Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

maandag 2 mei 2016 om 08:20
maandag 2 mei 2016 om 09:00
Hi dames,
Ben best goed bezig geweest, maar heb nu volgens mij mijn eisprong. Heb een en ander erover gelezen en het schijnt dat je dan vocht vasthoudt. Dat verklaart die meer dan een halve kilo extra haha. Ik sla dus maar even over...
Ttass zag in een ander topic idd dat je een nieuwe baan heb, echt goed gefeliciteerd! Even wennen aan het nieuwe leven en dan val je vast weer af!
Ben best goed bezig geweest, maar heb nu volgens mij mijn eisprong. Heb een en ander erover gelezen en het schijnt dat je dan vocht vasthoudt. Dat verklaart die meer dan een halve kilo extra haha. Ik sla dus maar even over...
Ttass zag in een ander topic idd dat je een nieuwe baan heb, echt goed gefeliciteerd! Even wennen aan het nieuwe leven en dan val je vast weer af!
maandag 2 mei 2016 om 10:20
Goedemorgen,
Na een week van afwezigheid en de weegschaal is mij niet goed gezind, ben ik er weer.
Afgelopen week weg geweest met mijn gezin. Heerlijk genoten alleen dat is niet fijn voor de lijn. Weeg nu 84
Ga er deze week weer met goede moed er tegen aan. Voor 5 mei staat er alweer een bootcamp gepland.
Ttas, lees hier dat je een nieuwe baan hebt, wat ga je doen?
Helly, altijd lastig om budgetaire uitjes te verzinnen, Kijk eens op de site kidsproof, hebben vaak leuke en goedkope ideeen. Misschien hebben ze ook de nieuwsbrief over jou regio/stad.
Na een week van afwezigheid en de weegschaal is mij niet goed gezind, ben ik er weer.
Afgelopen week weg geweest met mijn gezin. Heerlijk genoten alleen dat is niet fijn voor de lijn. Weeg nu 84
Ga er deze week weer met goede moed er tegen aan. Voor 5 mei staat er alweer een bootcamp gepland.
Ttas, lees hier dat je een nieuwe baan hebt, wat ga je doen?
Helly, altijd lastig om budgetaire uitjes te verzinnen, Kijk eens op de site kidsproof, hebben vaak leuke en goedkope ideeen. Misschien hebben ze ook de nieuwsbrief over jou regio/stad.
maandag 2 mei 2016 om 19:42
Ik heb dit weekend 32 km gelopen en 600 nog wat meter. I am so tireeedddd. Backstage meegeholpen bij een evenement. Ik heb geprobeerd veel water gedronken, maar ik neigde naar mijn mars en af en toe wat sinas voor energie. Zeker als je maar op 8 uur slaap (vr - zo avond) overleeft. Vandaag heeeerlijk uitgeslapen en plotseling weer moeten werken. Vanavond leren, morgen naar het ziekenhuis en woensdag is mijn verjaardag yaay! De rest van de week staat nog vol met werk en schoolopdrachten buitenshuis. Dan is de vakantie weer afgelopen. Ik hoop dat die km's inclusief calorieën er volgende week uitkomen, want tot nu toe is er -0 af en +0 bij. Dus dat is wel beter.
Fijn dat het persoonlijk wel goed met jullie gaat. Dat helpt ook al heel erg mee!
Fijn dat het persoonlijk wel goed met jullie gaat. Dat helpt ook al heel erg mee!

dinsdag 3 mei 2016 om 17:33

donderdag 5 mei 2016 om 21:39
ik heb een beetje een dipje vandaag..., ik zit niet lekker in me sportschema en met afvallen gaat het ook niet al te best. en het wordt weer warmer. tis ieder jaar weer het zelfde... ik ben totaal niet voorbereid op de zomer alleen lijkt het wel alsof ik het dit jaar erger vind ik ging vandaag op stap en ik kwam er achter achter dat ik dus amper zomerkleding heb en wat ik heb past niet meer of staat niet.
vrijdag 6 mei 2016 om 08:14
Ahhh nijntje. Kop op, je bent goed bezig
Je hebt nog even voordat de echte zomer begint dus we gaan gewoon nog even aan de bak en hopelijk voel je je tegen die tijd stukken beter.
Ikzelf zit ook een beetje tussen de 88 en 90 te schommelen, maar probeer deze maand de 87 voorbij te gaan. Dan duurt t maar lang..
Weer bijna weekend dames! Nog leuke plannen? Ik ga naar een pretpark en uitgebreid moederdag vieren
Je hebt nog even voordat de echte zomer begint dus we gaan gewoon nog even aan de bak en hopelijk voel je je tegen die tijd stukken beter.
Ikzelf zit ook een beetje tussen de 88 en 90 te schommelen, maar probeer deze maand de 87 voorbij te gaan. Dan duurt t maar lang..
Weer bijna weekend dames! Nog leuke plannen? Ik ga naar een pretpark en uitgebreid moederdag vieren

maandag 9 mei 2016 om 15:27
maandag 9 mei 2016 om 18:55
Ik vroeg me af welke dag de weegdag zou zijn.. Ik gok de maandag? Zo ja, dan heb ik mij niet gewogen vandaag. Sorry. Ik wist het niet. Volgende week kan ik mij wel weer wegen 
Ik vind het lastig om écht goed van start te gaan. Gewoon het besluit te nemen van: Vanaf vandaag doe ik het goed! Vandaag een ijsje gehad, terwijl ik die makkelijk had kunnen afslaan.. Dat soort momenten.

Ik vind het lastig om écht goed van start te gaan. Gewoon het besluit te nemen van: Vanaf vandaag doe ik het goed! Vandaag een ijsje gehad, terwijl ik die makkelijk had kunnen afslaan.. Dat soort momenten.