Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 23 juni 2016 om 12:00
quote:yasmijn schreef op 23 juni 2016 @ 11:55:
Good riddance.
Toen die vrouw in ons stamcafe over dildo's begon was ik er helemaal klaar mee . Voor de rest ontweek ik die idiote postings. Gekkie.Ja maar Yas dat was omdat ze eerder in de kroeg niet geknuffeld werd.
Good riddance.
Toen die vrouw in ons stamcafe over dildo's begon was ik er helemaal klaar mee . Voor de rest ontweek ik die idiote postings. Gekkie.Ja maar Yas dat was omdat ze eerder in de kroeg niet geknuffeld werd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 23 juni 2016 om 12:52
Ik ook al! Kan niet gewoon ff een ochtendje werken he...
Zou ik nu kunnen vragen of ze de waarschuwing die me gisteren is aangesmeerd door de gepermabande nu willen terugdraaien?
Triest dat er nog teveel prive-info in dat topic staat, toch absurd dat zaken die per mail werden gedeeld nu gewoon genoemd zijn door een ander hier op het forum... Ik zou vragen om verwijdering van het topic.
Zou ik nu kunnen vragen of ze de waarschuwing die me gisteren is aangesmeerd door de gepermabande nu willen terugdraaien?
Triest dat er nog teveel prive-info in dat topic staat, toch absurd dat zaken die per mail werden gedeeld nu gewoon genoemd zijn door een ander hier op het forum... Ik zou vragen om verwijdering van het topic.
donderdag 23 juni 2016 om 12:54
donderdag 23 juni 2016 om 13:46
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 13:12:
Beter gewoon dat hele topic verwijderen, zal even aan de mods vragen. Aan de andere kant veel forummers hebben het nu toch al gelezen...Doe wat jij prettig vindt. Misschien je op kopiëren en een nieuw topic openen?
Beter gewoon dat hele topic verwijderen, zal even aan de mods vragen. Aan de andere kant veel forummers hebben het nu toch al gelezen...Doe wat jij prettig vindt. Misschien je op kopiëren en een nieuw topic openen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 23 juni 2016 om 13:48
donderdag 23 juni 2016 om 13:57
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 13:48:
[...]
Las het vanochtend, zo stom hoe S jouw topic die kant op stuurde. Snap dat je het weg zou willen laten halen. Al heb jij niets raars gezegd Maya, integendeel!
Thanks.
Ja ik was volgens haar blijkbaar heel erg onvriendelijk. Terwijl ze gewoon idioot reageerde.
[...]
Las het vanochtend, zo stom hoe S jouw topic die kant op stuurde. Snap dat je het weg zou willen laten halen. Al heb jij niets raars gezegd Maya, integendeel!
Thanks.
Ja ik was volgens haar blijkbaar heel erg onvriendelijk. Terwijl ze gewoon idioot reageerde.