Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 16:09:

[...]

Is daar nog een plekje? Ik wil wel of mag ik niet in TWEE groepjes?Sloeren mag gewoon, las ik net.
Oh dear, how sad, never mind.
Echt, dat gezeik over die groepjes altijd. In die 100 jaar dat ik hier forum , waren er al mensen, zijn er mensen weggegaan en bijgekomn die zo'n beetje mijn humor hadden, mijn normn en waarden, etc. Daar dol je mee, want die " ken je " , voor wat het waard is dan. Zo noemt Yasmijn mij al 87 jaar mevrouw Wijnstekers. Geen idee hoe dat begonnen is, maar zoiets blijft dan wel hangn. Inside joke, voor mijn part.

Er zijn forummers die waren er ineens en die voelen alsof ze er altijd al geweest zijn. Dat voelt ook lekker.

En er zijn er zat die er al waren, die weggegaan zijn, die er nu zijn, die nog komen waar ik geen drol mee heb maar waar ik wel mee , of zo'n beetje omheen forum. Niet mijn humor, niet mijn normen, etc. Dat is niet " niet bij mijn of wiens groepje dan ook horen " , dat is hooguit niet zo lekker liggen bij het merendeel van de forummers die op dat moment ergens zitten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:BridgetteDubois schreef op 12 mei 2016 @ 16:10:

[...]

Daar ga je weer met jullie. Wie is jullie?

[...]

Daar ga je weer met jullie. Wie is jullie?Het groepjeshaterstekakkenzettengroepje. Blijkbaar.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 16:09:

[...]

De snollen bedoel je?

Zo zou ik het niet noemen.........

....althans.....niet waar ze/jullie bij zijn.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 16:10:

[...]

Je baalt dat je zo niet meer mee kan doen bedoel je zeker.
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 15:55:

[...]

Waar haal je die leukerd vandaan?Gewoon googlen.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Daar ga je weer met jullie. Wie is jullie?
Ik ga ook even wat doen. Over een kwartier komt vriend thuis en dan doe ik net of ik héél druk was

Even de vloer schoonmaken en de kat vangen die er net vandoor galloppeerde met mijn stinksok enzo..
Wat BGB schrijft.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 16:14:

Ik ga ook even wat doen. Over een kwartier komt vriend thuis en dan doe ik net of ik héél druk was

Even de vloer schoonmaken en de kat vangen die er net vandoor galloppeerde met mijn stinksok enzo.."Oh ben je er nu al, schat? Ik ben de hele middag zo druk bezig geweest dat ik helemaal niet merkte dat het al zó laat was"
quote:Hayek schreef op 12 mei 2016 @ 16:12:

[...]

Zo zou ik het niet noemen.........

....althans.....niet waar ze/jullie bij zijn. De Sloeries. Mijn woorden hoor.
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 16:20:

[...]

De Sloeries. Mijn woorden hoor.Fijn dat je trots bent op je titel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 mei 2016 @ 16:11:

Echt, dat gezeik over die groepjes altijd. In die 100 jaar dat ik hier forum , waren er al mensen, zijn er mensen weggegaan en bijgekomn die zo'n beetje mijn humor hadden, mijn normn en waarden, etc. Daar dol je mee, want die " ken je " , voor wat het waard is dan. Zo noemt Yasmijn mij al 87 jaar mevrouw Wijnstekers. Geen idee hoe dat begonnen is, maar zoiets blijft dan wel hangn. Inside joke, voor mijn part.

Er zijn forummers die waren er ineens en die voelen alsof ze er altijd al geweest zijn. Dat voelt ook lekker.

En er zijn er zat die er al waren, die weggegaan zijn, die er nu zijn, die nog komen waar ik geen drol mee heb maar waar ik wel mee , of zo'n beetje omheen forum. Niet mijn humor, niet mijn normen, etc. Dat is niet " niet bij mijn of wiens groepje dan ook horen " , dat is hooguit niet zo lekker liggen bij het merendeel van de forummers die op dat moment ergens zitten.Dit dus. + dat geneuzel wat erna komt vind ik zo mogelijk nóg irritanter. Ik zit niet in een groepje, ik wil ook in een groepje, zijn wij nu een groepje etc etc. Altijd hetzelfde.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Hayek schreef op 12 mei 2016 @ 16:24:

[...]

Fijn dat je trots bent op je titel. Ach trots....
Vergeten we helemaal het zure groepje
Ach, ik val middenin in wat groepsgedoe en lul even slap mee, moet kunnen lijkt me!
quote:Nouschi schreef op 12 mei 2016 @ 16:28:

[...]

Dit dus. + dat geneuzel wat erna komt vind ik zo mogelijk nóg irritanter. Ik zit niet in een groepje, ik wil ook in een groepje, zijn wij nu een groepje etc etc. Altijd hetzelfde.Ik ben blij dat jij dit schrijft. Kan ik me gewoon er bij aansluiten en is het meteen lekker duidelijk wie het nou eenmaal vaak met wie eens is en wie zo'n beetje dezelfde dingen lollig en schijtirritant vinden.
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 16:33:

Ach, ik val middenin in wat groepsgedoe en lul even slap mee, moet kunnen lijkt me!

Ja hoor, kan prima.

Daarom vindt nog niet iedereen het even grappig en dat hoeft ook al niet.
quote:Ttass28 schreef op 12 mei 2016 @ 15:36:

[...]

Ik hoor absoluut niet bij een groepje. Ik ben eenmans, rechtvaardig en eerlijk.

Waar ik allergisch voor ben is onrecht.Ik ben juist dol op onrecht. Hoe meer onrecht, hoe meer vreugd.
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 mei 2016 @ 16:46:

[...]

Ik ben juist dol op onrecht. Hoe meer onrecht, hoe meer vreugd.Je heet niet voor niks Voldemort he
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 mei 2016 @ 16:46:

[...]

Ik ben juist dol op onrecht. Hoe meer onrecht, hoe meer vreugd.ouwe rellert
Zo..vriend is douchen. Ik heb druk zijn gefaked en nu weer even op de bank
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 16:55:

Zo..vriend is douchen. Ik heb druk zijn gefaked en nu weer even op de bank Goed aangepakt. Kun je nu als beloning lekker een uurtje forummen
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 16:55:

Zo..vriend is douchen. Ik heb druk zijn gefaked en nu weer even op de bank Die rust heb je nu nodig, dat snap ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven