Bar too Much *171*

donderdag 20 november 2008 om 22:46
Hmpf!
Yette, ik wou echt dat het anders was, echt!
Het is nu net, nu ik niet meer zoveel hoef te werken er een knop omgegaan is bij deze dame. Echt, ik ben de afgelopen week gewoon niet vooruit te branden....
Noem het maar een inhaalslag maken van maanden slaapgebrek en te veel werken of zo iets in die geest. Dus.
Yette, ik wou echt dat het anders was, echt!
Het is nu net, nu ik niet meer zoveel hoef te werken er een knop omgegaan is bij deze dame. Echt, ik ben de afgelopen week gewoon niet vooruit te branden....
Noem het maar een inhaalslag maken van maanden slaapgebrek en te veel werken of zo iets in die geest. Dus.
donderdag 20 november 2008 om 23:08
Goedenavond ladies.
Hel, je slaapt wrsch al, maar succes morgen. Gaaf hoor.
Over pyjama's gesproken: ga morgen een spidermanpyjama kopen voor jongste.
Jo, ben je er nog? Ik ben morgen (effies) in A, op doorreis. Ga je wel zwaaien?
Hel, je slaapt wrsch al, maar succes morgen. Gaaf hoor.
Over pyjama's gesproken: ga morgen een spidermanpyjama kopen voor jongste.
Jo, ben je er nog? Ik ben morgen (effies) in A, op doorreis. Ga je wel zwaaien?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 21 november 2008 om 08:04
vrijdag 21 november 2008 om 10:29
Hoi
Ja koude wind hè?
Bedenk nu dat het een paar jaar geleden zulk winters weer was dat mensen op weg naar huis vastliepen en noodgedwongen in hun auto's moesten overnachtenMilitairen deelden soep uit langs de snelwegen. Wij hebben toen de volgende dag een poging gedaan om op het Sinterklaasfeest van Mans werk te komen, maar hebben die poging snel opgegeven omdat er nog steeds een dikke laag ijs op de snelweg lag. Nou ja, snel, het duurde een uur voor de eerstvolgende afrit. Morgen zullen we minder problemen ondervinden denk ik hopen dat het niet al te nat is, want Sinterklaas komt in een dierentuin dit jaar.
Ja koude wind hè?
Bedenk nu dat het een paar jaar geleden zulk winters weer was dat mensen op weg naar huis vastliepen en noodgedwongen in hun auto's moesten overnachtenMilitairen deelden soep uit langs de snelwegen. Wij hebben toen de volgende dag een poging gedaan om op het Sinterklaasfeest van Mans werk te komen, maar hebben die poging snel opgegeven omdat er nog steeds een dikke laag ijs op de snelweg lag. Nou ja, snel, het duurde een uur voor de eerstvolgende afrit. Morgen zullen we minder problemen ondervinden denk ik hopen dat het niet al te nat is, want Sinterklaas komt in een dierentuin dit jaar.
vrijdag 21 november 2008 om 16:59

vrijdag 21 november 2008 om 23:15
Wauw Hel, 4 uren trucken. Lijkt me dat je bekaf bent.
Ik zit hier in een dekbed gewikkeld, kep het zoooooooooo koud. Ben haske moe, maar ja, zaterdag hè, dus opblijven. Ben het weekend alleen met jongste, oudste is uit logeren. Gezellig.
Ik doe es gek, ik neem een roseetje.
Ik zit hier in een dekbed gewikkeld, kep het zoooooooooo koud. Ben haske moe, maar ja, zaterdag hè, dus opblijven. Ben het weekend alleen met jongste, oudste is uit logeren. Gezellig.
Ik doe es gek, ik neem een roseetje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 22 november 2008 om 00:24
zaterdag 22 november 2008 om 08:41