Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
quote:DianaBerrigan schreef op 15 april 2016 @ 17:05:

Dat ik me zo verdrietig voel door een situatie terwijl ik echt wel weet dat het beter is zo

Hier precies hetzelfde... al maanden lang..

Ok niet meer de hele tijd naar gewoon soms als ik er geen zin in heb...

Mijn oor is ook irritant, is dicht aan het gaan. En uitspuiten is stom..
quote:anoniem170420160012 schreef op 15 april 2016 @ 17:58:

[...]

Verdrietig zijn is niet onbenullig. Lief! Dankje
quote:Zelatrice schreef op 17 april 2016 @ 22:05:

[...]

Hier precies hetzelfde... al maanden lang..

Ok niet meer de hele tijd naar gewoon soms als ik er geen zin in heb...

Mijn oor is ook irritant, is dicht aan het gaan. En uitspuiten is stom..

Stom voelt het he :(

En oorpijn is gewoon kut. Punt.
Ja... stom en nutteloos.

Mannen zijn sowieso stom en kinderachtig, onbetrouwbaar en nutteloos. (Zo dat moest ik ff kwijt)
quote:Zelatrice schreef op 18 april 2016 @ 07:11:

Ja... stom en nutteloos.

Mannen zijn sowieso stom en kinderachtig, onbetrouwbaar en nutteloos. (Zo dat moest ik ff kwijt)Vrouwen ook. Dus dan zijn de opties wel op volgens mij
Pfff, ik werk in een invalpool en ze hebben sindskort een nieuwe planner. Dat is te merken....

Ik krijg ineens gebroken diensten in de maag gesplitst, en als ik dan bel dat ik daar niet mee akkoord ga, omdat ik al andere plannen heb (en bovendien niet tot 23.00 wil werken als ik de volgende dag weer om 7 uur moet beginnen) haalt hij alle diensten van die dag weg. Echt hoor....Wat is er niet duidelijk aan: ik wil de late dienst van 15 tot 23 uur niet, de ochtenddienst wil ik wel.'
quote:DianaBerrigan schreef op 18 april 2016 @ 07:43:

[...]

Vrouwen ook. Dus dan zijn de opties wel op volgens mij Nou dan trouw ik lekker mer mijn kat, of met jou
quote:Zelatrice schreef op 18 april 2016 @ 14:35:

[...]

Nou dan trouw ik lekker mer mijn kat, of met jou Alleen als mijn kat er ook bij mag dan
quote:Starshine schreef op 18 april 2016 @ 13:46:

Pfff, ik werk in een invalpool en ze hebben sindskort een nieuwe planner. Dat is te merken....

Ik krijg ineens gebroken diensten in de maag gesplitst, en als ik dan bel dat ik daar niet mee akkoord ga, omdat ik al andere plannen heb (en bovendien niet tot 23.00 wil werken als ik de volgende dag weer om 7 uur moet beginnen) haalt hij alle diensten van die dag weg. Echt hoor....Wat is er niet duidelijk aan: ik wil de late dienst van 15 tot 23 uur niet, de ochtenddienst wil ik wel.'Dat is natuurlijk ook wel de hogere wiskunde
Ik heb inmiddels maar weer gebeld en de ochtend is teruggezet.
quote:DianaBerrigan schreef op 18 april 2016 @ 14:52:

[...]

Alleen als mijn kat er ook bij mag dan Van mij wel!! Ik zit chronisch in de 'ikneem10kattenenhoefgeenventmeerfase' dus hoe meer katten hoe beter..
en nu ben ik echt zielig want mn oor is ontstoken...

Nou wil ik thee en koekjes en mag iemand voor me koken .
quote:Zelatrice schreef op 18 april 2016 @ 07:11:

Ja... stom en nutteloos.

Mannen zijn sowieso stom en kinderachtig, onbetrouwbaar en nutteloos. (Zo dat moest ik ff kwijt)AMEN!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik dit topic even om mijn ergernissen over het gesteggel bij parkeerautomaten te spuien.

Vroegah.. flikkerde je gewoon wat muntjes in de parkeerautomaat, je kreeg een bonnetje en klaar.

Maar tegenwoordig kan je met je pasje betalen en zelf de eindtijd aangeven.

En daar begint het al hè. Op de 1 of andere manier is men al snel te bang om 40 cent teveel te betalen, want stel dat je toch eerder terug bent dan verwacht. Dus volgt er een overleg aan de parkeerautomaat: "Wat zullen we doen, 15.30 uur? Kijk, dat kost € 3,.-, doe er nog eens een kwartiertje bij? Ok, € 3,50, hmm. 15.15 uur doen dan? Oh, wacht, nu ga je te ver terug hoor, staat nu op 14.30 uur. Oh, 15.30 uur staat het nu weer. Nou doe dat maar gewoon. Dan hebben we ook de tijd".

Er wordt betaald en eindelijk ben ik aan de beurt. Maar eerst moet ik nog een minuut wachten om de transactie af te ronden van degene voor mij, want er wordt na het digitaal betalen altijd gevraagd of je een transactie bonnetje wil. Maar dat wacht niemand af. Dus moet ik op Nee drukken en wachten tot ie dat heeft verwerkt en dan pas, dan kan ik eindelijk mijn 50 cent in de automaat gooien.
quote:Baudolino schreef op 19 april 2016 @ 11:37:

Ik gebruik dit topic even om mijn ergernissen over het gesteggel bij parkeerautomaten te spuien.

Vroegah.. flikkerde je gewoon wat muntjes in de parkeerautomaat, je kreeg een bonnetje en klaar.

En daar begint het al hè. Op de 1 of andere manier is men al snel te bang om 40 cent teveel te betalen, want stel dat je toch eerder terug bent dan verwacht. Dus volgt er een overleg aan de parkeerautomaat: "Wat zullen we doen, 15.30 uur? Kijk, dat kost € 3,.-, doe er nog eens een kwartiertje bij? Ok, € 3,50, hmm. 15.15 uur doen dan? Oh, wacht, nu ga je te ver terug hoor, staat nu op 14.30 uur. Oh, 15.30 uur staat het nu weer. Nou doe dat maar gewoon. Dan hebben we ook de tijd".

Er wordt betaald en eindelijk ben ik aan de beurt. Maar eerst moet ik nog een minuut wachten om de transactie af te ronden van degene voor mij, want er wordt na het digitaal betalen altijd gevraagd of je een transactie bonnetje wil. Maar dat wacht niemand af. Dus moet ik op Nee drukken en wachten tot ie dat heeft verwerkt en dan pas, dan kan ik eindelijk mijn 50 cent in de automaat gooien.Ik weet dat dit geen oplossingstopic is (dus vast sorry) maar daar zijn de parkeer-apps nou heel handig voor
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
quote:caribea schreef op 19 april 2016 @ 11:05:

[...]

AMEN!
Ik erger mij vaak aan hanen mooie dieren daar niet van maar die beginnen veel te vroeg te kraaien en vanaf het moment dat ik moet opstaan zwijgen ze ineens verdacht

Oké ik heb wel oordopjes en bij raam dicht in de winter heb ik er weinig last van maar vanaf ik in de lente met mijn raam open slaap heb ik iets meer last vandaar dat ik dit beschouw als een onbenullige ergenis
Ik zou me ook ergeren aan een haan. Wat kunnen die luid zijn, zeg.

Ik erger me aan wachtlijsten in de zorg. Ze kunnen zo lang zijn.
Op internet een recept zoeken en dan allerlei recepten vinden hoe je met pakjes en zakjes moet koken. Dat staat verdorie op het pakje zelf!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Baudolino schreef op 19 april 2016 @ 11:37:

Er wordt betaald en eindelijk ben ik aan de beurt. Maar eerst moet ik nog een minuut wachten om de transactie af te ronden van degene voor mij, want er wordt na het digitaal betalen altijd gevraagd of je een transactie bonnetje wil. Maar dat wacht niemand af. Dus moet ik op Nee drukken en wachten tot ie dat heeft verwerkt en dan pas, dan kan ik eindelijk mijn 50 cent in de automaat gooien.Oh, dat mensen niet wachten om bijv. 'Volgende klant' in te toetsen bij de kaartjesautomaat op het station is ook heel ergerlijk. Het is maar zo weinig moeite.
Mijn ergernis is smerige gewoontes van mensen.

Laatst stonden we met de auto voor het stoplicht te wachten. Naast mij stond een man op de fiets ook te wachten.

Alleen had hij een bezigheid gevonden om de tijd de doden. Hij zat uitgebreid in z'n neus te peuteren!

Ik draai m'n hoofd weg en zeg tegen m'n man; "kijk die man peutert in z'n neus". Hij kijkt naar rechts en op dat moment stopt die man zijn gevonden goedje in z'n mond!!

Ranzig!!!
Die borsten zijn weg. Nou ja, bijna dan. Ze komen niet meer met z'n vieren. Of achten. Zou er iemand van hogerop meelezen?
quote:Kunai schreef op 21 april 2016 @ 14:16:

Die borsten zijn weg. Nou ja, bijna dan. Ze komen niet meer met z'n vieren. Of achten. Zou er iemand van hogerop meelezen? Hier nog wel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Vreemd! Ik heb 5 keer de pagina opnieuw geladen, en maar 1 stel borsten gezien.
quote:Kunai schreef op 21 april 2016 @ 14:41:

Vreemd! Ik heb 5 keer de pagina opnieuw geladen, en maar 1 stel borsten gezien. Ze zijn weg!!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven