Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 april 2016 om 01:03
quote:cochise schreef op 24 april 2016 @ 01:00:
[...]
Hier!
https://www.youtube.com/watch?v=QkJ-FxTXKT0
Danz, danz, danz....
Ik heb er een zijden sjaaltje bij. Voel je het stromen? De energie?
Mijn chakra's weten niet hoe ze het hebben.
[...]
Hier!
https://www.youtube.com/watch?v=QkJ-FxTXKT0
Danz, danz, danz....
Ik heb er een zijden sjaaltje bij. Voel je het stromen? De energie?
Mijn chakra's weten niet hoe ze het hebben.
zondag 24 april 2016 om 01:04
zondag 24 april 2016 om 01:05
zondag 24 april 2016 om 01:07
zondag 24 april 2016 om 01:09
quote:gedanst schreef op 24 april 2016 @ 01:07:
Ik hou van dansen. Het is mijn passie. Mijn werk geweest. En biodanza klinkt misschien heel suf en geitenwollesokkerig, dat is het imago, maar het is ook een vorm vorm van dans. Niet mijn ding, maar ieder zijn ding. En als iemand zich daar goed bij voelt vind ik het oke. Ik vind dansen ook super, doe het alleen veel te weinig. Maar dat Biodanza kan ik denk ik niet serieus nemen. Tis te zweverig voor mij.
Ik hou van dansen. Het is mijn passie. Mijn werk geweest. En biodanza klinkt misschien heel suf en geitenwollesokkerig, dat is het imago, maar het is ook een vorm vorm van dans. Niet mijn ding, maar ieder zijn ding. En als iemand zich daar goed bij voelt vind ik het oke. Ik vind dansen ook super, doe het alleen veel te weinig. Maar dat Biodanza kan ik denk ik niet serieus nemen. Tis te zweverig voor mij.
zondag 24 april 2016 om 01:10
quote:cochise schreef op 24 april 2016 @ 01:05:
https://www.youtube.com/watch?v=lZMR6-H3x2I
Een educatief filmpje over Biodanza.
De dans van het leven...
Ontroerend.
https://www.youtube.com/watch?v=lZMR6-H3x2I
Een educatief filmpje over Biodanza.
De dans van het leven...
Ontroerend.
zondag 24 april 2016 om 01:11
quote:cochise schreef op 24 april 2016 @ 01:09:
[...]
Ik vind dansen ook super, doe het alleen veel te weinig. Maar dat Biodanza kan ik denk ik niet serieus nemen. Tis te zweverig voor mij.Dat hoeft ook niet. Ieder zijn ding. Nogmaals, het is ook niet mijn ding, maar het is niet aan mij om iemands voorkeur voor dans belachelijk te maken.
[...]
Ik vind dansen ook super, doe het alleen veel te weinig. Maar dat Biodanza kan ik denk ik niet serieus nemen. Tis te zweverig voor mij.Dat hoeft ook niet. Ieder zijn ding. Nogmaals, het is ook niet mijn ding, maar het is niet aan mij om iemands voorkeur voor dans belachelijk te maken.
zondag 24 april 2016 om 01:12
quote:cochise schreef op 24 april 2016 @ 01:09:
[...]
Ik vind dansen ook super, doe het alleen veel te weinig. Maar dat Biodanza kan ik denk ik niet serieus nemen. Tis te zweverig voor mij.
Ik ben opgegroeid met biodanza alleen heette het toen niet zo.
Men biodanzaade er in mijn jeugd lustig op los. In de tuin, op straat, rond kampvuren, overal.
Ik ben er een beetje mee overvoerd.
[...]
Ik vind dansen ook super, doe het alleen veel te weinig. Maar dat Biodanza kan ik denk ik niet serieus nemen. Tis te zweverig voor mij.
Ik ben opgegroeid met biodanza alleen heette het toen niet zo.
Men biodanzaade er in mijn jeugd lustig op los. In de tuin, op straat, rond kampvuren, overal.
Ik ben er een beetje mee overvoerd.
zondag 24 april 2016 om 01:14
quote:gedanst schreef op 24 april 2016 @ 01:07:
Ik hou van dansen. Het is mijn passie. Mijn werk geweest. En biodanza klinkt misschien heel suf en geitenwollesokkerig, dat is het imago, maar het is ook een vorm vorm van dans. Niet mijn ding, maar ieder zijn ding. En als iemand zich daar goed bij voelt vind ik het oke.
Ik ook!
Kom dans met me!
Ik hou van dansen. Het is mijn passie. Mijn werk geweest. En biodanza klinkt misschien heel suf en geitenwollesokkerig, dat is het imago, maar het is ook een vorm vorm van dans. Niet mijn ding, maar ieder zijn ding. En als iemand zich daar goed bij voelt vind ik het oke.
Ik ook!
Kom dans met me!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 24 april 2016 om 01:14
quote:gedanst schreef op 24 april 2016 @ 01:11:
[...]
Dat hoeft ook niet. Ieder zijn ding. Nogmaals, het is ook niet mijn ding, maar het is niet aan mij om iemands voorkeur voor dans belachelijk te maken.
Dit is hooguit dansexpressie. En ja, de beoefenaars er van zijn vaak zweverig.
Ik behoor tot, stam af van deze danzers en zelf kunnen ze er ook heerlijk om lachen hoor.
[...]
Dat hoeft ook niet. Ieder zijn ding. Nogmaals, het is ook niet mijn ding, maar het is niet aan mij om iemands voorkeur voor dans belachelijk te maken.
Ik behoor tot, stam af van deze danzers en zelf kunnen ze er ook heerlijk om lachen hoor.
zondag 24 april 2016 om 01:15
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 01:11:
De laatste keer dat ik heb gedanst konden ze meteen de bulldozers laten komen. Maar ik heb wel genoten.Sorry, heb je nog hoofdpijn?
De laatste keer dat ik heb gedanst konden ze meteen de bulldozers laten komen. Maar ik heb wel genoten.Sorry, heb je nog hoofdpijn?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 24 april 2016 om 01:15
quote:gedanst schreef op 24 april 2016 @ 01:11:
[...]
Dat hoeft ook niet. Ieder zijn ding. Nogmaals, het is ook niet mijn ding, maar het is niet aan mij om iemands voorkeur voor dans belachelijk te maken.Ik wil niets belachelijk maken, het is een mooie herinnering aan een hilarisch gesprek hier op de Viva.
[...]
Dat hoeft ook niet. Ieder zijn ding. Nogmaals, het is ook niet mijn ding, maar het is niet aan mij om iemands voorkeur voor dans belachelijk te maken.Ik wil niets belachelijk maken, het is een mooie herinnering aan een hilarisch gesprek hier op de Viva.
zondag 24 april 2016 om 01:18
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 01:14:
[...]
Heerlijk toch. Ik vind het fijn als mensen zich happy voelen als ze dansen. Ook al is dat niet mijn manier of mijn favoriete dans.
Dansen is mijn passie, doe het nog een paar keer per week. En nee, niet biodanza, maar nogmaals, als mensen dat leuk vinden, helemaal prima.
[...]
Heerlijk toch. Ik vind het fijn als mensen zich happy voelen als ze dansen. Ook al is dat niet mijn manier of mijn favoriete dans.
Dansen is mijn passie, doe het nog een paar keer per week. En nee, niet biodanza, maar nogmaals, als mensen dat leuk vinden, helemaal prima.