Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:simbalabimba schreef op 06 mei 2016 @ 13:35:

[...]

Niet met boter op je hoofd.

Zal druk zijn denk ik, maar als je dat niet erg vindt waarom niet?Ik blijf wel in mijn tuin zitten
quote:SuzanneSuus schreef op 06 mei 2016 @ 13:51:

[...]

Niet naar zandvoort

Maar IJmuiden bijv, Castricum lukt wel denk ikZandvoort kom ik nooit. Meestal ga ik naar Bloemendaal
quote:SuzanneSuus schreef op 06 mei 2016 @ 13:52:

[...]

Het lijkt me niet dat dit recent isVanaf dag 1.
Het blijft een heel verdrietig en bizar gevoel, het forum zonder MV.
quote:yasmijn schreef op 06 mei 2016 @ 14:47:

Het blijft een heel verdrietig en bizar gevoel, het forum zonder MV. Klopt!
geneet van 't laeve

Het blijft een heel verdrietig en bizar gevoel, het forum zonder MV. Ik zoek vaak recepten via Google afbeeldingen, ook de laatste dagen, en dan kon je haar foto's continu tegen, aan de ene kant mooi maar ook een beetje onwerkelijk
Tjezus, wat vals
Ja zeer onwerkelijk.
Geheel mee eensch!
quote:Ttass28 schreef op 06 mei 2016 @ 14:08:

[...]

Zandvoort kom ik nooit. Meestal ga ik naar Bloemendaal Oh, dat vat ik onder 1 noemer: zelfde weg immers
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 06 mei 2016 @ 14:27:

[...]

Vanaf dag 1.Precies
Je bent zelf een theepot
Als de to het niet erg vindt, dan krijg ik toch ook de neiging om de reisgids uit Noorwegen er maar weer eens bij te pakken...
Occam's razor
Welke?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Het blijft een heel verdrietig en bizar gevoel, het forum zonder MV.

Zat er net aan te denken.

Ze was er gewoon altijd.

Ga haar echt missen, ook al hadden we verder geen contact dan alleen hier.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Debora schreef op 06 mei 2016 @ 19:25:

Als de to het niet erg vindt, dan krijg ik toch ook de neiging om de reisgids uit Noorwegen er maar weer eens bij te pakken...

Lees Enn's post dan nog ff.

Ik vind het geen teken uit Noorwegen, niet zoals ze post.

We hebben het hier laatst ook over gehad, in het algemeen dan. Er zijn volgens mij maar weinig TP's die echt ècht zijn. Een verhaal dat een TO ophangt nav iets op tv, boek, van horen zeggen, een To die flink aan de haal gaat met de waarheid. De vraag is of dat erg is. Het levert soms een interessante discussie op, wie weet heeft iemand er wat aan.

Trollen heeft voor mij een negatieve insteek, de boel op zijn kop zetten, bewust zieken.

Zij doet in ieder geval mee,reageert etc. Dan boeit het me niet zo of het wel of niet echt is
Je bent zelf een theepot
Ik blijf het raar vinden dat firummers die echt dagelijks op het forum waren de afgelopen dagen, het topic over het overlijden van MV gemist hebben.
quote:calvijn1 schreef op 06 mei 2016 @ 23:47:

Ik blijf het raar vinden dat firummers die echt dagelijks op het forum waren de afgelopen dagen, het topic over het overlijden van MV gemist hebben.En toch zijn het er best een aantal. Dan kan ik mij hun schrik al helemaal voorstellen. (Het was al schrikken vanaf dag 1, maar als je er dan voor je gevoel te laat achter komt , is ook heftig.)
quote:WaaromPorque schreef op 06 mei 2016 @ 23:53:

[...]

En toch zijn het er best een aantal. Dan kan ik mij hun schrik al helemaal voorstellen. (Het was al schrikken vanaf dag 1, maar als je er dan voor je gevoel te laat achter komt , is ook heftig.)

Snap ik, die schrik

Wat ik niet snap is hoe ze het gemist hebben. Dan heb ik het over forummers die er wel waren de afgelopen week.
quote:calvijn1 schreef op 07 mei 2016 @ 00:08:

[...]

Snap ik, die schrik

Wat ik niet snap is hoe ze het gemist hebben. Dan heb ik het over forummers die er wel waren de afgelopen week.

Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal.

Juist omdat het er best een aantal zijn, vraag ik mij ook af hoe zoiets gebeurt.

Ik weet wel dat toen ik het diezelfde dag las, het best onderaan stond. En misschien zijn mensen vooral bezig geweest met hun top 5 zogezegd. Dan zie ik de rest ook niet op mijn scherm. Als ik niet scroll.
Tja, je zal maar niet op overige komen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 07 mei 2016 @ 08:08:

Tja, je zal maar niet op overige komenIdd, dat is niet echt een drukke pijler. Het topic zelf zal niet meer bjj 'avtieve topics' staan. Alleen de eerste paar dagen was het topic daar steeds te vinden
Je bent zelf een theepot
Ik zag het ook pas een paar dagen later, toen het bij Actieve topics stond. Ben hier elke dag wel, maar speur niet alle pijlers af.
quote:hatsetats schreef op 07 mei 2016 @ 08:08:

Tja, je zal maar niet op overige komenIk forum mobiel en als ik het forum open krijg ik een overzicht met actieve topics. Is dat niet bij iedereen dan?
quote:calvijn1 schreef op 07 mei 2016 @ 10:09:

[...]

Ik forum mobiel en als ik het forum open krijg ik een overzicht met actieve topics. Is dat niet bij iedereen dan?Ik forum ook mobiel, maar ik snap wat er gezegd wordt. Je herkent het icoontje en kijkt dan onbewust misschien niet naar het topic. Ik kom er normaal ook nooit. Mijn oog viel er toevallig op.
quote:calvijn1 schreef op 07 mei 2016 @ 10:09:

[...]

Ik forum mobiel en als ik het forum open krijg ik een overzicht met actieve topics. Is dat niet bij iedereen dan?Ik op de iPad en dit zie ik

En dan is het maar net wat je met die aktieve lijst doet: naar kijken of niet, snel scannen etc.

Edit: als in dat topic niet veel meer wordt gepost en in andere topics wel, verschijnt het topic daar ook niet meer of in ieder geval niet lang. Als je dat bewuste topic de eerste 2-3 dagen hebt gemist zul je het daarna ook niet snel meer zien als je niet de pijler opent
Je bent zelf een theepot
[quote]SuzanneSuus schreef op 07 mei 2016 @ 10:13:

[...]

Ik op de iPad en dit zie ik

[IMG]http://i64.tinypic.com/140erfd.jpg[/IMG]

En dan is het maar net wat je met die aktieve lijst doet: naar kijken of niet, snel scannen etc.

/quote]

Dit inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven