Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zondag 19 juni 2016 om 10:16
Uitnodigingen voor de verjaardag van zoon verstuurd. Tot nu toe reageren alleen maar mensen die niet kunnen komen. Zoon is teleurgesteld. En ik kom er net achter dat er geen weekends over zijn om mijn eigen 40ste verjaardag te vieren. Blijft alleen midden in de zomervakantie over. Kan er ook niemand natuurlijk. Ga mijn verjaardag dus niet vieren.
zondag 19 juni 2016 om 10:18
zondag 19 juni 2016 om 10:28
Wij doen ook niet aan vaderdag, maar ik heb net wel even heel lui de vaderdagkaart getrokken. Man zit regelmatig aan zijn pc op zolder en laat dan zijn mobiel beneden. Ik moet zó vaak zijn telefoon opnemen en naar zolder lopen... Net ging dat kreng weer. Zoon wilde 'm ook niet opnemen natuurlijk, dus toen trok ik de vaderdagkaart.
zondag 19 juni 2016 om 10:30
Hier geen vaderdaggedoe, maar mijn moeder was van de week jarig. Dus daar straks heen met een bloemetje.
Jammer voor je zoon Kittens! En vind je het zelf ook jammer? Ik ben middenin de zomer jarig dus ik weet er alles van. Vorig jaar was het heel druk maar dat is elk jaar weer afwachten. Ik maak me er niet meer druk om.
Jammer voor je zoon Kittens! En vind je het zelf ook jammer? Ik ben middenin de zomer jarig dus ik weet er alles van. Vorig jaar was het heel druk maar dat is elk jaar weer afwachten. Ik maak me er niet meer druk om.
The owls are not what they seem
zondag 19 juni 2016 om 10:41
quote:Kittens schreef op 19 juni 2016 @ 10:35:
Ik weet niet. Ik word maar 1x 40. Maar als het goed is ben ik nog heel vaak jarig. 2 feestjes vlak achter elkaar vind ik toch niet zo leuk (vandaar dat zoon en ik onze verjaardagen ook wel eens samen hebben gevierd) en heel veel geef ik er niet om. Maar toch, 40...
Gewoon na de vakantie doen.
Waarom kunnen de mensen niet op je zoon's verjaardag? Is het dan ook al vakantie? Wel sneu voor zo'n mannetje.
Ik weet niet. Ik word maar 1x 40. Maar als het goed is ben ik nog heel vaak jarig. 2 feestjes vlak achter elkaar vind ik toch niet zo leuk (vandaar dat zoon en ik onze verjaardagen ook wel eens samen hebben gevierd) en heel veel geef ik er niet om. Maar toch, 40...
Gewoon na de vakantie doen.
Waarom kunnen de mensen niet op je zoon's verjaardag? Is het dan ook al vakantie? Wel sneu voor zo'n mannetje.
zondag 19 juni 2016 om 10:44
quote:AllyMcBeal schreef op 19 juni 2016 @ 10:40:
Goedemorgen, hier geslapen als een blok, heerlijk. Ik ben augustus jarig dus vier meestal mijn verjaardag niet. Probeer altijd zo te regelen dat ik op vakantie ben
Altijd met jongste een dag eerder kom ik er niet echt onderuit. Maar dan zou er toch al een feestje zijn, dus meer moeite is het niet.
Maar anders zou ik dat zeker ook fijn vinden.
Goedemorgen, hier geslapen als een blok, heerlijk. Ik ben augustus jarig dus vier meestal mijn verjaardag niet. Probeer altijd zo te regelen dat ik op vakantie ben
Altijd met jongste een dag eerder kom ik er niet echt onderuit. Maar dan zou er toch al een feestje zijn, dus meer moeite is het niet.
Maar anders zou ik dat zeker ook fijn vinden.
zondag 19 juni 2016 om 11:02
Kittens, ik zou wel iets speciaals doen voor je verjaardag, maar dan met je eigen gezin. Lekker uit eten, dagje weg, zoiets. Kan ook middenin de zomer. En dan volgend jaar een feest met alle anderen als je afstudeert.
Voor je zoon is t wel naar. Zijn er ook die wel kunnen? Met een klein groepje kan ook heel leuk zijn.
Voor je zoon is t wel naar. Zijn er ook die wel kunnen? Met een klein groepje kan ook heel leuk zijn.
The owls are not what they seem
zondag 19 juni 2016 om 12:05
zondag 19 juni 2016 om 12:17
quote:Goede-Fee schreef op 19 juni 2016 @ 12:06:
[...]
En een dagje of week verschuiven? Of komen er toch wel wat mensen?
Dat verschuiven wordt lastig. Mijn moeder komt, verder nog geen toezeggingen.
Maar als er nog meer afzeggingen komen, dan gaan we wel wat regelen.
Een groot feest voor ons beiden na de vakantie of zo . En dan de zaterdag van zijn feest iets leuks doen.
[...]
En een dagje of week verschuiven? Of komen er toch wel wat mensen?
Een groot feest voor ons beiden na de vakantie of zo . En dan de zaterdag van zijn feest iets leuks doen.
zondag 19 juni 2016 om 12:18
quote:Kittens schreef op 19 juni 2016 @ 12:17:
[...]
Een groot feest voor ons beiden na de vakantie of zo . En dan de zaterdag van zijn feest iets leuks doen.Ja precies! Maar leuk is anders natuurlijk in eerste instantie.
[...]
Een groot feest voor ons beiden na de vakantie of zo . En dan de zaterdag van zijn feest iets leuks doen.Ja precies! Maar leuk is anders natuurlijk in eerste instantie.
zondag 19 juni 2016 om 12:21
quote:Goede-Fee schreef op 19 juni 2016 @ 10:14:
Maar waarom volwassen mensen vinden dat hun volwassen kinderen lang moeten komen, ik snap het niet. En ik doe het niet.
Al is een aangetrouwd familielid daar niet helemaal mee eens. Blijft vragen of we nog naar (schoon) ouders gaan ect. Elke keer zeggen we nee.
Mijn moeder is ook teleurgesteld als we niet komen op vader/moederdag. Mijn zus doet dan weer hetzelfde als jij, heeft zelf kinderen en thuis vade/moederdag.
En ik voel me dan schuldig genoeg om te gaan alhoewel ik het ook dikke onzin vind.
Nu ben ik vorige week al bij pap geweest en heb ik een mooi overhemd gegeven. Ik hoop dat de verzorging dat inmiddels heeft laten labelen en dat hij het vandaag aan heeft. Maar ik ga nu niet weer.
Maar waarom volwassen mensen vinden dat hun volwassen kinderen lang moeten komen, ik snap het niet. En ik doe het niet.
Al is een aangetrouwd familielid daar niet helemaal mee eens. Blijft vragen of we nog naar (schoon) ouders gaan ect. Elke keer zeggen we nee.
Mijn moeder is ook teleurgesteld als we niet komen op vader/moederdag. Mijn zus doet dan weer hetzelfde als jij, heeft zelf kinderen en thuis vade/moederdag.
En ik voel me dan schuldig genoeg om te gaan alhoewel ik het ook dikke onzin vind.
Nu ben ik vorige week al bij pap geweest en heb ik een mooi overhemd gegeven. Ik hoop dat de verzorging dat inmiddels heeft laten labelen en dat hij het vandaag aan heeft. Maar ik ga nu niet weer.