Bar too Much *171*

15-11-2008 00:51 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een schone nieuwe bar waar we samen aan of met de boemel kunnen. Proost!
Wat een pret vanmorgen hier! Kay is nog wat ziekjes (de hele week al), maar zo blij als een uk kan zijn want Sinterklaas is geweest en het heeft gesneeuwd!!

Blegh grogje maar, kind heeft me aangestoken....
Goede morgen!

Ook hier sneeuw, geen koffie, heb me verslapen, dus moet als een speer foetsie!

Caylinn, beterschap, meid!
Nah gaat toch al beter hoor, net Trutje uitgelaten met Kay en het ging al beter. Het sneeuwde lekker, dus was leuk voor kind (of door sneeuw vergeet hij dat hij ziek is )

Hmm lekker kopje warme choco met taaitaai, jammie.

Kind zit aan de ranja met een chocoladepietje
Moggûh Barrers

Heb niets te melden eigenlijk dus....

Koffie!
Sneeuw is alweer bijna weg.

Weinig squashers, dus aan de poets dan maar! Blègh!
Blues, kun jij die mooie mannen niet verzoeken alleen te komen als jij er bent?
Hoe zo, Hela?
Ergens problemen mee? Ik bedoel, mag dan weliswaar geen partner hebben, het oog wil ook wat, zeker op een heule rustige vrijdagavond.....
Ja juist daarom! Dat ze er dus sowieso zijn als jij moet werken zodat je tenminste iets leuks ziet.

Dat bedoel ik.
Hoi

We hadden vandaag Sinterklaasfeest in de dierentuin. Wat een sneeuwdrek zeg, blègh! Zelfs de kinderen wilden door die natte kou alleen de olifanten zien en dan naar huis Bleken de olifanten de koeienpokken te hebben en ze mochten helaas geen ziekenbezoek Verder veel trieste dieren in winterhokken. Een chimp was bezig met het openlikken van de muur (wat lukte) en een gorilla zat van stress of verveling (of misschien zelfs honger?) zijn eigen stront te vreten. Dat hapje kwam later weer omhoog en toen at hij het nog eens op. Arme beesten.

Het Sinterklaasfeest was trouwens wèl heel leuk. Gelukkig
was het bokito?
Nee tuuk niet, die heeft een stoere reputaasie hoog te houden, het was er een uit Arnhem.

Hoest met jou?
Men zegt dat het goed gaat dusssss............

Ik gaat ff eten, lekker kip met knog enzo

laterssssssssss
Eet smakelijk

Iemand koffie?
jaaaaaaaaaaaa..........

die knog moet knof zijn tuulk!
Ach so ik dacht dat je een beetje onverstaanbaar was omdat je al op een knog zat te kluiven
nee heur

Dochter 1 heeft een feessie vanaaf en wil geen boy aan de haak slaan dus eten we knof
Lijkt me dat je daarmee alleen de aardappels-groente-vlees-boys van je lijf houdt. Wat op zich al heel mooi is. Maar ik weet uit ervaring dat je shoarma-, pizza- en nasi-boys niet afpoedert met knof.
quote:Helaholalalala schreef op 22 november 2008 @ 15:13:

Ja juist daarom! Dat ze er dus sowieso zijn als jij moet werken zodat je tenminste iets leuks ziet.

Dat bedoel ik.

Sorry, wrong interpretation.....

Tuurlijk laat ik de mooie mannen op mijn avonden komen!

Zou zeggen, kom nog eens een bakkie doen!

En trouwens, jij mag strakkies ook niet klagen in die mannenwereld van jou!
Naaf trouwens!

Jooppie, heeft dochterlief een beetje de buik vol van de boys en hun gestuntel?
Ik voel mij onrustig, is geen fijn gevoel. Wind me op over dingen en dat moet ik ook niet doen maar soms kan ik het niet niet doen, zeg maar

Verder alles ok!

Vandaag ben ik met dochter 1 in E. op zoek geweest naar een galajurk. Dat valt nog helemaal niet mee.
*gaaaaaaaaaaaaaaappp*

Ik zit hier rechtop te slapen. Kan nog niet naar bed want Zoon en Elfje zitten naar het junior songfestival te kijken. Wat een ellende zeg. Gelukkig zijn ze nu klaar met zingen Bij nader inzien is censureren helemaal zo'n gek idee nog niet.
Joh, die slepen zichzelf wel naar bed.....
Ha die Hela

Poeh, lastige opgave zeg, gala.

Hoewel, ik zat op marktplaats en keek daar ff naar galajurken, zie ik meteen hele apparte leuke nieuwe, notabene gewoon hier in mijn dorp.

Mot ik wel eerst afvallen en een feest regelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven