Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
.
Dat is lastig advies geven Tass.

Vraag wat ze wil. En hoe ze dat denkt te bereiken.

Op korte termijn en op lange termijn.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

quote:Moirai schreef op 25 mei 2016 @ 20:54:

Dat is lastig advies geven Tass.

Vraag wat ze wil. En hoe ze dat denkt te bereiken.

Op korte termijn en op lange termijn.Ze blijft hangen in haar eigen space ik kom er niet doorheen.
quote:Ttass28 schreef op 25 mei 2016 @ 20:58:

[...]

Ze blijft hangen in haar eigen space ik kom er niet doorheen.

Dan heeft ze er geen zin in.

Ik zou sowieso geen moeite doen om er doorheen te komen.

En als ze niet een fatsoenlijk gesprek kan voeren mag ze er uit. In mijn huis gaan we met respect met elkaar om, kan je dat niet, dan kan je vertrekken.

En als ze dreigt weg te lopen, dan doet ze dat toch. Ik zou zeggen dat ze genoeg onderbroeken mee moet nemen.
quote:Moirai schreef op 25 mei 2016 @ 21:01:

[...]

Dan heeft ze er geen zin in.

Ik zou sowieso geen moeite doen om er doorheen te komen.

En als ze niet een fatsoenlijk gesprek kan voeren mag ze er uit. In mijn huis gaan we met respect met elkaar om, kan je dat niet, dan kan je vertrekken.

En als ze dreigt weg te lopen, dan doet ze dat toch. Ik zou zeggen dat ze genoeg onderbroeken mee moet nemen.Duidelijke taal. Ik ben haar aan het pleasen. Ik laat haar nog eventjes om 21:30 kan ze weg ofso.
quote:Ttass28 schreef op 25 mei 2016 @ 21:05:

[...]

Duidelijke taal. Ik ben haar aan het pleasen. Ik laat haar nog eventjes om 21:30 kan ze weg ofso.Ja, bij jou mag ze lekker doen waar zij zin in heeft.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Ttass28 schreef op 25 mei 2016 @ 21:05:

[...]

Duidelijke taal. Ik ben haar aan het pleasen. Ik laat haar nog eventjes om 21:30 kan ze weg ofso.

Nu alvast aankondigen.

Duidelijk zijn en begrenzen.
quote:simbalabimba schreef op 25 mei 2016 @ 21:07:

[...]

Ja, bij jou mag ze lekker doen waar zij zin in heeft.Meestal komt ze hier om te chillen. En dat is netflix en der serie volgen. Ze is nu naar huis.
Ik zal wel weer een zeikerd zijn maar ik vind het zonde van MV's topic dat dat nu een kattentopic is geworden. Er post net iemand een mooi bericht over MV en er komt nauwelijks reactie op. Iedereen kletst rustig door over de poezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tjonge... met drama afscheid aanvragen in het mod topic en dan dezelfde avond al weer terug met een vervolg-nick.

Wie?
Het viel me ook op Nouschi. Maar is dat niet gewoon heel menselijk? Natuurlijk zijn ze nog met Mylene bezig, maar op een gegeven moment is alles al gezegd. Dan weet je van elkaar hoe je je voelt. Ook op uitvaarten wordt luchtig gebabbeld.
quote:yette schreef op 26 mei 2016 @ 00:00:

Het viel me ook op Nouschi. Maar is dat niet gewoon heel menselijk? Natuurlijk zijn ze nog met Mylene bezig, maar op een gegeven moment is alles al gezegd. Dan weet je van elkaar hoe je je voelt. Ook op uitvaarten wordt luchtig gebabbeld.Klopt, maar daar gaat het niet uren/dagen door over de poezen Dat kan op een ander topic toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 25 mei 2016 @ 22:26:

Ik zal wel weer een zeikerd zijn maar ik vind het zonde van MV's topic dat dat nu een kattentopic is geworden. Er post net iemand een mooi bericht over MV en er komt nauwelijks reactie op. Iedereen kletst rustig door over de poezen.Dat is op verzoek van MV's moeder. Om daar te updaten over de katten.
Lees het maar terug. Ergens schrijft ze dat ze het fijn zou vinden dat dat topic in de lucht blijft als eerbetoon aan MV en daar updates te plaatsen over de katten.
quote:yasmijn schreef op 26 mei 2016 @ 11:17:

Lees het maar terug. Ergens schrijft ze dat ze het fijn zou vinden dat dat topic in de lucht blijft als eerbetoon aan MV en daar updates te plaatsen over de katten.

Een apart topic had ze volgens mij ook prima gevonden, "(En eigenlijk hoop ik op een topic over Floyd, Kane en filmster Bo Ghi want ik ben ook van de katten gaan houden en zou ze graag willen volgen.) "

Maar goed, maakt niet uit verder, ik vind het jammer van zo'n topic.
Een up-date vind ik ook wat anders dan elke dag hele verhandelingen trouwens, en dat het daar nergens anders meer over gaat.
quote:Nouschi schreef op 26 mei 2016 @ 11:23:

Een up-date vind ik ook wat anders dan elke dag hele verhandelingen trouwens, en dat het daar nergens anders meer over gaat.

Hoe zie je dat voor je dan? Anekdotes over MV?

Een ander topic zei ze eerst ja, maar later schreef ze dat ze dit topic er graag voor in de lucht wilde houden.

(zie trouwens even elders)
quote:yasmijn schreef op 26 mei 2016 @ 11:29:

[...]

Hoe zie je dat voor je dan? Anekdotes over MV?

Een ander topic zei ze eerst ja, maar later schreef ze dat ze dit topic er graag voor in de lucht wilde houden.

(zie trouwens even elders)Weet ik ook niet hoor, maar gisteren vond ik het wel erg sneu dat iemand een mooie post plaatste en er kwam amper reactie op. Ik heb al geen zin meer om er te lezen omdat ik eerst door 10 pagina's kattengeneuzel heen moet.
Dat 'kattengeneuzel' is voor MV's moeder heel erg belangrijk.
Zou een MV topic, zonder de poezenpostings niet veel sneller naar beneden zakken?

Er wordt nu nog echt veel gepost.

Misschien juist fijn voor MV's moeder?
quote:yasmijn schreef op 26 mei 2016 @ 11:39:

Dat 'kattengeneuzel' is voor MV's moeder heel erg belangrijk.Snap ik, maar kan ook in een apart topic toch? Of via de app. Maar maakt verder ook niet uit, ik scan het topic af en toe en dat is ook genoeg. Als zij en anderen het graag zo willen, klaar.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 mei 2016 @ 11:42:

Zou een MV topic, zonder de poezenpostings niet veel sneller naar beneden zakken?

Er wordt nu nog echt veel gepost.

Misschien juist fijn voor MV's moeder?Dat is ook absoluut zo Leo. Ik vind het alleen jammer, maar het gaat niet om mij, dat snap ik.
Ik snap ook wat jij zegt hoor.

Over die mooie posting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven