Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Niks afgevallen niks erbij

Flink gesport toch maar een abo bij basis fit genomen .ga deze week vier keer en moet wat strenger voor mezelf zijn
Tof ttass een nieuwe baan. Fijn voor je!

Ik begin vandaag bij mijn nieuwe baan dus heb het vanochtend ook te druk gehad om te wegen. Morgen.. Al verwacht ik flink aangekomen te zijn na n hele ongezonde week

Heb besloten dat mei mijn super afvalmaand gaat zijn .
Hi dames,

Ben best goed bezig geweest, maar heb nu volgens mij mijn eisprong. Heb een en ander erover gelezen en het schijnt dat je dan vocht vasthoudt. Dat verklaart die meer dan een halve kilo extra haha. Ik sla dus maar even over...

Ttass zag in een ander topic idd dat je een nieuwe baan heb, echt goed gefeliciteerd! Even wennen aan het nieuwe leven en dan val je vast weer af!
Goedemorgen,

Na een week van afwezigheid en de weegschaal is mij niet goed gezind, ben ik er weer.

Afgelopen week weg geweest met mijn gezin. Heerlijk genoten alleen dat is niet fijn voor de lijn. Weeg nu 84

Ga er deze week weer met goede moed er tegen aan. Voor 5 mei staat er alweer een bootcamp gepland.

Ttas, lees hier dat je een nieuwe baan hebt, wat ga je doen?

Helly, altijd lastig om budgetaire uitjes te verzinnen, Kijk eens op de site kidsproof, hebben vaak leuke en goedkope ideeen. Misschien hebben ze ook de nieuwsbrief over jou regio/stad.
Ik weeg 81,6. Dat is een halve kilo erbij. Valt nog mee, na dit weekend. In totaal is er 16,4 kilo af.
Ik heb dit weekend 32 km gelopen en 600 nog wat meter. I am so tireeedddd. Backstage meegeholpen bij een evenement. Ik heb geprobeerd veel water gedronken, maar ik neigde naar mijn mars en af en toe wat sinas voor energie. Zeker als je maar op 8 uur slaap (vr - zo avond) overleeft. Vandaag heeeerlijk uitgeslapen en plotseling weer moeten werken. Vanavond leren, morgen naar het ziekenhuis en woensdag is mijn verjaardag yaay! De rest van de week staat nog vol met werk en schoolopdrachten buitenshuis. Dan is de vakantie weer afgelopen. Ik hoop dat die km's inclusief calorieën er volgende week uitkomen, want tot nu toe is er -0 af en +0 bij. Dus dat is wel beter.

Fijn dat het persoonlijk wel goed met jullie gaat. Dat helpt ook al heel erg mee!
88,9 dus ik doe mee met +0,5.

Deze week er weer flink tegenaan!
Ja, verdorie, ik wil een 7 in beeld! Hard er tegenaan deze week. Ik ga zo min mogelijk weekpunten gebruiken en ik ga heel streng zijn dit weekend.
ik ben maandag door alle drukte helemaal vergeten te wegen, dus ik geef het volgende week door als ik het niet vergeet

ben net wel lekker wezen sporten. aah Lex komt goed heb je het leuk gehad in Disney?
Het was leuk! Heerlijk om de kinderen te zien genieten. Wel jammer dat het ruim 6 uur rijden is. Jongste vond de terugweg echt niet leuk. Ik heb daar wel braaf iedere dag minimaal 10 kilometer gelopen
Ik word gek

Heb gezondigd stuk taart op werk gehad de rayon chef had extra voor ons gekocht

Maar ik ben niet meer gewend voel me niet lekker en erge is dat ik nu ook vette keelpijn heb als ik buitenkant aanraak ga ik Door de grond :( hoop dat morgen over is en dat ik donderdag gewoon kan sporten ...
Ik heb niet geweegd deze week te druk gehad. Volgende week weet.
ik heb een beetje een dipje vandaag..., ik zit niet lekker in me sportschema en met afvallen gaat het ook niet al te best. en het wordt weer warmer. tis ieder jaar weer het zelfde... ik ben totaal niet voorbereid op de zomer alleen lijkt het wel alsof ik het dit jaar erger vind ik ging vandaag op stap en ik kwam er achter achter dat ik dus amper zomerkleding heb en wat ik heb past niet meer of staat niet.
Ahhh nijntje. Kop op, je bent goed bezig

Je hebt nog even voordat de echte zomer begint dus we gaan gewoon nog even aan de bak en hopelijk voel je je tegen die tijd stukken beter.

Ikzelf zit ook een beetje tussen de 88 en 90 te schommelen, maar probeer deze maand de 87 voorbij te gaan. Dan duurt t maar lang..

Weer bijna weekend dames! Nog leuke plannen? Ik ga naar een pretpark en uitgebreid moederdag vieren
Ik moet nu ook nieuwe zomerkleding inslaan, want 13 kilo afgevallen en alles is een beetje te groot. Ik ben benieuwd wat de weegschaal zegt maandag.
Ja heb ik ook ttass. Goed excuus om lekker te shoppen hihi

Wil er eigenlijk nog een paar kg af voor dat k dat ga doen. Zodat er iig 20 af is. Aangezien k nu 17 heb zin dat voor mijn vakantie wel moeten lukken
Hee hee, zou ik mee mogen doen? Het afvallen gaat erg moeizaam op het moment. Ik ben 22 jaar, 1.60 lang, weeg nu 66 kg ( vandaag gewogen ) en ik wil graag naar de 58 kilo. Hebben jullie hier een vaste weegdag? Groetjessss
jawel opzich zie ik er beter uit dan vorig jaar zomer, had gewoon even gister een dip omdat ik best wel druk deze week. heb morgen een hele drukke dag en een verjaardag, zondag moet ik het huis schoonmaken.wassen en opruimen en want ik ga dinsdag op vakantie
Komt goed dan nijntje haha. Fijne vakantie alvast!

Weegdag dames! Hoe is t gegaan?

Bij mij redelijk. Dit weekend met schoonfamilie en eigen familie Chinees en friet gegeten dus baalde flink.

Alsnog 0,4 er af gelukkig dus nu 88,5.
thnx Misfit.

ik blijf maar steken op 77.7 heb ook een beetje last van me keel amper geslapen
Na twee weken thuis met de kinderen ben ik weer aangekomen. Nu 94.2. Jakkes. Maarja vanaf nu weer het normale leven.
Hoi,

Vandaag vergeten op de weegschaal te staan. Ga vanavond de nachtdienst in dus ik sla een weekje over.

N
Sorry dames ik heb geen tijd gehad om me te wegen vanmorgen, ik moest om 06:45 op werk aanwezig zijn. En nu richting de huisarts voor een formulier om bloed te mogen prikken om te kijken of ik vitaminen mis. Ik weeg me op een andere moment wel.

Hee nijn veel plezier met je vakantie geniet ervan.
Ik vroeg me af welke dag de weegdag zou zijn.. Ik gok de maandag? Zo ja, dan heb ik mij niet gewogen vandaag. Sorry. Ik wist het niet. Volgende week kan ik mij wel weer wegen ;)

Ik vind het lastig om écht goed van start te gaan. Gewoon het besluit te nemen van: Vanaf vandaag doe ik het goed! Vandaag een ijsje gehad, terwijl ik die makkelijk had kunnen afslaan.. Dat soort momenten.
thnx Ttass gaat helemaal goed komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven