Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
quote:MonicaG schreef op 19 mei 2016 @ 08:54:

[...]

Ik claxonneer ook niet, maar da's dan omdat je als autobestuurder automatisch de grote boeman bent als je bij een ongeval met fietser/voetganger betrokken raakt.

De lak op mijn auto kan me niet zoveel schelen, de boze blikken van omstanders helaas wel

Onbenullige ergernis van de dag: voor het eerst in jaren naar mijn werk gefietst - de volle 1.5km jawel.

En na 100m fietsen lopen de tranen uit mijn ogen en neus.

Thank god voor waterproof make-up, maar ik zit dus te snotteren op de fiets en dat ziet eruit alsof ik zit te huilen.

(Dat mijn bijholtes niet zo blij zijn met de pollen in de lucht zal er ook niet veel goeds aan doen.)

Iemand toevallig dé gouden tip tegen ongewenst verlies van lichaamsvocht uit gezichtsopeningen?

echt? Je gaat altijd die lullige 1,5 kilometer normaal met de auto?

Mijn vorige baan was 3 km en natuurlijk fietste ik dat gewoon. De paar keer dat ik met de auto ging (lekker band, shitweer, moest daarna toch boodschappen doen) had ik toch een knagend schuldgevoel.
quote:Lotte35 schreef op 12 mei 2016 @ 12:01:

Een ergernis van mij die ook steeds terugkomt: het verspringen van de site van Viva, waardoor je steeds het verkeerde topic aanklikt. Zowel op de laptop als op de iPad.

Net zat ik twee keer in het verkeerde topic, en de derde keer versprong het beeld zo, dat ik op 'uitloggen' klikte.

Erg irritant.

Heb het natuurlijk al een paar keer gemeld in het bug-topic, maar het zal niet op te lossen zijn.ik dacht dat hte aan mijn antieke trage laptop lag
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 20 mei 2016 @ 17:34:

[...]

ik dacht dat hte aan mijn antieke trage laptop lag

Nope. Ook mijn hypermoderne nieuwe laptop doet het.

Een andere ergernis is trouwens die seksende barbies onderaan de pagina. Waar is dat voor nodig?
Ik erger me in de kleedkamer van de sportschool aan vrouwen die zo heel ongeneneerd met hun ongetrimde weelderige bossen schaamhaar eerst álles doen, haar fohnen, kinderen aankleden en koekjes geven enz enz.. En pas daarna een onderbroek aandoen. Ik snap het niet, je knipt toch ook je nagels en je haar op je hoofd? En waarom zo uitgebreid naakt rondlopen? Dat doe je toch ergens anders ook niet? Willen ze er iets mee zeggen ofzo? Vandaag zo'n begroeide vrouw die steeds wijdbeens op haar hurken ging zitten om haar kinderen aan te kleden... Brrrr.. Ik snap nu wel wat mannen nou echt bedoelen met hun voorkeur voor een 'verzorgd uiterlijk' trouwens!
Ik erger me in de kleedkamer van de sportschool aan vrouwen die zo heel ongeneneerd met hun kale vagijn eerst álles doen en pas daarna een onderbroek aandoen. Ik snap het niet, is dat een complex dat ze niet ouder willen worden, of vind hun partner dat 'lekker jong' ogen? En waarom zo uitgebreid naakt rondlopen? Alsof ik zit te wachten op uitzicht op die uitgelubberde lippen, dat doe je toch ergens anders ook niet? Willen ze er iets mee zeggen ofzo? Vandaag zo'n vrouw-met-sphynx die wijdbeens op haar hurken ging zitten om lekker een Twix te verorberen, nouja zeg.

[ /sarcasme-modus uit ]
Een kennis op Facebook schreef een berichtje, ze was blij.

Ze begon het bericht dus met: 'Woop woop'.

Nou, dan erger ik me dus alweer.

Ik vind dat zoiets onzinnigs.
O ja, ik heb ook zo'n woopwoop'ster met me ventje heeft is visjes gevangen
Ik erger me aan dat de grijze vuikcontainer hier maar eens per 14 dagen hier geleegd wordt.

Nu met die warmte overal maden....die wil ik ook niet in de schuur hebben.en als je ze buiten neerzet gaan die stomme katten ermee aan de haal (heb zelf ook katten, maar binnenkatten)
Kale of harige lippen moet iedereen lekker zelf weten maar doe lekker een onderbroek aan. Dan hoeft niemand die hoehaa te zien.
quote:MonicaG schreef op 17 juni 2016 @ 18:26:

O ja, ik heb ook zo'n woopwoop'ster met me ventje heeft is visjes gevangen Ik vind 'woopwoop'ster' eigenlijk wel een nominatie waard voor woord van het jaar
mijn katten die lopen al weg als ze de tandenborstel zien grr.Ik doe het toch niet omdat ik het zo leuk vind.Doe het al niet elke dag om hun te ontzien maar er zijn grenzen
quote:clemance schreef op 21 mei 2016 @ 17:26:

Ik erger me in de kleedkamer van de sportschool aan vrouwen die zo heel ongeneneerd met hun kale vagijn eerst álles doen en pas daarna een onderbroek aandoen. Ik snap het niet, is dat een complex dat ze niet ouder willen worden, of vind hun partner dat 'lekker jong' ogen? En waarom zo uitgebreid naakt rondlopen? Alsof ik zit te wachten op uitzicht op die uitgelubberde lippen, dat doe je toch ergens anders ook niet? Willen ze er iets mee zeggen ofzo? Vandaag zo'n vrouw-met-sphynx die wijdbeens op haar hurken ging zitten om lekker een Twix te verorberen, nouja zeg.

[ /sarcasme-modus uit ]Haha ik vind het wel stoer dat ze dat durven en zich niets aantrekken wat een ander ervan denkt. Waarom zou je je ook eigenlijk moeten schamen als het alleen meiden onder elkaar zijn. We hebben allemaal hetzelfde onder onze kleding xx
quote:miedo schreef op 18 juni 2016 @ 16:41:

mijn katten die lopen al weg als ze de tandenborstel zien grr.Ik doe het toch niet omdat ik het zo leuk vind.Doe het al niet elke dag om hun te ontzien maar er zijn grenzenPoets je hun tanden? Waarom?
quote:miedo schreef op 18 juni 2016 @ 16:41:

mijn katten die lopen al weg als ze de tandenborstel zien grr.Ik doe het toch niet omdat ik het zo leuk vind.Doe het al niet elke dag om hun te ontzien maar er zijn grenzen

Ik heb dat echt nog nooit gedaan... mn kat ziet me aankomen zeg
Pivot! PIVOT!!!
Als katten gewoon goede brokken eten is dat ook niet nodig. De harde brokjes voorkomen tandsteen.

Ben wel erg benieuwd wat de reden is om tandjes te poetsen.
quote:miedo schreef op 17 juni 2016 @ 19:02:

Ik erger me aan dat de grijze vuikcontainer hier maar eens per 14 dagen hier geleegd wordt.

Nu met die warmte overal maden....die wil ik ook niet in de schuur hebben.en als je ze buiten neerzet gaan die stomme katten ermee aan de haal (heb zelf ook katten, maar binnenkatten)

+1!

Hier komen ze maar 1x in de 3 weken langs voor de verschillende containers (grijs, groen en plastic) Vooral de groene container is heel goor, ik weet niet wat er allemaal op de bodem rondscharrelt en ik wil het eigenlijk ook niet weten....
quote:LunaLoona schreef op 19 juni 2016 @ 00:03:

[...]

+1!

Hier komen ze maar 1x in de 3 weken langs voor de verschillende containers (grijs, groen en plastic) Vooral de groene container is heel goor, ik weet niet wat er allemaal op de bodem rondscharrelt en ik wil het eigenlijk ook niet weten....

Hier hebben we van die ondergrondse containers die helaas vaak storing hebben. Als je dan belt krijg je doodleuk de boodschap dat je het vuilnis zolang de container niet gemaakt is maar in huis moet bewaren

Naast de container zetten (of zelfs bij de voordeur) levert een boete op. In een andere container kan ook niet, want elk huishouden krijgt maar 1 muntje dat op slechts 1 container in de hele stad werkt.

Kansloos systeem!
Pivot! PIVOT!!!
Ik ben mn leven niet zeker als ik de tanden van onze kat wil gaan poetsen..

Ontopic, ik erger me aan mensen die zich beter voelen dan anderen en alles beter weten.

Mensen die met hun mond open eten, en praten met hun mond vol.

Kinderen die krijsen, vreselijk, hoezo moeten ze tegenwoordig zo gillen?! Vroeger zei mn moeder dan, sstt de buren.. Pff ik voel me oud
quote:Alessandra_mia schreef op 20 juni 2016 @ 13:49:

Ik ben mn leven niet zeker als ik de tanden van onze kat wil gaan poetsen..

Ontopic, ik erger me aan mensen die zich beter voelen dan anderen en alles beter weten.

Mensen die met hun mond open eten, en praten met hun mond vol.

Kinderen die krijsen, vreselijk, hoezo moeten ze tegenwoordig zo gillen?! Vroeger zei mn moeder dan, sstt de buren.. Pff ik voel me oud Gewoon accepteren dat je oud wordt, want dan is het je recht om erover te klagen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Oeh dat is ook weer zo, yess! Vervelende blagen, schavuiten!

Maar eerlijk, ik zit nu net in mn verlof en heb vanaf een uur of 16:00 'last' van de buurtkinderen, ik kijk met angst en beven uit naar de zomervakantie straks..
quote:KitKeller schreef op 19 juni 2016 @ 15:43:

[...]

Hier hebben we van die ondergrondse containers die helaas vaak storing hebben. Als je dan belt krijg je doodleuk de boodschap dat je het vuilnis zolang de container niet gemaakt is maar in huis moet bewaren

Naast de container zetten (of zelfs bij de voordeur) levert een boete op. In een andere container kan ook niet, want elk huishouden krijgt maar 1 muntje dat op semi echts 1 container in de hele stad werkt.

Kansloos systeem!Hier hebben ze besloten om de containers te sluiten met als gevolg dat ik maar drie straten verderop mijn afval moet weggooien in de ondergrondse container en daarvoor dus eerst 10 minuten met de vuilniszak moet lopen sjouwen
Volwassen vrouwen die met een kinderlijk hoog stemmetje praten en dan ook hun koppie een beetje scheef doen, echt grow up denk ik dan.

Ik ken 2 van zulke vrouwen beide stik irritant
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 20 juni 2016 @ 15:19:

Volwassen vrouwen die met een kinderlijk hoog stemmetje praten en dan ook hun koppie een beetje scheef doen, echt grow up denk ik dan.

Ik ken 2 van zulke vrouwen beide stik irritant Sommige mensen hebben sowieso een stemgeluid waarbij je denkt: Ik hoop altijd dat het dan niet echt is. Een hele tijd gehad dat als ik met de bus naar huis zat er een meisje (jonge vrouw) die de hele ganse weg maar haar schatje zat te praten. Stemgeluid alsof ze een klein meisje was die tegen een baby praatte...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
ik weet niet of 'ie al eens genoemd is, maar mensen die bij verkeerslichten 100 keer op dat knopje moet drukken, alsof 'ie daardoor sneller op groen gaat
En vliegen in huis

Oh dat voelt dan zooo lekker als ik hem uiteindelijk doodmep! Die beesten zijn gemaakt om te irriteren.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven