Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 17 april 2016 @ 11:32:

Tjonge, wat hebben hier een hoop mensen aandacht nodig met hun principes dat anderen volgens de door hun opgelegde principes uit principe zouden hebben moeten staffen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:WaaromPorque schreef op 17 april 2016 @ 11:26:

[...]

Jij bent slim genoeg om die vraag niet te hoeven stellen.

Aha, dus jij geeft jouw mening over anderen maar als ik jouw mening dan terug vraag aan jou ben ik slim genoeg om de vraag niet te stellen?

Tsja, in mijn ogen zegt dit alles over jou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 17 april 2016 @ 11:38:

[...]

Aha, dus jij geeft jouw mening over anderen maar als ik jouw mening dan terug vraag aan jou ben ik slim genoeg om de vraag niet te stellen?

Tsja, in mijn ogen zegt dit alles over jou. Prima toch? Hoef ik het mijzelf ook niet nader te verklaren.
quote:WaaromPorque schreef op 17 april 2016 @ 11:31:

[...]

Ik vind haar best slim hoor. (Jij ook, geef maar toe ) Nu was ze gewoon flauw. Mag natuurlijk.

Nee, jij schrijft wat jij vindt als je reacties van anderen hier leest en als ik dan terug vraag waarom jij je hierop focust krijg ik het antwoord dat ik flauw ben en blijkbaar in jouw ogen slim genoeg?

Bullshit.

Maar verder ga je maar fijn je gang hier hoor. Wat jij wilt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:WaaromPorque schreef op 17 april 2016 @ 11:31:

[...]

Ik vind haar best slim hoor. (Jij ook, geef maar toe ) Nu was ze gewoon flauw. Mag natuurlijk.Daar heb ik zo'n hekel aan; aan dat meningen / gedachten in mijn momd leggen. Als ik iets vind, dan zeg ik dat zelf wel. Enn is gewoon niet zo'n slimmerdje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Enn schreef op 17 april 2016 @ 11:40:

[...]

Nee, jij schrijft wat jij vindt als je reacties van anderen hier leest en als ik dan terug vraag waarom jij je hierop focust krijg ik het antwoord dat ik flauw ben en blijkbaar in jouw ogen slim genoeg?

Bullshit.

Maar verder ga je maar fijn je gang hier hoor. Wat jij wilt.Dankjewel.

Tjonge, wat hebben hier een hoop mensen aandacht nodig met hun principes dat anderen volgens de door hun opgelegde principes uit principe zouden hebben moeten staffen.

Kijk, hier snap ik niks van dus denk ik " is die even slim " .

Helemaal mee eens.
quote:WaaromPorque schreef op 17 april 2016 @ 11:32:

[...]

Oh, jawel.

Alleen moet je dan ook zo lekker eerlijk kunnen luchten waarover je het hebt.

Waarom ?

Die slimme Enn, zoals jij zegt , hoeft zichzelf toch geen ban te bezorgen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 11:40:

[...]

Daar heb ik zo'n hekel aan; aan dat meningen / gedachten in mijn momd leggen. Als ik iets vind, dan zeg ik dat zelf wel. Enn is gewoon niet zo'n slimmerdje.

Had ik niet moeten zeggen. Excuses.

Tjonge, wat hebben hier een hoop mensen aandacht nodig met hun principes dat anderen volgens de door hun opgelegde principes uit principe zouden hebben moeten staffen.[img]null[/img]
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 11:43:

[...]

Waarom ?

Die slimme Enn, zoals jij zegt , hoeft zichzelf toch geen ban te bezorgen?Het ging niet over Enn.
quote:WaaromPorque schreef op 17 april 2016 @ 11:44:

[...]

Het ging niet over Enn.

Maar over Nouschi.

Die moet wel een ban? Is dat jouw reden?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 11:41:

[...]

Kijk, hier snap ik niks van dus denk ik " is die even slim " .

Helemaal mee eens.

Nou... Dat is niet zo slim van je.

Behalve als je de nadruk op even legt. Ik heb wel zo mijn momentjes namelijk. Denk ik soms. Heel kort.

Man, wat is het vervelend om mij te zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Enn schreef op 17 april 2016 @ 11:45:

[...]

Maar over Nouschi.

Die moet wel een ban? Is dat jouw reden?

Jij schijnt te weten hoe ik in elkaar zit.

Mooi , hoe je het woord ban in dit gesprek betrekt. Heb ik het nl nog niet een keer over gehad.
quote:WaaromPorque schreef op 17 april 2016 @ 11:44:

[...]

Het ging niet over Enn.Enn is Nouschi. Die dubbelnicken al 100 jaar.
quote:feow schreef op 17 april 2016 @ 11:46:

[...]

Nou... Dat is niet zo slim van je.

Behalve als je de nadruk op even legt. Ik heb wel zo mijn momentjes namelijk. Denk ik soms. Heel kort.

Man, wat is het vervelend om mij te zijn.Heb je een heel zwaar leven?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 11:47:

[...]

Enn is Nouschi. Die dubbelnicken al 100 jaar.

Jij bent pas slim!
Bannennaaierij

Ongeacht het wel of niet in een groep horen en/of een individuele positie van wie dan ook: Er heerst hier vaak een sfeer van pure bannennaaierij.

Feel free to staf.

What else is new? Ik ook niet met mijn stafgezeik.
Maar als iedereen een ban aangenaaid dient te krijgen dan weet ik er nog wel een, hoor.

Het staat er wel zgn lollig omschreven, maar B ( weet niet uit mijn hoofd hoe ze nu heet ) wordt alsnog lullig omschreven. Of " knuffeltokkie " moet iets positiefs zijn ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 11:48:

[...]

Heb je een heel zwaar leven?

Je kent het liedje toch?

Nou, ik ben niet de zangeres.

Ik ben het publiek dat meezingt.

En de zaal was uitverkocht.

Wel gezellig hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 11:50:

Maar als iedereen een ban aangenaaid dient te krijgen dan weet ik er nog wel een, hoor.

Het staat er wel zgn lollig omschreven, maar B ( weet niet uit mijn hoofd hoe ze nu heet ) wordt alsnog lullig omschreven. Of " knuffeltokkie " moet iets positiefs zijn ?No way
@Nouschi hoeft van mij geen ban @sinnombre ook niet.

Het schoot mij gisteravond compleet in het verkeerde keelgat dat @hatsetats hier binnen kwam met d'r mededeling over een verdiende ban.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Wat een emoties weer
quote:yasmijn schreef op 17 april 2016 @ 11:51:

[...]

No way

Nee, leek mij ook al niet.

Jij vindt het ook niet leuk dat ik jou onze knuffelbejaarde noem.

Ik denk trouwens dat MarianneDavids een stuk ouder is. Hoe oud is haar zus, Pejeka ? ( die moeten familie zijn, kan niet anders )
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 11:50:

Het staat er wel zgn lollig omschreven, maar B ( weet niet uit mijn hoofd hoe ze nu heet ) wordt alsnog lullig omschreven. Of "knuffeltokkie " moet iets positiefs zijn ?

Spolfuot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven