** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Estas son las mañanitas

que cantaba el rey David

hoy por ser dia de tu santa

te las cantamos aqui

Despierte Margareta despierta

mira que ya amaneció

ya los pajarillos cantan

la luna ya se metio

Oftewel, van harte gefeliciteerd Marg!!
Heb trouwens foto van de mexicano in achterkamer gezet. Ben weer hele avond irritante puber, haha. Maar ja, het is leuk voor nu. Over x aantal weken ben ik hier waarschijnlijk weg. Maar voor de leuk mag het best
Aaaaargh, ik kan het weer ns allemaal niet meer bijhouden!!!

Als eerste Etosha: meis, wat een toestanden weer en wat k*t voor je! Ik heb het met ongeloof gelezen en weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik denk aan je en ik wens je heel veel sterkte.

Kjong, happy to have you back! En weer een stapje dichterbij, staat de datum nu vast en hoe gaat het nu verder? Heb je dr vertrouwen in dat het examen gaat lukken? Ik duim iig voor jullie tweetjes!

Rianne: wat een lekker ding!!! Gewoon er voor gaan en er van genieten!

Jos, wat een positief en fijn bericht, leuk om te lezen, dank je!

Ine, wat heerlijk die sneeuw. Kan daar soms erg naar terug verlangen, vooral na die foto van Kjong: ziet er zóó bekend uit! Fijn dat au pair bevalt trouwens.

Spees, ik kende je banen-verhaal natuurlijk al, maar van harte! En blij dat ruzie met J over is.

Nemo, usb stick al terug?

Isiss, genoten van jullie uitje?

Verder weet ik even niet meer waar ik nu vergeet op te reageren. Sorry! Hier alles prima, Londen was wicked! Super weekend gehad, heerlijk geshopt, sight seeing gedaan, lekker gegeten (jaha, dat kan in Engeland ) en naar een musical geweest. Nu lekker bezig met de deadline en de beurs, die volgende week plaats vindt.

Moet rennen!
Las mañanitas !!!!!

Super Rianne!!!! (ik zit nu te smilen achter de pc, dit is toch wel het mooiste verjaardagsliedje dat er bestaat denk ik!)

Kjong, ijsbaan . Ik ga tijdens die Tirol meeting dus gezellig op de kids passen

Jooles, dat klinkt heerlijk!!!!

Etosha: Ik kan me voorstellen dat je net alles op de baan hebt en dan gewoon weer opnieuw moet beginnen, blegh. Hopelijk vind je toch een oplossing, maar het is gewoon klote dat je nu weer door die stress moet, al die rompslomp.

Gister ben ik vooral bezig geweest met verhuizen, maar nu staat dan ein-de-lijk alles in het nieuwe huis. Daar is het natuurlijk een beestenbende nu maargoed, dat kan ik dan deze week aanpakken. Vriend en ik wilden gaan uiteten voor mijn b-day maar verhuizen duurde zolang dat alles dicht was en we kebab hebben gegeten (ik ben er inmiddels aardig aan gewend, na dit ook al met kerstavond aan de hand te hebben gehad, twee keer zelfs: één keer ook kebab en de andere keer KFC ik word steeds minimalistischer . Daarna zijn we nog wel wezen stappen, even, en nu weer aan het werk!!!!! Ik heb van mijn vriend twee paar laarzen gekregen: bruine met geruwd leer en donkere ruitjes, en zwartleren met goudkleurige gespen!!!
Marg: proficiat!

(ben je vandaag of gister jarig? Moet je toch even opzoeken op hyves, krijg ik iig 'n berichtje als er iemand jarig is )

Coole cadeaus, beter dan 'n houten vis.

Oei, ik wilde eigenlijk effe op alle interessante dingen reageren maar dat gaat nu niet opschieten. Klein katertje van gisteravond, en we moete op pad om 'n Belse nummerplaat te regelen (bij het invoeren van je auto krijg je er één thuis gestuurd, de tweede moet je zelf ergens bij laten maken. De logica er achter: als je een aanhanger hebt, kun je er meteen twee bij laten maken. Tja. Ik heb niet helemaal dezelfde logica)

Gisteravond was leuk! Ik vond 't sneu om als 'n vijftienjarige die voor 't eerst gaat stappen blij te zitten zijn, terwijl ik bijna 15 jaar lang minimaal 1 keer in de week in de kroeg hing, totdat ik in BE ging wonen.

Was 'n erg leuke band, lekkere wijntjes, en eindelijk goed geswingd. Lekkere kerel erbij die helemaal mee deed met 't geheel, handen in de lucht als de band dat vroeg, dat kaliber. Grote grijns als ie naar me keek, ik had zo'n mutserig gelukzalig gevoel.

Later!
Ben je jarig?

En je deelt niet eens uit?

Tsk, de jeugd van tegenwoordig.

~ trekt haar moederlijke schort aan, begint te mengen en kneden en bakken, trekt wat chocola en marsepein uit de voorraadkast, veegt het zweet af~

Zo.

Gefelicitaard.'

Volgens mij was Marg gisteren al jarig, toch? Had je al op Hyves gefeliciteerd, maar toch nog even hier:

Ook al op Hyves, maar gewoon nog een keertje: Gefeliciteerd!

En, 2 paar laarzen!!!! Was ik alvast maar weer jarig.....(ach, nog een maandje of 10 maar ).

Jooles: klinkt geweldig Londen, wil ik ook zoooo graag nog eens heen (waar niet heen eigenlijk..)

Isiss:
Aaah, Marg, ook van mij nog van harte!!! Had Rianne's berichtje wel gelezen, maar het kwartje (of de 10 eurocent?) was niet helemaal gevallen...
Leuk cadeau Marg! Heeft ie goed gedaan

Isiss, klinkt leuk je avondje uit. Wat voor soort bandje speelde er?

Kjong de ideale huisvrouw. Draait zo een taart uit d´r mouw.

Verder geen nieuws. Moet zo werken bah. Lange werkdagen kan ik meeleven. Maar vind 6 dagen in de week toch wel klote. Maar, nog maar een weekje en dan lekker reizen!!
@Margaretha: van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren erbij!

@Rianneplaya: wat ontzettend leuk dat je een leuke vent hebt ontmoet!

@Etosha: wat ontzettend kut en vervelend voor je. Een hele dikke knuffel

Ik wil jullie graag allemaal hartelijk bedanken voor jullie lieve berichtjes nadat ik gemeld heb dat ik het heb uitgemaakt. Het voelt allemaal nog een beetje unreal maar ik heb wel het gevoel dat het de juiste keuze is geweest. Vandaag spreek ik hem weer voor het eerst sinds een aantal dagen - ben benieuwd hoe dat gesprek verloopt. Voor de rest doe ik het gewoon rustig aan de komende dagen. Ik blijf nog wel gewoon meelezen hoor! Vind het erg leuk om jullie verhalen te blijven horen. Maar ik denk dat ik in ieder geval nooit meer aan een LDR ga - vind het toch te moeilijk en te gecompliceerd.

Kikkerjet
Gefeliciteerd, Marg!

Ik heb het op hyves helemaal niet gezien! Of heb ik je niet op hyves?
Geen bijzonderheden
Nee, ik heb je helemaal niet op hyves zie ik net.
Geen bijzonderheden
Marg, van harte gefeliciteerd!!!!!! Ook met je nieuwe huis. Leuk dat je nu alles verhuisd is, kun je echt je eigen plekje maken.

Kikkerjet, sorry.. had helemaal niet op jou gereageerd. Helemaal vergeten!

Wat verdrietig dat je er een punt achter heb gezet, maar kan me ook wel voorstellen dat het een beetje meer rust brengt.

Maar een relatie verbreken is nooit leuk..

Wat vindt hij er van?

Kjong, sneeuw verveelt pas als het voorjaar bijna op de stoep staat. Dan kun je de sneeuw uitkotsen en wil je gewoon weer normaal over straat kunnen lopen en niet meer met je auto over de weg glibberen. Tot die tijd kan er niet genoeg sneeuw vallen (sneeuw betekent ook inkomen..).

Maar na 6 maanden winter ben je klaar met sneeuw en wordt het tijd voor zomer. En als de zomer dan ten einde is, krijgt iedereen weer sneeuwkriebels, zoals nu!

40 cm hebben wel al!!
Loop jij al jaren rond met emigratieplannen? Droom je van bergen, stranden en je eigen bed and breakfast in een zonovergoten land? En ben je bereid hiervoor de strijd aan te gaan met andere koppels? Dan is dit de kans om je dromen om te zetten in daden. NET 5 zoekt koppels die een nieuw leven willen beginnen in Spanje.

Zie jij jezelf samen met je partner, je broer, je zus of bijvoorbeeld je beste vriend een B&B runnen onder de Spaanse zon?

Geef je dan direct als koppel op! Stuur een email naar spaansedroom@eyeworks.tv met daarin jullie persoonlijke gegevens, zoals naam, leeftijd, adres en telefoonnummer en een korte motivatie waarom jullie de ideale kandidaten zijn voor De Spaanse Droom. Doe er een aantal recente foto’s bij en wie weet wordt jouw droom werkelijkheid!
Kjong: hoe kom je daar nu weer bij? Spaanse droom?

Ik had gisteren echt een heeeeel lang stuk getypt, met ik weet niet hoeveel reacties op iedereen, een verhaal over BKK, mn USB stick die ik weer terug heb enz. Weg.

Wat heb ik daar toch een gruwelijk hekel aan!!!!!

Mn vriendinnetje (waarmee ik in Vietnam was) komt vandaag hierheen: leuk! De reden is alleen minder leuk, ze is WEER ziek. Zodra ze weg ging uit Vietnam heeft ze een enkele reis ziekenhuis Bangkok geboekt (wat ik toen niet wist) waar ze 5 dagen echt heel ziek is geweest, koort, alles eruit: bacterie infectie. Ze heeft het idee het dus nu weer te hebben... Dus vanmiddag weer terug naar het ziekenhuis. Hopelijk is het gewoon en nasleep van alles, maar het ging goed en nu komt alles er weer uit dus ja...

Reacties op iedereen van gisteren moeten jullie maar even er bij denken
Marg, gefeliciteerd! Rijkelijk te laat, maar dat maakt het niet minder gemeend. Wel een leuke verjaardag gehad dus?
Hier ook sneeuw, en niet zo'n beetje ook niet! 't Sneeuwt al de hele dag (bij jullie Hollanders ook?) en d'r ligt intussen denk ik zo'n 10 cm.

Nemo: hoe is 't verder nu? Met jou dan bedoel ik? Heb je tijd om 't verdriet 'n beetje te verwerken? (Of is dat voor de ak?)

Heb 'n 'zielige' kerel thuis. Ik zou willen dat de aanhalingstekens wat groter konden om de ironie goed duidelijk te maken, maar helaas. Hij heeft last van z'n rug omdat ie in 'n nogal onhandige houding de dvd-speler heeft aangesloten, en ik heb vandaag al 15 keer gehoord dat z'n rug zeer doet. Oké, rugpijn is echt heel vervelend, ik weet er alles van, maar bij mij komt de boodschap dat 't zeer doet de eerste keer al gewoon aan. 15 keer herhalen zorgt bij mij voor irritatie, die intussen ook al vijftien keer vermenigvuldigd is.

Ik hou me in.

Ontzettende kerel.
Watje
Geen bijzonderheden
Inderdaad.

Iets zegt me dat ik dat beter niet tegen 'm kan zeggen nu.

En hij heeft 'n geluk (soort van althans, want heel gelukkig ben ik er niet mee) bij 'n ongeluk: komende week geen werk door de financiële crisis. Kan ie op z'n gemak weer beter worden.
Hey, bedankt voor de felicitaties! Het was idd. vrijdag.

Lekker Kjong, ik krijg er helemaal honger van!

Isiss, gaat het alweer wat beter met de rug ?
De rug is alweer beter geloof ik. Gister had ik al m'n bedenkingen toen ie zich ineens bedacht dat er nog 'n lekker toetje in de koelkast stond en ie heel makkelijk op kon staan.

En morgen kan ie al weer aan 't werk, dus dat komt goed uit dan.

Hoe is bij jou op je werk, Marg? Nog vol te houden? En scooter minder eng intussen? (op z'n kop op 'n paard lijkt me -net als de rest hier- 1000x enger, maar dat is allebei totaal niet gebaseerd op ervaring)

Rianne: meer van die lovestories please!
Hmm, ik kan komend weekend naar Berliner gaan want vrije dagen er omheen. Maar treinkaartjes zijn niet goedkoop en hij heeft weinig tijd. Ga ik nou voor een zaterdagavondje samen en verder wat lezen, winkelen, toerist-uithangen in m'n eentje dat geld neerleggen? Waarschijnlijk niet hè?
Hoeveel is veel geld? En wanneer zie je elkaar anders weer?

En is 't echt alleen 'n zaterdagavondje samen? D'r zal toch ook wel 'n nacht (of twee) tegen z'n warme lijf bij horen? En 'n lekker ontbijtje, tussendoor koffie drinken in 'n leuk tentje? Zoiets?

Mijn mening: gaan dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven