Meisjesnamen
zaterdag 30 april 2016 om 20:31
dinsdag 3 mei 2016 om 14:59
Op dit moment is dit de tussenstand:
Julie Fayenne of
Julie Charlotte
Bij de jongensnaam hebben we op dit moment:
Revi Dio Benjamin ()
Dio is een vernoeming naar de overleden zoon van mijn schoonmoeder, drie jaar na de geboorte van mijn vriend. We willen deze naam graag als vernoeming gebruiken. Maar voor een meisje vind ik de naam Dio niet geschikt. We dachten zelf aan Dion(ne) maar die hebben we in dichtbije omgeving al en we willen het niet doen lijken alsof de naam een vernoeming is naar haar.
Julie Fayenne of
Julie Charlotte
Bij de jongensnaam hebben we op dit moment:
Revi Dio Benjamin ()
Dio is een vernoeming naar de overleden zoon van mijn schoonmoeder, drie jaar na de geboorte van mijn vriend. We willen deze naam graag als vernoeming gebruiken. Maar voor een meisje vind ik de naam Dio niet geschikt. We dachten zelf aan Dion(ne) maar die hebben we in dichtbije omgeving al en we willen het niet doen lijken alsof de naam een vernoeming is naar haar.

woensdag 4 mei 2016 om 15:53
@huisjenr16: Maureen vind ik echt een mooie naam! Mocht je niet nog een keer de M willen, is Laureen misschien een optie? Mila is wat mij betreft te populair, al vind ik de naam wel mooi. Misschien Milou een optie?
@Nieske: Julie, mooi! Zou zelf voor de optie met Charlotte gaan, beide Franse namen.
Julie Vajènne vind ik mooier staan, maar dat is puur smaak.
Ik ken trouwens een meisje die Dio heet.
Revi is leuk trouwens!
@Nieske: Julie, mooi! Zou zelf voor de optie met Charlotte gaan, beide Franse namen.
Julie Vajènne vind ik mooier staan, maar dat is puur smaak.
Ik ken trouwens een meisje die Dio heet.
Revi is leuk trouwens!
zondag 15 mei 2016 om 16:31

zondag 15 mei 2016 om 18:30
quote:maartmama schreef op 13 mei 2016 @ 21:55:
Wat denken jullie van Fenne? Ik had er nooit van gehoord en het sprak me gelijk aan, maar nu twijfel ik soms. Ik weet alleen geen mooier alternatief. Fenna is voor man echt geen optie. Hij weet zeker dat Fenne de naam is.Prachtige naam!! (Mooier ook dan Fenna) Op de middelbare school waar ik werk, zit een meisje met die naam, dus ik kende m al.
Wat denken jullie van Fenne? Ik had er nooit van gehoord en het sprak me gelijk aan, maar nu twijfel ik soms. Ik weet alleen geen mooier alternatief. Fenna is voor man echt geen optie. Hij weet zeker dat Fenne de naam is.Prachtige naam!! (Mooier ook dan Fenna) Op de middelbare school waar ik werk, zit een meisje met die naam, dus ik kende m al.

zondag 15 mei 2016 om 18:44
quote:maartmama schreef op 13 mei 2016 @ 21:55:
Wat denken jullie van Fenne? Ik had er nooit van gehoord en het sprak me gelijk aan, maar nu twijfel ik soms. Ik weet alleen geen mooier alternatief. Fenna is voor man echt geen optie. Hij weet zeker dat Fenne de naam is.
Heel leuk!
Femme of Lenne misschien nog een optie?
Wat denken jullie van Fenne? Ik had er nooit van gehoord en het sprak me gelijk aan, maar nu twijfel ik soms. Ik weet alleen geen mooier alternatief. Fenna is voor man echt geen optie. Hij weet zeker dat Fenne de naam is.
Heel leuk!
Femme of Lenne misschien nog een optie?