Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha Ceetje en haar liedje! Vind ze vast geweldig!! :-)

Jahoor, oma is zooo gevoelig. En baalt dat fototoestel net stuk is.

Ik ga al om 17.15 uur, eerst naar vriendinnetje. Evt. in ons huizenblok nog. Daarna met papa in de auto naar beide ouders, daarna naar overoma, mijn broer en evt. nog vrienden van ons. Overal maar 5 min.

En dan...smikkelen!!

Ga jij ook met de auto?
Ja eerst met auto naar mijn moeder, dan zingen we daar en halen we vriendinnetje op die aan de overkant woont en vanuit daar rijden we naar haar oma en doen we daar de straat. Hele planning

Ik hoop zooooo dat het droog blijft!

Jij wel fototoestel toch?
Met de auto?!? Wonen er bij jullie in de buurt geen leuke mensen ofzo???? , ha ha ha.

Amalia, de dakgoot is hier errug hoog dus daar beginnen we hier niet aan hoor! Sgevarluk ja...

Ach gossie, mijn poppie is gewoon op de bank in slaap gevallen.... Schattig (maar niet handig want ritme weer naar de maan straks, jammerrrr)!
Dat wordt laat naar bed dus. Nog wat leuks op tv?

Vriendinnetje van Cee woont tegenover mijn moeder, dus vandaar met de auto. Anders is spook al moe voor ze begonnen is.
Hmmm ik vind het wel leuk hoor dat St Maarten, maar Jonathan moet volgend jaar maar meedoen. Heeft nog een te naar kuchje. Heb al wel veel snoep gehaald voor de buurkindjes (zit nu zelf ook weer te snaaien).
Stressed is just desserts spelled backwards
Ahah. Wij slaan dit jaar nog maar even over. Heb wel van alles in huis dus kan ik gelijk even zien of het hier een beetje leeft.

Zo, oppas komt zo (ja ja, 14 jarige buurmeisje reeds gestrikt). Kan ik even de auto halen zonder J, wel zo makkelijk.
Hoe is het met 3M gebeuren nu trouwens Mal?
Ok... mijn schatje is echt moe: ze valt van de bank en slaapt op de vloer zo verder.....
Ik heb haar natuurlijk weer op de bank gelegd he, anders zou ik echt een rare moeder zijn
Die is inderdaad fiks moe.
Aaaah, ze is vast op zo'n heerlijk kleed gevallen? Of vers gelegde vloerbedekking?

Jammer Mal, maar uitdelen met dikke jas aan is ook leuk toch?

Ceetje heeft vast een stylische lampion!
een knetter harde kokosmat Compu...

Afijn, ik ga haar wakker maken. Power tukkie genoeg geweest. Eens kijken of ze te porren is voor een Dora-koekje.
quote:Star schreef op 11 november 2008 @ 15:41:

Hoe is het met 3M gebeuren nu trouwens Mal?Volgens mij moeten alle doelen zichzelf nog een keer presenteren aan een jury en dan is eind november de uitslag. Die man zei in ieder geval dat ze erg hun best gingen doen.
Haha, ik kreeg deze foto net van mijn tante per email.

herkenbaar????

Je lijkt sprekend

Of ben je het niet?

Ben benieuwd wat er eind november uit gaat komen Mal!
Kijk eens wat prachtig. Ik hou van oude foto's. Deze zal van rond 1930 zijn. De man helemaal rechts is mijn held (mijn opa) en de vrouw in het midden ben ik naar vernoemd. Ik heb al eens gezegd als mijn oma er niet meer is dat het enige is wat ik wil erven is haar sigarendoosje met de oude bruine foto's.

maleficent wijzigde dit bericht op 11-11-2008 16:13
Reden: het verschil tussen rechts en links is moeilijk
% gewijzigd
Jaja, ik ben het op die foto. Maar daar vind ik dat Jonathan ook wel de jongensversie van mij is. We hebben precies hetzelfde haar en blik in de ogen.
Leuk behangetje ook op die jaren 70 foto. Is nu weer helemaal hip.

Haha, Jonathan zit de tubbies te kijken, komt helemaal huilend naar me toe omdat de kindjes erop zijn (vind ie niks aan), en dan moet ik doorspoelen. haha, wat een dramakoning.
Je opa, geweldige foto!

Wow, Mr J gaat dus misschien wel gezegend worden met net zulk prachtig haar als moeders.

Hmmmmm, babi ketjap staat op, ruikt lekker!
Smullie, mag ik bij jou eten?

Hoe is het met Starman?

Wij eten vanavond elleboogjesmacaroni zoals mijn moeder het vroeger altijd maakte. Met boterhamworst erin en tomatenketchup erop. Is best lekker af en toe!
Ja hoor, tegen die tijd is het wel klaar

Starman is aan het werk, weer on speaking terms met zijn moeder, maar nog wel wat afstandig wat ik begreep. Kindje van zijn neef is erg ziek en dus belt ze wel om hem daarover te vertellen, dus zal allemaal wel meevallen met de haat en nijd.

1 december begint hij dus met nieuwe baan, hij is er erg blij mee!

Macaroni is in mijn optiek altijd ellebogerig

Ik hoor het al, de campingvariant
Mijn opa was echt een knapperd toen. Ik vind het zo leuk als mijn oma verteld dat alle meisjes in het dorp verliefd waren op hem en maar niet snapten wat hij met oma moest (oma was niet zo'n knapperd). Oma heeft nog van die oude bruine foto's van hem in uniform, toen hij moest vechten tegen de duitsers. Stoer was hij daar!

Ik bedenk me wel eens wat die mensen allemaal meegemaakt hebben. Mijn opa was nog van de 1e wereldoorlog en hebben beleefd dat de telefoon kwam, de televisie, de eerste man op de maan, geld uit de muur, paard en wagen vervangen door auto's. En de tweede wereldoorlog. Bizar eigenlijk hoe snel de wereld veranderd is. Oma heeft er nog wel eens heimwee naar.
Mijn opa was een watje, die dook onder

Ja veel eigenlijk als je het zo allemaal noemt. Vraag ik me toch af of wij er over zoveel jaar ook zo bij zitten en dingen over vroeger vertellen. Het lijkt toch allemaal niet zo bijzonder als je nu aan bijvoorbeeld de 'ontdekking' van de cd denkt.
Mijn opa dook ook regelmatig in een hok onder het vloerkleed als er razzia's waren . Die Duitsers waren ook niet de slimste, want mijn vader is van 1944. Mijn oma heeft in de oorlog boter geruild voor een baby-uitzet en de lakentjes daarvan heeft Jonathan ook onder geslapen (eigenlijk elke baby die daarna geboren is, mijn zussen & ik en mijn neefje en nichtjes). Onverwoestbare kwaliteit.

Hihi, ik ben helemaal nostalgisch ineens. Die oudere vrouw en man zijn trouwens mijn overgrootouders. Zij heette Engeltje en was een hele lieve vrouw. Fijn om daarnaar vernoemd te zijn. En Jonathan is nu weer vernoemd naar mijn opa en oma.

Wij hebben natuurlijk wel het tijdperk meegemaakt dat je altijd en overal bereikbaar bent voor iedereen door de mobiele telefoon en internet. Maar ik denk dat het nooit meer zo spectaculair zal gaan als de vorige eeuw.
Die Duitsers hadden geen ideeeeee waar die baby vandaan kwam? Sukkels

Leuk zulke verhalen hè? Mijn opa vertelt nu ook steeds meer dan hij voorheen deed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven