zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Oh, komt ook al lekker dichtbij Whiskey! En wat een keurige cyclus zeg
Ja had ik ook echt niet verwacht eigenlijk, vilgens mij was dat voor de pil niet zo. Maar toen was ik er natuurlijk totaal niet mee bezig

Heb ondertussen al wel een uitzetlijst gemaakt en beetje berekend wat het kost. Gelukkig krijg ik kinderwagen van mn ouders, vind een Joolz toch wel erg mooi

Welke zwangerschapstesten en zwangerschaps/foliumzuur pillen gebruiken jullie?
ik heb de gratis foliumzuur van difrax! 30 tabletten. kan je online bestellen.

En dan heb ik voor als het wel zover is zwangerschap van vibovit.

die kreeg ik bij de huishoudbeurs

ik haal de zwangerschapstesten van de trekpleister 2v5euro zijn dezelfde als die van de kruitvat

volgens het forum van zwangerschapspagina een van de betere testen.
[IMG]https://imagizer.imageshack.us/v2/150x1 ... G5.jpg[IMG]

Ik had vanmorgen deze test in handen. Wat denken jullie? T was meer een voordezekerheidstest omdat ik morgen naar de huisarts ga voor n doorverwijzing. Nu zie ik een lichte streep!!!! Jullie?
Ik zie heeeeeeel licht 'iets'! Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.. Misschien wil ik het te graag zien

Morgen nog een test doen? Het zou met de dag duidelijker moeten worden.
@sue

Wat vervelend zeg.. Zeker nu de hormonen door je lichaam gieren is dit totaal niet leuk van je man.

Ookal is hij alleen maar bezorgt en bang lijkt mij. Ik hoop dat jullie er snel uitkomen.

@chantilly

Wat super vervelend van je hoofd/buikpijn. Ik voel je daarin.. Hier alleen maar klachten zonder gevolg.. Hoop dat het bij jou snel meer duidelijkheid geeft.

Ook wel weer fijn om te weten dat er 'iets' gebeurd.. Beetje jammer alleen dat het bij mij nu al een cyclus van 35 dagen is.. En dat word alleen maar langer..

@dekentje

Spannend allemaal he, tip van mij.. Laat het over je heenkomen en maak jezelf niet té gek.. Haha

@whiskey

Wat fijn dat je cyclus al zo regelmatig is, voel je ook een eisprong of houd je je daar nog niet mee bezig?!

Wat een heerlijk vooruitzicht zo'n lange mooie reis!!

Hier was mijn ongesteldheid voor de anti conceptie altijd érg heftig.. En eerder te vroeg dan te laat.. Vandaar dat ik dit totaal niet plaats..
apenkoppie van welke merk is de test?

ik zie wel degelijk een streep. is die echt roze of eerder grijzig?
Hey ladies, ben ik weer. Heb 't weekend in Londen doorgebracht en daarna meteen druk bezig met eindexamens nakijken en nu even een gaatje gevonden om te reageren

Ik heb in Londen m'n laatste pil genomen en net als Dekentje gaan we gewoon meteen proberen zonder eerst echt te 'ontpillen'. Zal niet altijd even handig zijn, maar ach; we zien 't wel!

@Sue-x, wat lastig dat je man nu aan het twijfelen is zeg. Ik kan 't me wel voorstellen en misschien ook nu je daadwerkelijk echt begonnen is is er dan eigenlijk geen way of return meer mogelijk. Denk dat je niks anders kunt dan gewoon afwachten ja; ik duim voor je!

@ Foliumzuur, gewoon kruidvatmerk en zwangerschapstesten echt nog geen idee eigenlijk. Trekpleister hebben we hier ook wel zitten, maar aangezien ik dus als docent werk lijkt het me handig om ze even ergens anders te halen met alle rondlopende leerlingen overal ;)

@Whiskey; leuk zeg naar Amerika van de zomer Mooi moment om dan ook te beginnen inderdaad. En dat vriendlief niet kan wachten herken ik heel erg. Ik vroeg of hij niet zenuwachtig was ofzo en hoe hij dan zeker wist dat hij een kindje wilde (met mij:)) en hij gaf gewoon aan dat hij dacht dat we dat wel goed zouden kunnen, dat het hem leuk leek en hup beslissing was gemaakt. Denk verder niet echt aan beren op de weg ofzo gaf hij aan. Dat is dan wel weer fijn

Nu ik m'n laatste pil genomen heb merk ik dat ik rustiger ben dan daarvoor. Ik was eerst nog aan het twijfelen en dubben over wel of niet al beginnen, vond 't retespannend en nu lijkt 't alsof er een soort rust over me heen is gekomen. Ik zie 't allemaal wel. Je kunt 't toch niet plannen. Voor t zelfde geld duurt 't inderdaad nog 'n jaar voor het lukt.. Afwachten dus gewoon
Oh jeetje, tijdens mijn lange verhaal zijn jullie aardig aan het kletsen!!

Eerlijk zie ik niks op de foto apenkoppie. Zo zagen ze er bij mij ook uit..

Ik had bij de eerste wel dat t roze doortrok maar niet in een streepje.. De 2e was gewoon zo wit als wit kan zijn..

Bij de huisarts kunnen ze evt ook nog testen toch?!

@whiskey

Ik gebruik de Davitamon mama dat is foliumzuur met vitamine d

Zwangerschapstesten van de action. En heb er nog in de kast liggen van Kruidvat (2voor5)
Ik heb een brilletje nodig denk ik apenkoppie!!

Ik hoop het voor je hoor!!

Het is heel lichtroze! Zal proberen nog een foto te uploaden!
Het is heel lichtroze! Zal proberen nog een foto te uploaden!
@Apenkoppie: Een streep is een streep, zeggen ze steeds maar dit is inderdaad erg vaag. Vervelend seg. Heb k met ochtendurine getest? Zo niet, zou ik dat morgenvroeg eens proberen.
@Apenkoppie: ik was net aan het typen tijdens je post; ik heb ook even een blik geworpen!

Ik vind 't ook erg lastig in te schatten: een heeeeel licht streepje zie ik wel (of wil ik zien voor je:)).

@Huisje, lijkt me vervelend inderdaad dat je nu nog steeds niet ongesteld bent. Vooral als je (wat je al aangaf) van te voren juist eerder te vroeg dan te laat ongesteld was. Ik zou hier ook een beetje gefrustreerd van worden.
Je weet dat het enkele maanden kan duren vooraleer je cyclus weer goed op gang komt, en je weet dat je zeker een jaar de tijd moet nemen om zwanger te worden...

Maar elke maand denk je toch weer aan de mogelijkheid dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Het gewoon op zijn beloop laten vind ik ook moeilijk.

Zeker als je vroeger erg regelmatig was of je moeder/zus/tante/... was heel snel zwanger bepaalt dat toch een beetje jouw verwachtingspatroon.
Sue X

dat heb ik dus ook. een beetje een verdraaid beeld. ik zou toch ook wel erg teleurgesteld in mijn lichaam zijn als het erg lang zou gaan duren.
@huisjebeestjekindje: Nog niet echt mee bezig gehouden. Ik ga er deze maand wel op letten.

Ik zat ook al te kijken naar Davitamon maar die heeft oom weer verschillende soorten.

@Gecko: Ja super gave reis, ben erg benieuwd!

Ik zie een heeeel licht streepje Apenkoppie, spannend!

Zijn er hier toevallig ook meiden die aan crossfit doen??
[IMG]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x10 ... hOPOcn.jpg[/IMG]

Hier nog een foto
Hoop het voor je apen, maar ik zie er vrij weinig op.

Ik ben nog niet ongesteld geworden .. brengt dat spatje hoop weer terug, vreselijk..
nu zie ik het iets beter ja maar je hebt een slechte camera

Volgens mij zie ik een streepje ja! Ga als de wiedeweer de CB test halen en nog eens testen!
Ja die camera is klote hahaha. Wel een foto van vanmorgen dus binnen de tijd. En ik heb ook een test gedaan met glas water ter vergelijking en die was zo megawit, ook als ik hem schuin hield. Bij deze zie ik echt iets zoals op de 2e afbeelding. God wat spannend. En ik heb morgen een afspraak voor een dorverwijzing!! :,) Ik ben nu op mn werk en kan me totaal niet concentreren. Vanmiddag snel een cb test halen en die mogenvroeg doen!
Spannend Apen, en veel plezier met deze leuke kriebels
Spannend!
Spannend!!! Hou ons op de hoogte :-)
Doe k!! Spannend man. Heb t vriend nog niet verteld. Zouden jullie t eerst noemen en samen cb test doen of gewoon doen en daarna de uitslag vertelllen? :,)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven