Entertainment alle pijlers

Indrukwekkende documentaires...

21-09-2009 21:47 3362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar kijk ik graag naar.

Welke documentaire vond jij heel aangrijpend of heeft je diep ontroerd? Tips zijn erg welkom, het liefst die ik online kan bekijken.

Thanks!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de vader niet verdenk van incest. Hoezeer ik zijn handelswijze ook afkeur.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Kwejeebo schreef op 16 juni 2016 @ 20:07:

http://www.nrc.nl/nieuws/ ... en-van-de-lower-east-sideIk weet niet hoe ik dit artikel in moet schatten........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik vond de jongens, wel heel verstandig, wijs, streetwise, intelligent verbaasde mij daar ook wel over......
Ik ook eindeloos, en lieve knullen ook.
Vroeg me wel af waarom er met geen woord werd gerept over het zusje.
quote:Loca_Loca schreef op 18 juni 2016 @ 21:17:

Ik ook eindeloos, en lieve knullen ook.

OHHHH, die oudste........ ik ben een oud wijf, maar wat een charmante engel.

In dat fragment toen hij bijna moest huilen,,, mijn hart brak, ik heb zoons van die leeftijd
quote:Loca_Loca schreef op 18 juni 2016 @ 21:19:

Vroeg me wel af waarom er met geen woord werd gerept over het zusje.

Ik denk dat het zusje niet helemaal '' goed'' was, althans die indruk kreeg ik.

Misschien niet terecht......
Ja ze zeiden ook iets van 'she's different' of zo hè.
Op het strand van Coney Island, vond ik zooooo aandoenlijk.

Die witte lijven, in dat vieze) water............
Ik denk werkelijk ( hoe gestoord ook ) dat de ouders gedacht hebben, hun kinderen met deze maatregel een dienst te bewijzen.

En niet in hebben kunnen schatten dat het eens volwassen mannen zullen zijn......
quote:Loca_Loca schreef op 18 juni 2016 @ 21:28:

Ja ze zeiden ook iets van 'she's different' of zo hè.Jajajajaja, '''' she is living in her own world ""
Jij hebt ook goed opgelet hè Loca
Nou die moeder had niet veel in te brengen, ik zag haar meer als slachtoffer dan als 'mededader', die vader is natuurlijk wel gestoord en had ernstige last van grootheidswaanzin. Het fragment van die vader waarin ie aangaf dat ze eigenlijk vooral slachtoffer waren van 'de economie' en dat alle schuld buiten hen lag vond ik stuitend.
Jazeker
quote:Eindeloos schreef op 18 juni 2016 @ 21:25:

[...]

Ik denk dat het zusje niet helemaal '' goed'' was, althans die indruk kreeg ik.

Misschien niet terecht......

Ik las in een van de artikelen dat het zusje het Syndroom van Turner heeft. Daarbij is iemand met dat syndroom niet echt verstandelijk beperkt maar dat idee had ik bij dat meisje wel.

Wel een prachtig zestal en zeker hoe ze over straat gingen maar na het lezen van dat artikel durf ik niet goed in te schatten wat er waar is en wat niet.

Ik vond dat die oudste er heel goed uitgekomen was, voor de andere 5 weet ik het niet. Het leek me in ieder geval een broedplaats om een "lone wolf " te kweken.
quote:Loca_Loca schreef op 18 juni 2016 @ 21:33:

Nou die moeder had niet veel in te brengen, ik zag haar meer als slachtoffer dan als 'mededader', die vader is natuurlijk wel gestoord en had ernstige last van grootheidswaanzin. Het fragment van die vader waarin ie aangaf dat ze eigenlijk vooral slachtoffer waren van 'de economie' en dat alle schuld buiten hen lag vond ik stuitend.

Ja helemaal eensch!, en je kunt l*llen wat je wilt, maar die moeder was geen domme vrouw........ integendeel, maar ik denk in 1ste instantie meegegaan met Papa in zijn waanidee, en toen ontdekt , er is geen weg terug''.

De jongens/mannen waren ook stàpel met de moeder.....
Ja niet jij hè Loca lullen dat is in zijn algemeenheid

Sorry.
quote:prada schreef op 18 juni 2016 @ 21:34:

[...]

Ik las in een van de artikelen dat het zusje het Syndroom van Turner heeft. Daarbij is iemand met dat syndroom niet echt verstandelijk beperkt maar dat idee had ik bij dat meisje wel.

Wel een prachtig zestal en zeker hoe ze over straat gingen maar na het lezen van dat artikel durf ik niet goed in te schatten wat er waar is en wat niet.

Ik vond dat die oudste er heel goed uitgekomen was, voor de andere 5 weet ik het niet. Het leek me in ieder geval een broedplaats om een "lone wolf " te kweken.Zou je denken Pra??? ik zou het niet weten.....
Nee, nee dat begreep ik wel hoor.

Het is ook een hele lieve vrouw volgens mij, ergens is dat hun redding geweest, een lieve moeder.

Ik hoop dat ze allemaal goed terecht komen.
quote:prada schreef op 18 juni 2016 @ 21:34:

[...]

Ik vond dat die oudste er heel goed uitgekomen was, voor de andere 5 weet ik het niet. Het leek me in ieder geval een broedplaats om een "lone wolf " te kweken.En je hebt gelijk, het lezen van het artikel zet je wel op het verkeerde been.......
quote:Loca_Loca schreef op 18 juni 2016 @ 21:41:

Nee, nee dat begreep ik wel hoor.

Het is ook een hele lieve vrouw volgens mij, ergens is dat hun redding geweest, een lieve moeder.

Ik hoop dat ze allemaal goed terecht komen.

Gelukkig !,

Ja, dat hoop ik ook!

Maar ondank hun ''komaf'' vond ik het wel knapen die 'goed'' in het leven stonden.
Nogmaals ik ben een oud wijf, en ik heb 2 x in mijn hele leven '' iets echt! 2 x achter elkaar gekeken,

Dat was The Sixth Sense, en deze docu.

Zo intrigerend.......
Ik weet trouwens niet dof er sprake was van incest dus daar laat ik me niet over uit maar heel in het begin vertelde wel een van die jongens dat die moeder regelmatig slaag kreeg en dat zij dat ook wel eens voelden.

Hij vertelde het zo verpakt dat je het kon interpreteren als dat zij die klappen van hun moeder voelden maar ook dat je het kon interpreteren dat zij zelf slaag kregen.
Dat van die losse handjes van vader klopt maar uit de docu zelf kon ik echt niet opmaken dat er sprake was van incest. Het was eigenlijk niet eens bij me opgekomen totdat ik het hier las maar dat kan ook aan mij liggen hoor.
quote:Loca_Loca schreef op 18 juni 2016 @ 21:56:

Dat van die losse handjes van vader klopt maar uit de docu zelf kon ik echt niet opmaken dat er sprake was van incest. Het was eigenlijk niet eens bij me opgekomen totdat ik het hier las maar dat kan ook aan mij liggen hoor.

Ik heb begrepen dat moeder slachtoffer was van de losse handjes........

Maar incest, nee........... niets van meegekregen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven