zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
@ fleurdelis: wat ontzettend fijn dat alles goed was! Op naar de termijnecho!

@ huisjebeestjekindje: Jammer dat de test negatief is, hopelijk veranderd dit alsnog en zo niet dan hoop ik voor je dat je snel ongesteld wordt.

@ Miano: Bij jou beging het nu ook langzaam spannend te worden! Hopelijk kun je het geduld nog bewaren om te wachten met testen;)

Bij mij gaat het goed. Ovulatie kwam deze maand weer eerder als vorige maand, waardoor mijn cyclus dus uitkomt op: 27/28 dagen. Hopelijk blijft dit zo. Ik zal mijn NOD zelf even aanpassen: waarschijnlijk wordt dit maandag 23 mei omdat de vorige keren de lutuele fase ook 12 dagen was. We wachten dus maar weer af.
Dat wachten met testen lijkt me inderdaad lastig, ik zou echt op m'n handen moeten gaan zitten .

Dank voor jullie inzichten. Ik denk dat ik het er nog eens goed met man over ga hebben, misschien voor de zekerheid eens de huisarts bellen. Als het goed is kan mijn man trouwens een paar weken mee; moet nog geregeld worden. Ik twijfel inderdaad tussen niet uitstellen want het moment is nooit ideaal (als ik bijvoorbeeld wacht op baanzekerheid ben ik minimaal een jaar verder) en wie weet duurt het tig rondes voordat we zwanger zijn, en wel uitstellen want ja, is toch misschien een risico.

@huisjebeestjekindje: jammer! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en heb je ofwel alsnog een positieve test ofwel de rust om volgende ronde weer aan de slag te gaan .
happiness = reality - expectations
Wat jammer huisje! Is je ongesteldheid al ingezet?

Ik heb mij niet aangemeld voor MvM, we zitten in een verhuizing en het moet op vaste tijden gehaald/gebracht worden, en gezien het bij ons thuis zo hectisch is, weet ik niet of dat haalbaar is. Maar ik ga er nog even op inlezen of het nog zin heeft over een paar weekjes, als we "echt" verhuisd zijn.
Ik ben vandaag voor het eerst voor het 'echie' ongesteld geworden na stoppen pil (21 maart). Meteen helder bloed, voelt ook anders dan de onttrekkingsbloeding. Ben benieuwd in hoeverre mijn cyclus nu regelmatig zal zijn. Stel dat is meteen regelmatig, dan zouden mijn vruchtbare dagen nu over 14 dagen zijn toch?
Nee over 7 dagen, dan 1 week vruchtbare periode en dan 2 weken tot je ongesteld (of niet) word.
Oh nu wel ja hihi had verkeerd gelezen
Nog steeds niet ongesteld. En de klachten zijn ook verdwenen..

Alsof ik een menstruatie heb gehad zonder bloed..
Dat is vreemd huisje.. Wanneer ga je nog een keer testen??
nou wij zijn ook begonnen.

nu twee keer gedaan in de vruchtbare periode
Aanoniemous spannend!!!

Hopelijk zijn er snel meer zwangeren
Spannend aanoniemous
Wil er wel wat dagen overheen laten gaan.

Denk maandag..

Spannend aanoniemous!
Vervelend huisje dat je niet weet waar je aan toe bent , zou het niet zo raar vinden als je maandag gewoon positief test.

Hier ben ik gister en vandaag zo vermoeid 2 x op de bank in slaap gevallen. Tis wel een hele drukke en stressvolle week geweest maar stiekem hoop ik er een beetje op dat dit een teken is van een zwangerschap. Wie weet.

Alvast een fijne pinksteren dames
@ juffert, fijn dat je ongesteld geworden bent en nu je nod kunt berekenen! Nu hopen dat het snel lukt!

@ aanoniemous, leuk en spannend hoor! Ga je het ook in de tabel veranderen?

@ huisje, lastig dat je menstruatie uit blijft en je klachten ineens weg zijn.. Ik hoop natuurlijk dat je maandag positief test. Jouw cyclus was nog niet regelmatig toch? Weet je zeker dat je een eisprong gehad hebt? Het schoot door mijn hoofd dat dit wellicht ook je eisprong zou kunnen zijn? Ik weet het niet hoor of dat zou kunnen maar ik dacht ik zeg mijn gedachten maar even, want dan zou je nog even moeten wachten op je nod.
Mianoo, spannend! Vervelend dat het zo'n stressvolle week is geweest maar we hopen natuurlijk op zwangerschapskwaaltjes! Nog even en dan is jouw eerste nod.

Iedereen een fijn pinksterweekend toegewenst! Jammer dat het niet zo'n warm weer meer is.
Vanmorgen toch de test gedaan en hartstikke negatief.

Jammer maar ik koop geen early test meer de volgende keer dan kan ik er ook niet over nadenken om eerder te testen, maak mezelf alleen maar gek.

Jammer maar op naar ronde 2. en zaterdag lekker op vakantie
Jammer mianoo! Maar met jouw onregelmatige cyclus zou het ook kunnen dat je later alsnog positief test? Of weet je nu zeker dat je niet zwanger bent?

Fijne vakantie alvast in ieder geval :-)
Thanks, tja er is een kans ja maar ik ga er niet van uit eigenlijk.
jammer mianoo!
Nee dat is ook wel het slimst inderdaad. Anders is de teleurstelling misschien nog groter als het dan nog steeds niet is.

Vol goede moed naar ronde twee dan maar!
Sfietje89

Ik weet bijna zeker dat ik mijn eisprong gevoelt hebt..Maar ik ga nu toch ook wel twijfelen..

Nu kan het bijna geen eisprong geweest zijn, dit voelde heel anders, 4 a 5 dagen lang..

Ik ga morgenochtend gewoon nog een x testen. Als dit negatief is maak ik volgende week een afspraak bij de huisarts, want internet maakt mij knettergek haha

Heb sowieso al een paar maanden rare vlekken op m'n lichaam waar ik echt geen idee van hem wat het kan zijn..

Jammer Mianoo, je nod moet nog komen, dus het zegt nog helemaal niks!!
Huisje had je van te voren een regelmatige cyclus al? Ja toch.
Dat is wel heel lang inderdaad. Slim om morgen te testen en anders even naar de huisarts. Hopelijk gewoon alsnog positief morgen, ik duim voor je!

@ hier, momenteel zijn de kriebels echt zo erg.. Zou het liefste vandaag al beginnen. Vriend vindt het soms lastig om over de kriebels te praten. Dat is wel jammer, daarom uit ik ze hier maar:-p. Nog iets minder dan 16 weken en dan kunnen we eindelijk aan de slag! Uiteindelijk gaat het best wel snel met de tijd, als ik kijk dat we hier al vanaf januari schrijven. Alleen soms duurt het zo lang..

Tot het zo ver is blijf ik maar hopen en duimen dat jullie allemaal snel zwanger zijn!

En focussen op de bruiloft natuurlijk, dat helpt ook gelukkig. Veel te regelen. :-)
die 16 weken vliegen vast zo om!
@MiAnoo: Wat jammer maar vanaf zaterdag heerlijk genieten en ontspannen na die drukke en stressvolle tijd, en hopen op ronde 2.

@Huisje: Hopelijk test je maandag positief. Ik ga er eigenlijk van uit. Het zou zo jammer zijn als je cyclus nu plots veel langer duurt.

Ik had ook vlekjes op mijn lichaam en nog een paar andere vage klachten die nooit echt erg genoeg waren om mee langs de huisarts te gaan. Ik ben vorige week dan toch ook maar gegaan omdat ik wel zeker wil zijn dat ik gezond ben vooraleer ik zwanger word. Donderdag moet ik alle resultaten gaan bespreken. Ik ben er wel wat zenuwachtig voor. Als ik regelmatig ben begint dan ook ongeveer mijn vruchtbare periode dus het zou echt zwaar teleurstellend zijn als ik het nieuws krijg dat ik het zwanger worden nog even moet uitstellen omwille van een behandeling.

@Sfietje: Mijn vriend wil er ook pas nu we echt gestopt zijn met ac over praten. Voordien was het echt nog veel te ver van zijn bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven