Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
Moggûh

Mijn wereld hier is wit! Niet op de straat, dat dan weer niet.

Koffie ( want ik ben nèt wakker )
Bij nader inzien had jongste toch ook best een vermoeiend weekend, dus die is ook thuis gebleven. Geloof niet dat ie op school gemist wordt en hier is een zeer vreedzame sfeer. Jongens zitten samen te legoën, das echt een wonder.

Kan ik lekker koffie leuten hier.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ai, ik heb je beker nog steeds in gebruik Hela

Slokje?
Jaaaa Yet, die beker is leuheuk
Het was inderdaad een verschrijving Mir, maar ik houd hem er wel in. Onze jongste vindt voetballen om een genetisch volkomen onverklaarbare reden heel erg leuk, en hij is er nog goed in ook. We vertellen hem dus niet dat daar clubs voor zjin, want langs de lijn zouden we echt ontiegelijk staan te balen.
Middag!

Nah, heb weer een ochtendje werken erop zitten.

Heb er meer da een half uur over gedaan om er tekomen, ipv 10 minuten.

Schijnt dat de meeste mensen die witte wereld eng vinden om dan auto te moeten rijden. Zou zeggen: Mens stap dan NIET in de auto, kan de rest van de mensheid gewoon op tijd op z'n werk komen!

De wereld is hier nog steeds wit, maar schijnt verandering in te komen. Jammer hoor, het heeft wel wat.....
Daar had ik vanmorgen ook last van, Bloe. Met 60 heen en terug in de 1 (sorry, Mir, dit rijmt per ongeluk) Zou het liggen aan die weerswaarschuwingen van tegenwoordig? Ik kijk gewoon of het glad is, is de weg schoon genoeg, huppetee, gaan! Helaas lijkt het overgrote deel van de weggebruikers die waarschuwingen serieuzer te nemen dan het eigen vermogen om te beoordelen of ze door kunnen schakelen naar de 2
Hier is niks wits meer te ontdekken en de lucht is strakblauw, zonnetje schijnt dus. 't Zal best koud zijn, maar daar merken wij niks van, want we blijven binnen. Kids hebben gelukkig wel een megaruzie gehad, maar zijn nu weer lekker bezig.

En ik keutel een beetje in het rond. Wasje hier, beetje opruimen daar. Maar niet te fanatiek tuuk.

David Dunning
Brrr wat is sneeuwpoppen maken koud als je je handschoenen aan je Dochter hebt uitgeleend!
Zonnetje schijnt hier ook.

Is nog steeds koud, verwarming loeit nog steeds.

Ben op de www.nibud.nl aan het rondstruinen geweest. FF mijn persoonlijke in - en uitgven op een rijtje gezet. Wordt daar niet vrolijk van....
Hoi allemaal! Ik heb geen tanden meer, zijn eruit geslagen. Jezus, ik ging verhaal halen bij een tuinkabouter, had ik geld geleend en ik had geen euro meer maar hij liet me gewoon verrotten. beetje míjn eigen schuld want ik had zijn ruitje ingetrapt, ik explodeerde. ik ben van de geld lenen hoor je terug te geven.

En mijn kop ligt ook in tienen, ben gelukkig goed verzekerd.

En de politie kwam ook nog langs, 5 cars en hij wilde aangifte doen, de wereld is gek geworden!

Ach, kom ik ook wel overheen, het ergste was nog dat er een vent van 100 kilo als backup achter me stond en hij deed niks!
Je weet toch!
Maar achteraf heb ik geluk gehad, ik leef nog!
Je weet toch!
Effe die kutkat eten geven
Je weet toch!
Mutsje, wat doe je toch allemaal.

Sjeeeeeeeeeeeeees, wat heb ik een gezellige kinderen. Hele dag geen tv en computer, hele dag lego. Echt wel een lekker extra dagje vrij.

Even een pre-dinner biertje. Zie ik Much, schiet ik in die goeie ouwe tijd.

David Dunning
Weet ik veel, het gebeurt. Ik moet eerst nadenken, maar soms, Gr.........................Maar ik woon hoero okay.
Je weet toch!
http://nl.youtube.com/watch?v=AMsGvYzedjA
Je weet toch!
doe voorzichtig lieve Much
.
zit niet aan de heroine whore.....
Je weet toch!
Gelukkig niet.

Voor alle lieve meiden hier.
.
Om verdere verwarring te voorkomen, ik had het over je verhaal hierboven

Kon even geen ander nummer vinden die zei wat ik wilde zeggen:-)
.
Je bent lief.

http://nl.youtube.com/watch?v=flR5uMKM7aQ
Je weet toch!
Naaf!

Zo, zoonlief op weg geholpen met huiswerk, ik aan de thee, jawel! Ga zo douchen en dan bedje opzoeken.

Much, lekkere doos, hebbie nu weer bij de hakkuh gehad?
Ik kan niet op hakken lopen.
Je weet toch!
Goh, zeg, meende me iets te herinneren van een ver verleden dat je nog graag in leer en rubber en op puntige laarzen liep......
Toen was ik punk....
Je weet toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven