Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 19 juni 2016 @ 12:55:

[...]

Wat voor geharrewar?Op zoek naar een oude koe?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 juni 2016 @ 13:09:

[...]

Op zoek naar een oude koe?t Is meer de tijd van jongvee in de wei hè?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Het gaat toch niet weer over de Barbiekoe van de Graafschap? Wie een kuil graaft voor een ander.

Daar genieten die mannen lekker van ter compensatie van de bal die op een andere grasmat gaat rollen.

Daar hollen dan 11 + 1 uitverkorenen dan achter aan.

Voor het gemak hebben ze rugnummers. Naamplaatjes zijn moeilijk te lezen. Zeker als ze achter een bal aan hollen.

Heeft er al ooit iemand statistieken aangelegd van het aantal keren dat voetballers tegen een bal aan hebben geschopt?

Is ook erg interessant. Wie zou bovenaan die lijst staan.

Goede drummers beginnen ook met een blik. Ik zag er eentje aan de wandel in een interview.

Maar die springen niet meer over drumstellen heen en doen veel in een moestuin. Maar dat is privé en dus niet gefilmd.

http://www.uitzendinggemi ... /355836/De_Wandeling.html

Ik Nederlandse mannen, zelfs als ze ouder zijn. Is een stukje cultuur.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 19-06-2016 13:49
Reden: Leuk die kleurtjes. Ik ben weer weg. WK wacht...
% gewijzigd
Op visite bij vader

Jip en Janneke zitten met moeder in de bus. Ze gaan naar vader om hem te verrassen. Vandaag is het Vaderdag.

Jip heeft vader al een hele tijd niet gezien. De vader van Jip zit in de gevangenis. En nu mag Jip eindelijk op bezoek.

Als ze bij de gevangenis komen moeten ze eerst door een grote poort. En dan door wel vijf zware deuren. Een

mevrouw met een grote sleutelbos kijkt of moeder geen wapens bij zich heeft. Want wapens in de gevangenis, dat mag niet.

Moeder moet zich helemaal uitkleden. Dan komen ze in een grote zaal. Vader zit aan een tafeltje. Jip herkent hem bijna niet.

Hij heeft een baard en een blauw oog. Zijn mond zit half dicht. En zijn wang is dik.

Jip heeft vader veel te vertellen. En Janneke wil nog iets over Takkie zeggen. Ze praten honderduit. Dan komt er een meneer

met een pet. Ze moeten weg maar vader vindt het zo fijn dat hij bezoek heeft. Hij wil nog niet weg. De meneer met de pet legt

zijn hand op de schouder van vader. Maar vader slaat de hand weg. Blijf van me af, zegt hij. Dan komen er nog meer meneren

met petten. Ze trekken vader van zijn stoel. Een meneer gaat boven op hem zitten. Dan pakken twee sterke meneren vader bij

zijn oksels en slepen hem weg. De zaal uit.

Dag vader. Tot de volgende keer.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 19 juni 2016 @ 13:49:

Op visite bij vader

Jip en Janneke zitten met moeder in de bus. Ze gaan naar vader om hem te verrassen. Vandaag is het Vaderdag.

Jip heeft vader al een hele tijd niet gezien. De vader van Jip zit in de gevangenis. En nu mag Jip eindelijk op bezoek.

Als ze bij de gevangenis komen moeten ze eerst door een grote poort. En dan door wel vijf zware deuren. Een

mevrouw met een grote sleutelbos kijkt of moeder geen wapens bij zich heeft. Want wapens in de gevangenis, dat mag niet.

Moeder moet zich helemaal uitkleden. Dan komen ze in een grote zaal. Vader zit aan een tafeltje. Jip herkent hem bijna niet.

Hij heeft een baard en een blauw oog. Zijn mond zit half dicht. En zijn wang is dik.

Jip heeft vader veel te vertellen. En Janneke wil nog iets over Takkie zeggen. Ze praten honderduit. Dan komt er een meneer

met een pet. Ze moeten weg maar vader vindt het zo fijn dat hij bezoek heeft. Hij wil nog niet weg. De meneer met de pet legt

zijn hand op de schouder van vader. Maar vader slaat de hand weg. Blijf van me af, zegt hij. Dan komen er nog meer meneren

met petten. Ze trekken vader van zijn stoel. Een meneer gaat boven op hem zitten. Dan pakken twee sterke meneren vader bij

zijn oksels en slepen hem weg. De zaal uit.

Dag vader. Tot de volgende keer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O ja, Dikkie Dik voorgelezen door de Vliegende panters is ook leuk!

Maar ik ga even echt voetbal via uitzending gemist kijken.

Oei Oei, https://www.youtube.com/watch?v=x0bFJ3w45qs
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 juni 2016 @ 13:09:

[...]

Op zoek naar een oude koe?

Weet je dat je ook gewoon kunt denken: 'goh er is eergisteravond heel veel gepost, misschien wel teveel om alle berichten goed, vanaf t begin af aan, te kunnen lezen, laat staan op in gaan, als er iets staat waarop je in zou willen gaan.'

En als Moirai het veeeerl te lang geleden vindt om er antwoord op te geven ( of het om andere reden niet doet) is er geen man overboord toch?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

@snuffelbeertje toch.

De tijden van Oranje. Dat waren andere tijden. Dateert van rond de eeuwwisseling, geloof ik. Ik heb ze zelf ook gezien elders langs de A2 maar daar was geen enkel probleem.

http://www.digibron.nl/se ... oor-koeien-met-rugnummers
Ik volg het even niet.

Waar is gegumd?

In de napraat?
Niet van eigen hand. Zo creatief ben ik niet helaas. Maar de moeite van het delen waard.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:Eleonora-1 schreef op 19 juni 2016 @ 14:28:

Ik volg het even niet.

Waar is gegumd?

In de napraat?2-3 pagina's terug, opmerking van Kerol en van Goede Fee ( die hem quootte)
Je bent zelf een theepot
Echt, vechten tegen de bierkaai.
quote:hatsetats schreef op 19 juni 2016 @ 13:02:

Nu wel
quote:simbalabimba schreef op 19 juni 2016 @ 14:20:

[...]

Weet je dat je ook gewoon kunt denken: 'goh er is eergisteravond heel veel gepost, misschien wel teveel om alle berichten goed, vanaf t begin af aan, te kunnen lezen, laat staan op in gaan, als er iets staat waarop je in zou willen gaan.'

En als Moirai het veeeerl te lang geleden vindt om er antwoord op te geven ( of het om andere reden niet doet) is er geen man overboord toch?Waar moet ik antwoord op geven?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:SuzanneSuus schreef op 19 juni 2016 @ 17:04:

[...]

2-3 pagina's terug, opmerking van Kerol en van Goede Fee ( die hem quootte)

Dat is weggehaald....?

Ok, suspicious.
Het is eigenlijk net als in groep 1. Er is altijd één kind dat constant loopt te klieren, totdat je het niet meer trekt en hem een hengst tegen z'n harses verkoopt. Klierkind zet het dan direct op een brullen en rent naar de juf, en JIJ krijgt straf want jij hebt geslagen.

Om maar even in de kleutersfeer te blijven.
Slik die kikker!
quote:AllieBrosh schreef op 19 juni 2016 @ 17:47:

Het is eigenlijk net als in groep 1. Er is altijd één kind dat constant loopt te klieren, totdat je het niet meer trekt en hem een hengst tegen z'n harses verkoopt. Klierkind zet het dan direct op een brullen en rent naar de juf, en JIJ krijgt straf want jij hebt geslagen.

Om maar even in de kleutersfeer te blijven.Het verschil met volwassenen is, dat je van volwassenen mag verwachten dat ze niet als een kleuter achter hun emoties aanlopen. Of slaan. Want volwassen, enzo.
quote:Moirai schreef op 19 juni 2016 @ 17:31:

[...]

Waar moet ik antwoord op geven?

Niks geen moeten hoor; dit heb ik gevraagd:

Moirai schreef op 17 juni 2016 @ 23:28:

[...]

Je wordt echt niet gestaft om een topicban hoor, als je gezellig meedoet.

En over het algemeen is het er gewoon gezellig, wat ook de bedoeling was van dat topic, nav geharrewar op dit topic. Prima oplossing zo.

simbalabimba1 schreef op 19-06-2016 12:55

Wat voor geharrewar?

quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 19 juni 2016 @ 14:29:

Niet van eigen hand. Zo creatief ben ik niet helaas. Maar de moeite van het delen waard.Jaaaaa! Thnxz!
quote:simbalabimba schreef op 19 juni 2016 @ 17:51:

[...]

Niks geen moeten hoor; dit heb ik gevraagd:

Moirai schreef op 17 juni 2016 @ 23:28:

[...]

Je wordt echt niet gestaft om een topicban hoor, als je gezellig meedoet.

En over het algemeen is het er gewoon gezellig, wat ook de bedoeling was van dat topic, nav geharrewar op dit topic. Prima oplossing zo.

simbalabimba1 schreef op 19-06-2016 12:55

Wat voor geharrewar?Het geharrewar wat hier altijd is en de feedback dat mensen een kletstopic op Napraat vervelend vonden.
quote:Moirai schreef op 19 juni 2016 @ 18:29:

[...]

Het geharrewar wat hier altijd is en de feedback dat mensen een kletstopic op Napraat vervelend vonden.

Oké.

Het geharrewar omtrent? Zoals bijvoorbeeld vrijdagavond?

Het off-topic kletsen werd door sommigen vervelend gevonden, begrijp ik. Oké, maar gewoon off-topic (neutraal) kletsen zorgt niet voor geharrewar, lijkt me.

quote:simbalabimba schreef op 19 juni 2016 @ 18:39:

[...]

Oké.

Het geharrewar omtrent? Zoals bijvoorbeeld vrijdagavond?

Het off-topic kletsen werd door sommigen vervelend gevonden, begrijp ik. Oké, maar gewoon off-topic (neutraal) kletsen zorgt niet voor geharrewar, lijkt me.

Geen idee wat er vrijdagavond was.

Geharrewar om van alles vooral. Zoals het nu ook nog steeds gaat.

Dus is er een gezellig kletstopic geopend waar niet geharreward mag worden.

Helder toch?
Ik hou er zo van als mensen onbedoeld grappig zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven