Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amand schreef op 18 juni 2016 @ 20:10:

Jippie! Het gaat weer over mij!Kleuter!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 juni 2016 @ 19:53:

[...]

En ik maar denken.....wtf is dat......een vers wik. Een weckpotje Woll een weckpotje,
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Amand schreef op 18 juni 2016 @ 20:10:

Jippie! Het gaat weer over mij!Stel je niet zo verschrikkelijk aan.
Aandacht is aandacht.
Tijd om dag te zeggen! Tijd om dag te zeggen!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Nouschi schreef op 18 juni 2016 @ 20:19:

[...]

Kleuter!Mwah ik heb hier een kleuter rondlopen en die wil ik niet vergelijken met Amands gedrag. Dus haal die K even weg voor dat woord, dan klopt t
Nog een keer! Nog een keer!
quote:hatsetats schreef op 18 juni 2016 @ 20:25:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 20:26:

[...]

Mwah ik heb hier een kleuter rondlopen en die wil ik niet vergelijken met Amands gedrag. Dus haal die K even weg voor dat woord, dan klopt t Daar moet nog -tje achter. Dat gedrag moet ergens vandaan komen en compensatiedrang lijkgt me de enige verklaring.
quote:hatsetats schreef op 18 juni 2016 @ 20:29:

[...]

Daar moet nog -tje achter. Dat gedrag moet ergens vandaan komen en compensatiedrang lijkgt me de enige verklaring.Je hebt weer gelijk....
OLH had er beter voor kunnen zorgen dat sneuleuters zich niet kunnen voortplanten.

Ik op mijn beurt vind het dan weer ongelofelijk sneu en Tokkie wanneer ad hominem commentaren de enige wijze is waarmee je met tegenspraak kunt omgaan. Maar dat is uiteraard slechts mijn mening. Ik kan me voorstellen dat dat in je eigen milieu heel normaal gedrag is en dat je dat dus niet raar vindt.
quote:Amand schreef op 18 juni 2016 @ 20:35:

Ik op mijn beurt vind het dan weer ongelofelijk sneu en Tokkie wanneer ad hominem commentaren de enige wijze is waarmee je met tegenspraak kunt omgaan. Maar dat is uiteraard slechts mijn mening. Ik kan me voorstellen dat dat in je eigen milieu heel normaal gedrag is en dat je dat dus niet raar vindt.Stel je niet zo verschrikkelijk aan.
Zei iemand Tokkie?

Ik op mijn beurt vind het dan weer ongelofelijk sneu en Tokkie wanneer ad hominem commentaren de enige wijze is waarmee je met tegenspraak kunt omgaan. Maar dat is uiteraard slechts mijn mening. Ik kan me voorstellen dat dat in je eigen milieu heel normaal gedrag is en dat je dat dus niet raar vindt.Ik zit liever niet in jouw milieu waar lompe opmerkingen blijkbaar een gewoonte is.
Weer iemand in desparate need of some TLC!

Ik op mijn beurt vind het dan weer ongelofelijk sneu en Tokkie wanneer ad hominem commentaren de enige wijze is waarmee je met tegenspraak kunt omgaan. Maar dat is uiteraard slechts mijn mening. Ik kan me voorstellen dat dat in je eigen milieu heel normaal gedrag is en dat je dat dus niet raar vindt.En jij noemt jezelf een man? Stel je niet zo aan en wees er dan ook een.
Ik las vandaag iets over een knuffelactie bij een demonstratie van Pegida. Als dat kapn moeten we hier toch een beetje lief kunnen zijn voor hen die dat zo nodig hebben?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2016 22:21
Reden: quote en reactie op quote verwijderd
% gewijzigd

Ik op mijn beurt vind het dan weer ongelofelijk sneu en Tokkie wanneer ad hominem commentaren de enige wijze is waarmee je met tegenspraak kunt omgaan.
Slik die kikker!
Whahahahaha
quote:barbaracartland schreef op 18 juni 2016 @ 20:39:

Zei iemand Tokkie?Dag, Mevrouw Tok. Alles kits?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 juni 2016 @ 21:13:

[...]

Dag, Mevrouw Tok. Alles kits?Mwah. Net nog ruzie met de buurvrouw, want die rothond van der houdt niet op met blaffen. Zegt ze dat mijn kinderen rotjes naar de hong hebben lopen te gooien. Ga nou een eind weg, het is juni. Waar moeten de kinderen rotjes vandaan halen in juni. Dus ik zeg tegen de buurvrouw: het zijn gewoon heel kleine molotovcocktails van lege flesjes Pittbier. Dat vond ze dan weer asociaal. Tss. Lang verhaal kort: ik heb haar oorbellen nu en zij heeft au. Nu eerst bier en de man zet zo de frietpan aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven