Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 19 april 2016 om 11:28
dinsdag 19 april 2016 om 11:28
quote:Rocinante schreef op 19 april 2016 @ 11:20:
[...]
dwangmatig brandstichten is grond voor TBS. En zolang brandstichten via internet niet echt lukt, is het de vraag waarom je niet op het viva-forum zou mogen rondhangen als pyromaan met tbs.
(...)Daar zit wel wat in, ja.
[...]
dwangmatig brandstichten is grond voor TBS. En zolang brandstichten via internet niet echt lukt, is het de vraag waarom je niet op het viva-forum zou mogen rondhangen als pyromaan met tbs.
(...)Daar zit wel wat in, ja.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 19 april 2016 om 11:29
quote:Rhaegal schreef op 19 april 2016 @ 11:25:
[...]
Volgens mij weet ik ook waar, maar daar zit van alles geloof ik, niet alleen tbs.https://www.commissievant ... htenregeling/tbs-en-bopz/
dat zou heel goed kunnen.
[...]
Volgens mij weet ik ook waar, maar daar zit van alles geloof ik, niet alleen tbs.https://www.commissievant ... htenregeling/tbs-en-bopz/
dat zou heel goed kunnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 19 april 2016 om 11:32
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2016 @ 11:29:
[...]
https://www.commissievant ... htenregeling/tbs-en-bopz/
dat zou heel goed kunnen.Idd. ik kom ze ook tegen en ik werk niet in de tbs. En in alle ggz toestanden waar ik heb gewerkt met gedwongen kaders zitten wel mensen met tbs. Wel verschillende vormen, maar of je nu een schizofreen hebt die wel delicten heeft gepleegd maar nog geen héél erge en gedwongen wordt opgenomen of één die dezelfde delicten heeft gepleegd waarvan toevallig één ernstigere dat maakt niet zo héél gek veel verschil,
[...]
https://www.commissievant ... htenregeling/tbs-en-bopz/
dat zou heel goed kunnen.Idd. ik kom ze ook tegen en ik werk niet in de tbs. En in alle ggz toestanden waar ik heb gewerkt met gedwongen kaders zitten wel mensen met tbs. Wel verschillende vormen, maar of je nu een schizofreen hebt die wel delicten heeft gepleegd maar nog geen héél erge en gedwongen wordt opgenomen of één die dezelfde delicten heeft gepleegd waarvan toevallig één ernstigere dat maakt niet zo héél gek veel verschil,
dinsdag 19 april 2016 om 12:00
quote:Vivaneesje schreef op 19 april 2016 @ 11:58:
[...]
Barbie aan het dubbel nicken? Lijkt me niks voor haarZe heeft volgens mij ook niet gedubbelnickt. Ze heeft al een tijdje een ander account waarmee ze post, maar heeft nu spijt. Ze had liever weer haar oude nick gehad. Zo begreep ik het tenminste
[...]
Barbie aan het dubbel nicken? Lijkt me niks voor haarZe heeft volgens mij ook niet gedubbelnickt. Ze heeft al een tijdje een ander account waarmee ze post, maar heeft nu spijt. Ze had liever weer haar oude nick gehad. Zo begreep ik het tenminste
dinsdag 19 april 2016 om 12:02
quote:Mikadoos schreef op 19 april 2016 @ 12:00:
[...]
Ze heeft volgens mij ook niet gedubbelnickt. Ze heeft al een tijdje een ander account waarmee ze post, maar heeft nu spijt. Ze had liever weer haar oude nick gehad. Zo begreep ik het tenminste Dat schreef ze wel in het CM-topic ja.
[...]
Ze heeft volgens mij ook niet gedubbelnickt. Ze heeft al een tijdje een ander account waarmee ze post, maar heeft nu spijt. Ze had liever weer haar oude nick gehad. Zo begreep ik het tenminste Dat schreef ze wel in het CM-topic ja.
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 19 april 2016 om 12:02