Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Góh Mims, hoe herkenbaar! Dat van die katten en babies enzo... en die kater elke ochtend ook al.

Ik heb je het sheetje nog een keer gestuurd.

Bentetje, jij hebt me wel 4 mailtjes gestuurd, maar niet één keer zat de bijlage erbij. Ik heb wel de info die jij in AK had gezet er ingezet, maar misschien wil jij hem toch nog aanvullen en mailen?

Xop, Meave en Ely, doen jullie ook nog ff?

Hoestnu Toet? Ik doe met erg kiespijn altijd gewoon de limiet qua pillen zwaar overschrijden, omdat het anders écht ondraagbaar is. (En ik heb wel eens een of ander homeopatisch rustgevend goedje genomen voor tandarts bezoek, dat in combi met overdosis pijnstillers maakt het goed te doen! ) En wat Xop al zegt over juli2004's en tandarts is inderdaad wel echt zo he? (Ik heb de afgelopen twee weken ook alweer met een zeurende kies gelopen, waarvan 2 dagen echt pijn, maar het lijkt over... ik moet 4 december toch heen voor tandsteen en schoonmaken, dus héééél misschien vertel ik dan ook wel dat ik last heb gehad.)
ach die arme tandartsvrezenden toch....rottig hoor dat uitgerekend jullie steeds zo`n last hebben!

Hahaha mims, wat zei je huisarts destijds?

Hmmm, pim, niet echte en strakke actie dus. Weet je, behalve een afwasmachine en een masseur had ik niet veel toegevoegd. Mag ik het hierbij laten?

KK wil haar haren afknippen. Vanmiddag. Echt afknippen, totop haar kaaklijn, ben benieuwd!
Oké, Pim... we mogen van jou niet praten over *dat wat we van Pimpel niet mogen zeggen*, zouden jullie voor mij dan een TA-alarm in willen stellen? Dan weet ik dat ik dat stukje niet kan/wil lezen. Zit nu alweer met een bal in mijn maag, en dat komt niet daardat ik mijn lunch al naar binnen heb geschoven.

Jaha, ik weet dat ik het jullie beloofd heb enzo, maar die belofte is twee jaar terug al verlopen en en en...

Fuck, ik krijg gewoon spontaan kiespijn!
Wat wilde ik nou toch typen?
Huisarts (daar ben ik dan weer niet bang voor) keek mij nogal verbijsterd en daarna nogal meewarig aan, Bent.

En ik zat daar met naieve kop hem vol verwachting aan te kijken, omdat ik écht dacht dat ik schijnzwanger was. Maar nee. "Meisje, van een jong katje krijg je echt geen kruisje op je zwangerschapstest, hoor..". Bij het weggaan gaf hij me het telefoonnummer van een verloskundige en de mededeling "groetjes aan Quibus" mee.
Hahahaha Mims , moest erg lachen om je schijnverhaal

Bellen met Lil was ook gezellig. Verder is de roze pil die niet werkte, dacht ik, want alles deed nog pijn, nu toch echt uitgewerkt, want nu doet het heel erg pijn. Stom gedoe. Als die tandarts over twee en half uur maar wat vindt, anders is het nog stommer!

Oooh, een masseur, goed plan!!
Arme, arme Toet, kiespijn is vreselijk! Kutzooi. Sterkte straks bij tandarts..

(echt hoor, dit moet ook een VOA zijn want ik bestierf het gisteravond ook al van de kiespijn.. of nou ja, eerder tandpijn. Tand die afgebroken is en er volgens mij gewoon helemaal uit moet. Maar ook hier enorme tandarts-angst dus no fokking way!)
Advil, heb je dat in huis? Werkt soms beter dan Ibu.
We zijn wel wat eng, met onze tandartsangsten en VOA's!

Ik ga douchen en kleren aantrekken en zorgen dat ik de trein naar tandartstown niet mis. En even tegen Lief zeggen dat ik weg ga (die ligt ziek op bed, mijn andere virus bleek niet alleen virtueel maar ook irl overdraagbaar te zijn!).
Bentetje heeft een WIJNrood montuur... Wat verrassend! Spannend hoor, KK naar de kapper! We willen een kiekje in de AK hoor!

En Mims was vroeger een dom blondje! Hemeltjelief! Wat een grap!

Toetje toch, succes! Ze vinden heus wat als het zo zeer doet; tenzij je een hypochonder bent en gewoon mee wilt doen met de meute hier.

Mag ik ook een schop? Ik kan me niet concentreren op het werk. Heb net mijn bezwangerde zuster een uur aan de telefoon gehad en me rot gelachen om haar reden niet naar zwangerschapsyoga te willen; ze heeft ooit aan Yoga gedaan en daarna een elektrische schok gehad van een apparaat dat op de keukentafel stond, via de metalen rand en haar hand op het metalen aanrecht. Dus associeert mijn Zus yoga met een schok.

En jullie maar denken dat ik maf ben......
it runs in the family!!

#schop#
Het is zelfs gezellig om je ziek te melden bij Baas-Bedrijf: dan gaan allerlei Kroeg-ers je meteen bellen en eindeloos beppen . O nee, vanochtend was het mijn eigen wehhhh ik ben zielug-mailtje dat ze naar de telefoon joeg. Toch heel gezellig.

Toet zit als het goed is nu bij *wat van Mims niet genoemd mag worden*, ik hoop zo dat het helpt!

Nog niet nagedacht over Sint, maar moet wel. En hier extra complicatie: GG is die week in Heelverweg en komt pas de 7e 's ochtends terug. Dus hij had bedacht het dan te vieren, maar dat is precies de dag dat zijn ex het met haar familie, en dus met Dochter viert. En het is haar weekend. Dus of we moeten het idioot vroeg vieren (eind november), of idioot laat (8 december of later), of ik de het alleen met de kindjes. Dat is allemaal nogal sub-optimaal. Zodra ik daar iets op gevonden heb, ga ik piekeren over cadeautjes.

Verder laaide gisteravond de blaasontsteking weer op, pis ik weer bloed en heb ik weer een nieuwe dosis AB gekregen. Ik ben moe en chagrijnig en heb er geen zin meer in, maar denk je dat die Überbacterie daar een beetje fatsonlijk naar luistert? Nou? Ze zijn nu wel aan het speuren welke Überbacterie het eigenlijk is, zodat de chemical warfare mogelijk verder aangescherpt kan worden. Zeikzooi.
kut, dat is het!

Nu brownies aan het bakken met de Onmisbare Buurjochies en de Bloesjes.

Wij vieren ook Pakjesavond op 29 november, kan ook niet anders in verband met Zus en Co en omgangsregeling met de Aso. Ik lul er wel een punt aan hoor; het is een family-event en daarmee moet dus iedereen er kunnen zijn. Is belangrijker dan een stomme datum.

Aso heeft een advocaat trouwens. Om zijn zin door te drijven over de verjaardag morgenmiddag. Niet eens vanwege de rechtszaak. Raaaaaaaarrrrrr.
hahaa, ik zit even te genieten van mijn ndonderdagavaond. Lekker op de bank, kinderen in bed, bentos aan het werk, kaarsjes en haard aan, kop thee (waar de brownies van bloeske prima bij zouden passen)erbij en laptop op schoot. Nog even en we kunnen weer Dan Karaty bewonderen.

KK is gekortwiekt, het staat haar geweldig!!! echt heel erg leuk, stoer koppie, ze is er zelf ook helemaal blij mee.....wil het zelfs nooit meer lang zegt ze nu! En ik maar vrezen dat ze spijt zou krijgen.
fotootje van KK in AK trouwens.
Goeinavond

Hmm.. ik heb een afspraak bij de *piep* over 2 weken, maar na al die mondpijnen hier durf ik niet meer Ik moet wel, ga met de kids en LD is een vulling verloren. Nu zit die kies ook los, dus mogelijk gaat die er gewoon uit.

Het voelt wel raar, niet meer kunnen forummen op het werk, maar het is leuk

Ik koop trouwens voor de kinderen zo'n nep DS-achtig spelletje voor 30 of 40 euro. Krijgen ze van het geld van de oma's en opa. Verder heb ik een Garfield strip voor alle3 de kinderen (neefje doet ook mee) en .. eh.. ik moet dus nog kijken op hun lijstjes. Toevallig heb ik hen getrokken met loodjes trekken (nouja, Elvis en ik hebben hen getrokken) wel handig vind ik dat!

Ik denk dat ik ook beide een mooi (voor-)leesboek geef.

Elvis is vanavond uit eten geweest bij een Griek en daarna naar de film gegaan. Dat is gewoon ons avondje uit, wanneer de kinderen er een keertje niet zijn. Oneerlijk. Hij zat nog alleen in de bioscoop ook! Kon hij tijdens de film gewoon smssen

Ik vind een poesje van Sinterklaas trouwens een leuk idee!!

Ik wil eigenlijk wel graag een hond. Steeds als ik hier de topicslijst doorscroll, krijg ik ook de neiging om een topic te openen als:

"Ik wil graag een hond, maar het is nog niet verstandig" ofzoiets.

Ivm vertrek van m'n ouders naar 't Zuiden hebben wij ook wel eens Sinterklaas eind november gevierd.. is juist wel makkelijk, want Sinterklaas heeft het op 5 december zó druk, dat hij vroeg of wij wat eerder konden
Later is nu
OH

de VOA heb ik doorgeschoven naar LE. Ik hoop wel dat hij morgen naar school kan nu. Hij wilde niet naar voetbal (dus moest wéér mee naar waterpolo) en dat is wel een teken aan de wand
Later is nu
Even kort; (WARNING; tandartsvrezenden kunnen beter deze post niet lezen!!!) heb vanmiddag zenuwbehandeling gehad (met tijdelijke vulling; over twee weken maakt ie het af) dat ging nog wel. Twee verdovingsprikken en daarna was het niet meer pijnlijk. Verdoving ondertussen natuurlijk uitgewerkt. Die stekende pijn waar ik gisteren en vandaag steeds bijna van moest janken is wel weg. Maar nu is er een steeds zeurende pijn. En oh ja, minor detail; ik kan niets meer eten. Zodra ik tanden kiezen op elkaar zet doet het namelijk RETEzeer. Elke hap is drama. Ik had net zo'n honger (nog geen avondeten gehad) dat ik maar een boterham heb gemaakt. Heb geprobeerd met linkerkant eten, maar ja, dan gaan ook nog steeds je kiezen aan rechterkant op en neer en op elkaar.. AU!!!!!!!!!! Zeg me dat dit normaal is? Dat dat napijn is ofzo. En dat het morgen over is? Alsjeblieft???
klinkt wel als normaal Toet.. doet even nog zeer, toch? (f)

ts..ik zou vanavond vroeg/op tijd naar bed, omdat ik gisteren zo laat ging.. nu zit ik hier nog.. wat IS dat toch met internet
Later is nu

Toch sterkte, Toet

Hier zijn ze vanmiddag begonnen met het renoveren van de lift. Oftewel; de komende vier weken moet ik trappen lopen. Ervanuitgaande dat alles volgens schema verloopt, bij vertraging duurt alles iets langer.

Nu is dit voor mij niet zo erg, maar ik vind het zo sneu voor al die bejaarden in deze flat. De lift aan de overkant doet het namelijk ook niet, en er is wel een noodliftje aan de gevel gehangen maar die staat zo te wiebelen bij het minste zuchtje wind dat niemand erin durft.

Dat wordt nog leuk, straks met de kerstbomen en kerstboodschappen. Agossie.

Vanavond ruzie gehad om niets. Tenminste, ik vond het niets. Mops heeft namelijk besloten dat ze geen haren meer wil wassen, omdat ze dan water in haar ogen krijgt (let wel; geen shampoo... maar water. Nog voor de eerste druppel haar kruin raakt begint ze al te piepen en te mauwen, arggghhhh). Dat resulteerde dus in twee kijvende kemphanen in de douchecel. De kleinste kemphaan is uiteindelijk met een grote boog in bed beland waar ze na wat nasputteren uiteindelijk in slaap viel.

Maar ja, niet gezellig dus. En morgen gaat ze het weekend weg naar Mansey en zie ik haar alleen dus nog even voor het naar school gaan (wat gezien ons beider trage opstart nooit echt gezellig is, de ochtend verloopt in functioneel stilzwijgen), en dat vind ik zoooo Niet Leuk! Ben in staat haar wakker te maken voor een knuffel...
Gatsie, al die tandartsperikelen. Sterkte er mee hoor!

Ik ben al helemaal klaar met Sintaankopen! Zootje krijgt een pop en little petshop ding, als groot cadeau.

Zen krijgt een playmobil meeneemkasteel en piratenboot als groot cadeau.

Zeefje ook een pop (kleiner model) en Laalaa met licht en geluid (weet je nog Pim, die we zagen tijdens slempweekend)

Verder voor allemaal nog een hoop kleine dingen, zoals kleurboeken, knutselspullen, dekentje, wekker, haar elastiekje, playmobilpoppetjes, puzzels, sokken, onderbroeken, pyjama's etc.

Doe dit jaar voor het eerst schoenkadootjes, ipv schoensnoepjes. Alles van de Action

Kjong, ik zou gaan dieprood, of een bruin montuur. Wel een dik montuur, dat vind ik leuk. Beetje zelfde model als Bentetje, dat is leuk!

Mims, sterkte met trappenlopen!

Ah, jammer dat Mops morgen weg is, anders hadden we samen weer naar Sintintocht gekund

Ruzie is inderdaad niet leuk!

Pim, ik beloof hierbij plechtig, morgen vul ik het sheetje even in!

Wil je anders de meest recente even sturen nog?

En nu ga ik naar bed, want ben moe.

Dreamer, hoe is het op werk/stage?
Is onderweg, Ely!

Oeh Mims, ik kan me goed voorstellen dat je haar wakker wilt maken voor een flinke knuffel, dat soort dingen kunnen zo'n rótgevoel geven.

(Dat akelige noodliftje zou ik ook niet in willen, geloof ik dan nog liever trappen!)

Vanavond weer lekker zitten genieten van Dan (en om eerlijk te zijn ook van Timor, ook al is ie 10 jaar te jong)

MIMS: PIEPALARM!

Toet, ik heb het afgelopen half jaar 2 ontstekingen gehad (weet je misschien nog wel) maar ik kreeg de zenuwbehandeling dan niet gelijk. De eerste keer heeft de tandarts de ontsteking doorgeprikt en een beetje weggevijld (dit ging zonder verdoving!), toen noodvulling er in en antibiothica gekregen. Ik moest toen inderdaad ook twee weken later terugkomen, maar dan om de zenuwbehandeling te ondergaan. Dit durfde ik natuurlijk niet, dus uitgesteld met als gevolg een nieuwe ontsteking (een bult op mijn wang, bijna zo groot als een tennisbal) deze heeft hij toen weer doorgeprikt en schoongemaakt (wederom zonder verdoving) en weer antibiothica (eerst twee dagen geprobeerd zonder, maar wang werd toen steeds dikker) daarna ben ik natuurlijk wél braaf voor de zenuwbehandeling gegaan (nu wel een verdoving, hoera! vond het ook erg meevallen) en ik heb toen ook wel wat napijn gehad, maar minder heftig als na het doorprikken beide keren. Ik herinner me vooral dat die kies véél hoger lijkt dan ineens, waardoor je kiezen ook steeds elkaar raken en dat schiet dan door helemaal ergens tot binnenin. Vréselijk! Enniewee, alle keren napijn, maar dat werd dan wel minder. Nog eens twee weken later teruggeweest om het af te maken en de echte vulling er in te zetten en dat stelde echt geen reet voor! Héél veel sterkte en beterschap. Hoop echt dat het morgen beter voelt. (paracetamol + rode wijn liet mij altijd wel in slaap vallen... dus.)

Leentje weigert nog steeds te lopen, maar is ineens wel aan het klimmen! Doodeng! Overal op en in.

Verder hier iedereen flink aan het hoesten en proesten, maar wel alles goed.

Morgen werken en 's avonds uitje van de personeelsvereniging: workshop tapas maken, heb ik wel zin in (geloof ik..)

Truste meisjes!
Mag zo weer naar de PIEP. Joechei Joechei. :(
Mogguh! ~zet koffie met paracetamol op de bar~

Koffie met caffeïne werkt bij mij overdag altijd wel prima. Hopelijk is de pijn bij Toet gezakt. Hier een soortgelijk verhaal als van Pim. Even stoer zijn dus en laten behandelen om erger te voorkomen dus.

Lil weer een beetje beter? Anders vandaag wéér naar de dokter hoor!

Lees net een hilarische opmerking van Kjongen in het Kasteel. Zit na te grinnniken daarvan.

*Aso-alarm*

Even spuien; Weet je wát constructief is? Jongste zit op zwemles op zaterdag en al lange tijd geleden toen Oudste ook nog op zwemles zat, besloot de Aso hen niet meer te brengen. Waardoor het erg moeilijk was voor Oudste om haar zwemdiploma te halen omdat ze dan maar om de twee weken zwemt. Ze heeft uiteindelijk haar twee brevetten wel gehaald én met schoolzwemmen haar diploma A en B. * schoudeklop-emoticom* Nu hebben we dus een soortgelijk probleem met Jongste; die zwemt ook te weinig om snel haar diploma te halen. Maar nu heeft de Aso wat bedacht; hij heeft haar bij een ander zwembad op les gedaan, in de weekenden dat ze bij hem is!

Dat lijkt me bést verwarrend als je 7 bent......

Nou ja, het kind zwemt dan wel elke week. Maar raar is het wel.

~loopt warm voor de sportschool~

Beterschap moppies!
Paracetamol en rode wijn. Check. Werkt dat ook bij andere kwalen? Vast. Alleen ben ik zo'n miepierdepiep die dan niet drinkt als ze AB slikt (ik moet zeggen: ik heb nu niet eens trek in wijn, kan je nagaan wat een Überbacterie er huishoudt).

Toet, grijns, ik zag je sms vanmorgen. Ik hoop wel dat je nu iets kunt eten, anders voelt het ook zo wankel... Heb je een keukenapparaatding waarmee je iets vam smoothies kunt maken of zo? Dat is dan ook wel lekker, en krijg je toch wat binnen. Arme, arme jij.

Met dank aan jullie heb ik zouist besloten dat we Sint naar voren halen. Dat van Sint zo druk en wij eerder vind ik een goed verhaal, en Sint onder GG vind ik echt een heel slecht idee. Alleen hebben we dan nu dus wel haast, slik, maar dat moet wel goedkomen. We doen altijd een groter cadeau per kind (nog te bedenken) kleinere cadeaus per kind, waaronder in ieder geval een chocoladeletter (Dot nog niet, maar die is nog steeds af te schepen met rozijntjes), en we doen een gezamenlijk cadeau. Dat laatste is even nadenken, maar wel leuk: zo hebben we volgens mij 2 jaar terug zo'n ophangpoppenkast van Hema (natúúrlijk) gegeven, die je in deuropening kunt hangen en waarvan beide kanten een ander decor zijn, met de poppen. Grote hit.
Sint onder GG is een slecht plan, maar ik bedoelde Zonder GG

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven