Indrukwekkende documentaires...
maandag 21 september 2009 om 21:47
zondag 12 juni 2016 om 21:56
quote:Gisselle schreef op 08 juni 2016 @ 17:21:
"Deze zomer is van mij" is een leuke doc, over verstandelijk gehandicapten jongeren die voor het eerst zelfstandig op vakantie gaan.
Ze hebben een licht verstandelijke beperking.
Vond het op zich wel een leuke docu, maar was soms moeilijk te verstaan
"Deze zomer is van mij" is een leuke doc, over verstandelijk gehandicapten jongeren die voor het eerst zelfstandig op vakantie gaan.
Ze hebben een licht verstandelijke beperking.
Vond het op zich wel een leuke docu, maar was soms moeilijk te verstaan
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 13 juni 2016 om 20:53
Nu op RTL-Z : 'de ultieme tocht langs de Nijl'
Documentaireserie waarin schrijver en fotograaf Levison Wood wordt gevolgd tijdens zijn wandeltocht langs de allerlangste rivier ter wereld: de Nijl. Zijn droom is hierdoor uitgekomen. Wood maakt deze unieke en beeldschone reis van vijf duizend kilometer in zeven miljoen stappen door zes landen gedurende negen maanden.
Documentaireserie waarin schrijver en fotograaf Levison Wood wordt gevolgd tijdens zijn wandeltocht langs de allerlangste rivier ter wereld: de Nijl. Zijn droom is hierdoor uitgekomen. Wood maakt deze unieke en beeldschone reis van vijf duizend kilometer in zeven miljoen stappen door zes landen gedurende negen maanden.
dinsdag 14 juni 2016 om 14:11
quote:momo1980 schreef op 11 juni 2016 @ 20:30:
Ik kijk nu op Netflix naar Tyke, over een circusolifant die in Hawaï haar eigen trainer vertrapte. Zielig verhaal, beetje à la Blackfish.Heb het vamorgen gekeken. Man mam man... Heb als een klein kind zitten huilen (net als bij Blachfish) arm, arm dier
Ik kijk nu op Netflix naar Tyke, over een circusolifant die in Hawaï haar eigen trainer vertrapte. Zielig verhaal, beetje à la Blackfish.Heb het vamorgen gekeken. Man mam man... Heb als een klein kind zitten huilen (net als bij Blachfish) arm, arm dier
dinsdag 14 juni 2016 om 21:05
quote:Truud schreef op 13 juni 2016 @ 20:53:
Documentaireserie waarin schrijver en fotograaf Levison Wood wordt gevolgd tijdens zijn wandeltocht langs de allerlangste rivier ter wereld: de Nijl. Zijn droom is hierdoor uitgekomen. Wood maakt deze unieke en beeldschone reis van vijf duizend kilometer in zeven miljoen stappen door zes landen gedurende negen maanden.Mooie docu i dd
Documentaireserie waarin schrijver en fotograaf Levison Wood wordt gevolgd tijdens zijn wandeltocht langs de allerlangste rivier ter wereld: de Nijl. Zijn droom is hierdoor uitgekomen. Wood maakt deze unieke en beeldschone reis van vijf duizend kilometer in zeven miljoen stappen door zes landen gedurende negen maanden.Mooie docu i dd
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 16 juni 2016 om 15:30
donderdag 16 juni 2016 om 15:34
quote:ZaraZara100 schreef op 16 juni 2016 @ 15:19:
[...]
Bijzonder en heftig verhaal!Heel bijzonder, ik heb de docu 2 x achter elkaar gekeken, zo fascinerend..........
[...]
Bijzonder en heftig verhaal!Heel bijzonder, ik heb de docu 2 x achter elkaar gekeken, zo fascinerend..........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 16 juni 2016 om 18:55
Daaromniet dat vroeg ik mij ook af of er incest was. Ik denk namelijk van wel. Vanuit de vader richting de kinderen. Hij beschouwde de kinderen als zijn bezit. Ik vond de moeder ook gestoord. Hoe kun je dat allemaal toestaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 16 juni 2016 om 19:17
Je kan toch politie bellen of de situatie doorbreken bij het boodschappen doen een agent aanspreken. Ik vind de moeder eerder medeplichtig. Zij was de enige andere volwassene en zij had desnoods de deur kunnen intrappen of het raam kunnen inslaan en op het dak kunnen klimmen. De kinderen konden weinig want die waren geïndoctrineerd en bang gemaakt voor de slechte buitenwereld.
Maar goed ik heb alleen het laatste deel gezien en niet het begin. Ik vond de kinderen wel opvallend veerkrachtig.
Maar goed ik heb alleen het laatste deel gezien en niet het begin. Ik vond de kinderen wel opvallend veerkrachtig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 16 juni 2016 om 19:43
donderdag 16 juni 2016 om 20:07
http://www.nrc.nl/nieuws/ ... en-van-de-lower-east-side