Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Funemployment it is

HuilieErwt Balen van niet fitte man, hopelijk istie snel beter (ook voor jou )

Veel plezier vanavond Inad! Hoe laat moeten jullie Chica morgen ophalen dan? Ik vind dat altijd een beetje een domper, dat ik dan de volgende ochtend met dat haastige gevoel loop van "ik kan Wup niet te lang bij m`n moeder laten"

Sjaf verdient gewoon, hangt wel beetje van overuren af maar basisloon is prima. Maar ja, met een hypotheek van 900 euro is het snel op he... Niet dat het me wat uitmaakt hoor, we vermaken onszelf ook wel zonder geld. Maar wanneer we avondje/dag alleen zijn thuis dan wordt er toch voornamelijk gehangen plus dat we dan dat gevoel hebben van "Wup moet gehaald worden". Dus weekendje echt weg is zeer welkom.

Ben gesloopt door vandaag. Had ook nog gesprek met psych om 16 uur en ik ben nog steeds echt ziek dus dat wordt dadelijk douchen, zonnebanken, tegen Sjaf aanhangen op de bank, Top Gear kijken en dan naar bed
Haai. Nog niet bijgelezen. Eowopa is vandaag geopereerd, operatie duurde ongeveer 6 uur. Leek eerst goed te zijn, maar daarna toch nog even paniek vanwege vermeede bloedprop ergens. Nu lijkt het stabiel, maar eng is het wel. Ben er een beetje naar van, kan mijn opaatje nog niet missen :(

Vandaag ook naar school geweest. Hele opleiding blijkt te zijn omgegooid, wat een boel extra werk betekend. Als ik nu begin zal ik waarschijnlijk schooljaar '09/10 afstuderen omdat ik dus best veel moet overdoen.

Hoogstwaarschijnlijk ga ik het hele vierde jaar opnieuw volgen.

Wordt pittig, maar ik wil er wel voor gaan. Ik wíl dat diploma.

Al met al stressvol dagje dus.

Ga zo met de trein naar een vriendin en lekker even de kroeg in. Tot morgen!
Erwtje is een huilie :-)
Eow, hoe is het met Eoopa nu? Beetje goed de nacht door?
Goedemorgen

Hoest met EowOpa?
Peas on earth!
Middag, hoest met Eowopa inderdaad?
Haai!
Loretta is De Mol. Punt.
Huh, zeg je?

*1 oor zit helemaal dicht*
OF JE WORST LUST!!!

Loretta is De Mol. Punt.
Hier is de zaterdag weer heel standaard verlopen, met vandaag toch wel ernstige excessen :

Xan en Erwt gingen op pad, want wilden rekjes voor in badkamer (voor onder de douche) kopen.

Blokker:

- tandenborstelhoudertje

- kerstservetten

- kersttafelkleed

Oliebollenkraampje:

- 4 oliebollen

- 1 berliner bol

- 1 appelbol

Action:

- 1 stofzuigerborstel

- 1 mandje

- 1 scartkabel

- 2 douchegel

- 3 kadofolie

- leuke koelkastmagneetjes

Gamma:

- halvemaantjes voor op de trap

- blanke lak

Kwantum:

- kerstdecoratie

Praxis:

- 1 vogelhuisje

- vogelvoer

Enne... geen rekje voor in de douche dus
Peas on earth!
Kan je vellen poepen.
Haai!

Wat een rsut hier!

Erwtjes boodschappen minus rekje zijn gaaf

Eowpa doet het goed gelukkig. Laatste update was dat hij geen beademing meer krijgt, even wakker is geweest en hoewel veel pijn het verder goed gaat. Vanavond hoor ik nog wat meer, morgen even kijken. Ligt in een ziekenhuis hier niet zo ver vandaan.

Gister leuke avond gehad. Lekker bijgeklets en gekke biertjes gedronken en ontdekt dat ik nog aardig in de markt lig Heb me héul netjes gedragen hoor, maar wel goed voor ego

Vandaag intocht van de Sint gekeken. Rest van de kindjes ook? Was Juna's eerste keer, en geen onverdeeld succes. Duurde véél te lang, begon te laat, was extreem druk en tegen de tijd dat Sint kwam was Juna het zat. En Juno ook. Maar wel ZP een handje gegeven en wat pepernoten gekregen, dus al met al vond ze het heel leuk. Volgend jaar geloof ik gewoon het programma niet meer, dan kom ik gewoon te laat, en waarschijnlijk dus op tijd

Vanavond voor het eerst schoen gezet. Vanmiddag even stevig Sintinkopen gedaan, vooral schoenmeuk. Eerste keer schoen zetten. Heb wat leuke prullen gekocht: flesje voor pop, boekje, kleurboek, puzzeltje, stickers, badspelletje, klei en een mandje met keukenspulletjes.

Maar die laatste bewaar ik voor als Juna d'r stickerkaart vol is, want nog 1 sticker voor op de wc/het potje plassen en ze heeft een kadootje verdient. Kwartje schijnt opeens weer gevallen te zijn, want al 3 dagen grotendeels zonder luier en regelmatig op het potje. Stoere chick!
Oor alweer open?
Star, Haai!
Ik ben vanavond helegaar alleen thuis, dus jullie gaan last van me krijgen En ik heb wijn
quote:Eowynn_ schreef op 15 november 2008 @ 19:21:

Oor alweer open?

Huh?

*nee*
Grappig Erwt, die inkopen

Fijn dat Eowpa het relatief goed doet Eow Feel plesier met du wijn

Fock zeg, iemand nog DE tip tegen een dichtzittend oor? Zo irritant en vermoeiend, bah. Verder dan neusspray en eventueel wat olie in je oor (iiiieeeeuuuwwww) kom ik niet met Google. En de neusspray ain`t doin` it for me
Is geen remedie voor Pep. Pulken helpt niet en maakt het erger, olie helpt wel wat, water ook, neusspray ook. Maar kans is ook aanwezig dat je het gewoon even moet laten uitspuiten. Heb ik ook laten doen tijdje terug en hielp enorm goed. Hoorde opeens alles gewoon weer. Daarvoor liep ik met om de haverklap dichtzittende oren.
Hoest met du wijn?

Waster al bang voor, van dat oor. Ik hoop gewoon dat het aan mijn griep gerelateerd is en dat morgen alle kloterige symptomen verdwenen zijn *pliehies?*
Kan hoor, verkoudheid heeft er ook invloed op.

Wijn ligt nog in den koelkast. De smarties niet meer
Erwt is goeie shoppert.

Pep, oor dicht is zwaar flut.

Niet om je te ontmoedigen, maar laatste keer dat ik het had (in juni, met snot -ende longontsteking heeft dat grapje 2,5 week geduurd. Kreeg er bijna moordneigingen van.

Uitspuiten is bij mij geen optie, net zo min als olie erin druppelen want heb beschadigd trommelvlies rechts. Rechteroor is dan ook telkens de pineut.

Eow is dus still hot. Fijn voor je ego zo'n avondje.

Sint en intocht: op televisie gekeken. Raketje is om nu hij weet dat Sint en Piet vooral betekent veeeeeeel snoep.

Vanavond schoen gezet. Raketje vertelde Ben en Jerry precies wat er allemaal in de schoen moest voor Americo (wortel en suikerklontje), flesje bier voor Piet (met dank aan Magnum) en tekening voor sinterklaas. Ben en Jerry sleepten vrolijk aan maar snappen er eigenlijk nog geen biet van.

Huis gepimpt met Sintmeuk. (O, ik zou bijna zelf weer gaan geloven. )

En vanmiddag hebben de jongens brief/tekening gemaakt voor Sinterklaas en die hebben we vanmiddag gepost. Raketje vond het ontzettend spannend. De rechtergleuf van de TNTbrievenbus is vanaf nu door hem gepromoveerd tot 'de gleuf van Sinterklaas'.

Benieuwd of we wat terughoren.
Hooooi, fijn dat Eoopa het zo goed doet

Hier ook intocht van de Sint vandaag, Cee vond het geweldig.

Daarna nog De Intocht op tv gekeken (want die wil mama gewoon zelf erg graag zien, Bram en Erik van Muijswinkel en Rob Kamphues Mama kijkt ook altijd graag naar Sinterklaasjournaal ). Net schoentje gezet, schattig zingend meisje bij de verwarming, want ja, schoorsteen hebben we niet

De gleuf van Sinterklaas whoehahahahahahahahahahahaha. Raketje
Gleuf van Sinterklaas
Hier ook schoenen bij de verwarming Vond ik als kind al raar Intocht op tv dit jaar gemist, kijk wel altijd normaal gesproken. En Sinterklaasjournaal rules.

Ik word zelf ook altijd een beetje zenuwachtig als de Sint langkomt Heel idioot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven