zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Herkenbaar sue-x!

Vriend praat er nu veel makkelijker over. Eerst niet!

Ik ben januari gestopt met de prikpil. Eind feb voor t eerst ongesteld, dit duurde 13 dagen. Toen 7 dagen niks, daarna 10 dagen ongesteld.

Dit duurde dus tot eind maart.

Vanaf daar heb ik een 'normale' cyclus. Deze duurde namelijk precies 28 dagen. Dat was dus waarschijnlijk 1malig aangezien ik nu al op dag 33 zit..

Ik heb wel het idee dat ik de laatste 2 cyclussen m'n eisprong gevoelt heb..

Agh ik zie het morgenochtend wel
Test is wederom negatief.

Afwachten maar wat m'n lichaam gaat doen..
Jammer Huisje, wanneer dacht je je eisprong gevoeld te hebben?

Ik herken het gevoel ongesteld te zijn zonder bloed wel, dat heb ik regelmatig, maar ik heb een spiraal. Soms verlies ik er wat oud bloed bij en een heel enkele keer rood (nieuw) bloed. Je zou verwachten dat je zulke klachten eerder in je eerste cyclus zou hebben en niet na een paar "normale" menstruaties.
Wat vervelend, Huisje. Er zit niet echt iets anders op dan afwachten maar zo'n onregelmatige cyclus lijkt me heel lastig.

Hopelijk komen je ms snel door zodat je verder kan met de volgende ronde.
Balen huisje, had het echt voor je gehoopt
@teemoo

28april.. Maar dat zal dan wel wat anders geweest zijn..

Vriend en ik blijven gewoon doorgaan. Even zonder vruchtbare perioden of 'planning'

Geen idee als ik dan zwanger ben hoe en wanneer maar ik maak mezelf nu al een week té gek.. En dat in ronde 2

Ga t even loslaten.. Proberen..
Balen huisje, echt vervelend zo'n onregelmatige cyclus. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt. Hopelijk lukt het om het een beetje los te laten.
Wat vervelend dat je niet gewoon ongesteld wordt, zodat je echt weet waar je aan toe bent. Ik duim voor je dat het maar snel doorzet, zodat je het een beetje los kan laten. Al is het maar voor even. Dit is ook maar niks.

Chantilly, hoe is het met jou? Hoe gaat het temperaturen?

Verder hier even geen bijzonderheden. De laatste pil komt steeds dichterbij en dat voelt goed!
Hier besloten dat temperaturen na de vakantie pas op te pakken! Beiden willen we het nu nog niet zo'n groot ding maken Ik wacht eerst maar eens af of ik gewoon ongesteld ga worden eind mei.

Niet gedacht dat ik zo relaxed zou zijn na het stoppen met de pil. Ik merk wel dat ik wat anders in m'n vel zit. Libido is een stuk beter ( al kan dat ook liggen aan het feit dat we nu echt een doel hebben zeg maar ), ik voel van alles in mijn buik. Hoofdpijn is grotendeels weg gelukkig

Ergens hoeft het voor mij deze maand ook nog niet echt moet ik zeggen hoor.. Komt zo rot uit met de vakantie in februari . Dat ik niet ski, vind ik helemaal niet erg. Maar dat ik mogelijk uitgerekend ben, net in die week dat mijn hele familie in Italie zit, vind ik nu nog niet zo'n aantrekkelijk idee . Als het gebeurd, dan is het zo hoor, daar niet van.

Ik ben vooral bezig met onze vakantie, die steeds dichterbij komt Over 5 weken zitten we al in Frankrijk!
Wat rot huisje! Hopelijk zet die MS snel door..
@ Huisje: hopelijk wordt je snel ongesteld, dit is ook niks zo!

@ Knotje: wat leuk dat die laatste pil steeds dichterbij komt, wordt het stukje bij beetje ook steeds echter!

@ Chantilly: jullie vakantie komt ook al dichtbij. Lekker!

Hier geen bijzonderheden. Spiraal is er nu ruim 2 weken uit. Wel last gehad van onttrekkingsbloedingen, maar dat lijkt nu voorbij te zijn. Met mijn onregelmatige cyclus ben ik vooral erg benieuwd wanneer ik mijn echte menstruatie krijg. Er is echt geen touw aan vast te knopen. Met testen maakt dat het wel lastiger, want heb geen vast ijkpunt. Maar ach...

Moet wel zeggen dat sinds vriend en ik echt zijn begonnen de kriebels anders zijn geworden. De drang van 'oh we willen zo graag' heeft plaatsgemaakt voor 'we zijn benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik zwanger ben'. Aangezien ik me er van bewust ben dat het lang kan duren probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat vind ik nog knap lastig!
Hoi allemaal! Sorry ik ben hier een beetje in vlagen. Soms ben ik er heel erg mee bezig en soms even helemaal niet. Maareh nu weer even wel, want ik heb met vriend afgesproken dat ik een afspraak bij de dokter ga maken voor een doorverwijzing naar de gynaecoloog. We hebben t nu al heel vaak gedaan zonder anticonceptie maargoed, ik weet eigenlijk toch wel dat t niet echt serieus is want de kans dat t raak is bij zo n onregelmatige eisprong is nihil volgens mij.

Zijn nu ook weekendje weg met familie naar friesland en een kleine baby van 3 mnd erbij, wat wel voor veel kriebels zorgt. T leuke is dat de moeder van t kindje mij en mn vriend ook veel tijd geeft met de kleine (spelen, wandeln met de kinderwagen). Kriebels all over the place!!!!!
het kan natuurlijk altijd raak zijn. maa't de kans is kleiner ja.

als je langs de gyno bent geweest ga je er dan wel echt helemaal voor?

@Swirls.

ga je dan echt een maand lang testen doen om je eisprong te zoeken?

of eerst nog op zijn beloop laten?
quote:Chantilly21_1 schreef op 16 mei 2016 @ 14:51: Beiden willen we het nu nog niet zo'n groot ding maken Ik wacht eerst maar eens af of ik gewoon ongesteld ga worden eind mei.

Niet gedacht dat ik zo relaxed zou zijn na het stoppen met de pil

Dit hadden vriend en ik PRECIES hetzelfde.. Totdat ik niet ongesteld werd.. En gekke klachten had.. Haha

Ik hoop voor je dat je wel wat rustiger in je hoofd kan blijven dan ik..

Maar ik ga t nu ff loslaten.. We zien het wel..

Gewoon lekker door blijven seksen zoals altijd zonder dingetjes in me hoofd..
Ik ben benieuwd Huisje! Ik moet zeggen dat het misschien ook wel scheelt dat het deze maand dus nog niet zo nodig hoeft voor man en mij Maar goed, als ik de tweede week van juni nog niet ongesteld ben, denk ik dat ik toch ook wel behoorlijk gespannen ben

Ik hoop gewoon dat die MS op 31 mei doorbreekt en dat we daarna rustig door kunen gaan met hoe we het nu doen

Dat seksleven heeft wel ineens een boost gekregen zeg maar .
@ Aanoniemous: we gaan het eerst op z'n beloop laten. Willen er niet teveel druk op leggen.
Pff is wel te merken dat ik ongesteld ga worden.

Gister zaten mn tieten in de weg en ik voelde me dik en ik was bijna aan het huilen dat ik niks had om aan te trekken.

Nog even afwachten tot morgen.
Zie trouwens dat er een aantal mensen van de tabel niet meer schrijven.

Jammer.
Balen mianoo.. Ik vind het nu al vervelend om ongesteld te worden, lijkt me helemaal als je ook nog hoopt dat je het niet wordt.

Dat lijkt me best moeilijk zat ik te bedenken, sowieso de teleurstelling en dan ook nog de ongemakken van een menstruatie.

Chantilly en swirls, mooi om te zien hoe relax jullie er in staan!

Huisje, ik vind het zo vervelend voor je, ik denk dat ik er ook gek van zou worden. Ga je nog naar de huisarts toe of wacht je het nog af?

@mianoo, inderdaad jammer dat sommige niet meer mee schrijven.

Gaan we mensen die niet meer mee schrijven op een gegeven moment ook uit de tabel halen? Zodat het overzichtelijk en up to date blijft?
Lijkt me wel, dat we op gaan schonen toch? Anders blijft het zo'n mega tabel met info die niet meer up to date is..
Eens met Chantilly, laten we het vooral lekker overzichtelijk houden
Ja lijkt mij ook wel een goed idee om de mensen die niet meer mee schrijven uit de tabel te halen. Idd wel zo overzichtelijk
Misschien zijn een aantal schrijfsters in de meelees-stand gegaan? Zullen we ze vragen om bijvoorbeeld binnen een week wat te laten horen, en ze anders eruit halen (of in een aparte tabel plaatsen de komende weken ofzo)?

Succes MiAnoo! MS is nooit leuk en nu al helemaal niet. Maar misschien helpt het om te bedenken dat maar 25% de eerste keer zwanger wordt, en dus 75% niet? (die getallen heb ik ooit ergens gehoord, niet gecheckt of dat klopt)
happiness = reality - expectations
Dat lijkt mij ook een goed plan!
Klopt Whoops volgens mij was dat bij babyboom ook zo

Vind het ook prima zo. al is er wel nog steeds een klein beetje van mij die hoopt dat het toch niet doorkomt...

Maar realistisch gezien weet ik ook dat dat bijna niet kan , we gaan gewoon lekker door naar ronde 2 als MS morgen (of later) komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven