Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
Niet last van een revival, zoals een heleboel mensen, als ik de bladen en de tv mag geloven?
Nee joh!

En de bladen lees ik niet en tv kijk ik ook al niet...
Je weet toch!
Lees diebladen wel eens op mijn werk als ik geen mooie mannen in de betonnen arena heb om naar te kijken. En t.v. staat soms aan als de kinderen willen loeren.

Ben daar anders veuls te druk voor!
Hoe doe je het, respect!
Je weet toch!
Hoe doe je watte?
Gewoon alles, ik vind 1 kind al veel.
Je weet toch!
Mwah, ik ben er ook ingedonderd.

Het is pompen of verzuipen. Kan gelukkig zwemmen, dus de optie verzuipen komt daarmee te vervallen. pompen trouwens ook, kost veuls te veel moeite.

En nee, schud het ook niet even uit de mouw, vind het soms best wel heavy, maar kan gelukkig met beide exen goed door 1 deur, bij wijze van spreken dan he? Neemt niet weg dat ik me soms verrekte alleen voel, maar dat is domweg de consequentie van mijn eigen keuze.
Goh....
Je weet toch!
Goh.... Ik ga de plaat eens poetsen, maw, ik ga lekker douchen en naar mijn-bedje-in-de-veren-en-de-laken-straat.
In je eentje...........

Sweet dreams.
Je weet toch!
Bloesie je bent best een soort supervrouw hoor! Je flikt het hem maar mooi, ook kost het moeite en kopzorgen

Biertje! had het kleine mormel bijna achter het behang geplakt. Het behang waar Lionel hem al achter had geplakt. Nieuwste hobby is vragen om een bepaald soort eten, en het dan niet opeten als je het hebt gekregen Dat leverde dus honger op vanavond want iets anders kreeg Kay niet te eten....
Caylinn, we zijn nooit officieel aan elkaar voorgesteld. Aangenaam kennis te maken.
Je weet toch!
Nou, laat ik jullie dan even officieel voorstellen:

Much, dit is Linn,

Cay, dit is Chacha

Dat was trouwens kort maar krachtig, ik duik Bloe achterna. Maar dan in mijn eigen bed.

Aangenaam Muchacha, ik ben dus Caylinn. Getrouwd, moeder van Kay van 4, fulltime werkzaam. Dat was het wel in een notendop.
Slaap lekker Yette, morgen weer zo vroeg op?
Welterusten.
Je weet toch!
Shit shit shit!!!!

Nou had ik mijn computer uitgezet, want de wekker gaat inderdaad weer om 5 uur....zie ik dat Much haar tanden uit haar mooie gezicht heeft laten slaan...

ff buiten een peuk gerookt -grote halen snel dood- maar zo kan ik niet slapen...

pc weer aan dus

Lieve, lieve Much, vindt godverdomme die hooggevoeligheid die je ooit had snel weer terug en zorg dat je nooit meer tegenover van die waardeloze mensen komt te staan die je verrot meppen! Je bent verdomme een moeder!!!

Zo.

En nu ga ik wel slapen. Een uurtje of 4-5. Hoop ik.

Truste
ik lees wat verder terug (tja moe en dan lees je niet echt) Muchacha wat naar voor je dat het zo gelopen is. Jeetje wat heftig! Gaat het verder een beetje met je? (naam is nieuw, kom al wat langer op viva lang verhaal)
Accepteren is loslaten. Ik zie er niet uit en kom zo weinig mogelijk buiten

Ik was te impulsief, te agressief, te onverantwoord, too much dus.

En ik ben idd moeder! Bieb vind het ook niet leuk maar kwaad met kwaad vergelden schiet ook niet op.

Dat probeer ik hem uit te te leggen, hij vindt dat ik een tuinkabouter door zijn ruit moet gooien.
Je weet toch!
Ik kan me het impulsieve wel voorstellen hoor. Ik ben ook meer type eerst doen en dan denken, zeker als ik kwaad ben.

is er nog wat te redden of dat niet meer?

Je hebt helemaal gelijk dat kwaad met kwaad vergelden niet zinvol is, hoewel het dat in eerste instantie wel lijkt.

Ineens een ijzeren stok van een klein metertje op je bek krijgen is wel iets wat je niet elke dag meemaakt. Er zit wel meer achter. Tis hier verdomme net klein Amerika...

Ze rekruteren op scholen, de Crips, heten nu M16 ofzoiets. Bieb is gelukkig verstandig genoeg, hoop ik..
Je weet toch!
jeetje meid heftig! Gangs komen blijkbaar meer voor dan men denkt inderdaad. gelukkig is Kay nog klein en hoef ik me daar nog geen zorgen over te maken. Maar ik kan me je zorgen om Bieb voorstellen.
Pf, kan niet slapen, bakkie wrong dan maar..

Zo toch naar het hospitaal, de binnenkant van m´n lip moet gehecht. Ga ik ook nog sambal eten met m´n stomme gezicht.

Is al een paar dagen geleden nog spoedeisend, vraagteken.
Je weet toch!
Perfect day draaien net doen alsof ik aan de Sangria zit... Laat de zoo maar zitten.
Je weet toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven