Het stamcafé XVI
donderdag 23 juni 2016 om 13:56
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 13:55:
Getver, man appt net dat buurman uit straat in hospice ligt, rechtstreeks vanuit ziekenhuis daarheen gebracht. Hij wil langsgaan en ik vind ook dat we dat moeten doen. Maar ik wil nu helemaal niet iemand zien die aan het doodgaan is Ow, dat is naar. Ken je de buurman goed?
Getver, man appt net dat buurman uit straat in hospice ligt, rechtstreeks vanuit ziekenhuis daarheen gebracht. Hij wil langsgaan en ik vind ook dat we dat moeten doen. Maar ik wil nu helemaal niet iemand zien die aan het doodgaan is Ow, dat is naar. Ken je de buurman goed?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 23 juni 2016 om 13:57
quote:Peacy schreef op 23 juni 2016 @ 13:52:
[...]
Doen!!
Hallo, dit is het Vivaforum!
- Waarom heb je niet een buffer van minimaal €20.000?
- Waarom kun je niet lopen?
- Hoeveel sollicitaties heb je in de afgelopen 12 jaar verstuurd?
- Wie garandeert mij dat de organisator het geld niet achterover drukt?
[...]
Doen!!
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 23 juni 2016 om 14:00
quote:Solomio schreef op 23 juni 2016 @ 13:56:
[...]
Ow, dat is naar. Ken je de buurman goed?Tsja, wel en niet. Is zo'n typische man die wat buiten de boot valt. Gescheiden, nooit overheen gekomen. Goed hart, maar zwakke geest, nooit meer gewerkt. Maar altijd een vriendelijk woord, pakjes aannemen, etc. Mijn man heeft hem een paar keer naar het ziekenhuis gebracht, hij heeft wel eens voor de goudvissen gezorgd, zorgt soms voor de hond van andere buren. Dus hij hoort er wel echt bij, gekke Kees....
[...]
Ow, dat is naar. Ken je de buurman goed?Tsja, wel en niet. Is zo'n typische man die wat buiten de boot valt. Gescheiden, nooit overheen gekomen. Goed hart, maar zwakke geest, nooit meer gewerkt. Maar altijd een vriendelijk woord, pakjes aannemen, etc. Mijn man heeft hem een paar keer naar het ziekenhuis gebracht, hij heeft wel eens voor de goudvissen gezorgd, zorgt soms voor de hond van andere buren. Dus hij hoort er wel echt bij, gekke Kees....
donderdag 23 juni 2016 om 14:02
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 14:00:
[...]
Tsja, wel en niet. Is zo'n typische man die wat buiten de boot valt. Gescheiden, nooit overheen gekomen. Goed hart, maar zwakke geest, nooit meer gewerkt. Maar altijd een vriendelijk woord, pakjes aannemen, etc. Mijn man heeft hem een paar keer naar het ziekenhuis gebracht, hij heeft wel eens voor de goudvissen gezorgd, zorgt soms voor de hond van andere buren. Dus hij hoort er wel echt bij, gekke Kees....Kan je man er dan niet alleen naartoe gaan? Ik denk dat gekke Kees het wel erg fijn zou vinden........
[...]
Tsja, wel en niet. Is zo'n typische man die wat buiten de boot valt. Gescheiden, nooit overheen gekomen. Goed hart, maar zwakke geest, nooit meer gewerkt. Maar altijd een vriendelijk woord, pakjes aannemen, etc. Mijn man heeft hem een paar keer naar het ziekenhuis gebracht, hij heeft wel eens voor de goudvissen gezorgd, zorgt soms voor de hond van andere buren. Dus hij hoort er wel echt bij, gekke Kees....Kan je man er dan niet alleen naartoe gaan? Ik denk dat gekke Kees het wel erg fijn zou vinden........
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 23 juni 2016 om 14:06
Ja, maar ik vind dat ik ook moet gaan. Als ik dat al niet voor iemand die doodgaat over heb... toch? En ik ga hem missen hoor, dat gescharrel op de achtergrond.... Hij had het er ook over dat hij het zo leuk vindt dat onze kinderen er zijn. Brengt leven op straat. Man vroeg of we die dan ook moeten meenemen, maar dat heb ik toch uit zijn hoofd gepraat. Maar ze kunnen wel een tekening maken of iets voor hem opschrijven natuurlijk.
He bah.
He bah.
donderdag 23 juni 2016 om 14:20
quote:Hayek schreef op 23 juni 2016 @ 13:57:
[...]
Studente, veel tegenvallers en klein gat in m'n hand.
Kan ik wel, maar sommige afstanden niet.
Vanaf m'n 14e? Uh 100 ofzo?
Dat garandeer ik je.
[...]
Studente, veel tegenvallers en klein gat in m'n hand.
Kan ik wel, maar sommige afstanden niet.
Vanaf m'n 14e? Uh 100 ofzo?
Dat garandeer ik je.