Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 27 mei 2016 @ 13:06:

Niet inloggen (of uitloggen), weten dat je gelijk hebt, als je wel zou typen wat je in je hoofd hebt, een keer zuchten en een ander (leuk) topic opzoeken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 27 mei 2016 @ 13:00:

Ik moet even op mijn handen gaan zitten. De TO van het balonnentopic

Wat ik irritant vind is dat haar idee hier compleet wordt afgekraakt en dat ze maar iets anders op moet gaan verzinnen.

Zij wil dat zo gaan regelen. Laat haar het lekker zo gaan regelen.
quote:WD-40 schreef op 27 mei 2016 @ 15:04:

[...]

Wat ik irritant vind is dat haar idee hier compleet wordt afgekraakt en dat ze maar iets anders op moet gaan verzinnen.

Zij wil dat zo gaan regelen. Laat haar het lekker zo gaan regelen.Ben ik wel met je eens, maar ze startte zelf wel errug raar en vanaf het eerste antwoord was het 'bijtend'. Tja dan lok je een bepaald gedrag uit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Van die brandende lampionnen zijn veel erger.

Veel branden de laatste tijd ... met doden.

Er wordt voor gewaarschuwd, maar ze doen het toch nog.

Politie zou daar eens iets aan moeten doen. Klagen bij de regering.
quote:Oudblond schreef op 27 mei 2016 @ 15:10:

[...]

Ben ik wel met je eens, maar ze startte zelf wel errug raar en vanaf het eerste antwoord was het 'bijtend'. Tja dan lok je een bepaald gedrag uit.

Als de allereerste reactie begint over milieuvervuiling, ja dan krijg je dat.

Dan hobbelt de rest er wel achter aan om te kunnen katten.
quote:WD-40 schreef op 27 mei 2016 @ 15:04:

[...]

Zij wil dat zo gaan regelen. Laat haar het lekker zo gaan regelen.

Ach, ik dacht eerst ook heel even: wat een moeilijk-doenerij. Maar toen ik zag dat er goede alternatieven zijn, dacht ik: waarom niet.

Dan mag ik die alternatieven toch voorstellen?

Zou wat zijn, als dat niet meer mag op een forum.

Weet je, bij veel dingen weten we onderhand wel dat het vervuilend is en dat je beter op zoek kunt gaan naar een alternatief. Bij sommige dingen weet je het niet, of je weet zo snel geen alternatief. Persoonlijk ben ik dan altijd wel blij te ontdekken dat die er wel zijn.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 27 mei 2016 @ 15:21:

[...]

Ach, ik dacht eerst ook heel even: wat een moeilijk-doenerij. Maar toen ik zag dat er goede alternatieven zijn, dacht ik: waarom niet.

Weet je, bij veel dingen weten we onderhand wel dat het vervuilend is en dat je beter op zoek kunt gaan naar een alternatief. Bij sommige dingen weet je het niet, of je weet zo snel geen alternatief. Persoonlijk ben ik dan altijd wel blij te ontdekken dat die er wel zijn.

ze vroeg niet om alternatieven.

Maar nu wordt ze al als ongeloofwaardig omschreven door nina1966 , vanwege een simpele vraag, en maar gelijk verder blijven mekkeren op dat topic over alternatieven.
quote:Goede-Fee schreef op 27 mei 2016 @ 13:10:

Wat irritant, hebben ze een manier gevonden om mijn adblocker te omzeilen?Bij de instellingen van AdBlock 'Enkele niet-opdringerige advertenties toestaan ' uitvinken. Staat onder 'opties'.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Dana schreef op 27 mei 2016 @ 15:21:

[...]

Weet je, bij veel dingen weten we onderhand wel dat het vervuilend is en dat je beter op zoek kunt gaan naar een alternatief. Bij sommige dingen weet je het niet, of je weet zo snel geen alternatief. Persoonlijk ben ik dan altijd wel blij te ontdekken dat die er wel zijn.Het is net zo iets als op topic bij eten, je vraagt om een recept met gehaktballen, en je krijgt vegetarische recepten op de koop toe.
quote:WD-40 schreef op 27 mei 2016 @ 15:25:

[...]

Het is net zo iets als op topic bij eten, je vraagt om een recept met gehaktballen, en je krijgt vegetarische recepten op de koop toe.

Ja, zo werkt een forum.

En dan kom je soms op de beste ideeën, waar je anders niet zo snel aan gedacht zou hebben.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Als je dat niet wilt, kan je beter googlen ipv je vraag op een forum stellen.
quote:Dana schreef op 27 mei 2016 @ 15:26:

[...]

Ja, zo werkt een forum.

En dan kom je soms op de beste ideeën, waar je anders niet zo snel aan gedacht zou hebben.Maar ze vraagt niet om andere ideeën. Ze vroeg waar haal ik ze vandaan, niet om alternatieven.
quote:doornroosje9 schreef op 27 mei 2016 @ 15:24:

[...]

Bij de instellingen van AdBlock 'Enkele niet-opdringerige advertenties toestaan ' uitvinken. Staat onder 'opties'.

Dus zo simpel was dat, bedankt,

Marana ook trouwens.

Ik werd alweer flauw van die zooi.

Toch wel erg rustgevend die adblocker.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Jeetje wat een stomme milieu trutjes in dat ballonnen topic. Ze vraagt gewoon waar ze het kan halen. Ze vraag miet om alternatieven of commentaar...
quote:Sommar schreef op 27 mei 2016 @ 15:30:

Jeetje wat een stomme milieu trutjes in dat ballonnen topic. Ze vraagt gewoon waar ze het kan halen. Ze vraag miet om alternatieven of commentaar...
Ik laat het leeg lopen.

http://aha.radio2.be/huis-tuin/ballon-w ... ermhoesje/

Ben mijn lange tekst kwijt. Moet zo opletten dat je hier de domme gebruikers niet activeert.

Het eist zijn tol al die hormonen.

Dus alles maar weg gehaald. Ook mijn reactie over behang en beun en geen garantie mogelijk.
Pikkie, je valt me negatief op.
Wat heeft ze nou weer gedaan?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Gestoord konijn in mijn inbox. Hoe kan je die berichten deleten zonder ze te moeten openen en hoe zet je je inbox dicht? Echt geen zin in dat geleuter.
Pb zet je uit in je instellingen. Voor wissen moet je openen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ja jammer genoeg. Ik heb het maar even bewaart, je weet nooit.

En thanks. Ik zet nu dicht, dom geneuzel doet ze maar lekker bij een ander.
quote:Goede-Fee schreef op 28 mei 2016 @ 17:13:

Gestoord konijn in mijn inbox. Hoe kan je die berichten deleten zonder ze te moeten openen en hoe zet je je inbox dicht? Echt geen zin in dat geleuter.Voor deleten moet je toch je inbox openen. Pb uitzetten bij je accountinstellingen
Je bent zelf een theepot
quote:WD-40 schreef op 27 mei 2016 @ 15:23:

[...]

ze vroeg niet om alternatieven.

Maar nu wordt ze al als ongeloofwaardig omschreven door nina1966 , vanwege een simpele vraag, en maar gelijk verder blijven mekkeren op dat topic over alternatieven.

Ja daar noem je ook iemand .

Ik vind het juist meestal wel gezellig, dat gediscuzeur. En als ik er een keer geen zin in heb open ik gewoon geen topic maar google zelf even.
Gratis anti cellulitis-behandeling bij een kopje koffie. http://aha.radio2.be/eten-en-drinken/go ... gruis-weg/

Mooi snijwerk http://aha.radio2.be/eten ... een-echte-franse-cuisine/

Is er al een topic over OS en Zika? Dat was in het Britse nieuws. Verder zelf maar even zoeken.

Het is nog lente en Sinterklaas komt steeds vroeger.

2 pizza's op een rooster http://aha.radio2.be/eten ... -pizzas-op-1-ovenrooster/

http://aha.radio2.be/eten-en-drinken/oo ... ktailcake/
Gratis anti cellulitis-behandeling bij een kopje koffie.http://aha.radio2.be/eten-en-drinken/go ... gruis-weg/

Warm koffiegruis lees ik. Ben bang dat 1 koffiepad niet zoveel zoden aan de dijk zet. Moest ik eerst het warme gruis masseren en dan m'n (koud geworden) koffie drinken?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven