Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amalia, wat naar! Is het egen pseudo krupp? Dit weer leent zich daar prima voor en het klinkt een beetje zo zoals je het onschrijft!

Bridges, wie geht´s??

Rissie, oh eerste werkweek zit er weer op. En wat een leuk cadeau voor je moeder!!
quote:Jinny schreef op 23 november 2008 @ 14:58:

Amalia, wat naar! Is het egen pseudo krupp? Dit weer leent zich daar prima voor en het klinkt een beetje zo zoals je het onschrijft!

Dat zegt me niets. Is dat Duits? Ik zal het even opzoeken.

Arme kind slaapt weer....
Nou misschien wel Jin, als ik het zo lees. Alleen in Berend niet ineens benauwd maar de hele tijd. En hij is ook heel rustig. Lijkt wel erg op RS, dat Pseude Krupp. Morgen maar eens de huisarts afwachten. De hapost zei ook nog (hele aardige man, nam ondanks de drukte echt de tijd. Minder fijn voor de wachtkamer natuurlijk;-) )dat ik gewoon nog moest bellen 's nachts als ik iets te vragen had.
Amalia, mijn kinderen hebben allebei al eens een steviga aanval gehad van pseudo krupp. En allebei een andere variant. Het is ehel akelig inderdaad (hebben allebei prednison daarvoor gehad). Hoe gaat het nu? Krijgt hij al wat meer lucht?
hè bah, amalia hoop niet dat het rs is. da's idd best wel heel heftig. Is ie goed wakker geworden?

hoe is het bij jullie jin?
Jin, hij wel vrolijk hoor, maar hij is na een lachbui meteen uitgeput en wil eigenlijk het liefst tegen je aanliggen. Wel lekker hoor, dat dan weer wel. Maar doodzielig natuurlijk. En tussendoor is hij heel benauwd, pieperig. Maar wel de hele tijd, dus niet met aanvallen ofzo.

Die spray is echt hartverscheurend. Hij schud al nee nee als ie dat ding ziet. Dan moet ie dan 10-15 sec om zijn neus en mond en zit ie helemaal te spartelen. Vreselijk.

Nu ligt ie er weer lekker in, hopelijk de hele nacht door. Hopelijk kan de huisarts morgen wat gerustellends zeggen. Niet dat ik me nu heel erg zorgen maak hoor, maar ik vind het zo zielig en het hoort natuurlijk niet zo.
Bij jullie ook zoveel sneeuw?? Niet normaal!
Hier ligt ook wel een mooi pakje. En er lopen nu allemaal kattenpootjes in de achtertuin Hoe gaat het nu met Berend, ligt hij wel lekker te slapen?

Star, hoe gaat het nu, heb je wat meer rust in het koppie?

Bam, hoe gaat het met Bandy?

Pffff ik heb me echt een slag in de rondte gewerkt en heb het grootste gedeelte af. Nu nog 2 opdrachten afmaken, deze week. Ik moest mijn afspraak van zaterdag naar Amsterdam ook al verzetten vanwege zieke Jonathan en hoeveelheid werk. Jonathan was vandaag echt zooooo lief! Echt gezellig, lekkere knuffelkont. Fijn om even zo op te laden samen want over 2 dagen zal hij wel merken dat hij aan het afkicken is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het blijft sneeuwen! Al vind ik het nu wel een natte zooi worden, want het blijft niet echt mooi op de grond liggen, helaas.

Berend gaat een stuk beter. Straks wel even naar de ha, maar hij heeft geen koorts meer gelukkig. Mss valt het allemaal wel mee, al vind ik hem nog wel benauwd. Maar dat kan natuurlijk ook door de verkoudheid komen.

Fijne dag!
Goedemorgen

Wat een narigheden en een boel zieken, dikke knuffel voor iedereen die hem gebruiken kan.

Juul was gister ook ziek, hij bleef overgeven arm ventjuh, maar vandaag weer helemaal fit, zo te zien.

Amalia: Fijn dat het wat beter lijkt te gaan met berend, hoe laat moet je naar de huisarts?
Mal: Met bandy alles oke, is ook weer helemaal fit.
Goedemorgen!

Gister hebben we het Sinterklaasfeest op vent z'n werk gehad, was erg gezellig. De pieten en Sint deden het erg leuk, er waren allemaal spelletjes en natuurlijk veel lekkere snaaidingen. Mart vond Sint maar eng en wist niet hoe snel hij zich moest omdraaien toen Sint zijn kant op kwam.

Mart is vorige week de hele week ziek geweest en Cas is nu ook ziek, zo zielig. Hij hoest zo naar en tijdens het hoesten moet hij ook steeds overgeven. Ben dan altijd bang dat hij erin blijft ofzo. Mart is weer fijn naar de creche, kon hij weer lekker met z'n vriendinnetje spelen. Zo leuk, is ons overbuurmeisje en ze zijn allebei precies hetzelfde qua gedrag, net zo ondeugend.

Bam fijn dat het met Bandy weer helemaal goed gaat. Gelukkig is Juul weer beter, had die teveel zelfgebakken pepernoten gegeten .

Amaal hoe was het bij de ha? Hier ligt de sneeuw nog wel mooi, nog geen natte zooi gelukkig.

Mal jammer dat je afspraak zaterdag niet door kon gaan, maar ja Jonathan gaat dan wel voor en er moet natuurlijk ook geld op de plank komen. Fijn dat je even lekker door hebt kunnen werken. En begonnen met afbouwen, spannend! Ik hoop dat het goed gaat. Ik duim met jullie mee!

Jin vieren jullie nog Sinterklaas op jouw werk?

Bridge hoe is het op je werk? En thuis?
En Cin wat zat er in de schoen bij de kids? Vervelend meid dat het nog niet beter gaat. Hoe ben je er zelf onder, word je er chagerijnig van?

Amalia wat een heerlijk vooruitzicht zo'n vakantie, heb je al antwoord op al je vragen?

Wat jammer Mal dat je niks van je zus hebt gehoord, jammer dat het zo moet gaan.
Compu al aan het oortje gewend? Jeuken de hechtingen niet?

Nou voor zo'n school zou ik ook niet warm lopen, wat slecht zeg! Maar je hebt er een heleboel om uit te kiezen, toch?

Enka wat gaat je zus in Zuid-Afrika doen? Vervelend je bekkenklachten, had je dat bij Thijmen ook?

Mamax nog een armband gevonden? Jammer dat er nog niet veel meer duidelijkheid is na het gesprek in de VU. Sam was toch nog eerder geboren dan Max?
Hallo,

Kevin is even op psz, twan ligt in bed, dus moeders heeft heel even voor zichzelf!

Al hoor ik Twan aardig veel hoesten, dus veel slapen doet ie niet.

Wij zijn allemaal flink aan het hoesten, en ik ben zelfs mijn stem bijna kwijt sinds gisteren. Hopelijk valt ie niet helemaal weg, dat gebeurt meestal wel nl. Wel apart dat het vorig jaar precies dezelfde tijd was dat ik mijn stem kwijt was, heb het onthouden omdat mijn oma's begrafenis precies een jaar geleden was zaterdag en ik toen ook mijn stem kwijt was.

Heb wel wat bijgelezen, maar het is zoveel en ik kan het echt niet meer bijhouden...

Gisteravond lag Kevin op tijd in bed, maar Twan weigerde. Heel de avond heb ik met hem gezeten, hij wil ook alleen maar bij mij zijn en ik had het zo gehad op een gegeven moment dat ik met pijn in mijn hart hem om kwart voor 10 heb laten huilen .... zo hartverscheurdend klonk het.

Gelukkig sliep hij in om iets over 22 uur van vermoeidheid, ben er wel een keer heengelopen en over z'n koppie geaaid.

Maar ik lag nog niet in bed en 5 min. later was meneer alweer aan het huilen. En zo gaat het momenteel met hem ook al een paar weken...

Het is gewoon een combi van verlatingsangst en tandjes, want hij kwijlt ernorm nu.

Dus hier gaat het nog niet zo geweldig.

Vandaag belt het VTO team mij om te laten weten hoe of wat.

Kevin slaapt gelukkig nu wel in een eigen bed, maar wel op onze kamer. Het plan is nu om Twan naar boven te doen (kamers worden snel afgemaakt hoop ik), en Kevin dan op Twans kamer beneden... hopelijk gaat dat wel goed. En dan over een jaar of wat maar eens kijken of Kevin weer naar boven wil...

Dat stelde de wvpk voor, hadden wij zelf ook al aangedacht. Kevin wil gewoon niet alleen boven slapen, aangezien hij dondersgoed doorheeft dat wij allemaal beneden slapen.

Even posten en kijken wat ik nog weet/ terug kan lezen.
Cin: balen dat er nog geen duidelijkheid is over wanneer je geholpen kan worden en dat je nog zoveel pijn hebt.

Hang in there girl!

Lukt het wel in combi met de kids?

Amalia: gaat het al beter met Berend? Hopelijk heeft hij een beetje geslapen.

Mamax: vervelend dat er geen duidelijkheid is over de oorzaak van de vroeggeboortes. Moeilijk om dan die keuze te maken. Sterkte ermee.

Star: beterschap, heb niet alles teruggelezen, maar begrijp dat je ziek bent? Hopelijk niets ernstigs?

Kokos: fijn dat Tim zo goed groeit!
Ik hoop het Ris, dat kwartje bij baas eindelijk eens valt. Is ook allemaal wel een beetje mijn eigen schuld natuurlijk; ik kan het per slot van rekening gewoon allemaal niet naast me neerleggen en wil dan per se dingen af krijgen. Zucht, lastig typ ik

Ris, hoe er was je mailbox ontploft op het werk?

Amaal, ik wil eigenlijk zo snel mogelijk weer aan het werk, want thuis zitten is ook niks voor mij. Heb gisteren een mail naar baas gestuurd of Arbo al ingeschakeld is, want nog niks gehoord terwijl ze normaal heel snel zijn met dat soort dingen.

Aaaaaa die arme Berend! Wat naar dat hij het zo benauwd heeft, lijkt me erg om te zien. Al naar eigen HA geweest nu?
Juud: Mart ook bang voor Sint? Kevin hier ook, zaterdag kwam sinterklaas bij ons in het dorp, dus ik er naar toe met schoonzus en kids, hij wilde helemaal geen handje geven en ook niet met Piet op de foto.... wel jammer, maar hij vond het duidelijk eng. Zijn nichtje van 2 trouwens niet, die vond het erg leuk en gaf graag handjes, haha.

Mal: afbouwen weer, zal duimen dat het goed gaat!

Bridges: hoe gaat het met Fieke? en Ties natuurlijk

Suze: verhuizen goed verlopen? Alles op z'n plekkie al? Slaapt Julia er ook goed?

Jin: hoe gaat het nu Simon? Geeft ie nog veel over en is het al duidelijk of het van de potjes komt?

Ik moest trouwens dinsdag met Twan naar het cb. Meneer weegt even mooi 10950 gram en is 75 cm lang.

Mooi zwaargewichtje weer dus maar verder was alles goed.

Ik ga nog even wat doen, want ik moet over 20 min. Kevin weer ophalen.

Voor iedereen die ik vergeten ben, sorry en een knuffel!
Mal, jammer dat je je afspraak met je vriendin af hebt moeten zeggen!

Juud, beterschap voor ventjes
Hee!

Wat naar Amalia van Berend! Hoop dat hij gaat opknappen deze dagen. Veel sterkte!

Star, weet niet of ik al op je had gereageerd, maar lastig zeg.

Dus nu thuis.. Is Cee naar de opvang? Jij uitrusten?

Wij hebben een goed weekend gehad. CV is de laatste weekenden weer lekker zichzelf. Waar het aan ligt, weet hij ook niet. Alleen maar beter.

Net naar de huisarts geweest, ik heb mastopathie en krijg een echo voor mijn borsten om na te gaan of alles o.k. is. Even zien wanneer ik daarheen ga.
Wat is mastopathie compu?
Hee wat fijn dat CV zich weer wat beter voelt Compu, hopelijk ish et een stijgende lijn!

Cee is inderdaad naar het kdv, even niks om handen dus!
Het zijn knobbels en bobbels je borsten die goedaardig zijn. Geen pijn, maar ik voel altijd van alles zitten. Omdat er een wens voor een tweede is, is het handig om de echo nu te verrichten.

Mammografie is pijnlijk vanwege bv, dus vandaar een echo.

Star, kom je weer een beetje bij nu? Nog last van koppie en buik?

Hoe is het in de Bam family?
ah zo, ik ben niet zo goed ( lees niet) in die termen. Wel goed om het dan na te laten kijken voor de zekerheid.

Wanneer krijg je de echo?

Zou het kunnen zijn dat je vriend zich zorgen heeft gemaakt om jullie kleine meisje? en dat nu met de ingreep een soort ven opluchting is gekomen en daardoor zijn gedrag wat gezelliger is?

In de bamfamily is eindelijk alls rustig ( voor zolang het duurt) ik zal straks even updaten op de group
Mal, heb je vandaag weer wat afleiding? Ik las dat je emo was gisteren.

Moeilijk om de filmpjes te zien, dat hij levendiger was toen.

Je wilt gewoon ontwikkeling zien bij je kind!

Daarbij is het zo'n ongrijpbaar gebied vind je niet? Je kunt alleen maar stimuleren en hopen dat het zijn vruchten afwerpt.

Je hebt gelukkig met Malman een goed gesprek gehad, begrijp ik?

Succes met het afbouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven