Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Leo wil je kind ook van mij heeel veel beterschap wensen? Die 'slikpijn' is vreselijk. Dat ze maar snel in slaap valt en morgen met een 'dunner' keeltje wakker wordt. Wel heel fijn nieuws dat ze nu al aansluiting vindt op haar nieuwe school!

Poesje zei je kaas? Ja je zei kaas! Altijd een goed idee en zelfs misselijk en wel krijg ik dat wel weg *punt Brie in de aanslag*. En ik tover de pierermodus even naar de bunker, daar zitten we voorlopig toch nog niet.

Moeilijke beslissing Fietsie. Ik hoop dat het 'vervelende gevoel' errond wegebt en dat die operatie soelaas mag brengen. En daarna gaan we met z'n allen duimen voor een nieuwe baan voor je.

Mijn entertainment-rust-pitbull is in slaap gevallen, uitgeput van het verliefd zijn denk ik
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 17 juni 2016 @ 20:46:

Leo wil je kind ook van mij heeel veel beterschap wensen? Die 'slikpijn' is vreselijk. Dat ze maar snel in slaap valt en morgen met een 'dunner' keeltje wakker wordt. Wel heel fijn nieuws dat ze nu al aansluiting vindt op haar nieuwe school!

Poesje zei je kaas? Ja je zei kaas! Altijd een goed idee en zelfs misselijk en wel krijg ik dat wel weg *punt Brie in de aanslag*. En ik tover de pierermodus even naar de bunker, daar zitten we voorlopig toch nog niet.

Idd. weg met die piekermodus en hier met die kaas

Moeilijke beslissing Fietsie. Ik hoop dat het 'vervelende gevoel' errond wegebt en dat die operatie soelaas mag brengen. En daarna gaan we met z'n allen duimen voor een nieuwe baan voor je

. Ik sluit me hier bij aan (lekker makkelijk maar heel gemeend)

Mijn entertainment-rust-pitbull is in slaap gevallen, uitgeput van het verliefd zijn denk ik

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 juni 2016 @ 20:42:

Jammer van de baan fiets Dank je, vind ik ook. Levert netwerken eindelijk iets op, heb ik zoietsM
loopt er iemand met een rolcontainer door de straat of is het onweer?
very metal
zeg het me!!!!
very metal
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 20:56:

loopt er iemand met een rolcontainer door de straat of is het onweer?Valt er water naar beneden? Zie je lichtflitsen in de lucht?
Vanmiddag hadden we onweer. Ik denk dat het iemand op een houten paard met wielen is.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Je hallucineert.
ik stem voor rolcontainer....

Code geel betekende hier deze week vooral zon geloof ik Metro meldde dat er 10x in 15 dagen (of 15x in 20 dagen ofzo) code geel is afgegeven laatste tijd. Verrassend als mensen zich dan niet meer voorbereiden op slecht weer...

Los van mogelijke codes geel vind ik het altijd wel verrassend om mensen in teenslippers en jurkjes in de spits te zien (mijn manager zou me weer naar huis sturen om iets anders aan te trekken) of juiis - bij dezelfde weersomstandigheden - lange broek en winterjas........
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juni 2016 @ 20:58:

[...]

Valt er water naar beneden? Zie je lichtflitsen in de lucht?niets van dat. kan nog komen..
very metal
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 20:57:

zeg het me!!!!

Rustig maar.

Het is vuilnisbakkendag.

Niks aan de hand, de zon schijnt.

Kijk maar, zie je wel.....?

*op dwingende fluistertoon*

Waar liggen zijn pillen!?
1-2 wakkere en 1-2 niet-wakkere. Met ondergetekende erbij is het morgen Viva-kwartet. Moet de NS niet erger gaan tegenwerken dan gepland.....
quote:Moirai schreef op 17 juni 2016 @ 20:58:

Vanmiddag hadden we onweer. Ik denk dat het iemand op een houten paard met wielen is.dat sluit ik niet uit. misschien is die idiote kutkar met dat klote muziekje van de ijscoman stuk en heeft ie zijn houten paard gepakt.
very metal
quote:Kittens schreef op 17 juni 2016 @ 20:58:

Je hallucineert.niet, ik hoorde echt iets hoor!!!!!!!!!!
very metal
quote:Oudblond schreef op 17 juni 2016 @ 20:46:

Moeilijke beslissing Fietsie. Ik hoop dat het 'vervelende gevoel' errond wegebt en dat die operatie soelaas mag brengen. En daarna gaan we met z'n allen duimen voor een nieuwe baan voor je.

Lekker brie! Is je man in slaap gevallen? Of zeg ik nu iets heel stoms.

Het vervelende gevoel zal wel wegebben hoor! Eigenlijk begon dat al toen ik het vandaag vertelde. Toen het niet meer alleen van mij was, zeg maar.
quote:Watervrouw2 schreef op 17 juni 2016 @ 20:59:

Code geel betekende hier deze week vooral zon geloof ik Metro meldde dat er 10x in 15 dagen (of 15x in 20 dagen ofzo) code geel is afgegeven. Verrassend als mensen het dan niet meer geloven...

ik denk het ook, het is nu weer stil.

even op adem komen hoor.
very metal
Zo Fiets, dat is inderdaad een rotbeslissing zeg..
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juni 2016 @ 21:00:

[...]

Rustig maar.

Het is vuilnisbakkendag.

Waar liggen zijn pillen!?tegen wie fluister jij, tegen joke?
very metal
quote:Watervrouw2 schreef op 17 juni 2016 @ 20:59:

Code geel betekende hier deze week vooral zon geloof ik Metro meldde dat er 10x in 15 dagen (of 15x in 20 dagen ofzo) code geel is afgegeven. Verrassend als mensen het dan niet meer geloven...Hier hebben we ongeveer dagelijks code geel. Behalve vandaag. En laat ik nou precies vanmorgen bijna zijn verdronken onderweg naar mijn werk
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 20:56:

loopt er iemand met een rolcontainer door de straat of is het onweer?https://www.youtube.com/watch?v=dYFV5iRAjRs
Good evening.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-KING- schreef op 17 juni 2016 @ 21:01:

[...]

dat sluit ik niet uit. misschien is die idiote kutkar met dat klote muziekje van de ijscoman stuk en heeft ie zijn houten paard gepakt.Hee woon jij in mijn dorp?
Iedereen sterkte, knuffels, kus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En ik moet nog aan het bier
quote:Eleonora-1 schreef op 17 juni 2016 @ 21:00:

[...]

Rustig maar.

Het is vuilnisbakkendag.

Waar liggen zijn pillen!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven