Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 16:03:

[...]

O shit, bij Gall&Gall laten liggen, momentito...Gelijk een locatie voor de meetings.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 12 mei 2016 @ 16:03:

Is er ook een groepjeshoppersgroepje?Ja, daar moet je je groepsgewijs voor inschrijven. Krijg je groepskorting.
quote:Hayek schreef op 12 mei 2016 @ 16:04:

[...]

Gelijk een locatie voor de meetings. ah, jij kan ook wel bij het Pragmatische Groepje!
Ik ga zo richting werk. Echt. Geen. Zin.
Ik ook niet. Wil je bij mijn 'Geen zin in werk'-groepje?
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 16:05:

Ik ga zo richting werk. Echt. Geen. Zin.Schop! Schop ik mezelf meteen richting zwembad.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 16:03:

[...]

Daar moeten we maar een referendum rond organiseren of een groepscongres of een groepsconferentie of... Of we kunnen ook gewoon voor alles behalve zuigen en drammen zijn?Oh, dan heb ik het niet goed begrepen denk ik. Ik dacht dat groepjes er waren om andere groepjes en loslopende mensjes het leven zuur te maken. En dan elkaar te beschuldigen van alles wat je zelf als groepje ook doet, maar dat geeft niet want als jouw groepje het doet is het goed en als een ander groepje het doet is het fout. Een beetje zoals bij oorlogen en kruistochten enzo.
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 16:05:

[...]

Schop! Schop ik mezelf meteen richting zwembad.Schop mij maar richting zwembad, kan jij naar mijn werk.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 16:06:

[...]

Oh, dan heb ik het niet goed begrepen denk ik. Ik dacht dat groepjes er waren om andere groepjes en loslopende mensjes het leven zuur te maken. En dan elkaar te beschuldigen van alles wat je zelf als groepje ook doet, maar dat geeft niet want als jouw groepje het doet is het goed en als een ander groepje het doet is het fout. Een beetje zoals bij oorlogen en kruistochten enzo. beetje blond he
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 16:06:

[...]

Schop mij maar richting zwembad, kan jij naar mijn werk.Daar ben ik nu net klaar mee
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 16:06:

[...]

Oh, dan heb ik het niet goed begrepen denk ik. Ik dacht dat groepjes er waren om andere groepjes en loslopende mensjes het leven zuur te maken. En dan elkaar te beschuldigen van alles wat je zelf als groepje ook doet, maar dat geeft niet want als jouw groepje het doet is het goed en als een ander groepje het doet is het fout. Een beetje zoals bij oorlogen en kruistochten enzo.Heerlijk toch?
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 16:04:

[...]

ah, jij kan ook wel bij het Pragmatische Groepje!Cool! Wordt daar dan bier gedronken, of is daar ook weer een apart groepje voor?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 16:04:

[...]

Ha, hebben we ook een cool groepje! Schiet lekker op zo.Yep. En ik ben de voorzitster van het gekkepoezenvrouwengroepje. Heb sinds kort het logo van de club op mijn arm laten tatoeëren.
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 16:05:

Ik ga zo richting werk. Echt. Geen. Zin.Hé bah. Ik heb een vrije middag genomen. Maar dat wil je vast niet weten, sorry.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 16:07:

[...]

Yep. En ik ben de voorzitster van het gekkepoezenvrouwengroepje. Heb sinds kort het logo van de club op mijn arm laten tatoeëren.Is daar nog een plekje? Ik wil wel of mag ik niet in TWEE groepjes?
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 16:07:

[...]

Heerlijk toch?Nou, ik vind er eigenlijk niet zoveel aan, zo zonder Ttass.
quote:Hayek schreef op 12 mei 2016 @ 16:03:

Is er ook een groepjeshoppersgroepje?De snollen bedoel je?
Wel een beetje lullig dat jullie nu met z'n allen al die groepjeshaters te kakken zetten.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 16:09:

[...]

Nou, ik vind er eigenlijk niet zoveel aan, zo zonder Ttass.Even geduld, die is hard aan t werk nu denk ik.
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 16:09:

[...]

Is daar nog een plekje? Ik wil wel of mag ik niet in TWEE groepjes?Ja hoor, ik ben ook zo schizofreen als maar zijn kan. Ik wil nl ook graag in de bierclub.
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 16:09:

Wel een beetje lullig dat jullie nu met z'n allen al die groepjeshaters te kakken zetten.Daar ga je weer met jullie. Wie is jullie?

Wel een beetje lullig dat jullie nu met z'n allen al die groepjeshaters te kakken zetten.Wie heeft het over te kakken zetten? We bieden de gevraagde transparantie in de forumdynamiek
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 16:08:

[...]

Hé bah. Ik heb een vrije middag genomen. Maar dat wil je vast niet weten, sorry.

Wel hoor. Ik ben blij voor jou

Ik heb dan weer de luxe dat ik straks op mijn werk mooi buiten kan eten en ik vanavond gewoon koffie en thee klaarzet buiten. Donderdagen zijn vaak rustig

Wel een beetje lullig dat jullie nu met z'n allen al die groepjeshaters te kakken zetten.Diep in mijn hart schaam ik me ook echt.

Wel een beetje lullig dat jullie nu met z'n allen al die groepjeshaters te kakken zetten.Je baalt dat je zo niet meer mee kan doen bedoel je zeker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven