Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
maandag 20 juni 2016 om 14:17
maandag 20 juni 2016 om 14:23
Nou, het ging om een conclusie die iemand trok over een aandoening waar ik dan wel aan zou lijden. Ik was not amused en dat heb ik wel laten weten.
Zo van Pietje heeft misschien XX. Want Pietje heeft bepaalde eigenschappen die daar op kunnen wijzen. Jij deelt sommige eigenschappen met Pietje. Goh, misschien heb jij ook wel XX.
Pleurt op zeg!
Maar toen baalde ik dat ik de term voor zo'n foutieve redenering niet wist.
Zo van Pietje heeft misschien XX. Want Pietje heeft bepaalde eigenschappen die daar op kunnen wijzen. Jij deelt sommige eigenschappen met Pietje. Goh, misschien heb jij ook wel XX.
Pleurt op zeg!
Maar toen baalde ik dat ik de term voor zo'n foutieve redenering niet wist.
maandag 20 juni 2016 om 14:28
Oei. Lees dit eens: https://nl.wikipedia.org/ ... rwaarden_voor_causaliteit
maandag 20 juni 2016 om 14:29
maandag 20 juni 2016 om 14:33
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 14:29:
Oh, wat leuk, hier staan er een heleboel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/DrogredenLeer ze uit je hoofd en gebruik er af en toe eentje. Uren plezier in discussies die je liever niet zou willen voeren!
Oh, wat leuk, hier staan er een heleboel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/DrogredenLeer ze uit je hoofd en gebruik er af en toe eentje. Uren plezier in discussies die je liever niet zou willen voeren!
Oh dear, how sad, never mind.
maandag 20 juni 2016 om 14:38
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 14:33:
[...]
Leer ze uit je hoofd en gebruik er af en toe eentje. Uren plezier in discussies die je liever niet zou willen voeren!
Dat is een goed plan
Ik werk in het onderwijs, zit ook al te broeden op een mooie manier om hiermee mijn leerlingen hoofdpijn te bezorgen iets te leren.
[...]
Leer ze uit je hoofd en gebruik er af en toe eentje. Uren plezier in discussies die je liever niet zou willen voeren!
Dat is een goed plan
Ik werk in het onderwijs, zit ook al te broeden op een mooie manier om hiermee mijn leerlingen hoofdpijn te bezorgen iets te leren.
maandag 20 juni 2016 om 14:45
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juni 2016 @ 14:38:
[...]
Dat is een goed plan
Ik werk in het onderwijs, zit ook al te broeden op een mooie manier om hiermee mijn leerlingen hoofdpijn te bezorgen iets te leren. Ik pas onjuiste redeneringen weleens toe om iemand te testen als ik denk dat diegene niet snapt waar hij/zij het over heeft.
[...]
Dat is een goed plan
Ik werk in het onderwijs, zit ook al te broeden op een mooie manier om hiermee mijn leerlingen hoofdpijn te bezorgen iets te leren. Ik pas onjuiste redeneringen weleens toe om iemand te testen als ik denk dat diegene niet snapt waar hij/zij het over heeft.
Oh dear, how sad, never mind.
maandag 20 juni 2016 om 14:46
Ik was vandaag op reis naar het verdergelegen veendorp M. Nou kom ik daar meestal maar voor twee zaken, mijn garage en mijn tandarts, dus echt leuk vind ik het over het algemeen niet. Maar er is een ding echt meesterlijk aan M. De mannen die daar Gronings praten, praten heel anders dan de mannen in mijn mondaine T. Ze hebben al zo'n Oost-Gronings accent met heftige t-aspiratie en dat klinkt zo schattig, verwijfd en bijzonder. De taalkunde ligt echt op straat!
maandag 20 juni 2016 om 14:50
quote:barbaracartland schreef op 20 juni 2016 @ 14:46:
Ik was vandaag op reis naar het verdergelegen veendorp M. Nou kom ik daar meestal maar voor twee zaken, mijn garage en mijn tandarts, dus echt leuk vind ik het over het algemeen niet. Maar er is een ding echt meesterlijk aan M. De mannen die daar Gronings praten, praten heel anders dan de mannen in mijn mondaine T. Ze hebben al zo'n Oost-Gronings accent met heftige t-aspiratie en dat klinkt zo schattig, verwijfd en bijzonder. De taalkunde ligt echt op straat!waap ff op dan!
Ik was vandaag op reis naar het verdergelegen veendorp M. Nou kom ik daar meestal maar voor twee zaken, mijn garage en mijn tandarts, dus echt leuk vind ik het over het algemeen niet. Maar er is een ding echt meesterlijk aan M. De mannen die daar Gronings praten, praten heel anders dan de mannen in mijn mondaine T. Ze hebben al zo'n Oost-Gronings accent met heftige t-aspiratie en dat klinkt zo schattig, verwijfd en bijzonder. De taalkunde ligt echt op straat!waap ff op dan!
maandag 20 juni 2016 om 14:57