April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Dat lijkt me zeker genoeg sportieve bezigheden Enka!

Ik heb morgen om half 10 de 20 weken echo. Ik vind het toch wel spannend hoor. Jullie horen het...
Veel plezier vandaag Noerie!

Nou zeg Enka jij bent nog lekker bezig! Hier dus echt geen puf meer val nog steeds om half 10 in coma op de bank (als ik dat al haal haha)

Pam wij zitten zelf in de aanvliegroute van Rotterdam airport en ik hoor die dingen echt bijna nooit maarja we zullen er wel aan gewend zijn zo oinderdehand. Pretecho gaan we zowieso doen hebben we bij de 1e ook gedaan en is echt heel leuk om alles in 3D te kunnen zien!
Noerie spannend jij lig nu je beeb te bekijken!! Ben heel benieuwd hoe het gegaan is!

Enka jeetje wat een energie zeg... Petje af, ik doe het je nog niet na hahahaha

Elmanita ik ga denk ik wel voor de airport kraamhotel hoor er zoveel goede verhalen over, maar we gaan wel bij allebei nog ff kijken. En een voordeel als ik alles zat ben spring ik zo op het vliegtuig naar een lekker warm land hahahahaha

Gisteren spontaan gesprek gehad op mijn werk en ik mag blijven en ze gaan mijn verlof regelen joehoe jippie ajee!!!!!

Bah ik moet vannacht werken van 20:00 tot 4:00 dus dat word nog ff slapen straks anders trek bassie het niet hoor!

Hoe is het met de andere dames????

XPam
@ Pamster: Wat goed zeg van je werk! Erg fijn! Dat is weer een zorg minder dan.

De 20 weken echo was leuk! Alles is goed! Ik was toch wel zenuwachtig. Ook erg leuk. De baby ligt bij mij enorm laag. Helemaal met zijn hoofdje tussen mijn bekken. Grappig want dat merk ik ook echt. Zoveel druk onderaan. Ik voel hem ook echt heel laag schoppen. Ze gaan alles na, en alles is dus goed. Alleen kon ze de baby zijn hoofdje niet goed op beeld krijgen omdat deze zo laag lag en ook nog eens steeds wegdraaide met zijn hoofd. Moesten we even een half uurtje weg en toen weer terugkomen om het nog eens te proberen.

Wel een leuk gezicht. Je zag echt het mondje bewegen. De baby was namelijk vruchtwater aan het drinken. Erg grappig. En ze bewegen veel zeg!

Hier een gelukkige en opgeluchte Noerie!
Gefeliciteerd!!!

Hebben jullie ook het geslacht kunnen zien?? Of wilde jullie het niet weten???
Nee, dat widle we niet weten. Maar we denken het wel aaletwee te hebebn gezien. Maarja, dat kan heel goed niet zo zijn... want bij het meeste zie ik er toch echt heel weinig in:-).

We leken een meisje te zien. Toen we een half uur moesten wachten zaten we toch van...'zullen we het wel vragen?''. Maar toch niet gedaan.

In mijn hoofd zit nu wel meteen een meisje, hihi
Fijn Noerie, zo'n goeie echo!
Wel een vraagje aan jullie; hoe gaat julie partner om met de zwangerschap? Ik merk toch dat ik dat af en toe een beetje teleurstellend vind. Zo;n 20 weken echo...hij is dan wel betrokken maar ook weer niet heel blij, lief enzo daarna. Ik be in de gloria, en hij toch minder. snap ik ook wel. Hij voelt niet wat ik voel enzo.

Misschien ben ik wel wat overgevoelig. Het is zijn tweede zwangerschap en kind. Mijn eerste. Vind ik ook wel eens moeilijk. Misschien ben ik er daarom extra op gespitst. Maar hoe ervaren jullie dit?
Hier gaat het goed met mij in elk geval.Gister bij de vk hartje gehoord. Zat er alleen een week te vroeg hahaha maar mocht even tussendoor gelukkig. Had me er al zo op verheugd !!

Noerie; geeliciteerd met de goede echo !! Van je man herken ik niet zo. Heb een softie hier zitten. Hij doet het halve huishouden naast zijn werk en ik kan s'avonds ook nog met mijn pootjes omhoog....

Met zoontje gaat het nu even niet lekker. Lang verhaal maar kort verteld heeft ie zondag zijn sleutelbeen gebroken en vandaag in het zh een klysma gehad. Na een hele weg van poeders, pillen, adviezen enz enz. Heb het hele verhaal wel op topich maart 2005 staan maar kost iets te veel om alles over te schrijven oid.

Maar maakt wel dat ik wat gespannen ben en dan merk je ook dat je echt minder tijd hebt om stil te staan bij je buikje. Ik lees vaak wel mee hoor maar heb niet altijd dan tijd/zin/fut om heerl erg te reageren.

Fijn weekend !!
Floddertje wat naar van je zoontje! Hou oud is hij? Wat ontzettend sneu voor zo'n klein mannetje. Sterkte ermee!

Noerie, ik was bij eerste zwschap ook wat teleurgesteld in man, inmiddels weet ik dat hij er gewoon allemaal wat nuchterder mee omgaat. Hij zit ook niet met die hormonen natuurlijk. Ik ken de klacht ook wel van vriendinnen. Ik zou er niet te zwaar aan tillen.

Zag trouwens in de tabel dat Reminder op 3/11 de vwp heeft gehad? Hoop dat het goed gegaan is.

En volgende week weer een paar 20 wkn echo's, leuk!
goeiemorgen!

Zo voor de surprise kinderen heb ik maar een geel kleirtje gemaakt haha. Noerie mooi dat alles goed is! En voor mannen is het toch wel anders hoor. Die van mij vindt het leuk om te zien op de echo maar leuker a;s het er eenmaal is! Misschien toch een beetje manneneigen haha

Flodder: heb even snel gespeikt op je andere forum en het zit ff niet mee he? Is er al wat los gekomen?? Hoop dat je morgen niet nog een keer naar het zhuis hoeft met hem.........

Ik ga nog ff wat werk doen op de pc, geen zin om me vandaag in levende lijven erheen te slepen dus ga wat andere dingen doen hier thuis, kom ik toch mooi aan m'n uurtjes!
Helaas nog geen resultaat hier. Moet morgen ochtend dus weer.

Hij is 3 eer. Gelukkig dat we het dan nu door maken voor hij 4 wordt (maart)...... als het dan toch moet.....
hoi meiden,

flodder, wat rot van die kleine man.

Pam: ik ben de vorige keer in het sfg bevallen. We waren naar een voorlichtingsdag geweest en daar ook allemaal leuke verhalen van we bouwen een kraamsuite enzo. Was uiteindelijk nog niet klaar toen ik beviel maar alles was verder wel prima.

Deze keer wil ik thuis of in het ijssellandziekenhuis. Dat is veel dichter bij waar ik nu woon (nesselande).

Leuk om alles over de 20 weken echo te lezen. Wij mogen woensdag, spannend. Ik hoor dan meteen van de gyn of ik terug mag naar de vk.

ga binnenkort gauw m,eer reageren maar zijn pas 2 weken in het nieuwe huis dus loeidruk (Wil nog naar de oude kinderopvang helaas).

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
Zou wel lekker zijn als je naar de vk mag. Dus je bent naar die hele nieuwe wijk verhuisd ?? Leuk hoor. Ben er nog nooit geweest maar rij er wel soms langs. Woon zelf niet heel ver daar vandaan in het groene hart.

Zo naar bed, morgen weer lange dag. Maandag weer vrij genomen. Maar goed ook. Ben echt moe. Viel vanmiddag naast zoontje zo in slaap op de bank tijdens schaatsen. Wel lekker hoor. Onder het dekentje, echt gezellig :-)
Jee Floddertje heel veel beterschap met je kleine man. Wat vervelend zeg.

Uhm Noerie hier herken ik je helemaal in je verhaal, hij kijkt niet eens naar me om. Laat staan dat hij al iets voor de baby heeft gekocht, ook namen en kamerideeen moet ik er echt uittrekken. Ik hoop dat het bijtrek op het moment dan hij de kleine ook kan voelen. En anders doe ik het wel alleen hoor.... Hahahahaha

We hebben gisteren wel de Kinderwagen en maxi- cosie gekocht! Jippie die is binnen. Nu maar een start gaan maken met het verhuizen van de slaapkamers maar dat zie ik niet zo snel gebeuren aangezien vriendlief elk weekend bij zijn broer aan het klussen is. Ik zie het allemaal wel hoor...

Woensdag de echo jeetje begin echt zenuwachtig te worden.

En ik mag pas om half 7 savonds boehoehoehoeee

Vrolijke vrouw, ik wil dus echt niet dood gevonden worden in het ijsselland vind ik zon k*t ziekenhuis!! Maar dat komt omdat ik de ervaring heb dat de mensen die er in verdwijnen en ook niet levend uit zijn gekomen. Ook al is dit nu natuurlijk wel een hele andere afdeling maar toch.. Heb dit ook bij de VK aangekaart. Sorry als het zo hard klink hoor, maar ligt allemaal nog een beetje vers.

Hoop dat je lekker naar de VK terug mag! Hoelaat mag jij woensdag voor je echo???

En Elmanita hoelaat jij de 25e???

Idd Reminder hoe is je vwp gegaan?????????

Ik mag zo weer fijn gaan werken pffff

Fijne zondag allemaal en Floddertje zal morgen aan jou en je mannetje denken! suc6
En hoe is het gegaan Floddertje? Heeft de kleine nog een beetje meegewerkt??

Pam ik moet om alf 10 smorgens lekker vroeg dus. Daarna wel gewoon werken maar ach is dan maar iets meer dan een half dagje haha Welke wagen heb je gekocht?

VV: succes met de dozen uitpakken, altijd zo'n heerlijk klusje (staan hier nog steeds dozen van 2 jaar geleden, geen idee wat erin zit maar goed....)

Dalijk even naar de stad als het droog blijft, man moet nog pakken hebben voor z'n werk en bij de C&A was een mooie actie dus even inslaan!
He meiden,

Flodder; succes met Timo! Ik hoop dat het deze keer wel helpt.

Ik voel nu ook de kleine bewegen. Gister met de sintintocht had ik m'n dochter vast en begon de kleine te bewegen. Leuk hoor!

Succes en veel plezier met de 20 weken echo's! Ik mag 25 november.

Fijn weekend nog!
Dapper, prima kereltje !! Deed het heel goed. Ik plak even van andre topic hoor (blijf typen :-))

T gaat op mijn lichaam slaan. Keelpijn en niet fit. Zo lekker naar bed.

Maar zoals ik al zei ging de handeling op zich prima. De bellenblaas was er nog dus dat sloeg wel aan. Alleen al snel daarna kreeg hij heel erg pijn. Gillen !! T leek wel een bevalling. Weeen af en aan, benen omhoog, persen, het zweet brak hem steeds uit. Heel zielig. Kon het ook even niet droog houden en heb lekker even mee gehuild. Helaas was het resultaat wat minder 2 matige poepbroeken (waterdun) en 2 heel weinig. Hij kreeg tijdens de pijn een iegen tv op zijn kamer. Super. Niet dat hij het wilde maar toch. Iedereen moest weg en ik mocht hem niet aanraken tijdens zo'n aanval. Heel aandoenlijk. Toen de pijn langzaam weg ging heeft hij wel even video gekeken.

De verpleegkundige zag dat het onderste stuk van de slang schoon was en het bovenste stuk niet. Betekend dat het dus hoog zit.

Morgen ochtend word ik door de kinderarts gebeld en ben heel benieuwd naar plan de camagne. En om 11 uur moeten we bij chirurgie zijn voor zijn arm. Gelukkig laat deze wel beter te gaan. Als hij hem tenminste niet stoot Gebeurd helaas nog steeds regelmatig.....

Denk trouwens ook dat ik de kleine gister voelde.

Mette; wat een heerlijk moment om de kleine te voelen !!!!

Spannend al die echo's !!!! Ik hoef pas over een week of 4....
Floddertje heel veeel succes en strekte vandaag met je kleine mannetje!!

Hier ook niet zo lekker, mag straks naar de dokter met een potje plas. Heb sinds gisteren onwijze pijn in mijn liesstreek na het plassen, loop echt krom van de pijn. Dokter wilde me vandaag nog zien en gaat tot nog toe uit van een blaasontsteking. Maar ik geloof dat niet, heb al eerder blaasontstekingen gehad maar nog nooit zoals ik het nu heb.

We zien het straks wel.

Hoe is het met jullie allemaal???
Hoe is het gegaan Floddertje? Is z'n arm goedgekeurd?

En Pam al uitslag van je eventuele blaasontsteking? Kan het trouwens geen bandenpijn zijn? (geen idee hoor ik zeg nou maar wat).

Hier alles nog steeds ok, kleine vent heeft een baaldag dat is wel jammer, kan dus pas boodschappen gaan doen als m'n man thuis is zodat hij hem bezig kan houden............
Sorry meiden, tijdje niet geweest want allerlei heel vervelende familiperikelen en toen inderdaad de vwp. We gingen er vrij relaxed naar toe, maar oh wat is het me tegengevallen. Ik wist al dat ik het niet op het scherm wilde zien. Dus ogen dicht en hopen dat het snel voorbij zou zijn. Eigenlijk was het dat ook wel, maar voor mijn gevoel duurde het heel erg lang! Na afloop was het een beetje stil in de ziekenhuiskamer todat de arts zei: je hebt misschien wel gemerkt dat ik even in moest houden. Dat kwam omdat jullie kindje omhoog kwam op het moment dat ik de naald door wilde duwen (kindje kwam dus naar de naald toe). Ben echt blij dat ik dat niet gezien heb. Daarna heb ik nog vier dagen last gehad van menstruatieachtige buikpijn en ben ook niet gaan werken. Maar goed, het is achter de rug. Als alles goed is krijgen we deze week de uitslag, per post. We hebben op 1 november trouwens een pretecho gehad; met 3D beelden. Wat prachtig zeg, we konden echt alles zien! Ook het geslacht ja...
En Reminder het geslacht he dat wil je niet toevallig met ons delen??????????????????? hahahaha

Gelukkig is je punctie over en zal ik erg hard duimen voor een goede uitslag! Wel eng hoor dat je kleine naar de naald toe kwam. Ieuww

Nou ik ben bij de dokter geweest en ik heb geen blaasontsteking maar een beginende liesbreuk, doordat alles aan het rekken is. Moet het in de gaten houden en elke dag op mijn hand blazen en als er dan een bal komt dan moet ik direct weer contact opnemen met de dokter en wat er dan gebeurt wil ik niet weten aangezien mijn fijne naalden angst.

Dus we zien het allemaal wel. Kon in ieder geval niet zo heel veel kwaad.

Floddertje hoe is het gegaan vandaag???
Timo heeft vandaag weer een klysma gehad en als de foto die ook genomen is er niet goed uit ziet (dat ie het zelf zou kunnen oplossen) dan wordt hij morgen opgenomen. En niet 1 dag........moest aan aantal dagen denken. Hij zal dan een infuus krijgen met iets. Heb het niet heel erg in me opgeslagen omdat ik hoopte op deze klysma. Had alleen maar weer 1 poepbroek daarna dusssss...... Spannend hoor. Ik hoor het morgen ochtend.

Sorry, even ego maar k ga naar bed. Jullie horen het.
Floddertje hopelijk heeft deze meer succes gehad en heb je de hele nacht heerlijk broeken kunnen verschonen!

Pam ieuw dat is ook niet zo lekker, goed in de gaten houden he!

Reminder: maar goed dat je inderdaad niet hebt gezien dat de kleine zo'n avonturier is! Nu gaan we voor een goede uitslag duimen voor je....
Hallo dames, heel even kort, ben aan het werk.

voor iedereen die het kan gebruiken

Hier gisteren de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed, we weten het geslacht niet, willen we ook niet. Kindje zat in kleermakerszit?! Zou dit weer zo'n eigenwijze stuiter worden???

Tot later

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven