Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
truste
Trusten Yette

Avondjurken genoeg maar passend, dat is meer het lastige
Mogge.

Koffie.

Sint is op bezoek geweest en heeft de schoenen van de kindere vol met lekkers gestopt. Jongste zoon had pas na een healf uur in de gaten dat de schoen gevuld was!

Las iets over galajurken...

Bij mij op de hoek is nieuw winkeltje geopend en wij waren 1e klant. Dochter is gelijk geslaagd! O wonder, boven wonder, is vaak pas op laaste moment .....
Goedemorgen

Eerst maar eens brunchen, dochter 1 heeft de eitjes gekookt en de broodjes gebakken. Het ruikt hier heerlijk!

Verder geen plannen anders dan de was, was en nog eens een was. Of zal ik ook nog opruimen enzoot?
Btw, heeft iemand wel eens haar tenen laten lezen?
Ik niet jij?
Nog niet
Nee ik ook niet. Ik hou mijn tenen liever prive, hoewel ze er best mogen wezen heur

Ik ga zo een sneeuwballengevecht met mijn hondje houden hoor, als het zo blijft doorsneeuwen

Herfstthee dan maaar.................
Hondje? Had je er niet twee?

Het schijnt dat je aan tenen van alles kunt lezen......
Ik moet er niet aan denken...sommige mensen doen echt alles voor geld
Gossamme, ik zit steeds te huilen door emotionele verhalen en daarbij gekozen songs op de radio.

Tis toch wat.........

Misschien komt dat door degene die mijn tenen zou kunnen lezen. Zelfs zonder ze gezien te hebben, beweert hij dingen die wel heel aardig kloppen
De sneeuw begint hier NU!!!
Hier was het al begonen, en volgens de buienradar gaat het nog wel ff zo door. Helaas. Moet zo de grootste week-boodschappen nog gaan doen.
quote:Helaholalalala schreef op 23 november 2008 @ 14:42:

Hondje? Had je er niet twee?

Het schijnt dat je aan tenen van alles kunt lezen...... Eén hondje is te oud voor zulk soort grapjes
Ja, mooi hè? Jammer dat het nèt niet koud genoeg is, waardoor de straten hier bedekt raken met een soort bruingrijze slush-puppie

Ik ga ervandoor!
Goedemorgen, middag bedoel ik. Wat ik weer heb meegemaakt, laat jullie Barrers maar in het ongewisse.................

Uno Orgasme pour moi!

Wie zijn onze nieuwe stamgasten vraagteken
Je weet toch!
Kom, we gaan een sneeuwpoppen bouwen!
Je weet toch!
Tja, ik zou wel willen, maar de heksenketel moet pruttelen en moet jongste om 19.00 uur bij paps afleveren...

En kom net binnenwaaien, dus......
Zo, ben net 5,5 uur onderweg geweest om oudste van zijn logeeradres op te halen. Das dan wel incl de tijd bij de snackbar, half uur wachten want trein gemist, uur wachten want bus gaat maar 1x per uur, half uur wachten omdat zoon bijna ging kotsen. Anders kon het in 3 uur.

Kinderen kijken nog even tv (laatste aflevering van Avatar, had ik opgenomen, want oudste was er niet) en dan pleur ik ze de trap op en wil ik voorlopig geen kinderen meer zien. Ik hou heel veel van ze, maar soms word ik zoooooooooooooooooo moe van ze.

Koffie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hier is het rustig, lekker rustig.

Ga zo mijn bedje opzoeken, voel me niet zo lekker, mss. dat extra rust wonderen doet.

Buiten is het wit aan het worden, zal morgen wel zien hoe wit.....
Een goedige morgen!

Het is me weer gelukt ik heb me uit de horizontale positie in de verticale weten te krijgen. Nu alleen nog mijn ogen open zien te houden.

Ik leen je mok ff Hela, alvast bedankt
Yet, das toch geen baan? Das slavernij.

Wij hebben een rustig ochtendje: oudste blijft een dagje thuis om bij te komen van zijn geweldige, maar vermoeiende, weekend. Jongste begint op maandag altijd 2 uurtjes later. Dus we zitten hier allemaal nog in pyjama. En het sneeuwt, maar de vlokken vallen nogal snel, zullen wel nat zijn dus.

David Dunning
Hoi

Als je eenmaal aan het ritme gewend bent, valt het wel mee hoor. Ik merk bovendien dat ik het fijn vind om eens uren achter elkaar mijn eigen gedachtes te kunnen hebben. Gewoonlijk voorkomen de kinderen dat voortdurend door me met hun verhalen en vragen in hun wereldje dwingen.

Zo heb ik tijdens bovenstaande zinnen al moeten reageren op de vraag of Miniman nou danser of voetbaler moet worden, of je nou meer kans hebt om te blijven zitten in de onderbouw of in de midden of bovenbouw èn ik heb aandacht moeten geven aan een nieuw wondje in de mond van dochter, die ziek thuis is.
quote:yette schreef op 24 november 2008 @ 09:26:

voetbaler Als echte voetbalhater vind ik dit een geweldige vertyping (ervanuitgaande dat het en vertyping is ).

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven