mooie goedkope lichte flatscreen tv?

maandag 10 november 2008 om 12:22
De garantie vervalt als je 'm aan de muur hebt hangen? Da's onzin, hoor. Ik werk voor een groot electronica-bedrijf en heb hier nog nooit van gehoord, en het klopt ook gewoon niet. Flatscreens worden heel vaak aan de muur opgehangen, daar zijn ze ook op gemaakt. Ze kunnen zeker wél hun warmte kwijt als je ze op de juiste manier bevestigt.
.
maandag 10 november 2008 om 12:30

maandag 10 november 2008 om 12:35

maandag 10 november 2008 om 12:43
Ik heb net een flatscreen gekocht bij It's, wel bij de Megastore. Wel een zwarte, eerlijk gezegd heb ik nog geen grijze gezien, 107 cm, plasmascherm. Nog geen EUR 700.- Ook een LG. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik een fikse korting kreeg omdat ik ook een koelkast heb gekocht.
Ze hadden daar ook allerlei beugels. Maar volgens mij kun je die dingen zelfs bij de bouwmarkt krijgen.
Ze hadden daar ook allerlei beugels. Maar volgens mij kun je die dingen zelfs bij de bouwmarkt krijgen.
maandag 10 november 2008 om 14:27
quote:whopper schreef op 10 november 2008 @ 12:35:
www.vergelijk.nl
calculeer wel een groot bedrag in voor de beugels he....
die kreeg ik dus gratis door te onderhandelen, ik liet zien wat ie op de goedkoopste internet site kostte en toen zei de verkoper dat ik hem bij mediamarkt ook wel voor die prijs kreeg, ik zei dat ik er dan feitelijk niks mee opschoot en dus kreeg ik die steunen cadeau ( a 170 euro)
let wel op dat ze speciaal voor de flatscreens zijn, daar moet je geen grapjes mee maken.
www.vergelijk.nl
calculeer wel een groot bedrag in voor de beugels he....
die kreeg ik dus gratis door te onderhandelen, ik liet zien wat ie op de goedkoopste internet site kostte en toen zei de verkoper dat ik hem bij mediamarkt ook wel voor die prijs kreeg, ik zei dat ik er dan feitelijk niks mee opschoot en dus kreeg ik die steunen cadeau ( a 170 euro)
let wel op dat ze speciaal voor de flatscreens zijn, daar moet je geen grapjes mee maken.
maandag 10 november 2008 om 23:52
maandag 17 november 2008 om 21:11
Sony heeft een witte LCD tv in de maten 26", 32" en 40".
Loewe heeft witte en zilveren tv's vanaf 20" tot 52".
Prijs hangt af van de maat en specificaties van het toestel. De meeste toestellen in de winkel zijn zwart. Alle A-merken kan je aan een beugel bevestigen (VESA).
In zwart heb je veel meer keuze en zijn de toestellen ook voordeliger.
Loewe heeft witte en zilveren tv's vanaf 20" tot 52".
Prijs hangt af van de maat en specificaties van het toestel. De meeste toestellen in de winkel zijn zwart. Alle A-merken kan je aan een beugel bevestigen (VESA).
In zwart heb je veel meer keuze en zijn de toestellen ook voordeliger.