Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Moi toch even naar de huisartsenpost gaan joh. Mijn oudste had altijd een doorbraak en dan kwam de rommel eruit. Ik mocht het nooit te lang aankijken zei de huisarts, omdat het ook naar binnen toe kan doorbreken. En dat is gevaarlijk.

Sterkte, oorpijn is echt erg!
Alle reacties Link kopieren
Mooi, ik krijg altijd een prikverbod. Omdat je de meuk er dan indrukt. En neusdruppels, om de buis van Eustatius vrij te maken. En naar kots ruikend gif wat alle mogelijke smeermeuk wegbrandt. (En nu maar hopen dat ik voor die laatste zin geen ban krijg wegens medisch advies)

Sterkte, oorpijn tast bij mij mijn karakter en mogelijkheden om fatsoenlijk en/of logisch te denken altijd ernstig aan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik sta in de wacht. Het is druk, net was het 16 minuten, nu 10 minuten
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:feow schreef op 05 juni 2016 @ 12:05:

Mooi, ik krijg altijd een prikverbod. Omdat je de meuk er dan indrukt. En neusdruppels, om de buis van Eustatius vrij te maken. En naar kots ruikend gif wat alle mogelijke smeermeuk wegbrandt. (En nu maar hopen dat ik voor die laatste zin geen ban krijg wegens medisch advies)

Sterkte, oorpijn tast bij mij mijn karakter en mogelijkheden om fatsoenlijk en/of logisch te denken altijd ernstig aan.Dit, ik heb zaterdag tentamens,ik heb mijn denkvermogen nodig. Maar dat schijnt in mijn oor te zetten
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 12:06:

[...]

Dit, ik heb zaterdag tentamens,ik heb mijn denkvermogen nodig. Maar dat schijnt in mijn oor te zetten Zie je wel, jij hebt het ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 05 juni 2016 @ 12:08:

[...]

Zie je wel, jij hebt het ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:feow schreef op 05 juni 2016 @ 12:08:

[...]

Zie je wel, jij hebt het ook.overduidelijk.
Neusdruppels, oordruppels en paracetamol.
Sterkte!
Dank je!
Balen Moi, hopelijk helpt het!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yette schreef op 05 juni 2016 @ 09:46:

Hoi

Afgelopen donderdag heb ik een jonge merel die tegen het slaapkamerraam vloog een tijdje in een mand met een doek erover laten bijkomen. Helemaal slap, koppie hing scheef, snelle ademhaling. Duurde ongeveer twee uur. Nu net komt ze ineens bij me op de tuintafel zitten en begint tegen me te kletsen?!

Zó mooi

Ze hupst nu om me heen. Haar pa durft ook in de buurt te komen en brengt af en toe een rups. oh wat tof!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
oorpijn zuigt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Beterschap, Moi.

Over oorpijn gesproken: dochtertje heeft het ook. Ze is ook erg moe, dus ligt nu te slapen. Arm meiske - ik hoop niet dat ze erfelijk belast is. Ik had als kind ook altijd last van mijn oren, en nog steeds kan ik niet tegen harde wind tegen mijn oren en zijn ze vaak geïrriteerd. En sinds een jaar ook van dat nare constante piepen. En ik heb het weer van mijn vader.
IMHO
De vriendin waar we vanochtend mee op een terrasje zaten, raadde ons aan er olijfolie in te gieten - want dat deden ze hier altijd met kinderen met oorpijn. Ze was er erg stellig in en ik vermoed dat als ze op het idee was gekomen, ze aan de ober een fles olijfolie had gevraagd om het direct ten uitvoer te brengen.

Bedankt voor de tip, maar nee bedankt.
IMHO
Moi, beterschap. Hopelijk kan de HAP er iets aan doen.

Grimble, beterschap met je dochtertje.
quote:feow schreef op 05 juni 2016 @ 12:05:

En naar kots ruikend gif wat alle mogelijke smeermeuk wegbrandt. .

Ik kan me iets bij de geur voorstellen, maar wat is dit?

(is het mogelijk daar iets in te verduidelijken zonder dat het 'riekt' naar medisch advies? Want ik heb geen oorpijn, ben alleen maar nieuwsgierig naar deze smeermeuk. Dat is geen waarschuwing of ban waard... )
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 juni 2016 @ 13:46:

De vriendin waar we vanochtend mee op een terrasje zaten, raadde ons aan er olijfolie in te gieten - want dat deden ze hier altijd met kinderen met oorpijn. Ze was er erg stellig in en ik vermoed dat als ze op het idee was gekomen, ze aan de ober een fles olijfolie had gevraagd om het direct ten uitvoer te brengen.

Bedankt voor de tip, maar nee bedankt.Ik heb het gisteravond geprobeerd. De assistente moest er om grinniken
Ik moest als kind bij oorpijn altijd een watje in mijn oor, gedrenkt in slaolie. In mijn herinnering hielp dat altijd wel, maar dat kan net zo goed placebo zijn geweest (of een al te optimistisch geheugen ).
Moi, wat naar oorpijn.

Mijn dochter geeft het net gehad, vreselijk lieverd.

Liefjes allemaal m/v, ik wil nog eens kwijt hoe blij ik met jullie ben.

Of het nou hier is of elders, het is fijn om te weten dat er forummers bestaan die er voor je zijn en jullie zijn er, ook al voor het café, overal en nergens, voor me geweest.

En nu zijn we allemaal lief en zorgzaam voor oa Oudblond, Hunnie en Yas.

Dat vind ik ontzettend fijn om te zien.

Neem er een van me guys 'n girls!

Wie goed doet, goed ontmoet Leo.

Welke is alcoholvrij?
Of ik nou zo vreselijk zorgzaam ben weet ik niet, maar als er wat te boozen valt sta ik vooraan natuurlijk.

Proost allen
Beterschap Moi en dochtertje van GG! Dank je voor de cocktail Leo. Ik sluit me helemaal bij je boodschap aan: Deze kroeg en zijn bezoekers zijn TOP!

*En ik vind het zo fijn om te lezen dat het velletje van Leo haar weer beter past*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Moirai schreef op 05 juni 2016 @ 15:45:

Wie goed doet, goed ontmoet Leo.

Welke is alcoholvrij?De hele middelste rij lieverd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven