Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de steun, mensen.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Zo, thuis van het werk, schoenen en sokken uit, blouse uit en hemdje aan, lekker luchtig en dan een hele sappige perzik en zoete kersen eten. Dat zijn fijne momenten op een dag.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 juni 2016 @ 15:43:

Zo, thuis van het werk, schoenen en sokken uit, blouse uit en hemdje aan, lekker luchtig en dan een hele sappige perzik en zoete kersen eten. Dat zijn fijne momenten op een dag.Ik ga hetzelfde doen! Heb alleen geen fruit in huis. Dat is wel jammer, want nu wil ik dat ook
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 14:24:

Zoooo het kind is thuis van kamp en te moe om te praten. Gelukkig wel nog om te douchen. Hij had echt gedoucht, maar zijn keurig gevouwen handdoeken beweren wat anders. En zijn lichaamsgeur ook
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 juni 2016 @ 15:43:

Zo, thuis van het werk, schoenen en sokken uit, blouse uit en hemdje aan, lekker luchtig en dan een hele sappige perzik en zoete kersen eten. Dat zijn fijne momenten op een dag.Ik zit blauwe bevroren druiven te eten en heb eerst ook net mijn warme kleding verruild voor een wijd shirt.
Ik wilde gelijk iets luchtigs aantrekken, maar ben naast kind op de bank geploft en kom er niet van af.

Groep 5 is leuk! Wat zijn die kinderen enthousiast zeg. Het is wel hard werken. Uitleggen, vragen (laten) stellen, meedenken en vooral naar veel enthousiaste ideeën luisteren.
Net 2 zure appels op dus de inwendige mens is weer fris. Zit alleen nog op school dus moet de kleding nog een beetje decent houden. Even laatste nakijkwerk wegwerken en dan naar huis.

Blond, ik duim dat het onderzoek is gedaan en goed is gegaan.

Sap, ik las jouw post en raakte wat confuus van al die big smiles in combinatie met de vraag om sterkte. Die ik je overigens wel wens.

Strand is om de hoek hier en heerlijk om uit te waaien en een drankje te doen, zomer en winter. Bakken in het zand is niet aan me besteed, zwemmen in zee is soms leuk.

Nu eens zorgen dat ik naar huis kan Gelukkig met eigen vervoer als ik de berichten over het OV weer lees.
Vanavond eten we boerenkool. Het kind mocht kiezen
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ik ga nu naar huis. En dan die keurige werkkleren uit, zonnejurkje en slippers aan.

Pfff. Ellendig een warme maandag op het werk. Dan hoor je toch buiten te zijn.
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 16:24:

Vanavond eten we boerenkool. Het kind mocht kiezen Ha, bijzondere keuze!
quote:BridgetteDubois schreef op 06 juni 2016 @ 16:33:

[...]

Ha, bijzondere keuze!Zijn lievelingseten
Vroeg thuis, want de ramadan is begonnen en dan is de crèche al om 14:30 dicht. Thuiskleren aan, dochtertje wilde slapen en ik hoopt dat ze ook echt even in bed blijft (soms is 't alleen een excuus om even d'r speentje te mogen) want ik ben kapot.

Alles draait hier op halve kracht tijdens de vasten. Je moet er echt heen plannen, 's avonds al brood kopen voor de volgende dag, lunch meenemen enzo.

Vrijdag vliegen we naar NL!
IMHO
Doen jullie aan de Ramadan GG? Pittig!

Mag ik vragen waar jullie wonen?
quote:GrimbleGrumble schreef op 06 juni 2016 @ 16:35:

Vroeg thuis, want de ramadan is begonnen en dan is de crèche al om 14:30 dicht. Thuiskleren aan, dochtertje wilde slapen en ik hoopt dat ze ook echt even in bed blijft (soms is 't alleen een excuus om even d'r speentje te mogen) want ik ben kapot.

Alles draait hier op halve kracht tijdens de vasten. Je moet er echt heen plannen, 's avonds al brood kopen voor de volgende dag, lunch meenemen enzo.

Vrijdag vliegen we naar NL!Wat fijn. Voor wat langer?
We ontdekken net een enorm probleem

De V&D bestaat niet meer, dus geen schoolcampus, dus niet 100 agenda's om uit te kiezen.

Kan ook geen winkel verzinnen die een leuke collectie heeft.
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 16:44:

De V&D bestaat niet meer, dus geen schoolcampus, dus niet 100 agenda's om uit te kiezen.

Kan ook geen winkel verzinnen die een leuke collectie heeft.Online? http://www.schoolzz.nl/
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 16:44:

Kan ook geen winkel verzinnen die een leuke collectie heeft.Heeft de Bijenkorf dat niet?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:cochise schreef op 06 juni 2016 @ 16:46:

[...]

Online? http://www.schoolzz.nl/

Dan kan je er niet in bladeren.

Hayek, wij hebben geen Bijenkorf.
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 16:50:

[...]

Dan kan je er niet in bladeren.

Hayek, wij hebben geen Bijenkorf.Ja hallo, je moet er wel wat voor over hebben!
quote:Hayek schreef op 06 juni 2016 @ 16:51:

[...]

Ja hallo, je moet er wel wat voor over hebben! Niet nog eens 10 euro reiskosten
quote:Moirai schreef op 06 juni 2016 @ 16:57:

[...]

Niet nog eens 10 euro reiskosten Nou, zo enorm is het probleem blijkbaar niet. Heb ik je toch geholpen om tot dat inzicht te komen.
Bruna? Ik zou het ook niet zo goed weten. Voor mijn zoon maakt het helemaal niks uit "Doe maar de goedkoopste". Lekker makkelijk.

Alhoewel het samen spullen uitzoeken wel heel leuk kan zijn.
quote:BridgetteDubois schreef op 06 juni 2016 @ 16:41:

Doen jullie aan de Ramadan GG? Pittig!

Mag ik vragen waar jullie wonen?Dit
Het is benauwd buiten!
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 06 juni 2016 @ 17:12:

Het is benauwd buiten!

Bah dat is niet lekker. Hier niet maar wel erg warm. Ik vind 20-25 lekker en dit iets te warm.

Zou het gaan onweren bij jullie Roos?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven