Fear The Walking Dead
dinsdag 31 maart 2015 om 17:09
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
dinsdag 26 april 2016 om 13:32
quote:Dragisa schreef op 25 april 2016 @ 17:35:
Nee dit is alles Lovestar. Waren korte stukjes in de reclameblokken van TWD. Hebben ze gedaan om een nieuw karakter te introduceren in Fear.
Ah, thanks. Weet ik dat niet verder hoef te zoeken. Leuk gedaan om op deze manier een nieuw karakter te introduceren. Leuk dat stukje met Nick erin, die naar dat vliegtuig kijkt.
Nu afl 3 aan
Nee dit is alles Lovestar. Waren korte stukjes in de reclameblokken van TWD. Hebben ze gedaan om een nieuw karakter te introduceren in Fear.
Ah, thanks. Weet ik dat niet verder hoef te zoeken. Leuk gedaan om op deze manier een nieuw karakter te introduceren. Leuk dat stukje met Nick erin, die naar dat vliegtuig kijkt.
Nu afl 3 aan
dinsdag 26 april 2016 om 14:18
En Strand is minder aardig (lees: hufterig). Waarschijnlijk omdat zijn contacpersoon minder goed bereikbaar is. Hij moet ergens zijn en weet niet of ie het haalt. Het wordt steeds gevaarlijker op zee en hij heeft zijn 'crew' steeds minder goed in de hand.
*zucht* Chris op eigen houtje.....Gaat dat goed of niet?
Scherp voorwerp Chris, zachte delen van het hoofd
Nee, niet schieten
En nog steeds is Chris natuurlijk nergens te bekennen
Hebben jullie je ook zo geërgerd deze aflevering?
Oh bah Die krabben zijn vies En Nick valt erin
Waar is Alex?
Oh daar
Een hand, blubber, de stank
Ik geloof dat ik voor de ZA een sterkere maag moet ontwikkelen nog. Mercykills, walkers no problemo. Maar sommige dingen pffff.
GOOOOOOOOOOOOO Nickkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!! Slim hoor!
En ik ben fan van Alex, ben blij dat zij de nieuwe karakter is. Een wijf met ballen is altijd goed. De Carol van de groep?
Strand
*einde*
*zucht* Chris op eigen houtje.....Gaat dat goed of niet?
Scherp voorwerp Chris, zachte delen van het hoofd
Nee, niet schieten
En nog steeds is Chris natuurlijk nergens te bekennen
Hebben jullie je ook zo geërgerd deze aflevering?
Oh bah Die krabben zijn vies En Nick valt erin
Waar is Alex?
Oh daar
Een hand, blubber, de stank
Ik geloof dat ik voor de ZA een sterkere maag moet ontwikkelen nog. Mercykills, walkers no problemo. Maar sommige dingen pffff.
GOOOOOOOOOOOOO Nickkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!! Slim hoor!
En ik ben fan van Alex, ben blij dat zij de nieuwe karakter is. Een wijf met ballen is altijd goed. De Carol van de groep?
Strand
*einde*
vrijdag 29 april 2016 om 10:22
ik weet niet ik vond die alex in de webepisodes mwaaah en nu ook nog steeds... ben wel vooral benieuwd naar dat verbrande kind. zullen ze nog terug komen
stiekem hoop ik dat ze terug komen als flinke badassen en strand gaan killen
je kan ook van nature een sterke maag hebben.
dat met krabben vond ik grappig trouwens !!
stiekem hoop ik dat ze terug komen als flinke badassen en strand gaan killen
je kan ook van nature een sterke maag hebben.
dat met krabben vond ik grappig trouwens !!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 29 april 2016 om 10:42
Ik vind het trouwens ontzettend naar dat Strand zomaar dat bootje loskapte. Ik bedoel: een vlot achterlaten is toch anders dan je actief van mensen ontdoen.
Hij was al niet geliefd, maar dit gaat de verhoudingen echt op scherp zetten. En misschien zorgt het wel voor een scheuring in de groep zelf. Een dele die dit absoluut niet vind kunnen en gewoon weg wil van hem en een deel dat zegt: 'we hebben hem nodig om naar Baja te komen en je ziet dat hij geen scrupules heeft. We doen wat hij zegt en gaan wel weg als we weer aan land zijn.'
Verdeel en heers, en Strand heeft dat wel in de vingers.
Hij was al niet geliefd, maar dit gaat de verhoudingen echt op scherp zetten. En misschien zorgt het wel voor een scheuring in de groep zelf. Een dele die dit absoluut niet vind kunnen en gewoon weg wil van hem en een deel dat zegt: 'we hebben hem nodig om naar Baja te komen en je ziet dat hij geen scrupules heeft. We doen wat hij zegt en gaan wel weg als we weer aan land zijn.'
Verdeel en heers, en Strand heeft dat wel in de vingers.
vrijdag 29 april 2016 om 11:30
Kennelijk heeft hij dus wel echt heel bewust nagedacht over hoeveel en welke mensen hij mee wil nemen. Al blijf ik denken dat eentje meer best had gekund (ze zijn toch ook 1 kwijt geraakt?) en Alex lijkt een zeer veelbelovende nuttige aanwinst voor de groep.
Kortom, ik snap die actie van Strand dus niet helemaal en snap ook niet waarom hij nou voor deze groep heeft gekozen. Afgezien van de drugsverslaafde dan, dat heeft hij heel helder uitgelegd.
Kortom, ik snap die actie van Strand dus niet helemaal en snap ook niet waarom hij nou voor deze groep heeft gekozen. Afgezien van de drugsverslaafde dan, dat heeft hij heel helder uitgelegd.
Spreuken 18:2
vrijdag 29 april 2016 om 11:36
Ik denk dat hij niet veel keuze had. Hij wilde Nick bij zich, maar die bleek een hele aanhang te hebben. Als hij meteen had geweigerd die mee te nemen, was Nick niet meegegaan denk ik. En Alex...ja ik denk dat zij een hele nuttige aanwinst is, maar wij hebben haar al deels leren kennen in Flight 462. Starnd ziet alleen een meisje die koste wat kost een ten dode opgeschreven jongen wil redden. Dat is een risico in zijn ogen.
vrijdag 29 april 2016 om 12:00
quote:Satchel schreef op 29 april 2016 @ 11:30:
Kennelijk heeft hij dus wel echt heel bewust nagedacht over hoeveel en welke mensen hij mee wil nemen. Al blijf ik denken dat eentje meer best had gekund (ze zijn toch ook 1 kwijt geraakt?) en Alex lijkt een zeer veelbelovende nuttige aanwinst voor de groep.
Volgens mij was het Star die het zei, maar het is mij nog steeds niet duidelijk waarom hij voor Nick opkwam toen ze opgesloten zaten in quarantaine. Wat is de reden dat Strand Nick hielp? Ik heb even die uitleg gemist van Strand.
Ik denk dat hij niet gekozen heeft voor de groep.....Maddy (iedereen willen helpen en hysterisch) en Travis (een slappe zak, die beetje bij beetje nuttig wordt, maar ja Maddy en Chris zijn belemmerend) en hun 2 tienerkinderen (naast Nick, waar hij wel soort van gekozen heeft?) En dan Daniel en Ofelia, meisje zijn denk ik zijn ogen altijd een last en deze weet hij niks van en een vijandige vader, waarvan hij weet waarvoor hij moet oppassen.
Dus nee, denk niet dat Strand blij is met deze groep Het is maar dat die meekwamen met Nick en ze eigenlijk soort van met elkaar geëindigd zijn. Strand weet ook wel dat ie het alleen niet naar zijn huis gered had en ook niet alleen op de boot.
Volgens mij was het Star die het zei, maar het is mij nog steeds niet duidelijk waarom hij voor Nick opkwam toen ze opgesloten zaten in quarantaine. Wat is de reden dat Strand Nick hielp? Ik heb even die uitleg gemist van Strand.
Ik denk dat hij niet gekozen heeft voor de groep.....Maddy (iedereen willen helpen en hysterisch) en Travis (een slappe zak, die beetje bij beetje nuttig wordt, maar ja Maddy en Chris zijn belemmerend) en hun 2 tienerkinderen (naast Nick, waar hij wel soort van gekozen heeft?) En dan Daniel en Ofelia, meisje zijn denk ik zijn ogen altijd een last en deze weet hij niks van en een vijandige vader, waarvan hij weet waarvoor hij moet oppassen.
Dus nee, denk niet dat Strand blij is met deze groep Het is maar dat die meekwamen met Nick en ze eigenlijk soort van met elkaar geëindigd zijn. Strand weet ook wel dat ie het alleen niet naar zijn huis gered had en ook niet alleen op de boot.
vrijdag 29 april 2016 om 12:06
volgens mij was het (ik zou het eigenlijk terug moeten kijken) omdat Nick als junk gewend is te overleven en radicale beslissingen te maken. Anderen zijn nog niet zover en willen anderen helpen etc.
Nick is gewend om egoïstisch te zijn, puur voor zichzelf te denken.
(en Strand kan Nick loyaal aan hem houden door hem drugs te blijven voeren. Dat laatste is niet gezegd en ook nog niet gedaan, maar het zou me niks verbazen als dat een deel van zijn motief is)
Nick is gewend om egoïstisch te zijn, puur voor zichzelf te denken.
(en Strand kan Nick loyaal aan hem houden door hem drugs te blijven voeren. Dat laatste is niet gezegd en ook nog niet gedaan, maar het zou me niks verbazen als dat een deel van zijn motief is)
vrijdag 29 april 2016 om 13:32
Ik vind Fear trouwens steeds leuker worden. Ik kijk nu echt uit naar de volgende aflevering, in het begin keek ik wel een keertje als ik eens tijd had ofzo.
Deze actie van Strand gaat nog wel een staartje krijgen. Ik denk (en hoop) dat dit niet de laatste keer is dat we Alex hebben gezien. En aangezien Alex best ver lijkt te gaan, vraag ik me af hoe zij dan met Strand omgaat...
Deze actie van Strand gaat nog wel een staartje krijgen. Ik denk (en hoop) dat dit niet de laatste keer is dat we Alex hebben gezien. En aangezien Alex best ver lijkt te gaan, vraag ik me af hoe zij dan met Strand omgaat...
vrijdag 29 april 2016 om 15:27
De sneak peeks voor de volgende aflevering:
https://www.youtube.com/watch?v=Qt74BmLBo1I
https://www.youtube.com/watch?v=uPhV7rcJ1hc
https://www.youtube.com/watch?v=Qt74BmLBo1I
https://www.youtube.com/watch?v=uPhV7rcJ1hc
vrijdag 29 april 2016 om 23:30
Zo, ik ben eindelijk bijgekeken.
Aflevering 2 vond ik goed! Heel emotionrel ook, maar mijn hormonen zijn nog niet te vertrouwen Hoe dat ventje moest zwaaien en zijn grote broer zijn eigen moeder neer moest schieten En dat arme meisje dat haar moeder uiteindelijk bijt
Ik vind Strand een leuk personage. De leukste eigenlijk. De rest boeit me nog steeds heel weinig. Ik word wel steeds meer gegrepen door de serie. Aflevering 3 vond ik ook erg goed! Ik baal dat ik de vliegtuigserie niet van te voren had gekeken, maar erna. Hoe Strand die mensen achterliet op zee Ik hoop ze nog wel tegen te komen, ik ben heel nieuwsgierig naar Alex.
Aflevering 2 vond ik goed! Heel emotionrel ook, maar mijn hormonen zijn nog niet te vertrouwen Hoe dat ventje moest zwaaien en zijn grote broer zijn eigen moeder neer moest schieten En dat arme meisje dat haar moeder uiteindelijk bijt
Ik vind Strand een leuk personage. De leukste eigenlijk. De rest boeit me nog steeds heel weinig. Ik word wel steeds meer gegrepen door de serie. Aflevering 3 vond ik ook erg goed! Ik baal dat ik de vliegtuigserie niet van te voren had gekeken, maar erna. Hoe Strand die mensen achterliet op zee Ik hoop ze nog wel tegen te komen, ik ben heel nieuwsgierig naar Alex.
Oeps
vrijdag 29 april 2016 om 23:37
Ik vond Strand ook een van de leukste. Dat is na die actie wel iets minder geworden, maar dat heeft er vooral mee te maken dat ik diep water (en de zee in zijn algemeen) heel eng vind en achtergelaten worden op zo'n bootje dus echt nachtmerrie materiaal vind.
Leukste karakter vind ik op dit moment denk ik Nick of Daniel, en Alex vond ik ook erg leuk, het leek in de webserie of ze al meer kennis had over zombies, ben wel benieuwd hoe dat precies zit.
Leukste karakter vind ik op dit moment denk ik Nick of Daniel, en Alex vond ik ook erg leuk, het leek in de webserie of ze al meer kennis had over zombies, ben wel benieuwd hoe dat precies zit.
zaterdag 30 april 2016 om 00:00
Nah ik heb er over na gedacht net
de enigste die ik echt leuk vind is
Nick.. Ja ik zie in hem een leider figuur
de andere die interessant zijn
Salazar
Chris
de zusje van nick ( weer even naam kwijt)
en Travis en vind ook jammer dat zijn ex vrouw dood is
waar ik echt nog niks mee hebt
is Maddie. irriteer me eigenlijk alleen maar aan haar.
Ik vond Strand in seizoen 1 leuk. nu word het wat minder..
Ofelia heb ook nog niks mee..
oh en die alex vind ik niet echt intersant....
O ?? moet in de OP niet even de recente Waiting Dead topic staan ?? die van nu is al paar delen terug
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 2 mei 2016 om 10:28