Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 18 mei 2016 om 20:59
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 mei 2016 @ 20:52:
Dat is ook wel echt te laat, 10 voor 9. Zo ik ook niet blij mee zijn.
En dan laat die sul zijn doos schroeven vallen op de tegelvloer.. kedenkgedeng klinkkloenk klang
Volgens mij is hij er zelf ook van geschrokken want het is nu stil.
De dreum slaapt erdoorheen
Dat is ook wel echt te laat, 10 voor 9. Zo ik ook niet blij mee zijn.
En dan laat die sul zijn doos schroeven vallen op de tegelvloer.. kedenkgedeng klinkkloenk klang
Volgens mij is hij er zelf ook van geschrokken want het is nu stil.
De dreum slaapt erdoorheen
When they go low, we go high. (M.Obama)
woensdag 18 mei 2016 om 21:04
quote:-KING- schreef op 18 mei 2016 @ 21:02:
leuk he die burengeluiden. ik hoor altijd die meid van hiernaast gillen.
Ik hoor mijn buurmannen pissen.
Ik mail nu de foto om die dan bij CZ te uploaden Stone. Nooit bedacht dat er een app zou zijn.
leuk he die burengeluiden. ik hoor altijd die meid van hiernaast gillen.
Ik hoor mijn buurmannen pissen.
Ik mail nu de foto om die dan bij CZ te uploaden Stone. Nooit bedacht dat er een app zou zijn.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 18 mei 2016 om 21:09
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 20:26:
Mijn verkering gaat vaak heen en weer tussen mijn woonplaats en daar waar hij nog deels woont en dat is 185 kilometer hier vandaan.
Als hij een kwartier weg is gaat mijn telefoon en dan is hij het. We bellen dan tot hij thuis is.
Al-tijd.
Echt niet te geloven hoe veel wij bellen.Ik weet nu al dat over vijf minuten mijn telefoon gaat, dan is mijn vriend klaar met werken en bellen we tot hij hier is. En dat is maar een halfuurtje, maar toch is dat zo fijn
Mijn verkering gaat vaak heen en weer tussen mijn woonplaats en daar waar hij nog deels woont en dat is 185 kilometer hier vandaan.
Als hij een kwartier weg is gaat mijn telefoon en dan is hij het. We bellen dan tot hij thuis is.
Al-tijd.
Echt niet te geloven hoe veel wij bellen.Ik weet nu al dat over vijf minuten mijn telefoon gaat, dan is mijn vriend klaar met werken en bellen we tot hij hier is. En dat is maar een halfuurtje, maar toch is dat zo fijn
woensdag 18 mei 2016 om 21:20
quote:SaveAngie schreef op 18 mei 2016 @ 21:19:
[...]
En tegelijk de kat aait
Wie kan daar een passend plaatje bij vinden?
OMG. Ik denk in plaatjes.
En dan heb ik ook nog een beeld van mijn buurmannen.
Die wil je niet naakt zien, laat staan pissend en met hun blote billen op de leuning.
[...]
En tegelijk de kat aait
Wie kan daar een passend plaatje bij vinden?
OMG. Ik denk in plaatjes.
En dan heb ik ook nog een beeld van mijn buurmannen.
Die wil je niet naakt zien, laat staan pissend en met hun blote billen op de leuning.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.