Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 mei 2016 om 08:40
quote:AllyMcBeal schreef op 12 mei 2016 @ 08:38:
[...]
Jeetje Yas niet zo moeilijk doen hoor, wijs gewoon iemand aan. Ik durf niet eens te schrijven we wijzen iemand aan
Mietje.
Het is niet zo moeilijk. Degene waarvan jij denkt dat die het is, is het.
Als ik het goed begrijp werkt het ongeveer zo, ook met groepsleden trouwens.
[...]
Jeetje Yas niet zo moeilijk doen hoor, wijs gewoon iemand aan. Ik durf niet eens te schrijven we wijzen iemand aan
Mietje.
Als ik het goed begrijp werkt het ongeveer zo, ook met groepsleden trouwens.
donderdag 12 mei 2016 om 08:42
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 08:40:
[...]
Mietje.
Als ik het goed begrijp werkt het ongeveer zo, ook met groepsleden trouwens.Maar maar wat nu als iedereen wat anders denkt, chaos
[...]
Mietje.
Als ik het goed begrijp werkt het ongeveer zo, ook met groepsleden trouwens.Maar maar wat nu als iedereen wat anders denkt, chaos
I like being a mess. It's who I am.
donderdag 12 mei 2016 om 08:46
quote:Marana_ schreef op 12 mei 2016 @ 08:12:
Oh en om hier te doen wat hoort op napraat (daar spreek je jezelf wel tegen trouwens Tass, aan de ene kant zeg je dat er op napraat niet over topics wordt nagesproken, aan de andere kant zeg je dat er hier wordt geposte over topics en dan gaat het groepje allemaal naar dat topic ineens):
Ik vind het echt heel bijzonder dat je wordt verdacht van stelen, en dat je wanneer je voor de rechter moet verschijnen je geen advocaat of rechtsbijstand of wat dan ook meeneemt. En dan ga je hier schelden...Ik vind het niet gek. Logisch dat buurman boos is, eerst een soort relatie met buurman hebben en er vervolgens met zijn vriend vandoor gaan. Ik zou ook not amused zijn.
Oh en om hier te doen wat hoort op napraat (daar spreek je jezelf wel tegen trouwens Tass, aan de ene kant zeg je dat er op napraat niet over topics wordt nagesproken, aan de andere kant zeg je dat er hier wordt geposte over topics en dan gaat het groepje allemaal naar dat topic ineens):
Ik vind het echt heel bijzonder dat je wordt verdacht van stelen, en dat je wanneer je voor de rechter moet verschijnen je geen advocaat of rechtsbijstand of wat dan ook meeneemt. En dan ga je hier schelden...Ik vind het niet gek. Logisch dat buurman boos is, eerst een soort relatie met buurman hebben en er vervolgens met zijn vriend vandoor gaan. Ik zou ook not amused zijn.
donderdag 12 mei 2016 om 08:56
quote:AllyMcBeal schreef op 12 mei 2016 @ 08:42:
Oh jij houdt van chaos natuurlijk, stom van me
Ik heb de regels niet verzonnen...
Dit is wat ik zie en dat is inderdaad 1 grote warboel van mensen die denken dat wat ze denken het juiste is en het dan met mensen eens zijn die heel iets anders denken, maar omdat iedereen denkt het juist te hebben, denken ze dat ze het allemaal over hetzelfde hebben.
Oh jij houdt van chaos natuurlijk, stom van me
Ik heb de regels niet verzonnen...
Dit is wat ik zie en dat is inderdaad 1 grote warboel van mensen die denken dat wat ze denken het juiste is en het dan met mensen eens zijn die heel iets anders denken, maar omdat iedereen denkt het juist te hebben, denken ze dat ze het allemaal over hetzelfde hebben.
donderdag 12 mei 2016 om 08:58
Dit kan ik nou slecht hebben......
Er wordt een reactie van mij gequote in dat verhaal over het topic over de man die opeens een hoerenloper blijkt te zijn. Hebben ze er potverdorie een spelfout in gemaakt die ik zelf niet had gemaakt! Grrrrr
Copy paste, hoe moeilijk kan het zijn?
Er wordt een reactie van mij gequote in dat verhaal over het topic over de man die opeens een hoerenloper blijkt te zijn. Hebben ze er potverdorie een spelfout in gemaakt die ik zelf niet had gemaakt! Grrrrr
Copy paste, hoe moeilijk kan het zijn?
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 12 mei 2016 om 08:59
quote:Hayek schreef op 12 mei 2016 @ 08:58:
Copy paste, hoe moeilijk kan het zijn?Goed idee! Ga ik voortaan doen als ik nouschi of solo quote.
Copy paste, hoe moeilijk kan het zijn?Goed idee! Ga ik voortaan doen als ik nouschi of solo quote.
donderdag 12 mei 2016 om 09:03
quote:wyandotje schreef op 12 mei 2016 @ 09:00:
[...]
Hogerop na het niet ontvankelijk bevonden van verzet?
zo heet het vage verhaal topic. Geen idee hoe ik moet linken.Zo kan het, maar volgens mij is er ook een andere manier........
Dat topic is onwijs vaag ja. Ik geloof er weinig van dat het echt allemaal zo gegaan is als de vriend van de TO beweert...........
[...]
Hogerop na het niet ontvankelijk bevonden van verzet?
zo heet het vage verhaal topic. Geen idee hoe ik moet linken.Zo kan het, maar volgens mij is er ook een andere manier........
Dat topic is onwijs vaag ja. Ik geloof er weinig van dat het echt allemaal zo gegaan is als de vriend van de TO beweert...........
donderdag 12 mei 2016 om 09:06
Dit kan ik nou slegt hebben......
Er wordt een reaktie van mij gekwote in dat verhaal over het topik over de man die opeens een hoerenloper blijkt te zijn. Hebben ze er potferdorie een spelfoud in gemaakt die ik zelf niet had gemaakd! Grrrrr
Kopy peest, hoe moeilijk kan het zijn?Jaja, ik geloof er niks van.
Dit kan ik nou slegt hebben......
Er wordt een reaktie van mij gekwote in dat verhaal over het topik over de man die opeens een hoerenloper blijkt te zijn. Hebben ze er potferdorie een spelfoud in gemaakt die ik zelf niet had gemaakd! Grrrrr
Kopy peest, hoe moeilijk kan het zijn?Jaja, ik geloof er niks van.
donderdag 12 mei 2016 om 09:07
Copy paste, hoe moeilijk kan het zijn?Ook hier zou een linkje een hoop zoekwerk schelen.
Copy paste, hoe moeilijk kan het zijn?Ook hier zou een linkje een hoop zoekwerk schelen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 12 mei 2016 om 09:14
quote:wyandotje schreef op 12 mei 2016 @ 09:08:
Nee er zal wel een kern van waarheid inzitten. Je wordt toch niet zomaar veroordeeld zonder bewijs?Lijkt me niet. En iemand die een misdaad bekent omdat 'ie iedereen altijd gelijk geeft? En dan dus geen advocaat inschakelt? Het rammelt.....
Nee er zal wel een kern van waarheid inzitten. Je wordt toch niet zomaar veroordeeld zonder bewijs?Lijkt me niet. En iemand die een misdaad bekent omdat 'ie iedereen altijd gelijk geeft? En dan dus geen advocaat inschakelt? Het rammelt.....
donderdag 12 mei 2016 om 09:33