zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Ik dacht altijd dat vals positief niet kan.

Vanmorgen een negatieve actiontest en een negatieve clearblue test. Ik voel me geobsedeerd en wil t nu dan maar even rustig aan doen. Echt heel frustrerend, nu al!! :(
Wat jammer apenkoppie :(

Juffert dat zou wel een heel mooi huwelijkscadeau zijn! Spannend zo want het is wel balen dan als je ongesteld wordt.

Hier weet niemand het behalve mijn vriend.
wat balen zeg apenkoppie. kan me voorstellen dat dit nu erg rot is. succes :(
Aaah Apenkoppie, wat balen zeg!

Een aantal van mijn vriendinnen weten dat we aan het proberen zijn, voor de rest houden wij het voor ons...
Jammer Apen , kan me voorstellen dat je baalt.

Hier nog niet ongesteld. Mocht het morgen nog niet zijn dan ga ik nog eens testen.
Ah wat balen Apenkoppie

Ik denk dat ik vanavond mijn vriendinnen wel ga vertellen dat ik gestopt ben met de AC..Nog even met man overleggen wat hij ervan vindt, maar ik denk dat hij geen commentaar zal hebben .

Aan de ene kant wil ik het ze heeeel graag vertellen, aan de andere kant ben ik bang dat, telkens als ik ze zie, ze me met vragende blikken aan zitten te kijken..

Maar aan de andere kant zou ik het ook fijn vinden dat ze me steunen als het niet allemaal gaat zoals we nu hopen..En ergens vind ik het dan raar om pas na ruim een jaar proberen ze in te lichten over onze kinderwens en dat het niet lukt..
hoop zo dat ik morgen positief test

misschien een beetje stom
is toch logisch mianoo
Ja ach, vind het verveld soms dat ik niet gewoon mij hoofd koel kan houden en even wachten tot ik de 34 dagen heb gehad en als het dan nog niet is, testen.

Maar aan de andere kant. we gaan zaterdag heel vroeg weg en op vakantie wil ik ook niet testen dus dan maar gewoon morgen.
Balen Apenkoppie! Jammer :(

En heel erg logisch MiAnoo dat je wilt testen... lijkt me zo spannend! Gewoon morgen testen en daarna kun je altijd nog kijken of je daarna nog een keer wilt testen voor de zekerheid of voor tegen de onzekerheid ;)
Jammer Apenkoppie, mocht je over een paar dagen nog niet ongesteld zijn dan kan je nog een test doen, en het is logisch dat je wil testen als een menstruatie uitblijft. Was je vandaag nog naar de huisarts geweest?
Jammer apenkoppie!

En Mianoo voor jou is t ook spannend! Ben benieuwd naar je test morgen!!
grr

ben zo gefrustreerd.

mijn ex zou het koophuis overnemen. elke keer zegt hij dat hij er mee bezig.

En gewoon nog steeds niks, en hij zou het al 5mnd regelen.

zo kan ik nooit een nieuw huis aankopen :(
Oh wat jammer Apenkoppie! Hopelijk komt je ms dan snel door zodat je wel verder kan met de volgende ronde.

Heel logisch dat je zo teleurgesteld bent nadat je dacht toch al een licht streepje te zien.

Mianno, dat is helemaal niet stom! Het beste is natuurlijk om gewoon te leven en eenmaal je zeker overtijd bent eens te testen, maar wie heeft er nu zoveel geduld? Dat lukt toch enkel als je er niet zo mee bezig bent en plots denkt "Dat is nu gek, moest ik eigenlijk niet maandag al ongesteld worden?!", maar ik denk dat wij er allemaal vrij bewust mee bezig zijn. Ik wil er niet zo fel mee bezig zijn en het meer op zijn beloop laten maar het idee dat het toch maar eens raak zou kunnen zijn, gaat er vast en zeker voor zorgen dat ik ga aftellen tot mijn nod en direct ga testen als mijn ms niet doorkomen op het verwachte moment.

Aanoniemous, hopelijk is heel de situatie met je ex snel afgerond zodat je verder kan met je leven. Lijkt me niet fijn om op die manier aan een belangrijke volgende stap in je leven te beginnen.

Ik moest vandaag naar de arts om de resultaten van de testen van de afgelopen week te bespreken en alles zag er heel goed uit!

We kregen zeker groen licht om zwanger te mogen worden. Het voelde zo dubbel want het is uiteraard fijn om te weten dat je gezond bent en dus klaar bent om zwanger te worden, maar minder fijn dat mijn man net deze week begon te twijfelen. Toen ik thuiskwam vroeg mijn man naar de resultaten en in één keer klaarde zijn gezicht op, knuffelde en zoende hij me en zei hij zeer enthousiast dat hij dat ongelooflijk goed nieuws vond. Hij moest jammer genoeg daarna onmiddellijk weg, maar ik heb zo 't idee dat hij hiermee wil zeggen dat hij weldegelijk wel starten en dat die twijfels voornamelijk voortkwamen uit zijn bezorgdheid omtrent mijn gezondheid. Hopelijk vanavond meer duidelijkheid over wat er in zijn hoofd omgaat.
balen Aanoniemous, vooral als je inderdaad op zo'n punt staat in je leven.. Ik hoop dat het snel is opgelost!

Oh wat fijn Sue-x dat je man zo reageerde en natuurlijk proficiat dat je groen licht hebt gekregen Gefeliciteerd! Laat 't ons weten als je weer een gesprek hebt gehad met je man
Jammer Apenkoppie, je hoopt natuurlijk toch dat dat streepje er niet voor niets was

Fijn Sue dat alles goed was, inclusief de reactie!

Hier weet bijna iedereen wel dat we in de loop van dit jaar willen beginnen. Zal voor weinig mensen een verrassing zijn
Aanoniemous: kak wat vervelend!!! :( Wat een ellende als je nog afhankelijk bent van een ex. Schop onder de kont!!!

T was even balen vanmorgen wat betreft de test maar heb bij de huisarts een doorverwijzing gekregen naar de gynaecoloog. Ze vond t goed dat ik nu al die stap maakte omdat t anders jaren zou kunnen duren (en ik die ochtend nog denken dat ik misschien zwanger was haha).

Ik kan waarschijnlijk binnen 2 weken terecht. Spannend!!! Wil nu wel echt wat meer gaan doen qua gezonde voeding en gewicht. Lijkt m wel een goede motivatie dit haha!

Heb met vriend afgesproken dat we t tegen helemaal niemand vertellen. Tenzij ik me kut voel om wat voor reden dan ook en ik de behoefte voel om het te delen met mn zus/vriendinnen :p. Maar een complete verrassing lijkt me nog het leukst als het ons gegund is. Zeker omdat iedereen denkt dat we in ieder geval wel wachten tot we een koophuis hebben gevonden en totdat ik een andere baan heb (werk nu op lager niveau, net een jaartje afgestudeerd).

Ik vind het zo spannend!!! Ga naar de buitenwereld nu maar beetje aanhouden dat we over 5 jaar ofzo wel gaan beginnen, om het verrassingseffect te vergroten

Ben wel aan het bedenken wat ik ga vertellen tegen mn leidinggevende. Er zullen wel flink wat ziekenhuisbezoekjes volgen voor echo s enzo dus ik vraag me af of ik straks niet gewoon open moet zijn over de situatie. Ze is een paar jaar ouder dan ik en zou het heel goed snappen denk ik. Maar toch voelt het gek om wel tegen haar te zeggen en niet tegen bijv. mijn zus. Wat denken jullie?
Mianoo voor jou ook retespannend! Laat je t morgenochtend gelijk weten hier?

Sue: jeeej fijn! Laat al onze babys maar komen! ;)
@apenkoppie

Is idd wel lastig maar op het werk vertellen is dan meer iets praktisch dan dat je het echt 'wil' vertellen. Ik denk dat je dat tegen die tijd beter kan inschatten.. Snap wel dat het lastig is om daar onderscheid in te maken.
Laat het morgen meteen weten hoor! Alvast weltruste
Nou meiden even stil geweest in verband met de verhuizing, wat een gedoe! Nu een paar maanden rustig en dan kunnen we beginnen met klussen in ons nieuwe huis en ook nog tussendoor vieren dat ik 30 ben geworden

Het goede nieuws is dat vanavond mijn spiraal er uit is gehaald (auw) en we nu echt gaan beginnen. Echt heel erg gek aangezien we er al maanden naar toe leven. Hoop dat ik mezelf onder controle kan houden wat betreft testen

Spannend mianoo, ik duim voor je!
Negatieve test maar nog geen MS.. Pff
@Mianno, wat lastig voor je! Ik hoop dat je snel of je ms krijgt of een positieve test. Zo zitten wachten in onzekerheid lijkt me erg lastig.

@vertellen op het werk: Ik zal mijn leidinggevende ook eerder inlichten dan mijn familie. Niet omdat ik het eerder aan haar wil vertellen maar omdat zij dat zo snel mogelijk moet weten omwille van praktische redenen. Ze zal het ook appreciëren als ik haar al snel op de hoogte breng en ze zal het dan ook voor zichzelf houden. Moest het dan misgaan, begrijpt ze ook waarom ik enkele dagen afwezig ben. Het is natuurlijk ook afhankelijk van je werksituatie. Als je zo'n baas hebt die je wel eens omwille van zwangerschap zou durven ontslaan verandert er natuurlijk veel.

Oh ja en nog een kleine vreugdedans! Mijn man was ineens helemaal om. Hij maakte zich dus echt zorgen om mijn gezondheid en wilde daarom wachten. Gisterenavond was de beste avond van mijn leven. ;)

We hadden ook zoiets van goh, het moet nog niet raak zijn deze maand. Als ik mijn pil neem voel ik mij helemaal anders. Zonder al die kunstmatige hormonen in mijn lichaam voel ik mij veel aantrekkelijker en is mijn libido zeer hoog. Uiteraard vindt mijn man dat niet vervelend. Het moet natuurlijk ook geen jaren duren want dan is de pret er ook wel een beetje af, maar nu op dit moment zweef ik op mijn knalroos wolkje en ben ik super vrolijk.

Ik zag ook soms nog wel beren op de weg, maar toen mijn vriend ging twijfelen was het plots heel duidelijk voor mij dat ik echt nog een kindje wil en dat we er echt wel klaar voor zijn, dat ik geen jaren meer wil wachten. Alle puzzelstukjes op hun plaats!
Wow wat gaat het hard hier .

Wat een opluchting Sue-X! Fijn dat jullie er nu lekker samen voor kunnen gaan.

En wat spannend en frustrerend voor MiAnoo, Apenkoppie. Misschien dat je er zo mee bezig bent dat je ritme van slag is of zo... Fijn dat je wel redelijk snel terecht kan by de gyn, Apenkoppie. En MiAnoo hopelijk kun je wel lekker genieten van je vakantie.

@vertellen: dat hoeft op het werk gelukkig niet zo vroeg. Ik wou misschien wel met vriendinnen spreken over stoppen met AC, ook over al dan niet nog wachten ivm werkreis in het vroege najaar, om even te kunnen sparren. Vond man ook prima. Nu zijn zij vrij nuchter en zullen, als ze weten dat we ervoor gaan, niet om de haverklap gaan vragen of het al raak is. Maar aan de andere kant is het misschien wel lullig dat zij het eerder weten dan familie. Familie wil ik nog niet zo vroeg inlichten over proberen omdat ik denk dat zij iets ongeduldiger zijn .
happiness = reality - expectations
Jammer MiAnoo! En wat rot dat de MS nog niet op gang is gekomen..

Hier hebben man en ik ruim om mijn (verwachtte) ovulatie heen seks met elkaar gehad. Ik wil afwachten of ik normaal ongesteld wordt deze maand. Vanaf volgende maand gaan we er gewoon vol voor, ook als ik nog niet ongesteld ben geweest.

Gisteren een van mijn vriendinnen verteld dat ik gestopt ben met de pil. Fijn met elkaar gepraat, was een gezellig avondje terras met z'n tweeen

Op mijn werk zelf hoef ik het niet snel te vertellen, ik heb een kantoorbaan en na 12 weken is voor mij vroeg genoeg. Idem met het stoppen van de AC, 1 collega weet het, omdat ik ook van haar wist dat ze heel pril zwanger was vorig jaar en ik iemand nodig had die ervaringsdeskundige was

Familie verder niet, niet omdat ik bang ben dat ze ongeduldig zullen zijn of iedere keer naar m'n buik kijken, maar meer omdat ik bang ben voor goedbedoelde adviezen om het nog niet te doen of het idee dat ze weten dat we bezig zijn om kinderen te krijgen .

Het vertellen dat ik zwanger ben zal bij familie wel heel snel gebeuren.. Maar dat we zijn gestopt met de AC niet .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven