Bar too Much *171*

maandag 24 november 2008 om 10:27
Bij nader inzien had jongste toch ook best een vermoeiend weekend, dus die is ook thuis gebleven. Geloof niet dat ie op school gemist wordt en hier is een zeer vreedzame sfeer. Jongens zitten samen te legoën, das echt een wonder.
Kan ik lekker koffie leuten hier.
Kan ik lekker koffie leuten hier.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 24 november 2008 om 11:27
Het was inderdaad een verschrijving Mir, maar ik houd hem er wel in. Onze jongste vindt voetballen om een genetisch volkomen onverklaarbare reden heel erg leuk, en hij is er nog goed in ook. We vertellen hem dus niet dat daar clubs voor zjin, want langs de lijn zouden we echt ontiegelijk staan te balen.
maandag 24 november 2008 om 12:25
Middag!
Nah, heb weer een ochtendje werken erop zitten.
Heb er meer da een half uur over gedaan om er tekomen, ipv 10 minuten.
Schijnt dat de meeste mensen die witte wereld eng vinden om dan auto te moeten rijden. Zou zeggen: Mens stap dan NIET in de auto, kan de rest van de mensheid gewoon op tijd op z'n werk komen!
De wereld is hier nog steeds wit, maar schijnt verandering in te komen. Jammer hoor, het heeft wel wat.....
Nah, heb weer een ochtendje werken erop zitten.
Heb er meer da een half uur over gedaan om er tekomen, ipv 10 minuten.
Schijnt dat de meeste mensen die witte wereld eng vinden om dan auto te moeten rijden. Zou zeggen: Mens stap dan NIET in de auto, kan de rest van de mensheid gewoon op tijd op z'n werk komen!
De wereld is hier nog steeds wit, maar schijnt verandering in te komen. Jammer hoor, het heeft wel wat.....
maandag 24 november 2008 om 13:01
Daar had ik vanmorgen ook last van, Bloe. Met 60 heen en terug in de 1 (sorry, Mir, dit rijmt per ongeluk) Zou het liggen aan die weerswaarschuwingen van tegenwoordig? Ik kijk gewoon of het glad is, is de weg schoon genoeg, huppetee, gaan! Helaas lijkt het overgrote deel van de weggebruikers die waarschuwingen serieuzer te nemen dan het eigen vermogen om te beoordelen of ze door kunnen schakelen naar de 2
maandag 24 november 2008 om 13:08
Hier is niks wits meer te ontdekken en de lucht is strakblauw, zonnetje schijnt dus. 't Zal best koud zijn, maar daar merken wij niks van, want we blijven binnen. Kids hebben gelukkig wel een megaruzie gehad, maar zijn nu weer lekker bezig.
En ik keutel een beetje in het rond. Wasje hier, beetje opruimen daar. Maar niet te fanatiek tuuk.
En ik keutel een beetje in het rond. Wasje hier, beetje opruimen daar. Maar niet te fanatiek tuuk.
David Dunning
David Dunning
maandag 24 november 2008 om 14:01
Zonnetje schijnt hier ook.
Is nog steeds koud, verwarming loeit nog steeds.
Ben op de www.nibud.nl aan het rondstruinen geweest. FF mijn persoonlijke in - en uitgven op een rijtje gezet. Wordt daar niet vrolijk van....
Is nog steeds koud, verwarming loeit nog steeds.
Ben op de www.nibud.nl aan het rondstruinen geweest. FF mijn persoonlijke in - en uitgven op een rijtje gezet. Wordt daar niet vrolijk van....
maandag 24 november 2008 om 14:51
Hoi allemaal! Ik heb geen tanden meer, zijn eruit geslagen. Jezus, ik ging verhaal halen bij een tuinkabouter, had ik geld geleend en ik had geen euro meer maar hij liet me gewoon verrotten. beetje míjn eigen schuld want ik had zijn ruitje ingetrapt, ik explodeerde. ik ben van de geld lenen hoor je terug te geven.
En mijn kop ligt ook in tienen, ben gelukkig goed verzekerd.
En de politie kwam ook nog langs, 5 cars en hij wilde aangifte doen, de wereld is gek geworden!
Ach, kom ik ook wel overheen, het ergste was nog dat er een vent van 100 kilo als backup achter me stond en hij deed niks!
En mijn kop ligt ook in tienen, ben gelukkig goed verzekerd.
En de politie kwam ook nog langs, 5 cars en hij wilde aangifte doen, de wereld is gek geworden!
Ach, kom ik ook wel overheen, het ergste was nog dat er een vent van 100 kilo als backup achter me stond en hij deed niks!
Je weet toch!
maandag 24 november 2008 om 17:50
Mutsje, wat doe je toch allemaal.
Sjeeeeeeeeeeeeees, wat heb ik een gezellige kinderen. Hele dag geen tv en computer, hele dag lego. Echt wel een lekker extra dagje vrij.
Even een pre-dinner biertje. Zie ik Much, schiet ik in die goeie ouwe tijd.
Sjeeeeeeeeeeeeees, wat heb ik een gezellige kinderen. Hele dag geen tv en computer, hele dag lego. Echt wel een lekker extra dagje vrij.
Even een pre-dinner biertje. Zie ik Much, schiet ik in die goeie ouwe tijd.
David Dunning
David Dunning
maandag 24 november 2008 om 21:32
maandag 24 november 2008 om 21:49