Bar too Much *171*
zaterdag 22 november 2008 om 10:14

zaterdag 22 november 2008 om 18:03
Hoi
We hadden vandaag Sinterklaasfeest in de dierentuin. Wat een sneeuwdrek zeg, blègh! Zelfs de kinderen wilden door die natte kou alleen de olifanten zien en dan naar huis Bleken de olifanten de koeienpokken te hebben en ze mochten helaas geen ziekenbezoek Verder veel trieste dieren in winterhokken. Een chimp was bezig met het openlikken van de muur (wat lukte) en een gorilla zat van stress of verveling (of misschien zelfs honger?) zijn eigen stront te vreten. Dat hapje kwam later weer omhoog en toen at hij het nog eens op. Arme beesten.
Het Sinterklaasfeest was trouwens wèl heel leuk. Gelukkig
We hadden vandaag Sinterklaasfeest in de dierentuin. Wat een sneeuwdrek zeg, blègh! Zelfs de kinderen wilden door die natte kou alleen de olifanten zien en dan naar huis Bleken de olifanten de koeienpokken te hebben en ze mochten helaas geen ziekenbezoek Verder veel trieste dieren in winterhokken. Een chimp was bezig met het openlikken van de muur (wat lukte) en een gorilla zat van stress of verveling (of misschien zelfs honger?) zijn eigen stront te vreten. Dat hapje kwam later weer omhoog en toen at hij het nog eens op. Arme beesten.
Het Sinterklaasfeest was trouwens wèl heel leuk. Gelukkig
zaterdag 22 november 2008 om 21:16
quote:Helaholalalala schreef op 22 november 2008 @ 15:13:
Ja juist daarom! Dat ze er dus sowieso zijn als jij moet werken zodat je tenminste iets leuks ziet.
Dat bedoel ik.
Sorry, wrong interpretation.....
Tuurlijk laat ik de mooie mannen op mijn avonden komen!
Zou zeggen, kom nog eens een bakkie doen!
En trouwens, jij mag strakkies ook niet klagen in die mannenwereld van jou!
Ja juist daarom! Dat ze er dus sowieso zijn als jij moet werken zodat je tenminste iets leuks ziet.
Dat bedoel ik.
Sorry, wrong interpretation.....
Tuurlijk laat ik de mooie mannen op mijn avonden komen!
Zou zeggen, kom nog eens een bakkie doen!
En trouwens, jij mag strakkies ook niet klagen in die mannenwereld van jou!

zaterdag 22 november 2008 om 21:56