd nog mee terug naar het KDV als hij mij heeft gezien. Nou ja, anders blijft hij maar thuis daarna.

's Avonds langs de buren en langs mijn ouders en hun buren.

A1mee

Stoer hoor, dat je er bij kon zijn dat Yanhoa geknipt werd. Kan hij nu ook beter je borst pakken, of was dat geen probleem.

Vraagje aan jou: hoeveel voedingen geef jij Yanhoa nu? Of beter: om de hoeveel uur? Eize komt nog steeds elke 3 uur, soms begint hij na 2 uur al wat te mopperen. 's Avonds is hij nu steeds bezig met clusteren en ben ik elke 2 uur met hem bezig. Soms geef ik hem een beetje kunstvoeding of afgekolfde melk als ik niet zeker weet of hij nu echt honger heeft.

Eize poept dus heel weinig. Ik maak me er soms wel eens een beetje zorgen om. Hij heeft soms 1x per week wel een goede poepbroek, maar voor de rest is het elke dag of helemaal niets of een soort remspoortje.

Ik heb badverf voor in het water. Als ik met Boyd in bad ga dan kan hij met een kwastje op het bad schilderen. Leuk hoor en erg handig. Daarna kan je gewoon met water afspoelen en is alles weer schoon. Ik heb het toen bij de Hema gekocht. Maar zag het laatst ook bij de Etos.

Toevallig ben ik ook op zoek naar een meezing cd. Heb nu een meezing cd met een verhaaltje ertussendoor. Erg leuk. ze gaan op zoek naar Berend Botje en gaan dan de wereld over. Alle bekende liedjes komen te voorschijn. Heb ik ooit eens ergens kado bij gekregen.

Misschien eens kijken of ze van een bepaald eten andere poep krijgt. Even een lijstje bijhouden wat je haar te eten geeft, of een paar dagen hetzelfde geven en dan kijken hoe ze erop reageert. En anders bloedcontrole voor allergie?

Plasser vind ik wel een goed woord voor een meisje. Ik noem het bij Boyd gewoon piemeltje.

Marloes

Komen me bekend voor die buien van Amber. Boyd had ze een tijdje terug ook. Gelukkig nu niet meer.

Hoeveel is de erfenis ??

Mette

Hebben ze voor het horen van het hartje niet voor de zekerheid een echo gedaan? Toen ze het bij 1 van de 1e keren niet konden vinden, kreeg ik meteen een echo. Toen kwam ook gelukkig de vleesboom naar boven, anders was dat toen nog niet ontdekt.

Stressen he? Ik vond het toen ook niet fijn, maar probeerde me toen wel in te denken dat de baby soms te klein is dat ze het slecht vinden.

Stom ook dat je voor een plasje ook helemaal een bonnetje moet halen, moet wachten op je nummer en dan alleen je plasje inleveren. Zonde van je tijd. Voor het bloedprikken is het wel een goed systeem, maar voor je plasje niet. Gelukkig heb ik nu al diverse keren gehad voor het bloedprikken dat het heel rustig was.

Lachen met jou, Flacon ipv Falcon.

Goede berichten van Nova, ben zo benieuwd hoe ze is, dat gaan we zien bij de kraamvisite. Ze zal Boyd wel voorbij schieten, misschien kan zij hem wat leren praten ???

Knorretje

Gaaf pak, kan je zo gebruiken voor de carnaval. Zelf gemaakt????

Hoe is het met jouw buikje?

Schattig dat Joerie voor zijn beer ging zorgen. Ik zag gisteren bij Boyd dat hij met de benzinepomp van Little People zijn Lego-poppetje aan het voltanken was. Onvergetelijke momenten.

Joeri zat toch niet alleen in het bad zonder toezicht ???? Niet meer doen hoor als dat het geval is. Ik ken een verhaal van een moeder waarvan het kindje de hete kraan zelf opendeed en voor haar hele leven een groot litteken heeft.

Falcon

Van mij mag je meeschrijven hoor. Nieuwe verhalen en misschien adviezen/ervaringen op elkaars vragen kunnen we altijd gebruiken.

Enne... jij weet nu alles al over ons, nu willen wij alles van jou weten !!!!!! (oh, dat heb je inmiddels al gedaan)

Boyd is ook nog geen prater, welgeteld 10 woorden. Hij brabbelt wel heel veel in zijn eigen taaltje, dus ik maak me niet zo'n zorgen nog. Het is zeker geen stille willie.

Cerazette heb ik nu ook gekregen na de geboorte van Eize. Wel raar dat je een hele maand moet slikken zonder stopweek. Knap hoor, zolang borstvoeding! Wel emotioneel dat stoppen met de BV. Maar nu met de 2e ben ik wel makkelijker geworden. Als het me lukt de 6 mnd vol te houden, ben ik supertrots, maar zou het om een of andere reden niet meer lukken, dan leg ik mij daar wel sneller bij neer.

Moest wel lachen om Mette met haar Flacon ipv Falcon.

De speelgoedstofzuiger van Kruidvat hebben wij ook gekocht voor Boyds verjaardag.

Het valt me tot nu toe nog erg mee, een peuter rondlopen en een baby die elke 3 uur wil eten. Ik zet Boyd in de kinderstoel met tuigje vast, geef hem een verantwoord tussendoortje en zet de tv aan. Borst geven met Boyd rondom mij is echt niet te doen. Hij vindt het veel te interessant en wil Eize steeds maar aaien, maar dat gaat niet al te vriendelijk soms.

Yora

Little People speelstad ken ik uit de boekjes. Eize heeft de trein gekregen, staat nog in de doos in de kast. Ik wil niet dat Boyd er mee speelt, dan is het al kapot voordat Eize er wat mee kan doen.

Mooi he, dat helpen van die kleintjes. Boyd kan het ook als de beste !

De potjes geef ik nog sporadisch, en dan vooral als hij zelf aangeeft dat hij honger heeft, maar het voor ons nog geen avondeten is. (als het bijv. pas half 5 is) Ik wil dan toch liever dat hij even de grondstoffen binnenkrijgt die goed voor hem zijn, dan helemaal geen avondeten. En als ik hem dan bijv. een klein tussendoortje geef, dan is daarmee weer net zijn maag gevuld dat hij geen avondeten mee-eet, of vraagt hij om meer omdat hij dan dus echt honger heeft.

Boyd heeft gewoon een klein maagje en is snel vol. Het is een kleine eter. Eize is denk ik heel anders, volgens mij wordt dat een hele goede eter. Misschien dat Boyd dan ook beter gaat eten.

Boyd vindt Optimel altijd heel lekker. En slagroomvla (ikke ook)

Verder krijgt hij nog steeds de heerlijke verse groentesapjes, hij drinkt zo 200ml achter elkaar op. En vraagt dan nog om meer. (Hij kan heel goed naar de koelkast wijzen)

Gewoon even Googlen voor een lampion, kom je vast wel knutselsites tegen. Op het KDV wordt het gedaan, dus een makkie voor mij altijd.

Gave foto's.

Wel hartstikke goed dat je de TV zo lang hebt kunnen weren. Toen ik zwanger was, heb ik daar gretig gebruik van gemaakt. Nu alleen nog tijdens het eten klaar maken, naar Sesamstraat en soms 's ochtends nog als het erg vroeg is. Ik probeer het wel zo min mogelijk te doen. Spelen is belangrijker.

Mainecoon

Ik ben soms ook aan het bedenken wat ik nu met Boyd kan gaan doen. Vaak wil ik wel naar buiten, maar dan wordt het de speeltuin en vind ik voor mezelf altijd een beetje saai. Van de week maar wezen belleblazen in de tuin, maar Boyd zat helemaal onder het sop. Ook niet echt handig. Hij ging bellenblazen met de blazer tegen zijn mondje aan. Grappig hoor! Ik heb hem maar laten klooien ermee. De bellen van mij vond hij geweldig.

Ik ben nu wc-rolletjes aan het sparen voor een kegelspel. Dan kunnen we die met een bal omgooien buiten in de tuin of binnen. De wc-rolletjes wil ik dan nog even versieren met gezichtjes ofzo.

Voor de Sint heb ik een echte kegelset gekocht.

Nurse

Boyd is geen bilschuiver geweest. Op het KDV zit ook een meisje die kan razendsnel kontschuiven. Prachtig om te zien. Komt vanzelf wel joh!

Floddertje

Heb ook cd van Woezel en Pip, maar vind ik zooo zoetsappige liedjes, wordt er helemaal kriegel van.

Laten huilen als Boyd niet wil slapen, doen wij ook hoor. Je leert je kindje heus wel kennen en merk je snel genoeg of het aandacht is of wat anders.

Boyd wordt ook nog wel eens huilend wakker. Ik ga dan niet meer naar hem toe, want dan wordt hij juist driftig en wil uit bed en naar beneden. Na 5-10 minuten merk ik dat het dan vanzelf weer stil wordt.

Tinus

Spannend allemaal hoor met het nieuwe KDV. Moeders zal er meer last van hebben dan Manu, denk ik.

Oef

Fijn te horen dat het allemaal goed met jullie gaat. Gecondoleerd met het verlies van je "stiefmoeder". Ook al heb je geen band met haar, het blijven trieste situaties.

Indian

Ik ken de driftbuien van je kleintje. Een tijdje terug heb ik hier ook advies over gevraagd in de groep. Google maar eens op driftbuien, dan lees je een hoop adviezen.
Hallo,

leuke keukentjes zie ik voorbij komen. Ik de Karwei folder stond ook een leuke. Maar helaas helaas heb ik al dat kleine houten kooktoestelletje bij de Hema gekocht. Van zijn opa en oma krijgt M de garage uit de Karweikrant, ook leuk (hoop ik).

Mainecoon, The life of Pi (Nederl. versie) heb ik ook gelezen, vond het een heel leuk boek en heb het ook vaak cadeau gedaan aan mensen. Hoe vind jij het?

Mette, superjammer dat je ziek bent.. juist het eerste feestje samen gemist, jammer. Wij hebben de eerste anderhalf jaar nauwelijks wat samen gedaan, en dan is zelfs een simpel verjaardagsfeestje 's avonds erg leuk.

Deze maand het andere uiterste: M logeert drie keer bij mijn ouders omdat we van alles in de weekenden hebben. Vandaag zijn we de hele dag weggeweest zonder hem terwijl ik ook al vijf dagen had gewerkt, dat was echt teveel van het goede, ik wilde naar hem toe. Hij is vanavond mee uit eten geweest en dat ging wonder boven wonder heel goed. Kunnen we best eens vaker doen, maar dan wel een snelle hap, na een uur had hij het wel gezien. Voordeel was dat hij niet uit de stoel kon klimmen daar, haha.

Ik ken ook weinig leuke kindermuziek. Heb maar 1 cd gekocht, een keer bij de kruidvat (zon en strand ofzo), die ligt in de auto. Viel wel mee. Ik was van plan er af en toe 1 te lenen bij de bieb, maar nog niet veel gedaan (tip: koop NIET de cd van Karin Bloemen, die vond ik echt niet leuk...).

Wij moeten erg uitkijken dat M niet teveel tv kijkt. Hij mag vaak 's morgens kijken terwijl ik douche en na het kdv tot het eten. We hebben Bumba en Teletubbies op dvd, zodat we wat hebben als er niks op tv is. Maar daardoor vraagt hij al als hij wakker wordt om Lala (teletubbies) en Bumba. Ik wordt steeds beter in nee zeggen gelukkig.

Vraagje: M heeft een traumaatje, hij durft niet meer in bad sinds hij er een paar weken geleden in heeft gepoept.. Laatst probeerde ik het weer maar zodra de luier uitgaat schiet hij in paniek. Tips?? Hij had ook al een paar keer op het potje gepoept maar dat zit er ook niet meer in. Dat is niet zo erg voorlopig, maar nooit meer in bad/onder de douche wordt een beetje lastig..

Ik kan het eens met een zwemluier proberen misschien.. dan weekt zijn kontje tenminste een beetje. (of geef ik nu zelf het antwoord op mijn vraag..)

Welterusten, ik ga lekker naar bed,

Falcon
Geen tips, hier waterratten :-)

Ik vind woezel en pip zoetsappig. Kinderen vinden hem leuk.

Dat keukentje bij karwei vond ik erug tegenvallen. Heel klein is ie.

Falcon; waar komt je nick vandaan ?? Ik ben een boek aan het lezen waar een Falcone in voor komt.

Vanmorgen heeeeerlijk tot 10 uur met de kindjes op bed knofje gekeken. Ontbijtje op bed gehad. Heerlijk. Timo is uit spelen bij vrienden van ons. Met Floortje een heerlijke wandeling gemaakt van een uur (met P en Luca). Beetje koud windje, heerlijk !!

Zo even hockey kijken bij mijn vriendin en vanmiddag met Timo knutselen als Floor slaapt. Daarna even naar mijn ouders fietsen denk. Heerlijk dagje !!
Zo, ben even bij oma. Opa is aan het hockeyen (op zijn oude dag). Kindjes spelen (nog) zoet.

Meete; hoe is het met jou ?? Al weer wat beter ??

Joni; is zeker een stuk geworden :-) Gezellig !!

Mainecoon; life op pi ?? Waar gaat dat over ??

Marloes; doen jullie de sint zo uitgebreid dan ? Wij vieren het wel bij opa en oma met alle nichtjes en neefjes maar niet met zulke grote cadeaus. Maar ja is ook lastiger als ze vlak daarna jarig is vind ik.
Mainecoon, heb wel eens van het boek gehoord, maar niet gelezen...is het wat?

Joni, wel trek in je clubsandwich, ik geloof dat mijn eetlust over zou zijn!

Lekker dat Boyd weer wat "tammer"is!

Klinkt gezellig dinsdag het kdv over de vloer!

Weet nog niet hoeveel de erfenis is en of ik het nu al ga krijgen of als mijn oma ook overleden is, moet ik allemaal nog horen.

Falcon, wij hadden in eerste instantie ook het fornuisje van de hema bedacht, maar dat bleek in het echt toch wel erg inieminie!

Nou wonen we niet zo heel ruim, maar dit model moet nog net kunnen!

Misschien een leuk nieuw speeltje kopen voor in bad?

Floddertje, Nee wij doen de sint ook niet zo uitgebreid hoor,We doen het met mijn schoonzus, zwager en neefje. De kids krijgen in totaal 4 cadeautjes, waarvan 3 kleintjes (max ¤10) en 1 wat groter cadeau en dan nog een paar keer schoen zetten met echt kleinigheidjes.

Het fornuis is voor haar verjaardag, dat hebben we eerst nog natuurlijk!

Vanmorgen zijn we lekker wezen zwemmen met z'n 4-tjes!

Wij hebben ook echt waterratjes! Justin is van kleins af aan al elke week met me gaan baby/ peuterzwemmen, maar met Amber komt het er niet echt van, maar ze doet alles wat we toen altijd deden ook!
Joni leuk zo'n poepbroek zeg jeetje. Zul je net zien midden in lunchroom hihi. Klinkt erg leuk dat st. Maarten. En Eize is zo te horen al een flinke knul aan het worden zeg. Volgens mij is 1x per week poepen niet vreemd als je bv geeft hoor (staat me bij dat Sannie ook al zoiets zei). Ik zag die badverf ookal ergens maar twijfel toch een beetje of dat wel zo goed is. Nou ga ik ook wel met haar in bad en ik kan niet zo goed tegen chemische goedjes. Moet morgen alweer die Locoid scalp lotion bij de ha gaan halen omdat ze vorige week bij de kapper mijn haar hebben gewassen met shampoo ........ Ja Davina die wil ook graag dat bellenblaasstokje tegen/in haar mond doen haha. Wij hebben ook een kegelspel van sesamstraat (was ik even vergeten) zal hem morgen maar weer eens te voorschijn halen. Kijken of ze er nu wel wat mee doet.

Falcon ik ben vandaag niet meer toe gekomen aan het boek (ik lees trouwens de engelse versie, maar dat bleek al door de titel hihi). Maar hij lijkt me erg leuk. Davina die is bang voor douchen en op de vakantie hadden we soms geen andere keuze. Daardoor werd ze helaas ook bang voor in bad gaan en krijste de hele boel bij elkaar. Maar ja we hebben toch stug doorgezet en na een aantal keren werd het weer minder, ze kreeg er duidelijk weer vertrouwen in. En nu vind ze het in bad gaan weer heel erg leuk en spettert ze er lustig op los weer. Was niet gezellig die keren dat ze zo te keer ging maar ja je hebt toch weinig keus, wilde toch wel dat ze even schoon werd.

Flodder/Marloes volgens mij gaat het boek over een indiaas jongetje dat schipbreuk lijdt. Heb pas een paar pagina's gelezen dus heb er nog niet echt een goed beeld van.

Marloes tsja ik weet niet hoe ze er aan komt, ze zegt trouwens meer Piloe geloof ik, zonder s. Maar ben er al weer achter dat het niet gaat werken om haar plasser ook Piloe te noemen. Schijnbaar heeft ze al duidelijk door dat er verschil zit tussen haar en papa.

Zo ik schrok me trouwens gister rot zeg! Davina doet sinds een paar dagen de deuren zelf open. En gister had mevrouw zich dus opgesloten in de wc! Voor een seconde flitsten er even beelden door mijn hoofd van een deur die uit de scharnieren gelicht moest worden enzo ........ maar gelukkig bedacht ik me toen dat ik ook gewoon even met de achterkant van een lepel in het gleufje de knop weer om kon draaien. *zucht van verlichting*. Tsja daar had ik even niet bij stil gestaan dat ze dat zou doen. Met de tuindeur neem ik wel altijd mijn sleutels mee als ik even in de tuin moet zijn en Davina loopt rond. Ze heeft nog weleens de neiging om met de knip te spelen aan de onderkant dus dan zou ze me ook zo buiten kunnen sluiten. Maar aan het wc deurslot had ik niet gedacht. Nou ja Den die gaat binnenkort de deurkrukken omhoog zetten.
Oh jah Falcon thanks nog voor de tip, vond het interessant om te lezen.
Nou ik moest voor vandaag een afspraak maken voor controle om te zien of de anti-biotica goed had aangeslagen. Eigenlijk was er vandaag geen plek meer maar ik heb door gedrukt dus nu konden we om 16.30 langs komen (eigenlijk sluiten ze om 16.00). Ik dacht gister al wat nats te zien glimmen. Maar heb het niet van dichterbij bekeken ze was moe en wilde niet laten zien en ik dacht morgen gaan we toch naar de dokter dan mag die kijken. Maar vanmorgen was het al duidelijk zichtbaar ze heeft wederom een loopoor. De derde in korte tijd, ondanks 2 anti-biotica kuren Gelukkig heeft ze er niet echt last van. Ze is zich er wel van bewust want normaal gesproken mogen wij best kijken en nu dus niet. Ze zit nu lekker Teletubbies te kijken met een doosje rozijnen en drinken. De huisarts begon de vorige keer al over buisjes Ben benieuwd wat nu de volgende stap zal zijn en of we al door gestuurd zullen worden naar een kno arts. Of misschien zullen ze eerst nog een kweek laten maken ofzo. Nou ja we merken het vanmiddag wel.
Hoi,

Floddertje, mijn nick komt van een deel van een adres. Het is geloof ik ook 'valk' in het Engels, maar daar heeft het in mijn geval niks mee te maken.

Mette, hoe gaat het met je?

Mainecoon, beterschap met de oortjes van Davina. Als ze met buisjes geen last meer heeft, is dat wel fijn toch.

Ainne, hoe het met de ontstoken ogen van Leah? Sinds ik hier schrijf ben jij hier nog niet weer geweest, hopelijk is dat niet omdat de meisjes aldoor ziek zijn gebleven.

M ligt in bed (dit is mijn vrije dag), ik ga aan een sollicitatie werken..

Falcon
Hoi meiden,

Ik ben weer beter!

Ik hou het kort, moet straks naar de fysio met Nova.

Ainne, hoe is het met je?

x
Mette fijn dat je beter bent!

Falcon ze heeft er gelukkig nu ook geen last van maar je zult wel bedoelen dat het dan niet gaat ontsteken bedenk ik me nu hihi.

Die kleintjes zijn soms slimmer dan je denkt! Mijn moeder is even hier die heeft opgepast terwijl ik rijles had en vervolgens fysio. Davina die zei "mamma is weg" "ja" zegt oma "maar oma is hier" zegt Davina "Ja oma oppassen". Ik wist niet eens dat ze dat woord kende laat staan ook de betekenis kent van dat woord
hihi, M is minder slim (ook al kan hij dan heeeeeel goed puzzelen): opa en oma hebben opgepast en hij noemt papa nu om de haverklap opa, en andersom. En op straat noemt hij gewone jonge mensen ook opa of oma.. haha. Hij noemt mij ook vaak papa, maar de m en de p liggen dan ook erg dicht bij elkaar in de mond.

Hij kan wel steeds meer woordjes, echt erg leuk. vliegtuig, miauw, wafwaf, ooo-a (olifant), aap, vogel, krokokoko(dil), tei(ger), pinguin (helemaal goed!). Ook zegt hij nu ineens vaak 'mij' als hij 'van mij' bedoelt, het begint dus echt nu, het puberen (want je mag het dan niet aanraken, dan roept hij weer 'niet doen' met een strenge stem en een wijsvingertje.)

Ik vind het echt genieten, zo'n jongetje.. al ben ik wel wat ongeduldig af en toe door zijn getreuzel.
Lieverds, ik ben er wel hoor, maar erg druk en heb een druk weekend achter de rug, ben jullie niet vergeten, ben woensdag vrij en hoop dan tijd te hebben voor een foto van de nieuwe trap!

Heb deze week een drukke week, moet van de 7 dagen er 5 werken dus best een beetje drukkkkk.....

Ben woensdag en vrijdag vrij...

Morgen weer naar de verloskundige, bij geen bericht ga maar uit van goed bericht!

Dikke kus!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Falcon leuk he?! Vandaag in de apotheek begon ze gelijk tegen een meisje van 8 hoor "Neeeeee mag niet, van mij" *zucht* zij 2 jaar neeeeeehoor lijkt alleen maar zo hihihi. Zodra ze een ander kindje in de smiezen krijgt is het gelijk "Neeeeee ......". Ze is daar echt heel erg in

Knorrie veel plezier morgen bij de verloskundige, sterkte met de drukke werkweek. En lekker de trap klaar!! Ben benieuwd naar de foto's.

Wij hebben nu antibiotica druppels gekregen van de huisarts. Alleen wist ik niet hoeveel druppels en in de bijsluiter stond dat je het niet mag geven als het trommelvlies beschadigd/doorgebroken is .......... In de bijsluiter stond wel dat een volwassene 5-6 druppels per keer moest hebben, dus we hebben haar er 3 gegeven. Ik ga er morgen wel even over bellen naar de huisarts om naar die beide dingen te vragen. Verder zei de huisarts dat als het vrijdag nog niet droog is ik naar het ziekenhuis moet bellen voor een afspraak bij de kno arts en dan maandag nog even bellen voor een telefonisch consult dan maakt de huisarts de brief voor de kno in orde.
Wij hebben nu trouwens chocomel voor de senseo
Hoi!!

De 20 wkn echo was goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben weer helemaal opgelucht.

Daarna zijn we weze lunchen en een geboortepakje gekocht.

Hou het nu even kort, allebei onze meiden hebben iets van buikgriep oid onder de leden, Roxanne heeft dunne luiers, Yasmine ook, heeft daarbij koorts en spuugt met enige regelmaat.

Yasmine ligt nu te huilen, iets wat we totaal niet van dr gewend zijn, ze huilt anders haast nooit, ze heeft inmiddels geen koorts meer dus laten we haar toch maar even...hopelijk valt ze zo in slaap...

Roxanne slaapt ook nog niet, komt door dr zus....

Jaja, tis hier errug gezellig momenteel

Ben dr weer vandoor!

xx
Nurse wat goed dat de echo goed is!!! En succes met je dames hopelijk voelen ze zich snel weer beter.
Nurse; fijn dat de echo goed was !!

Mainecoon; zielig van haar oortjes. Mocht het zo ver komen, buisjes is echt een kleine ingreep waar je veel plezier van hebt !! Heb die choco ook maar vind hem niet zo eigenlijk. Wat slapjes.

Vandaag de hele middag in het ziekenhuis gezeten. We moesten al voor Timo zijn ontlasting wat niet goed gaat maar gisteravond is hij ook heel ongelukkig gevallen. Hij had al last van zijn schouder en vanacht een paar keer gillend wakker. Hij heeft uiteindelijk bij mij geslapen. Maar toen we toch naar het zh moesten gelijk maar even foto maken. Voor zijn buik ook om te kijken of er ontlasting vast zit dus dat kwam mooi uit. Van ontlasting krijg ik maandag uitslag maar sleutelbeen is gebroken. 3 weken in mitella moet ie !! Arm kind. Aan en uitkleden en slapen gaan (liggen) is heel lastig. Echt sneu. Hij ligt nu ook in het grote bed en zal vanacht weer naast me slapen. Morgen vrij genomen. Floortje gaat wel naar het kdv. Kan ik even met Timo aantutten.

Weet iemand hoe je op hyves je naam kan veranderen ?? Ik vind het wel leuk om naast Flodder een baby te zetten maar weet niet waar ik dan moet zijn........
mainecoon, schrikken zeg van de wc, gelukkig dacht je er optijd aan dat je hem van buitenaf open kon doen, voor je grof geweld had toegepast!

Balen weer van haar oor...wie weet zijn buisjes inderdaad wel DE oplossing!

Leuk he dat ze stees meer linken gaan leggen!

Falcon, wat voor sollicitatie heb je gedaan?

Irritabt he dat treuzelen af en toe, met dit weer ook, al komt het met bakken naar beneden, mw zal geen stap harder zetten....

Mette, fijn dat je weer beter bent!

Knorretje, veel pelzier morgen bij de vk!

Lekker dat de trap af is.

werkse en tot woensdag dan maar!

Nurse, fijn dat alles weer goed was!

Sterkte met de meiden!

Floddertje, was ik weer!voor de andere, was net al op hyves geweest), jeetje iook nog last van zijn darmen...dubbel succes dan maar! En verwen hem maar lekker morgen!
Ja haha, soms even schakelen van live naar hier :-)
Foto's van de nieuwe trap staan op mijn hyves! Voor de niet-hyvers onder ons zal ik binnenkort de foto's even in mijnalbum plaatsen en op HM plaatsen!

Nu snel naar bed, wekker gaat weer vroeg!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven