Fear The Walking Dead
dinsdag 31 maart 2015 om 17:09
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
dinsdag 19 april 2016 om 13:37
Ik vond het weer een leuke aflevering om te zien wat de ZA met mensen doet. Ik was geraakt door die moeder, die wilt dat haar 2 kinderen een kans hebben, terwijl ze thuis een prima thuis hebben voor het einde.....Maar ja, weet zij veel dat de wereld buiten verrotter gaat worden.
Mysterie omtrent Strand wordt alleen maar groter. En Daniel die het door heeft. Sommige vinden hem misschien achterdochtig, wreed, maar ik noem het door het leven geverfd iemand.
Mysterie omtrent Strand wordt alleen maar groter. En Daniel die het door heeft. Sommige vinden hem misschien achterdochtig, wreed, maar ik noem het door het leven geverfd iemand.
dinsdag 19 april 2016 om 14:01
Wat een fascinerend personage is Strand toch. Ik ben zo benieuwd naar wie en wat hij nou toch is. Ik denk zelf nog steeds dat het iets met drugs te maken heeft, want waarom nam hij Nick anders in bescherming toen ze in seizoen 1 in die quarantaine-opvang zaten? En waarom zat Strand daar zelf in z'n dure pak?
Of is hij van de Government ofzo? FBI? CIA?
En wie had hij aan de telefoon? (de echte Abigail misschien?).
En die opmerking die hij maakte over Harry, "Put him back where you found him".
Goede aflevering hoor, ik ben nu al benieuwd naar volgende week.
Of is hij van de Government ofzo? FBI? CIA?
En wie had hij aan de telefoon? (de echte Abigail misschien?).
En die opmerking die hij maakte over Harry, "Put him back where you found him".
Goede aflevering hoor, ik ben nu al benieuwd naar volgende week.
dinsdag 19 april 2016 om 14:10
dinsdag 19 april 2016 om 15:26
dinsdag 19 april 2016 om 17:13
Ah dan heb ik de opmerkingen over die pillen van het kind denk ik gemist.. Ben een paar keer van de bank geweest tussendoor.
De opmerking van grote broer "zwaai maar naar de aardige mensen", deed me denken aan Carol met d'r bloemen. Al bleef dit kind voorlopig nog leven.
De opmerking van grote broer "zwaai maar naar de aardige mensen", deed me denken aan Carol met d'r bloemen. Al bleef dit kind voorlopig nog leven.
Lach hard, duik diep, kom terug..
woensdag 20 april 2016 om 22:32
Nou wat later dan jullie, maar nu ook aflevering twee gekeken. En ik was blij verrast! Zat er echt veel meer 'in' dan bij vorige afleveringen en ze durfden het hier dus wel aan... zombie kind die moeder opvreet. Heftig.
Bij Strand vermoed ik ook een (Mexicaans) drugs kartel ofzo. Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat met hem en Salazar, dat kan nog een interessante relatie worden.
Bij Strand vermoed ik ook een (Mexicaans) drugs kartel ofzo. Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat met hem en Salazar, dat kan nog een interessante relatie worden.
donderdag 21 april 2016 om 00:25
quote:eloise_hawking schreef op 18 april 2016 @ 23:11:
. Ik merk dat ik zelf wel anders reageer dan in bijvoorbeeld de eerste seizoenen van TWD. Ik dacht direct bij dat vlot: doorvaren! Terwijl in eerdere seizoen bij TWD vond ik het allemaal heel cru (die lifter met die rugzak enzo).
Heb ik inderdaad ook! Ik ben echt veel harder geworden. Destijds in TWD met die lifter snapte ik wel dat ze dat deden, maar vond ik het toch best hard en nu heb ik bijna zoiets van 'bye bitch, zoek het zelf lekker uit'.
Pfff. Wat zou er van mij worden in het geval van een echte ZA?
. Ik merk dat ik zelf wel anders reageer dan in bijvoorbeeld de eerste seizoenen van TWD. Ik dacht direct bij dat vlot: doorvaren! Terwijl in eerdere seizoen bij TWD vond ik het allemaal heel cru (die lifter met die rugzak enzo).
Heb ik inderdaad ook! Ik ben echt veel harder geworden. Destijds in TWD met die lifter snapte ik wel dat ze dat deden, maar vond ik het toch best hard en nu heb ik bijna zoiets van 'bye bitch, zoek het zelf lekker uit'.
Pfff. Wat zou er van mij worden in het geval van een echte ZA?
maandag 25 april 2016 om 11:53
voordat ik aan aflevering 3 begin ga ik eens kijken naar fear the walking dead flight 462...
hier op YouTube te vinden :
https://www.youtube.com/w ... __e8k4t-xZD9Kcua5hrSYiaUh
hier op YouTube te vinden :
https://www.youtube.com/w ... __e8k4t-xZD9Kcua5hrSYiaUh
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 25 april 2016 om 14:15
ha vanavond is het weer zover. Ik zou wel nu willen kijken, maar de kinderen hebben vakantie.
Ik haat Strand niet, maar ik ben wel benieuwd wat er met hem is. Ik zie Nick niet echt als leider. Ik vind dat meer iets voor Maddie of Daniel. Ik denk dat de eerste die opgevreten gaat worden, Alicia is (of dat hoop ik, ik heb bijzonder weinig met haar)
Ik haat Strand niet, maar ik ben wel benieuwd wat er met hem is. Ik zie Nick niet echt als leider. Ik vind dat meer iets voor Maddie of Daniel. Ik denk dat de eerste die opgevreten gaat worden, Alicia is (of dat hoop ik, ik heb bijzonder weinig met haar)
maandag 25 april 2016 om 14:17
maandag 25 april 2016 om 14:21
Ik vind Strand interessant. What is his deal?
Verder ben ik nog niet echt gehecht aan de personages, dus het maakt me in dat opzicht weinig uit wie er als eerste opgevreten wordt. Maar als dat Strand is, of Daniel, dan is er wel ineens een stuk spanning weg. Alicia is op dit moment wel de beste optie, want die vind ik irritant. Ik vind Chris ook best stom, maar het is nog wel interessant om te zien wat hij gaat doen. Hij begon in elk geval wel al lekker voortvarend die Walkers bij dat hek te doden samen met dat ene joch.
Verder ben ik nog niet echt gehecht aan de personages, dus het maakt me in dat opzicht weinig uit wie er als eerste opgevreten wordt. Maar als dat Strand is, of Daniel, dan is er wel ineens een stuk spanning weg. Alicia is op dit moment wel de beste optie, want die vind ik irritant. Ik vind Chris ook best stom, maar het is nog wel interessant om te zien wat hij gaat doen. Hij begon in elk geval wel al lekker voortvarend die Walkers bij dat hek te doden samen met dat ene joch.