Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
vrijdag 17 juni 2016 om 17:18
Ik heb een verhuisdoos vol met laarzen in m'n oude huis laten staan. Stond daar al jaren ergen bovenin een kast en ik heb die schoenen dan ook nooit gemist. Nu ik weet dat de nieuwe bewoners die doos hebben weggeknikkerd mis ik de schoenen ineens en ben ik super pissig. Terwijl dat natuurlijk stom is want het is echt m'n eigen schuld
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
vrijdag 17 juni 2016 om 17:33
quote:elflet schreef op 17 juni 2016 @ 15:57:
Het weer!
ik wil even zeuren over die regen en onweer , ik schiet er inmiddels een beetje van uit mijn zonnige humeurtje
(Was wel blij dat het droog was toen ik in de rij stond voor mijn eerste haring van dit jaar )
Verhuis jij lekker naar het westen, volop zon hier, al dagen.
En haring is ranzig en mensen stinken er van uit hun giegel.
Het weer!
ik wil even zeuren over die regen en onweer , ik schiet er inmiddels een beetje van uit mijn zonnige humeurtje
(Was wel blij dat het droog was toen ik in de rij stond voor mijn eerste haring van dit jaar )
Verhuis jij lekker naar het westen, volop zon hier, al dagen.
En haring is ranzig en mensen stinken er van uit hun giegel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 17 juni 2016 om 17:41
Ik vind het stom dat ik overal met vaderdag geconfronteerd wordt. Is me nooit zo opgevallen eigenlijk dat het zo erg was. Zelfs FB geeft me reminders dattutzondagvaderdagis. En dan denk ik kut een eind op. Hij is dood! Vorig jaar rond deze tijd geen vaderdag cadeautje gekocht want druk met aankomende bruiloft en ik dacht 'het komt nog wel'. Niet dus. Acute hartstilstand tijdens zijn vakantie en weg. En nu zie ik tot overmaat van ramp overal dingetjes waarvan ik denk 'goh das leuk voor... o ja kut kut KUT'.
Verder moet ik even zeuren over de geconstateerde zwangerschapsdiabetes zodat het enige (dinosauruskoeken van Lotus) wat me nog een beetje door de zware zwangerschap heen trekt niet meer mag. En ik had al zo'n moeite met geen sushi en biefstuk en wijntjes drinken. Dus die koekjes hier en daar waren echt mijn redding als ik weereens door de hormonen een rotbui had. O en ijs he. Ik weet dat het gezeur is want ik ben gezegend met deze zwangerschap en verheug me er enorm op om moeder te worden maar nu voor mijn gevoel niks meer kan/mag want last van bekken/rug/diabetes ben ik t wel zat hoor!
Zo klaagmodus uit, maar weer eens zien te verzinnen wat we moeten eten vandaag.
Verder moet ik even zeuren over de geconstateerde zwangerschapsdiabetes zodat het enige (dinosauruskoeken van Lotus) wat me nog een beetje door de zware zwangerschap heen trekt niet meer mag. En ik had al zo'n moeite met geen sushi en biefstuk en wijntjes drinken. Dus die koekjes hier en daar waren echt mijn redding als ik weereens door de hormonen een rotbui had. O en ijs he. Ik weet dat het gezeur is want ik ben gezegend met deze zwangerschap en verheug me er enorm op om moeder te worden maar nu voor mijn gevoel niks meer kan/mag want last van bekken/rug/diabetes ben ik t wel zat hoor!
Zo klaagmodus uit, maar weer eens zien te verzinnen wat we moeten eten vandaag.
vrijdag 17 juni 2016 om 17:42
O ja en ik vind het stom dat de DHL voor de tweede keer op rij een briefje door mijn bus pleurt dat ik er niet ben terwijl ik er gewoon bij maar ja als die stinkpik niet op de bel drukt dan kan ik niet ruiken dat ie voor de deur staat he? Zelfs kloppen zou ik moeten horen. Die meneer van de Post.nl legt het dan gewoon in het schuurtje maar zo slim zijn deze niet
vrijdag 17 juni 2016 om 17:47
vrijdag 17 juni 2016 om 17:48
quote:Alicemorgan82 schreef op 17 juni 2016 @ 17:46:
stinkpik..
Ding je ook mee naar de wie het snelsfe een ban heeft prijs ;)Nou als je nog te retarded bent om op een bel te drukken die het prima doet (ik woon ffing niet in het huis van Samson en Gertjuuuuh) dan verdien je het om door mij voor meurend geslachtsdeel uitgemaakt te worden.
stinkpik..
Ding je ook mee naar de wie het snelsfe een ban heeft prijs ;)Nou als je nog te retarded bent om op een bel te drukken die het prima doet (ik woon ffing niet in het huis van Samson en Gertjuuuuh) dan verdien je het om door mij voor meurend geslachtsdeel uitgemaakt te worden.
vrijdag 17 juni 2016 om 17:50
Owja en nog zo een. Nesteldrang en een chaos huis gaan niet samen. Ik ben de afgelopen weken constant aan het opruimen maar ik blijf maar omkomen in de losse rondzwervende dingetjes meuk. En dan is het weg en je knippert met je ogen en het staat er weer. Echt serieus waar koop ik kaboutergif? Want die kleine ettertjes doen het erom ik zweer je.
vrijdag 17 juni 2016 om 17:53
....en dan is het schoon en dan denderen de katten als een stel klootviolen met vieze poten en een wolk van haar verspreidend door je woonkamer en gaan ze op het net onthaarde kussen op de bank liggen terwijl ze 5 mandjes hebben
Kan ik please de laatste 9 weken van mijn zwangerschap een woningruil doen met Jan des Bouvrie of iemand anders met een dusdanig minimalistisch interieur waardoor ik niet constant denk gek te worden? Thanks.
Kan ik please de laatste 9 weken van mijn zwangerschap een woningruil doen met Jan des Bouvrie of iemand anders met een dusdanig minimalistisch interieur waardoor ik niet constant denk gek te worden? Thanks.
vrijdag 17 juni 2016 om 17:57
quote:Justmaartje123 schreef op 17 juni 2016 @ 17:50:
Ik zou graag even zeuren dat het altijd zo vervelend is als een forummer die je onder de negeer hebt elke paar maanden een nieuwe nick neemt en je nietsvermoedend een topic opent en dat dan gelijk je nekhaar rechtovereind staat van de kleuterachtige mutspraat.Wie? Wie ? Wie ?
Ik zou graag even zeuren dat het altijd zo vervelend is als een forummer die je onder de negeer hebt elke paar maanden een nieuwe nick neemt en je nietsvermoedend een topic opent en dat dan gelijk je nekhaar rechtovereind staat van de kleuterachtige mutspraat.Wie? Wie ? Wie ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 17 juni 2016 om 17:59
quote:Justmaartje123 schreef op 17 juni 2016 @ 17:50:
Ik zou graag even zeuren dat het altijd zo vervelend is als een forummer die je onder de negeer hebt elke paar maanden een nieuwe nick neemt en je nietsvermoedend een topic opent en dat dan gelijk je nekhaar rechtovereind staat van de kleuterachtige mutspraat.Ja ja ja!!!
Ik zou graag even zeuren dat het altijd zo vervelend is als een forummer die je onder de negeer hebt elke paar maanden een nieuwe nick neemt en je nietsvermoedend een topic opent en dat dan gelijk je nekhaar rechtovereind staat van de kleuterachtige mutspraat.Ja ja ja!!!
vrijdag 17 juni 2016 om 18:01
quote:Deadpool schreef op 17 juni 2016 @ 17:53:
....en dan is het schoon en dan denderen de katten als een stel klootviolen met vieze poten en een wolk van haar verspreidend door je woonkamer en gaan ze op het net onthaarde kussen op de bank liggen terwijl ze 5 mandjes hebben
Kan ik please de laatste 9 weken van mijn zwangerschap een woningruil doen met Jan des Bouvrie of iemand anders met een dusdanig minimalistisch interieur waardoor ik niet constant denk gek te worden? Thanks.Neuh. Want ik vind het veel te grappig hoe je het hier beschrijft. Dus niks woningruilen, doorgaan met zeuren!
Kan ik please de laatste 9 weken van mijn zwangerschap een woningruil doen met Jan des Bouvrie of iemand anders met een dusdanig minimalistisch interieur waardoor ik niet constant denk gek te worden? Thanks.Neuh. Want ik vind het veel te grappig hoe je het hier beschrijft. Dus niks woningruilen, doorgaan met zeuren!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 17 juni 2016 om 18:03
quote:Justmaartje123 schreef op 17 juni 2016 @ 18:02:
[...]
Behoefte aan een lotgenoten topic? Het nekt mij bijna, laat net nota bene bijna de aardappels aanbakken.Pff pff ik moet eerst even de kat uit de gordijnen plukken hihi maar daarna heb ik alle tijd! Als ik maar niet struikel want dat is zo ikke
[...]
Behoefte aan een lotgenoten topic? Het nekt mij bijna, laat net nota bene bijna de aardappels aanbakken.Pff pff ik moet eerst even de kat uit de gordijnen plukken hihi maar daarna heb ik alle tijd! Als ik maar niet struikel want dat is zo ikke